Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Niin, säilyykö se online-tunnus jos ostan uuden pelin? Minulla on vanhassa NHL 09:ssä jo oma turvalliseksi todettu tunnus, jota en haluaisi vaihtaa. Voisiko joku ystävällinen henkilö valaista?:)

Online tunnushan määräytyy psn mukaan ei minkään yksittäisen pelin.
Miksi ostat uuden pelin? Vai oletko myynyt NHL:n pois?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Online tunnushan määräytyy psn mukaan ei minkään yksittäisen pelin.
Miksi ostat uuden pelin? Vai oletko myynyt NHL:n pois?

Ostaisin eurooppalaisen NHL:n koska tämä jenkki änärini pragaa pahemman kerran. En pysty pelaamaan nettipeliä päivityksen puutteen takia.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ostaisin eurooppalaisen NHL:n koska tämä jenkki änärini pragaa pahemman kerran. En pysty pelaamaan nettipeliä päivityksen puutteen takia.

No ei siihen eurooppalaiseenkaan ole enää päivitystä saatavilla, joten se toimisi ihan samalla tavalla kuin tämä jenkkiversio nyt. Kyllä se päivitys tulee kunhan vaan saavat sen taas jakelukuntoon.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

No ei siihen eurooppalaiseenkaan ole enää päivitystä saatavilla, joten se toimisi ihan samalla tavalla kuin tämä jenkkiversio nyt. Kyllä siihen jenkkiversioonkin tulee se päivitys kunhan vaan saavat sen taas jakelukuntoon.

Öh, mä ainakin latasin sen päivityksen tänää. Ja on SUomesta ostettu peli. Eli ei sitä olla vedetty pois (?)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Öh, mä ainakin latasin sen päivityksen tänää. Ja on SUomesta ostettu peli. Eli ei sitä olla vedetty pois (?)

Jaa meitä on sitten huijattu :D

Mutta uus päivitys on kuitenkin tulossa, niin en mitään noin radikaaleja ratkasuja kyllä lähtis tekemään, että vaihtais jenkkiversion suomiversioon, kun suurella todennäkösyydellä jenkkiversion profiili ja mm. ansaitut kortit ei toimisi suomiversiossa.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Huah kauan teillä meni ennen kuin pääsitte Be a Pro:ssa NHL:ään?
Itse jouduin pelaamaan koko kauden (80 matsia+playoffit) AHL:ssä, enkä päässyt tuon kauden jälkeenkään NHL:ään wtf. Kauden jälkeen meni hermot ja simuloin jotain 15-20 peliä, jonka seurauksena takaisin 3. ketjuun, eli ollaan taas lähtöpisteessä.

Eipä tainut mennä kuin 19 peliä kun pääsin nhl:ään. Sillä pro moodilla olen pelannut. Pisteitä nakutin 2:n pojon keskiarvolla. Ei kyllä mennyt kovin kauaa kun olin jo ykkösketjussa nhl:ssäkin. Siellä jonkun aikaa oltuani muutama peli takkusi ilman pisteitä ja pudottivat kakkoseen. Nyt taas ykkösketjussa Penguinsin organisaatiossa. Loistava moodi kyllä kyseessä ei voi muuta sanoa. Tietty oisihan tohonkin parannusta voitu keksiä, esim harjoittelu vaikuttaisi arvoihin, eikä pelkästään pelaamat pelit. Nyt kyllä äijän arvot nousee pirun hitaasti ja saa varmaan tahkota useamman kauden, että pelaaja on oikeasti arvoiltaan hyvä. :p

Toiseen aiheeseen, eli jokos ton uusimman päivityksen voi ladata jostain, missä ihan hyviä korjailuja tiedossa. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Eipä tainut mennä kuin 19 peliä kun pääsin nhl:ään. Sillä pro moodilla olen pelannut. Pisteitä nakutin 2:n pojon keskiarvolla. Ei kyllä mennyt kovin kauaa kun olin jo ykkösketjussa nhl:ssäkin. Siellä jonkun aikaa oltuani muutama peli takkusi ilman pisteitä ja pudottivat kakkoseen. Nyt taas ykkösketjussa Penguinsin organisaatiossa. Loistava moodi kyllä kyseessä ei voi muuta sanoa. Tietty oisihan tohonkin parannusta voitu keksiä, esim harjoittelu vaikuttaisi arvoihin, eikä pelkästään pelaamat pelit. Nyt kyllä äijän arvot nousee pirun hitaasti ja saa varmaan tahkota useamman kauden, että pelaaja on oikeasti arvoiltaan hyvä. :p

