Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Tota noin...Imasin juuri tuon päivityksen, ja nyt NHL09 lukee ruudulla ja tuo viipperä mikä lie viisari pyörii tuossa, tai pyörinyt jo 5min.

Pitäiskö tuossa tapahtuakin jotakin vai jäikö tuo johonkin ikuiseen looppiin? :D

Mul kävi aluks kans noin mut sit vaan lopetin pelin ja käynnistin uudelleen ja sit toimi hyvin.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Hauska toi rankkikisa onlinessa päivityksen jälkeen...
Jos ei ekalla tule osumaa niin senkun yrität uudestaan, on siis joku buginpoikanen kun itellä on rankkivuoro n. 4-5 kertaa peräkkäin ja sen jälkeen vastustajalla sama juttu JA vain ekat pelaajat jatkaa tätä!!!
Kellään muulla samanlaista??
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

juu joku päivitys oli näköjään tullut, mitä se oikein piti sisällä ?:eek:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ei muutakuin ongelmia :mad:

nyt mä pääsin jyvälle, te eurooppalaiset koeajatte tän päivityksen, jonka jälkeen sitä parannetaan hieman ja pistetään meille Jenkeille jakoon täydellisenä ja toimivana :p ... joskus ens juhannuksena :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Kerhopeleissä ainakin 5min jatkoaika 4vs4, jonka jälkeen rankkarit on muuttunut 5vs5 jatkoajaksi maaliin asti. Tylsä ratkaisu, olisi edes ollut 4vs4 tuo jatkoaika. (toisaalta ymmärrettävää että 5vs5 ettei isommalla porukalla pelaavista yhden tarvitse istua vaihdossa)

Pelattiin eilen 2 kerhopeliä kun tuntui olevan niin juminen päivitys ettei jaksanut enemmän, pelillisesti selkeitä eroja ei ole, matsit päättyivät kyllä 0-0 ja 1-0, mikä ei kyllä vastannut yleisiä maalilukemia. Jotenkin veskarikin tuntui ottavan puolin ja toisin takatolpalle syötettyjä vetoja aika tehokkaasti, mutta kahden matsin jälkeen ei voi vetää isompia johtopäätöksiä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

nyt mä pääsin jyvälle, te eurooppalaiset koeajatte tän päivityksen, jonka jälkeen sitä parannetaan hieman ja pistetään meille Jenkeille jakoon täydellisenä ja toimivana :p ... joskus ens juhannuksena :D

Näinhän se taitaa mennä. Itsellä on tuossa koko konsoli restoroitumassa kun NHL veti systeemit ihan solmuun ja pelit ei enää käynnistyneet. Naiivina otin oikein ilolla vastaa tämän päivityksen, kun ehkä nyt on ne pahimmat bugit korjattu. Yeah right. Näin sitä palautetaan hyväuskoiset maan pinnalle.

Hienoa EA, varmasti ostan tekosianne vielä jatkossakin :mad:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Moi,



Kannattaa hävittää änärin tallennukset ja rosterit konsolin kovalevyltä. Näin peli käynnistyy puhtaalta pöydältä, mikä toivon mukaan eliminoi edes osan kaatuilusta. Kaikkea sekään ei kuitenkaan korjaa, mutta jotain kuitenkin.



Uusi päivitys pitäisi ilmestyä lähiaikana mutta ei ole tällä hetkellä tarkempaa tietoa koska.

