Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

MrSoulfire

New Member
LIIGA ON TÄYNNÄ

Ennen kuin siirryn varsinaisiin tätä uutta liigaa koskeviin asioihin, tunnen tarpeelliseksi tehdä muutaman asian selväksi.

Miettikää nyt todella kaikki tähän liigaan osallistuvat, että onko teillä todella aikaa. Keskeyttäminen kun on muille inhottavaa vaikka nyt vain pelistä onkin kysymys. Eniten toisen mahdollinen keskeytys ketuttaa silloin kun olet voittanut keskeyttävän pelajaan usean pisteen arvoisesti. Ymmärrän toki jos aika ei riitä, mutta sen olisi kyllä varmasti tiennyt jo ennen liigaan osallistumista että niin saattaa tulla käymään. Eli, jos edes epäilet ettei aika riitä, älä ilmoittaudu

Asiaan. ---->

Joukkuemäärä: 16
Kierrokset: 4
Pleijarit: puolesta välistä poikki, eli 8 parasta runkosarjasta. Toivottavasti tämän onnistuu änärillä tekemään. uskoisin niin.
Alkamis-ajankohta: Avoin, voidaan aloittaa nykyisen liigan rinnalle. Alan luoda tätä kunhan pääsen plegelle.
Pelaajakaupat: Päällä
Loukkaantumiset: Päällä (toisaalta, tämä voi olla turhaa, sillä patchin jälkeen en ole yhtään loukkaantunutta pelaajaa jäänpinnassa nähnyt online.)
Peliaika: Yleinen ja totuttu 5min/erä
Pelinopeus: Tavallinen
Yhteydenpito: MIRC. Jos nykyisellä kannulla voi jatkaa niin hyvä, jos ei, niin joku osaava voisi väsätä uuden. nykyisen kannun yhteystiedot. QuakeNet. #konsolifinliiga

Jos jotain yltä puuttuu, ilmoittakaa.

Tässä tähän astiset ilmoittautujat joukkueineen: (psn sama kuin alla jos tiedossa)

-Maxxball ja Tamba Bay Lightning
-peckes ja Detroit Red Wings
-Migho ja New York Rangers
-Timppa ja Vancouver Canucks
-penguin_85 ja Columbus Blue Jackets
-IlpoNuokko ja Pittsburgh Penguins
-Enzka ja Montreal Canadiens
-kohelopete ja Anaheim Ducks
- Miqzu ja Boston Bruins
-Saxon_747 ja Washington Capitals
-Lagittaja ja Calgary Flames
-VulcanianCobra ja Atlanta Trashers
-Mikkisixx ja Buffalo Sabres


Liiga on täynnä.
Onnea kaikille liigaan. Olkoon Juhani Tamminen kanssanne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Voisinpa oikeastaan lähteä mukaan. Joukkueeksi Montreal Canadiens.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

muokatut taktiikat ehdottomasti päälle, ei nappaile joka peliin muokkailla kenttiä uudelleen ::p
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Pitkässä liigassa tuli nelisenkymmentä peliä melko nopeasti täyteen, joten voisin lähteä tähänkin matkaan. Kun Maxxball ovelasti vei uudet ihastukseni Vinnyn ja Tampan, valitsen toiveikkain mielin Postonin Bojat.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Pitkässä liigassa tuli nelisenkymmentä peliä melko nopeasti täyteen, joten voisin lähteä tähänkin matkaan. Kun Maxxball ovelasti vei uudet ihastukseni Vinnyn ja Tampan, valitsen toiveikkain mielin Postonin Bojat.

Heh. Sori. Mä kerran kokeilin hupia Tampaa ja on se ykkösketju niin upea ettei tee mieli paljoa muulla pelata. Laitan privaa kaikille. salasanat sun muut.

Yks paikka on varattu Kaljatynnyrille, jos sitä kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Joo ja lahjotut tuomarit kanssa. No siis. Luodut pelikuviot on päällä.

