Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sir Shankley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

onko kellään se valkonen välkkyminen poistunut niinkuin sen päivityksen jälkeen piti tehdä. Minulla nimittäin ei ole. Muutenkin peli tuntuu olevan entistä hitaampitempoista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Laitanpa tänne uuden kysymyksen, vaikka viimeksikään ei juuri vastauksia tullut, joka johtunee siitä, että käyttäjät eivät juurikaan tunnu selaavan vanhoja kysymyksiä/ vastauksia, joka toki olisi suotavaa...

Eli missä tilanteissa käytätte ns. vision-controllia ja mitä siitä hyötyy missäkin tilanteessa?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mullakin ois kysymys. Eli miten voi tehä pienemmällä nopeudella videota sieltä uusinnasta. Kun "X" taitaa olla se ainut nappula (?)

Yrittäkää ymmärtää kysymys:D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mullakin ois kysymys. Eli miten voi tehä pienemmällä nopeudella videota sieltä uusinnasta. Kun "X" taitaa olla se ainut nappula (?)

Yrittäkää ymmärtää kysymys:D
Videon muokkaus vaiheessa neliötä painamalla voi muuttaa toistonopeutta. Se toistonopeus näkyy vasemmassa alakulmassa, alle 100 niin on hidastettua.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Muuten onko jollain 100% faktaa miksi euroopassa tuo julkaisu siirettiin parilla viikolla? Sonyhan väitti että eu-version bd-levyissä olisi ollut jotain vikaa? Miksi kuitenkaan kaupat eivät vaihtaneet sitten pelejään uusiin?

Vai onko siinä microsoft + ea sopimuksessa jotain perään?

Sit vielä lisäkysymyksenä että onko muilla ollut sellaista vikaa ettei voi pelata ollenkaa 10-20% vastustajista kun valitsee "nopea sijoitukseen vaikuttava ottelu"?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Muuten onko jollain 100% faktaa miksi euroopassa tuo julkaisu siirettiin parilla viikolla? Sonyhan väitti että eu-version bd-levyissä olisi ollut jotain vikaa? Miksi kuitenkaan kaupat eivät vaihtaneet sitten pelejään uusiin?

Vai onko siinä microsoft + ea sopimuksessa jotain perään?

Sit vielä lisäkysymyksenä että onko muilla ollut sellaista vikaa ettei voi pelata ollenkaa 10-20% vastustajista kun valitsee "nopea sijoitukseen vaikuttava ottelu"?

Tuolla turnaustathreadissa jo kysyinkin, mutta ootko avannut niitä portteja sun modeemista mitä ohjekirjassa on?

Hävis ainakin samainen ongela 08:ssa, täsä uudessa ei olekaan kyseistä ongelmaa itellä ollu.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Sit vielä lisäkysymyksenä että onko muilla ollut sellaista vikaa ettei voi pelata ollenkaa 10-20% vastustajista kun valitsee "nopea sijoitukseen vaikuttava ottelu"?


Mullakin ollut sama ongelma. Mun täytyy ite luoda se ottelu että sen nopean sijoitusottelun kautta pääsee pelaa. Ongelma tuli tuon päivityksen myötä.

Voisiko joku kertoa miten ne portit voi aukaista? Palomuurista vai jostain modeemin asetuksista. Jos modeemin asetuksista niin miten sinne pääsee. Olen ainakin joskus yrittänyt laittaa omaa ip osoitetta firefoxin osoiteriville mutta se ei ole tuottanut tulosta. (kyseessä siis langallinen modeemi.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Nyt tulee kyllä aika lyhyt viesti mutta pakkohan tämä on tänne laittaa. Kaverin kanssa pelasin ja tein komeimman AV-maalin koskaan. Parasta tuossa oli vielä, että ennen kiekon maalivahdille menoa sanoin kaverille ääneen "HÖRPPÄÄ!" ja.....
http://www.easportsworld.com/en_US/video/2012529
Revettiin kyllä pahan kerran.
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Mullakin ollut sama ongelma. Mun täytyy ite luoda se ottelu että sen nopean sijoitusottelun kautta pääsee pelaa. Ongelma tuli tuon päivityksen myötä.

Voisiko joku kertoa miten ne portit voi aukaista? Palomuurista vai jostain modeemin asetuksista. Jos modeemin asetuksista niin miten sinne pääsee. Olen ainakin joskus yrittänyt laittaa omaa ip osoitetta firefoxin osoiteriville mutta se ei ole tuottanut tulosta. (kyseessä siis langallinen modeemi.

Aika kusista hommaa toi porttien aukaseminen...

Kannattaa kattoa niistä modeemin omista ohjeista, valmistajan sivuilta tai Täältä(huom, englannin kieliset) ohjeita noihin porttien aukasuun...
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On varmasti jo mainittu tredissä, mutten nyt heti ensikokeilemalla löytänyt vastausta. Eli mikä se on, kun online pelissä tulee aina ennen aloitusta jotkut statsit näkyviin? Helpottakaa joku tätä tiedonpuutteen tuskaa :D
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

pääseekö uraa jatkamaan NHL:ssä vai tiputetaanko toisessa joukkueessa AHL:lään?

En ainakaan tippunut ahl sen jälkeen kun vaihdoin seuraa taisin päästä suoraan 2 kenttään nhl puolella.On muuten päivityksen jälkeen alkanu tietokone pelaajat ottaa pelin viivyttämis jäähyjä onko tullu tossa joku juttu siihen vai muuten vaan tulee??
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

On muuten päivityksen jälkeen alkanu tietokone pelaajat ottaa pelin viivyttämis jäähyjä onko tullu tossa joku juttu siihen vai muuten vaan tulee??

Olen huomannut saman. Ei enää paljon itelläkään kannata alivoimalla heittää kiekkoa pleksin kautta sillä roikku purulla. Menee helvetin usein yli ja tulee Tuukka"gooni" Mäkelämäisiä jäähyjä:p
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko porukka huomannu miten KAIKKI vedot menee metsään päivityksen myötä? Kerhopelejä pelatessa varsinkin. Äsken kaverin kanssa tahkottiin jo kuudetta jatkoaikaa pelin ollessa 0-0. Kumpikin joukkue vaan odotti ja odotti että toinen saisi maalin ja tulihan se sieltä loppujen lopuksi. Vetoja molemmilla lähemmäs 100. Onko järkee vai ei?
 
Vastaus: NHL 09 (PlayStation 3)

Onko porukka huomannu miten KAIKKI vedot menee metsään päivityksen myötä? Kerhopelejä pelatessa varsinkin. Äsken kaverin kanssa tahkottiin jo kuudetta jatkoaikaa pelin ollessa 0-0. Kumpikin joukkue vaan odotti ja odotti että toinen saisi maalin ja tulihan se sieltä loppujen lopuksi. Vetoja molemmilla lähemmäs 100. Onko järkee vai ei?

mä oon huomannu kerhopeleissä ihan saman, ennen päivitystä aina one timerit jota sain lapaan meni maaliin (tarkkuus on 90) nyt kaikki menee reilusti joko ohi maalin tai yli maalin! kyllä noin tarkan pitäs osua ees mokkeen, mutta ku ei! :mad:
 
Ylös Bottom