Tuommonen tuli EA:n teknisestä tuesta sähköpostiin vastaukseksi, kun tiedustelin tosta ongelmasta. Eivät taida oikein itsekään olla kärryillä. Mutta kuten sanoin, niin ainakin hupipelit toimii aulan kautta suomalaista vastustajaa vastaan, jolla on ns. "suomiversio" ja päivitys ladattuna. Pikapelejä ei ainakaan varmaan tällä hetkellä kannata edes yrittää. Aulojen kautta saattaa arvopelitkin toimia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

***** mä vihaan EA:ta... Laitoin heidän tekniseen tukeen sähköpostia seuraavanlaisesti:

''Moi,

teiltä tuli uusi päivitys tänään Playstation 3:n NHL 09 peliin, mutta minulle sitä ei ole tullut. Kaverini ovat jo sen ladanneet, mutta ei ole täällä näkynyt. Tämä päivityksen puute estää minun NHL 09 Be a Pro-moden nettipelaamisen. Kun peli on juuri alkamassa peliä ehtii kulua muutama sekuntti ja yht äkkiä ottelu alkaakin uudestaan. Olen ostanut oman pelini Kanadasta, mutta eihän sen silti pitäisi estää päivityksen tulemista minulle? Pelaan peliä siis Suomesta ostetulla PS3-konsolilla.

terv. made44''

Tälläisen viestin sain vastaukseksi:

''Hei, tiedän että pelit jotka ostetaan täällä ei toimi amerikassa..

Ei ole varmaa tietoa kun sinulla näyttää olevan tilanne päinvastoin mutta tämä voi olla syy tähän päivitys ongelmaan.

Tässä olisi muuten lisää tietoa PS3:en päivityksistä:

http://boardsus.playstation.com/playstation/board?board.id=ps3updates''



Eihän tossa vastattu ***** yhteenkään kysymykseen... Voi jumalauta...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Teknisellä tuella ei kuulemma ole enää lupaa kommentoida mitenkään tähän päivitys-ongelmaan. EA tekee virallisen tiedotuksen varmaan lähiaikoina.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

***** mä vihaan EA:ta... Laitoin heidän tekniseen tukeen sähköpostia seuraavanlaisesti:

''Moi,

teiltä tuli uusi päivitys tänään Playstation 3:n NHL 09 peliin, mutta minulle sitä ei ole tullut. Kaverini ovat jo sen ladanneet, mutta ei ole täällä näkynyt. Tämä päivityksen puute estää minun NHL 09 Be a Pro-moden nettipelaamisen. Kun peli on juuri alkamassa peliä ehtii kulua muutama sekuntti ja yht äkkiä ottelu alkaakin uudestaan. Olen ostanut oman pelini Kanadasta, mutta eihän sen silti pitäisi estää päivityksen tulemista minulle? Pelaan peliä siis Suomesta ostetulla PS3-konsolilla.

terv. made44''

Tälläisen viestin sain vastaukseksi:

''Hei, tiedän että pelit jotka ostetaan täällä ei toimi amerikassa..

Ei ole varmaa tietoa kun sinulla näyttää olevan tilanne päinvastoin mutta tämä voi olla syy tähän päivitys ongelmaan.

Tässä olisi muuten lisää tietoa PS3:en päivityksistä:

http://boardsus.playstation.com/playstation/board?board.id=ps3updates''



Eihän tossa vastattu ***** yhteenkään kysymykseen... Voi jumalauta...

Ittekin muuten kun olen yhteyttä ottanut tuohon tukeen niin ei kertaakaan ole vastattu yhteenkään meikäläisen kysymykseen.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Huah kauan teillä meni ennen kuin pääsitte Be a Pro:ssa NHL:ään?
Itse jouduin pelaamaan koko kauden (80 matsia+playoffit) AHL:ssä, enkä päässyt tuon kauden jälkeenkään NHL:ään wtf. Kauden jälkeen meni hermot ja simuloin jotain 15-20 peliä, jonka seurauksena takaisin 3. ketjuun, eli ollaan taas lähtöpisteessä.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

VOI VI*** KIVA!!! KIRJAUDUIN ÄSKEN ONLINEEN NIIN MUN KAIKKI TILASTOT ON POISTETTU :mad:

Tietty konsolifin liiga jossa olin mukana niin en näytä olevan enään.

Niin ja kerhoonkaan en enää kuulu.

