Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pääsin 16:n pelin jälkeen.

Kaiken järjen mukaan ennen aloittamista. Itse muokkasin ennen Dynastyn aloittamista, mutta silti se kuikoili siellä vapaissa pelaajissa kokonaisuudella 96. :confused:

Sama täällä... Wolf Pack:issä tuli pelattua 16 ottelua, kunnes Rangers nosti mut NHL:ään...

Ekan kauden/Stanley Cup voiton jälkeen sain 4 tarjousta. Kaikki tarjos kolmea vuotta 1.8+ miljoonan(vancouver 1.9mil) vuosihintaan.

Päätin sitten jäädä Rangersiin kun siinä oli niin hyvä joukkue kasassa. :D

Hieman oli alhaiset ne "vaatimukset" ekalla kaudella. Siellä oli et 260+ taklausta, +7 tilastot, 36 pojoo tuoda joukkueelle ja vielä joku yks mitä en nyt muista.

Kauden loputtua mun Grinderillä oli melkein 800 taklausta, +75 tilastot(tais olla vähän ylikkin) ja 75+ pojoa tuotu joukkueelle... :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Osaako kukaan kertoa, että pystyykö tuota EA Sports Worldissä tehtyä avataria poistamaan mitenkään. Itse tein hahmon, mutta totesin, että se pelkkä musta hahmo näyttää paljon paremmalta kuin tyhmä pikseliukko. Mistään en ole löytänyt mitään delete/reset nappia. Eli osaisiko joku auttaa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Otatteko itsenne Be A Prossa aina heti kentälle, kun väsymys on palautunut, vai annatteko valmentajan valmentaa? Vaikka aloitin kolmoskentässä, tulee jo pelkän koutsin vaihdot pelaamalla todella epärealistisia peliaikoja (+30min kolmoskentän jyrälle).
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Muutama päivä änäriä takana parin vuoden tauon jälkeen ja jo nyt muistan miksi aikanaan varmaan kyllästyin kyseiseen sarjaan.

Puhun siis tietokoneen saamasta "piiloavusta", joka on paikoitellen piilotettu niin huonosti että kärähtää. Äskenkin tuli pari matsia putkeen niin, että vein laukauksia tyyliin 40-10, johdan ottelua kolmannessa erässä 3-1 ja vastustaja sitten sattumalta napauttaa siniviivan tuntumasta pari maalia veskarin längeistä tai jotain muuta todella kyrsivää. Varsinkin Be A Pro:ssa kun en ohjaile kuin oikeaa laituria, tulee usein huudettua ääneen yksin että "mitä vi**ua noi mun pakit tekee", välillä kun tuntuvat pelaavan lähinnä minua vastaan.

Yritin ensin opetella uudet kontrollit, mutta joutui aika äkkiä palaamaan klassisiin namiskoihin, kun laukauksien ohjaaminen luistellessa oli turhauttavaa. Myös one-timerit olivat käytännössä mahdottomia. Tai sitten en vain osannut.

Bugejakin on, siellä täällä. Äsken matsissa pakin laukaus kimposi pleksistä takaverkkoon, ja jäi jumiin niin, että tietokoneen pakit pyörivät ympyrää maalin ympärillä. Luistelin itsekin pari kierrosta ja päätin sitten mailalla kurottaa kiekkoon niin kappas vain, maaliahan siinä tuuleteltiin. Tuli ihan viime MM-kisat ja Koistisen maali mieleen :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mikäli haluat selvitä vähimmällä mahdollisella hermojen kiristymisellä, niin pelaa vain ja ainoastaan netissä ihmisiä vastaan.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuulettimien älämölöämisestä...

Elikkäs mulla plegen tuulettimet piti hirveää meteliä, enkä saanut yhtään peliä pelatuksi ilman, että kohina olisi ollut jotain imurin veroista ääntä. Pidin konsolia täysin avoinaisella paikalla pituudellaan.. kun nostin konsolin pystyasentoon, niin eilen pelasin änäriä varmaan sellasen 8h ja konsoli oli päällä aamusta iltaan, eivätkä tuulettimet menneet täysille missään vaiheessa. Eli lisää seurantaa täällä ja ilmoitelkaa muutkin, jos tuosta "taiasta" on apua..