Toiseen aiheeseen, eli jokos ton uusimman päivityksen voi ladata jostain, missä ihan hyviä korjailuja tiedossa. :rolleyes:

mulla meni 13 matsia kun olin NHL:ssä, muutama peli, niin nousin kakkoseen ja pari peliä niin olin ykkösketjussa ja ainoa mitä mä oisin toivonut lisäks tähän muotoon on: siirtoikkunan viimeisenä päivänä viimeistään GM laittaisi postia, että kaksi joukkuetta haluaisi sinut ja tässä ovat sopimukset + meidän sopimuksemme, valitse tästä, missä haluat pelata.
Kysynkin teltä ketkä ovat kauden päätyttyessä vielä NHL:ssä, että jatkuuko seuraava kausi samassa joukkueessa, vai voiko vaihtaa? Olen meinaa kyllästynyt Tampan joukkueesen, olen paras pistemies joukkueessani, myös tolla 2pistettä per peli tahdilla ja silti joukkuueni on lohkon viimeinen... että saanko vaihtaa joukkuetta kauden päätyttyessä, vai aloitanko alusta?

PS: Patchi oli ja meni, ne sai ketkä sai, jotka ei saanut, ei sitä nyt saa, vaan niinkuin kaikkialla toitotetaan, uusi päivitys tulee viikon/kahden kuluessa/kuluttua, helpottaisi varmaan, jos selaisisit hieman, että mitä muut ovat kirjoitelleet ;)
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kysynkin teltä ketkä ovat kauden päätyttyessä vielä NHL:ssä, että jatkuuko seuraava kausi samassa joukkueessa, vai voiko vaihtaa? Olen meinaa kyllästynyt Tampan joukkueesen, olen paras pistemies joukkueessani, myös tolla 2pistettä per peli tahdilla ja silti joukkuueni on lohkon viimeinen... että saanko vaihtaa joukkuetta kauden päätyttyessä, vai aloitanko alusta?

;)

No kauden jälkeen tulee tarjouksia mitä pelaajan manageri on saanut tarjouksia itse pelasin montrealin joukkueessa enkä saanu sopparia sinne sain sit muualle tarjouksia eli kauden jälkeen saat sopimus tarjouksia.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

No kauden jälkeen tulee tarjouksia mitä pelaajan manageri on saanut tarjouksia itse pelasin montrealin joukkueessa enkä saanu sopparia sinne sain sit muualle tarjouksia eli kauden jälkeen saat sopimus tarjouksia.

pääseekö uraa jatkamaan NHL:ssä vai tiputetaanko toisessa joukkueessa AHL:lään?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

If Vision Control is pressed, you do not throw a hit when in
front of the attacking net. This helps with rebound shots.

Toi on kyllä mun mielestä paras uudistus.. Ei tuu enää jäähyjä ku yrittää pistää reboundii sisään..

Toisinsanoen maalineduspelaajan ei tarvitse enää osata katsoa milloin painaa kun hakkaa vain tattia. Huono uudistus mielestäni. :|
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

No, sain päivityksen, mutta nyt tämä peli jumittuu milloin mihinkin kohtaan. Nicely done EA!
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

No mitäs helvettiä?!?!

Ilmotus kyllä tulee et päivitys saatavilla. Painan 'OK', ruutuun tulee odota, ja pleikkari käynnistyy uudelleen...

Aivan mahtavaa... :rolleyes:

no se on ihan sellanen tarina, ettei sitä kaikille ihan kaikille anneta... kuten kaikkea muutakaan erroria ei jokainen saa ;)
 
Ylös Bottom