Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: Nhl 09

niin siis missä joukkueessa toi teininoita Sabrina oikeen vaikuttaa, mokkena varmaankin, kun ei löydy... voisin myydä sen ruottin maajoukkueeseen uudeksi Tommy Saloksi :D
 
Vastaus: Nhl 09

Teininoita löytyy vapaista agenteista

kiitti, mut ei mikää kääpiö tää Sabriina, pituuttaka ei oo ku vaatimattomat 201,2cm ja painoa 99,79kg :D
nii ja mistä valikosta pääsee sen tietoja hieman huonontamaan :eek:
Edit, valikko löytyi, pistin venäjänliigaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 09

Laittakaa jos on kiinnostusta Sm-liiga rostereille kun niitä tässä on tullut väsäiltyä! Maalivahdit varusteineen aidon näköisiä ja pelaajien ulkomuodot varusteineen mahdollisimman aitoja :)

Näistä olisin kyllä itse erittäin kiinnostunut, joten jos mahdollista niin pistä samantien linkkiä kun vaan jakoon saat laitettua. Tai toinen vaihtoehto olisi laittaa sähköpostiin liitteenä :) Kiitos jo etukäteen, odottelen innolla.
 
Vastaus: Nhl 09

Eli peli tulee luultavasti ensi lauantaina hommattua, niin pitäisi varmistaa vielä muutama juttu:
1) Onko kovin iso vaara, että peli jää tilttiin? Tuo BaP kiinnostaa niin paljon, että kannattaako peli tallentaa n. 5 pelin välein ettei menetä mitään vai voiko pelata huoletta 20-30 peliä?:eek:
2) Onko nettipeli kunnossa? Ettei ole jenkkejä vastaan mitään viivettä ja muutenkin peli lataa nopeesti?

Kiitos.:)
 
Vastaus: Nhl 09

Eli peli tulee luultavasti ensi lauantaina hommattua, niin pitäisi varmistaa vielä muutama juttu:

2) Onko nettipeli kunnossa? Ettei ole jenkkejä vastaan mitään viivettä ja muutenkin peli lataa nopeesti?

Kiitos.:)
Onko edes mahdollista millään yhteydellä tai serverillä pelata jenkkejä vastaan viiveettä? :eek: Ainakaan missään pelissä en ole tällaista koskaan päässyt todistamaan.. Nopeatempoisissa peleissä tuo lagi haittaa kuitenkin aina jonkin verran, ja jenkkeihin nyt on sen verran matkaa että..
 
Vastaus: Nhl 09

Eli peli tulee luultavasti ensi lauantaina hommattua, niin pitäisi varmistaa vielä muutama juttu:
1) Onko kovin iso vaara, että peli jää tilttiin? Tuo BaP kiinnostaa niin paljon, että kannattaako peli tallentaa n. 5 pelin välein ettei menetä mitään vai voiko pelata huoletta 20-30 peliä?:eek:
2) Onko nettipeli kunnossa? Ettei ole jenkkejä vastaan mitään viivettä ja muutenkin peli lataa nopeesti?

Kiitos.:)

Itellä tullu perjantaista asti hakattua sellanen 8 tuntia per päivä, ja ei oo kertaakaan peli tiltannu.

Perjantaina ku alotin siinä 11 aikaan aamulla, niin koko päivä meni ilman tallennusta. Mut kyllä nyt ton NHL uran aikana on tullu tallenettua peli aina välillä...

Nettipeliä en oo testannu, joten siitä en tiedä...

Mulla on muuten Rangersissa juoppo valmentaja..

Oon tehny n 46:ssa matsissa n 72 pistettä. Ja sitten se sanoo et "pelit menny huonosti tilastollisesti, sen takia sut tiputetaan ykkös nyrkistä kakkoseen"..