Ps. OT: Mulla myös plege jämähtää aika usein ihan kokonaan tilanteesta riippumatta. Eli ei merkitystä pelillä, kovolla tai millään muulla vastaavalla asialla, se siis jää jumiin paikassa kuin paikassa. Onko muilla tuulettimien kanssa taistelevilla ollut ongelmia jumimisen kanssa? Eli alan seuraamaan ongelmaketjua :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mikähän tuo sammutusbugi tässä pelissä on, kun eilen konsoli buuttasi 3 kertaa, kun sammutin pelin PS-Buttonilla päävalikosta, niin konsoli jäi siihen "odota"-ruutuun ja buuttasi itsestään hetken päästä. Ainoa kerta, jolloin ei buutannut, oli kun pelasin silloin huoltokatkon aikana enkä ollut kirjautuneena EA nettiin, jos tuolla nyt on mitään vaikutusta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tuulettimien älämölöämisestä...

Elikkäs mulla plegen tuulettimet piti hirveää meteliä, enkä saanut yhtään peliä pelatuksi ilman, että kohina olisi ollut jotain imurin veroista ääntä. Pidin konsolia täysin avoinaisella paikalla pituudellaan.. kun nostin konsolin pystyasentoon, niin eilen pelasin änäriä varmaan sellasen 8h ja konsoli oli päällä aamusta iltaan, eivätkä tuulettimet menneet täysille missään vaiheessa. Eli lisää seurantaa täällä ja ilmoitelkaa muutkin, jos tuosta "taiasta" on apua..

Ps. OT: Mulla myös plege jämähtää aika usein ihan kokonaan tilanteesta riippumatta. Eli ei merkitystä pelillä, kovolla tai millään muulla vastaavalla asialla, se siis jää jumiin paikassa kuin paikassa. Onko muilla tuulettimien kanssa taistelevilla ollut ongelmia jumimisen kanssa? Eli alan seuraamaan ongelmaketjua :rolleyes:


Mulla on aina ollut laite pystyssä avonaisella paikalla ja silti änäriä pelatessa mölyää.
Myöhään illalla pelasin parvekkeen ovi auki niin ei ruvennut huutaan, mutta ittelle tuli vähän kylmä:)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Otatteko itsenne Be A Prossa aina heti kentälle, kun väsymys on palautunut, vai annatteko valmentajan valmentaa? Vaikka aloitin kolmoskentässä, tulee jo pelkän koutsin vaihdot pelaamalla todella epärealistisia peliaikoja (+30min kolmoskentän jyrälle).
Humm...Pääseekö siinä itsekin siihen vaikuttamaan? :D Kuinka?

Oon jauhanut onnellisen tietämättömänä jo 25 matsia BaP:ia tyytyen koutsin peluutukseen. Ihan sopivasti niitä minuutteja tuntuu kertyvän. PWF:nä luon uraa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Humm...Pääseekö siinä itsekin siihen vaikuttamaan? :D Kuinka?

Oon jauhanut onnellisen tietämättömänä jo 25 matsia BaP:ia tyytyen koutsin peluutukseen. Ihan sopivasti niitä minuutteja tuntuu kertyvän. PWF:nä luon uraa.

Painamalla O -painikettä luistelee kenttä vaihtoon, ja hyppäät itse laatikkoon. Vastaavasti kentällä ollessasi tulet vaihtoon. Mutta tosiaan, koutsi antaa kolmoskenttäläiselle rouhijallekin 30min peliaikaa ilman että itse manipuloi vaihtoja. Kenties ensivuonna on mahdollisuus jotenkin pikakelata koneen pelaamat vaihdot, ja katsoa/pelata vain osuudet jolloin on itse kentällä. Tällätavoin voisi pitää pidempiä eriä ja saada realistisen määrän peliaikaa. Toki tekoälyn viilaaminen on sitten jo hankalaa, tilastot menis varmaan 15-20min erillä aika kauaksi realistisista luvuista.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sama täällä... Wolf Pack:issä tuli pelattua 16 ottelua, kunnes Rangers nosti mut NHL:ään...
Mä alotin Pittsburghin farmijengissä ja ehdin pelaamaan 4-5 peliä AHL:ssä. Tehoina muistaakseni 1+2. Sitten tuli tieto, että mut nostetaan 2. ketjuun. Välittömästi tämän jälkeen tuli tieto, että minut on myyty Columbus Blue Jacketsiin, jossa olen nyt sitten poukkoillut 3. ketjun sentterinä NHL:ssä. Maalinteosta ei kyllä tuu yhtään mitään.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko tämä Ostamisen arvoinen? 08 floppasi nettipelissä aika pahasti mites täs toimii netti puoli:confused:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko tämä Ostamisen arvoinen? 08 floppasi nettipelissä aika pahasti mites täs toimii netti puoli:confused:

Kyllä minä ainaki olen ollut tyytyväinen nettipeliin. Hyvin on toiminut eikä lagiakaan ole esiintynyt. Varsinkin online joukkuepelit kaveriporukalla on mitä hauskinta! :)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pääsin 16:n pelin jälkeen.