VOI EA!!!!!!!! :mad::mad: x 17368
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Itse pidin tuosta päivityksestä! Päivityksen jälkeen olen pelannut 4 peliä ja hyvin meni ilman lagaamista. Voitin kaikki pelit, mutta mun voittoputki on 1:eek: Noh ei mikään peli oo täydellinen (varsinkaan EA:N :D). Hirveä munkitus oli tällä kertaa mulla eikä vastustajalla. http://www.easportsworld.com/en_US/profile/1794339 Upadatesista näkyy nuo tulokset eli 2-1, 1-0, 1-0 ja 4-1 eli aikavähämaalisia kamppailuita. Tuo 2-1 voitto oli hirveä munkki. Vikal minuutil tein molemmat maalini.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

VOI VI*** KIVA!!! KIRJAUDUIN ÄSKEN ONLINEEN NIIN MUN KAIKKI TILASTOT ON POISTETTU :mad:

Tietty konsolifin liiga jossa olin mukana niin en näytä olevan enään.

Niin ja kerhoonkaan en enää kuulu.

VOI EA!!!!!!!! :mad::mad: x 17368


tääl liigas näkyy käyttäjä 000_Yonzza ..
ite en paljon änäri08 pelannu, mutta eikös tää online oo ollu jo pitkään kuraa?
nii notta jotta ois voinu tähän jonku rohvessorin laittaa koodaamaa tiedetyt viat.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Ihan mielenkiinnosta: jos ostan NHL 09 vielä Suomesta niin säilyykö online tunnukseni ja voinko pelata sillä Suomesta ostetulla NHL 09:llä? Riippuvuusoireiden voimakkuudesta riippuen tuokin on yksi mahdollisuus....:)))))))))))))))))))))))))))))
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

tääl liigas näkyy käyttäjä 000_Yonzza ..
ite en paljon änäri08 pelannu, mutta eikös tää online oo ollu jo pitkään kuraa?
nii notta jotta ois voinu tähän jonku rohvessorin laittaa koodaamaa tiedetyt viat.

hyyvin harvalla on ollut mitään ongelmia, esim mulla tuli ongelmaks toi päitviys mikä annettii Eurooppalaisille, muuten mun Online pelini ovat olleet ilman minkäänlaista virhettä tai muutakaan,

PS: Joukkueenne GM pistää Yonzzalle uuden kutsun vain, sillä siitä päästään, mutta ei siitä sen enempää :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

hyyvin harvalla on ollut mitään ongelmia, esim mulla tuli ongelmaks toi päitviys mikä annettii Eurooppalaisille, muuten mun Online pelini ovat olleet ilman minkäänlaista virhettä tai muutakaan,

PS: Joukkueenne GM pistää Yonzzalle uuden kutsun vain, sillä siitä päästään, mutta ei siitä sen enempää :rolleyes:

PS toivottavasti ei ole paljon pelejä pelattu. Monella jolla tuo on käynyt, pelatut pelit nollautuvat seuraavassa pelissä. kaverilla oli pari matsia jäljellä siihen 115 peliin. ISki tuo 000_nimi bugi. Arvot ja kortit säilyivät mutta pelatut pelit nollautuivat.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

PS toivottavasti ei ole paljon pelejä pelattu. Monella jolla tuo on käynyt, pelatut pelit nollautuvat seuraavassa pelissä. kaverilla oli pari matsia jäljellä siihen 115 peliin. ISki tuo 000_nimi bugi. Arvot ja kortit säilyivät mutta pelatut pelit nollautuivat.

juuri ton takia mä kirjoitinkin: Mutta ei siitä sen enempää, koska niin siinä tulee käymään :(
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Niin, säilyykö se online-tunnus jos ostan uuden pelin? Minulla on vanhassa NHL 09:ssä jo oma turvalliseksi todettu tunnus, jota en haluaisi vaihtaa. Voisiko joku ystävällinen henkilö valaista?:)
 
Ylös Bottom