Kaveri on tainnu seurata ihan jotain muuta peliä, tai iloliemen takia ei muista ketä siellä oli niitä maaleja rakentamassa... :D
 
Vastaus: Nhl 09

Ei kai nyt nettipeli ole huonompaan suuntaan menny? NHL 08:ssa sai aika paljon tehdä, että peli rupesi lagaamaan. Tais olla itellä tasan 2 kertaa n. 1000 ottelun aikana kunnolla lagia. Muuten täysin sulavaa ja komennot tulee just sillon kun pitää. Jenkkejä vastaan aika suuri osa ollu peleistä.
 
Vastaus: Nhl 09

Ei kai nyt nettipeli ole huonompaan suuntaan menny? NHL 08:ssa sai aika paljon tehdä, että peli rupesi lagaamaan.

45 matsia verkossa olen pelannut ja ei ole kertaakaan huomannut lagia. Jos siis ei lasketa niitä kahta kertaa juuri ennen kuin modeemi heitti minut Networkista pihalle.

karbaasi92 sanoi:
1) Onko kovin iso vaara, että peli jää tilttiin? Tuo BaP kiinnostaa niin paljon, että kannattaako peli tallentaa n. 5 pelin välein ettei menetä mitään vai voiko pelata huoletta 20-30 peliä?

Peli ei ole minulla kertaakaan tiltannut ja BaP-modessa saa tietääkseni vielä autosaven tallentamaan joka pelin jälkeen.

warra sanoi:
Onko edes mahdollista millään yhteydellä tai serverillä pelata jenkkejä vastaan viiveettä?

Täällä pelataan massivisella 1.2Mbps:llä ja yli puolet nettimatsesta on ollut jenkkejä/kanukeita vastaan. Sulavasti pyörii.
 
Vastaus: Nhl 09

Kiitoksia vastauksista. Nyt taas odotukset nousivat eikä malta odottaa.:)

Kuinka usein teette muuten vanhanaikaisella maalin? Itse demossa jos minulla on kiekko niin koetan aina vanhanaikaista kun se näyttää ainakin minulle olevan se varmin tapa.:rolleyes:
Kuinkas muut? Vaiko siniviivalta vaan veto?:p
 
Vastaus: Nhl 09

Eilen kyllä paloi totaalisesti käämit Be A Pro Offline-moodissa. Ei helvetti mitä "#¤&#¤& älykääpiöitä tuo AHL on täynnä. Tainno, taitaa koskea aina omaa joukkuetta. NHL:ssä jopa vähän parempi meno, mutta ei paljon sielläkään lämmitä. ehdin pelata vajaa parikymmentä peliä ennenkuin nousin NHL-joukkueeseen ja sielläkin ekaan peliin Islandersiä vastaan. Katoin, että ei helvetti kun ei uppoa vedot vaikka kuinka veivaa ja laukoo. Noh, siellähän se pikkuneiti 98:n overallilla keikku. Kyllä pisti harmittamaan. Sitten tuli mieleeni, että taisimpa ehtiä aloittamaan tuon Be A Pro:n ennen kuin editoin ne statsit. Piti sitten uudestaan aloittaa alusta.

Pieni toivonpilkahdus AI:n kyvyistä kuitenkin tuli:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/708809

Itselle kävi ihan samalla lailla. En muistanut, että olin tuon Be a Pro kauden aloittanut ennen kuin kävin Sabrinan tiedot editoimassa. Suurin piirtein saman verran olin itsekin BaPissa matseja vääntänyt ennen kuin liigaan nousin. Muutaman matsin kerkesin myös NHL:ssä pelata ennen kuin vastaan tuli Vancouver, jonka maalivahti- statsit oli 98 tienoilla. Silloin tajusin, että minkä virheen olin tullut tehneeksi. Pikkasen pisti kyllä korpeamaan. Aloitin uuden kauden offlinessa alusta, mutta saas nähdä että kuinka sitä nyt sitten jaksaa vääntää.
 