Itse L.A. kings:llä aloitin PRO urani ja tais alle 15 matsia mennä ennenkuin tuli nosto ja siitä alle 10 niin oli jo 1.s kentässä, taitaa olal vähän helpompaa näillä huonommilla jokkueilla nousta!
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pitääkös tuo BT-kuulokemikki rekisteröidä jollakin tapaa käyttöön myös itse pelissä? Tein pariutuksen jo XMB:ssä, mutta NHL:n online lobbyssä nimeni perässä ei näy sitä kuulokemikistä kertovaa kuvaketta.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Pitääkös tuo BT-kuulokemikki rekisteröidä jollakin tapaa käyttöön myös itse pelissä? Tein pariutuksen jo XMB:ssä, mutta NHL:n online lobbyssä nimeni perässä ei näy sitä kuulokemikistä kertovaa kuvaketta.

Itellä ei ainakaa tarvinnu. Riitti ku XMB:ssä paritti ja konfiguroi kuntoon. Käytössä nyt Gioteck EX-01 ja kokeilin myös Insmat HS200:lla.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itse L.A. kings:llä aloitin PRO urani ja tais alle 15 matsia mennä ennenkuin tuli nosto ja siitä alle 10 niin oli jo 1.s kentässä, taitaa olal vähän helpompaa näillä huonommilla jokkueilla nousta!


Itsekkin pelailin losilla ja ehtisin pelata 2 peliä alhaalla kun kutsu ylös ja 3.ketjuun.pari hyvää peliä ja oltiin jo 2 ja lopulta ykkösessä.tosin sitä iloa ei kestänyt kauaa ,kun 1 peli meni kehnommin niin tiputettiin 2.takas ja sinne jäin kunnes tauko alkoi(ps3 40g huoltoon:()
tosin kun katsoo 1. ketjun peliä brown,kopitar ja frolov,niin kauniistihan se pyörii ja tulostakin tulee.(toiv. myös in real life :) joten 2.ketjussa on ihan kiva myös tehdä tehoja :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itsekkin pelailin losilla ja ehtisin pelata 2 peliä alhaalla kun kutsu ylös ja 3.ketjuun.pari hyvää peliä ja oltiin jo 2 ja lopulta ykkösessä.tosin sitä iloa ei kestänyt kauaa ,kun 1 peli meni kehnommin niin tiputettiin 2.takas ja sinne jäin kunnes tauko alkoi(ps3 40g huoltoon:()
tosin kun katsoo 1. ketjun peliä brown,kopitar ja frolov,niin kauniistihan se pyörii ja tulostakin tulee.(toiv. myös in real life :) joten 2.ketjussa on ihan kiva myös tehdä tehoja :D

Itseasiassa itekkin olin viitisen peliä 1. ketjussa ennenkuin kakkoseen tiputtivat, ja mulla 2.ssa tulee paremmin tehoja, ykkösessä ei vaan kulkenu niin hyvin niiden kanssa, ehkä se on noin parempi ;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Minkäslaista kamerakulmaa käytätte pelatessanne Be a pro- pelimuotoa? Itse olen nyt tyytynyt käyttämään oletusta, koska esimerkiksi klassikilla pelatessani kiekko katosi aina ikävästi näkyvistä. En ainakaan ole keksinyt miten sen kameran saisi seuraamaan Be a prossa sitä kiekkoa, eikä pelaajaa.

Ja mites nämä Be A Pro pelaajaan kykypisteet onlinessä? Saako niitä pelaamalla online pelejä va be a pro kautta? Vai onko kenties Be A Pro kauden kykypisteet sitten onlinessakin?

Pakko kyllä sanoa, että NHL09 nousee kyllä 99, 02 ja 2k5:n seuraksi sinne hockey gamesien hall of fameen.
 
Ylös Bottom