Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sitä samanlaista valkoista välkkymistä ei ole näkynyt, tietokone ottaa nyt enemmän jäähyjä mm:ssa kampittamalla. Maalinteon vaikeutta en välttämättä ole huomannut ainakaan vielä. Pro tasolla olen pelannut Be a Pro muotoa. Kait toi päivitys ainakin jotain korjasi. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

SM-liiga kysymys? Eli onko SM-liiga valmiina vai pitääkö itse rakentaa sen?
Jotain turnausta pääse sm-liiga joukkueilla pelaamaan, johon ei kait sovi edes kaikki joukkueet. Eli aika surkeaa. No eipä tuo itseäni haittaa, kun en sm- liigaa pelaa, vaan nhl all the way! :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Olis tossa Sm-Liiga rosterit tehtynä, jos ketään kiinnostaa, niin kyselkää.
Eivät sitten ole mitenkää täydelliset, mutta kyllä niillä mieluummin pelaa kun pelin alkup. rostereilla.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Olis tossa Sm-Liiga rosterit tehtynä, jos ketään kiinnostaa, niin kyselkää.
Eivät sitten ole mitenkää täydelliset, mutta kyllä niillä mieluummin pelaa kun pelin alkup. rostereilla.

Kun ei niitä torpedon rostereita, ainakaan toistaiseksi, ole näkynyt, niin voisihan sitä ollakkin kiinnostunut, jos vain pystyisit jotenkin nämä laittamaan jakoon. :rolleyes: Saahan niitä sitten kukin muokata itse jos ei kelpaa. Oletko kuitenkin lisännyt SM-Liigaan sellaiset pelaajat joita ei pelistä entuudestaan löydy?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ainakin tärkeimmät, junnuja jotka pelailee välillä A:ssa ja välillä liigassa, en jaksanut tehdä. Eikös jakaminen onnistuis, kun lähettelisin mailina ne?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hienoja maaleja peoh1985:lta. :)
Miten muuten tässä änärissä voi tehdä sen pyörähdyksen? Oon yrittänyt tehä sitä, mutta ei onnistu... Jos joku voisi kertoa sen... :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Miten muuten tässä änärissä voi tehdä sen pyörähdyksen? Oon yrittänyt tehä sitä, mutta ei onnistu... Jos joku voisi kertoa sen... :D

Paina L2 pohjaan ja tee oikealla tatilla 360:nen. Varo kuitenkin, että et aloita pyörähdyksen tekoa liian "keskeltä" eli ettet vahingossa laukaise. Toivottavasti ymmärsit.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Paina L2 pohjaan ja tee oikealla tatilla 360:nen. Varo kuitenkin, että et aloita pyörähdyksen tekoa liian "keskeltä" eli ettet vahingossa laukaise. Toivottavasti ymmärsit.

OK, kiitoksia ja kyllä mä ymmärsin. :D Pitääpä testata huomenna, ei enää tänään jaksa..
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Oletteko muuten huomanneet että EASHL-peleistä automaattisesti generoituvat, sähköpostiin tilatut tulokset eivät pidä paikkaansa. Kaikkien pelien lopputuloksena ilmoitetaan 0-0.

Esimerkkinä peli eiliseltä:

Here are the official results of your NHL 09 game.

Results: Pittsburgh Penguins® 0 at Finland 0
Game Mode: Versus Shootout Online Team Play Online League [Clubs]
Game Type: [Ranked] Unranked
Completed game: [Yes] No

Stats Away Home
=========================================================================================
Team Pittsburgh Penguins® Finland
Score 0 0

Todellisuudessa peli päättyi jatkoajalla 0-1.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ainakin tärkeimmät, junnuja jotka pelailee välillä A:ssa ja välillä liigassa, en jaksanut tehdä. Eikös jakaminen onnistuis, kun lähettelisin mailina ne?

Eiks joku täält väsännykki jo täydellisiä sm-liiga rostereita? Mitäs niille on tapahtunu? Voit VapaVapa sendii kuitenki
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Oletteko muuten huomanneet että EASHL-peleistä automaattisesti generoituvat, sähköpostiin tilatut tulokset eivät pidä paikkaansa. Kaikkien pelien lopputuloksena ilmoitetaan 0-0.

Esimerkkinä peli eiliseltä:

Here are the official results of your NHL 09 game.



Todellisuudessa peli päättyi jatkoajalla 0-1.

Noi nyt ei ole ainakaan allekirjoittaneella pitäneet ikinä paikkaansa. Tulee tuloksia joukkueista, joilla ei ole koskaan pelattukaan ja täysin päinvastaisia tuloksia, mitä oikeasti tapahtui.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eiks joku täält väsännykki jo täydellisiä sm-liiga rostereita? Mitäs niille on tapahtunu? Voit VapaVapa sendii kuitenki

Torpedo kai niitä väsäs, mutta kyllästyin odottamiseen ja tein omat:D. Sendin ne Hotmailiis.
Cavalera, en osaa liittää sitä tiedostoa privaan, joten voisin lähettää ne sähköpostiis?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Moro!

Väppää:n tekemät rosterit voi ladata täältä!

eipä toimi tuo eikä vapavapa ainakaa vie mitään ole minulla lähettänyt.

Tietääkö muuten miksi xbox versio on 1080p, mutta ps3 versio 720p? Onks tää samanlaista vittuilua kuin se julkaisukin? Onko mikkisofta oikeesti lahjottanut miljoonia tästä hyvästä ea:lle? Jos todellakin on näin niin tekisi mieli alkaa boikotoimaa ea:ta vaikka hyviä pelejä tarjoavatkin tällä hetkellä uusille konsoleille :(
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

eipä toimi tuo eikä vapavapa ainakaa vie mitään ole minulla lähettänyt.
Onha emailis sama kun on sun yhteystiedoissa? Ainaki itelläni lukee että olis lähetetty siihen ossaan viestiä. Itellänikää ei toimi sieltä sivuilta lataaminen Explorerilla, mutta kaverilla jolla on Firefox niin kuulemma toimii.
 
Ylös Bottom