Vastaus: Nhl 09

Basic

Game Speed - 0
Puck Control - 2
Fight Difficulty - 4 -
Fatigue Effect - 6
AI Learning - 3

Skating

Fatigue Recovery - 0
Player Acceleration - 1

Checking

Hit Power - 1
Aggression - 2
Poke Effect - 4

Passing

Pass Speed - 0
Saucer Pass Speed - 5
Pass Intercept - 3
Goalie Passing - 1

Shooting

Shot Accuracy - 3
Shot Power - 2

Defense

Shot Blocking - 2
Hook Effectiveness - 1
Penalty Shot Frequency - 3
Goalie Cover Puck Frequency - 2

Taso: Superstar
Erän pituus: 8 min
Jäähyt: 2/4
Tappelut: 1/2


Näillä säädöillä on tullut todella tasaisia pelejä ja nuo säädöt tosiaankin vaikuttaa paljon kun niitä jaksaa vaan vääntää! Esimerkiksi tuo AI Learningin tiputtaminen sai koneen tekemään erilaisia maaleja ja hyökkäyskuvioita sekä Aggressiven tiputtaminen kakkoseen sai aikaan sen että omat että tietokoneen pakit eivät säntäile maalin edustalta pois kun paine on omassa päädyssä! Kannattaa kokeilla! Ja pelailen PS3 versiota vaikka se tuskin vaikuttaa slidereihin :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

mites tos be a pro modessa menee tappelut siis jos et ite oo mukana tappelus? mistä kuvakulmasta "matsi" näkyy?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mites toimiiko nuo Torpedon tekemät slaiderit All-Star tasolla? Superstar ehkä turhan vaikea?
 
Vastaus: NHL 09 [PS3]

Jos nuo kokooonpanot lataa mihinkä Torpedo laittoi vähän aikaisemmin linkkiä niin toimiiko ne myös nettipelissä?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On kyl ollu tosi vaikee tää Änäri. Be a Pro - modessa nyt takana 20 matsia, tehoja on tullu 7+4 ja +/- näyttää -26. Oma joukkue on voittanut ainoastaan yhden ottelun, kun kukaan muu ei kentällä tee maaleja.

Nettipeliä en oo saanut toimiin, aina on jumahtanut siihen kohtaan missä joukkueita valitaan.. Mut toivotaan et alkaa luistaan sekin homma paremmin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On kyl ollu tosi vaikee tää Änäri. Be a Pro - modessa nyt takana 20 matsia, tehoja on tullu 7+4 ja +/- näyttää -26. Oma joukkue on voittanut ainoastaan yhden ottelun, kun kukaan muu ei kentällä tee maaleja.

Nettipeliä en oo saanut toimiin, aina on jumahtanut siihen kohtaan missä joukkueita valitaan.. Mut toivotaan et alkaa luistaan sekin homma paremmin.

Kannattaa tässäkin niitä portteja aukasta, ni toimii kun unelma :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On kyl ollu tosi vaikee tää Änäri. Be a Pro - modessa nyt takana 20 matsia, tehoja on tullu 7+4 ja +/- näyttää -26. Oma joukkue on voittanut ainoastaan yhden ottelun, kun kukaan muu ei kentällä tee maaleja.

Nettipeliä en oo saanut toimiin, aina on jumahtanut siihen kohtaan missä joukkueita valitaan.. Mut toivotaan et alkaa luistaan sekin homma paremmin.

Jaa, minä taas olen pelannut BaP-modea All-Star tasolla nyt 10 ottelua tehoilla 7+3 ja olen 4 maalia plussan puolella. Olen statukseltani pelintekijä ja en ole havainnut tätä modea vaikeaksi, mutta kanssa pelaajat ovat enemmän tai vähemmän saamattomia. Kannattaa syötellä joukkuelaisilleen paljon, sillä muuten kaikki pelaajat rupeavat sinun tavoin itsekkääksi ja pelistä ei tule mitään.

Nettipelissä ei ole omalta osaltani ollut ongelmia.
 
Ylös Bottom