Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
GameStopissa maksetaan 14. Samalla vein pari muuta peliä ja ohjaimen, jolloin sain varattua NHL 09:n sekä FIFA 09:n. FIFAst joudun maksaamaan vielä noin 40 euroo, mutta ihan hyvin ne mun mielestä antoi noista peleistä.Youtubesta kattelin niin näytti, että olis vihdoin panostettu myös tuohon fiilis puoleen ja sisääntuloihin jne. Paljonkohan muuten 08:sta saisi jos sen veisin johonkin pelipuotiin? Siis NHL08. Kumminkin ihan turha pitää 08 ja 09 hyllyssä.
Muistit oikein eli NHL 2005:ssahan ne olivat.Mikäs vuosi se olikaan kun EA:lla oli se kunnon lisenssi niihin maajoukkueisiin niin oli hienot peliasut. Saisivat vaikka tehdä niin että ne voisi ladata vaikka pientä korvausta vastaan jos ei varsinaisessa pelissä ole mukana.
EDIT: Vuosi oli 2005 ellen väärin muista.
Itseäni taas kiinnostaa toimiikohan 09.ssä viellä vanhat kunnon classic näppäimet ja mitä ominaisuuksia pystyn niillä "alkeellisilla" näppäimillä hyödyntämään. Pahaa pelkään, että esimerkiksi uusi mailan nosto toiminto jää multa kokonaan kokematta. Ei vaan oikeen nuo skillitikut kiinnosta/luonnistu.
FIFAssa kyseinen pelimuoto oli tietääkseni jo 08:ssa, ainakin EURO 2008:sta Be a Pro löytyi...Veivivamaaleille :keskisormi: . Se siitä reallistisuudesta/puolustamisen vaikeudesta. Nojoo mut oot oikeessa, että megadrivellä hankitut taidot on aika päivittää nykypäivän tattiveiveihin. Viellä kun joku kertois vähä sivustoo missä olis pätkää taikka kuvia tästä be a pro jutusta. Kyseinen muoto tulossa siis Fifaankin?
Noniin arvasin, että täällä on muitakin jotka on huolissaan noiden kontrollien kanssa. Toivoa sopii, että classic-napit löytyy, muuten saattaa peli jäädä kaupanhyllylle. Paras vaihtoehto olisi, että voisi jokaisen napin määrittää itse. Mikä siinä on mukamas niin hankalaa, että sellasta ei voi toteuttaa / tuoda uudestaan? Meinaan se oli muistaakseni jo jonkun vuoden änärissä. Kaikki klassisuus poistetaan ja tilalle tulee jotain ihmeellisiä hömpötyksiä.Itseäni taas kiinnostaa toimiikohan 09.ssä viellä vanhat kunnon classic näppäimet ja mitä ominaisuuksia pystyn niillä "alkeellisilla" näppäimillä hyödyntämään. Pahaa pelkään, että esimerkiksi uusi mailan nosto toiminto jää multa kokonaan kokematta. Ei vaan oikeen nuo skillitikut kiinnosta/luonnistu.
Veivivamaaleille :keskisormi: . Se siitä reallistisuudesta/puolustamisen vaikeudesta. Nojoo mut oot oikeessa, että megadrivellä hankitut taidot on aika päivittää nykypäivän tattiveiveihin. Viellä kun joku kertois vähä sivustoo missä olis pätkää taikka kuvia tästä be a pro jutusta. Kyseinen muoto tulossa siis Fifaankin?
Noniin arvasin, että täällä on muitakin jotka on huolissaan noiden kontrollien kanssa. Toivoa sopii, että classic-napit löytyy, muuten saattaa peli jäädä kaupanhyllylle. Paras vaihtoehto olisi, että voisi jokaisen napin määrittää itse. Mikä siinä on mukamas niin hankalaa, että sellasta ei voi toteuttaa / tuoda uudestaan? Meinaan se oli muistaakseni jo jonkun vuoden änärissä. Kaikki klassisuus poistetaan ja tilalle tulee jotain ihmeellisiä hömpötyksiä.
Noniin arvasin, että täällä on muitakin jotka on huolissaan noiden kontrollien kanssa. Toivoa sopii, että classic-napit löytyy, muuten saattaa peli jäädä kaupanhyllylle. Paras vaihtoehto olisi, että voisi jokaisen napin määrittää itse. Mikä siinä on mukamas niin hankalaa, että sellasta ei voi toteuttaa / tuoda uudestaan? Meinaan se oli muistaakseni jo jonkun vuoden änärissä. Kaikki klassisuus poistetaan ja tilalle tulee jotain ihmeellisiä hömpötyksiä.
Ja minä haluaisin, että siinä voisi pelata ratilla ja polkimilla, sekä käsijarrulla. Kaasulla toimii oikea jalka ja jarrulla vasen, ratilla ohjataan ukkelia ja käsijarrulla pysähdytään nopeasti
Siinä sitä realistisuutta olisi, maila toimisi vaikka vaihdekepistä![]()
Kyllä varmaan todella moni pelaa classic asetuksilla. Kaikille vanhoille jäärille ei istu uudet sitten millään. Itse pelaan myös classicilla ja siinä ei oikeestaan ole mitään muuta eroa kuin että laukominen tapahtuu neliöllä ja ympyrällä. Tattia veivailen siinä missä muutkin ja läpiajoissa lauon kyllä sillä. Ja kokeilin kyllä alunperin uusilla ohjain asetuksilla mutta alaspäin pelaaminen oli yhtä helvettiä joten palasin vanhaan turvalliseenMinä olin lukevinani jostain että NHL09:ssä olisi mukana myös ne klassiset kontrollit, jotka oli NHLPA94:ssä ja niissä ensimmäisissä EA:n 3D-lätkissä. Sitä tosin ihmettelen, että kuka niillä haluaa pelata. Skill stick on koko pelin suola. Ja se vasta realistista onkin, kun toinen tatti on periaatteessa pelaajan maila ja toinen pelaajan kroppa.
Koskas demoa nyt sitten on syytä odottaa? Ensi yönä? Huomenna? To-pe yönä?
Huomenna tulee jenkkistoreen vähintään. Tämän päivän Euroopan Storen sisällöstä ei ole mitään haisua. Tuskin se kuitenkaan muutaman tunnin päälle on, pääseekö demoa kokeilemaan jo tänään vai vasta huomenna aamulla. Pysykää housuissanne!Demoa odotellessa niin onko EA:n sivuilla jotain tietoa tarkasta päivästä ja kumpaan tulee ensin USA vai Euro storeen?![]()