Juu lahjotut tuomarit on ehdoton, mites toi homma toimii? ;) :D Meikä aloittelee liigan ens viikon puolella, kun reisussa oon ainakin sunnuntaihin saakka. Columbuksen vaihtolistalla olisi peca (C ov. 85) ja jommankumman veskoista voisin vaihtaa kenttäpelaajaan (Mason ov.85, Leclaire ov.82), että jos joku tarvitsee perus varmaa veskaa.(esim. tampa bay ;))
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Juu lahjotut tuomarit on ehdoton, mites toi homma toimii? ;) :D Meikä aloittelee liigan ens viikon puolella, kun reisussa oon ainakin sunnuntaihin saakka. Columbuksen vaihtolistalla olisi peca (C ov. 85) ja jommankumman veskoista voisin vaihtaa kenttäpelaajaan (Mason ov.85, Leclaire ov.82), että jos joku tarvitsee perus varmaa veskaa.(esim. tampa bay ;))

Ei o tarvis veskaria. Mutta pakki ois hakusessa. Vaihdossa voin antaa joko Recchin tai Downien.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Voisin myös ängetä mukaan! Calgary Flamesia ei varmaan ole vielä viety?
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Kaupan: Mark Recchi tai Downie vaihdossa pakkiin. yli 76 kokonaisuudella.


Ovatko kaikki saaneet salasanan? Jos joltain uupuu, laita privaa niin korjaan asian asap.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Tuskin tämäkään liiga tulee toimimaan loppuun asti,niinkuin niin monet liigat mitä tässä nyt ollaan yritetty.Taitaa itelle nyt olla kans jo 4 yritys mitä liigaa kokeilen kuukauden sisään.Oon niin h??????n kyllästynyt porukkaan,että tullaan mukaan liigaan ja sitten ei enää kiinnosta pelata niitä pelejä kun 1-2 peliä viikossa,jos edes sitäkään.Taidan tehdä kohta oman liigan pystyyn,ja siinä ois 16 joukkuetta ja 2 kierrosta.Pakollista ois pelata 3-4 peliä vähintään päivässä.Tuolla tahdilla runkosarja ois lopussa 1-2 viikossa.Tulisin potkimaan kaikki samantien pihalle jos ei ois tarvittavaa pelien määrää päivässä.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Tuskin tämäkään liiga tulee toimimaan loppuun asti,niinkuin niin monet liigat mitä tässä nyt ollaan yritetty.Taitaa itelle nyt olla kans jo 4 yritys mitä liigaa kokeilen kuukauden sisään.Oon niin h??????n kyllästynyt porukkaan,että tullaan mukaan liigaan ja sitten ei enää kiinnosta pelata niitä pelejä kun 1-2 peliä viikossa,jos edes sitäkään.Taidan tehdä kohta oman liigan pystyyn,ja siinä ois 16 joukkuetta ja 2 kierrosta.Pakollista ois pelata 3-4 peliä vähintään päivässä.Tuolla tahdilla runkosarja ois lopussa 1-2 viikossa.Tulisin potkimaan kaikki samantien pihalle jos ei ois tarvittavaa pelien määrää päivässä.

Just. Onnea matkaan. On ihmisillä muutakin kuin plege elämässä. :) Kyllästynyt oon minäkin noihin tekosyy-luovuttajiin. Tässä liigassa mua ei huoleta kuin pari pelaajaa, mutta yksi aktiivinen on jo varalla.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Just. Onnea matkaan. On ihmisillä muutakin kuin plege elämässä. :) Kyllästynyt oon minäkin noihin tekosyy-luovuttajiin. Tässä liigassa mua ei huoleta kuin pari pelaajaa, mutta yksi aktiivinen on jo varalla.


Juu,on varmasti muutakin,mutta miksi sitten tulla semmosiin liigoihin jotka vie aikaa,kun on oikeasti semmosiakin ihmisiä joilla ei ole muuta kun se plege:)?Muiden kiusaksi?Jään suosiolla pois tästä liigasta ja keskityn tästä edespäin nykyiseen liigaan,jospa se saatais joskus tämän vuoden puolella pelattua loppuun.:cool:
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Juu,on varmasti muutakin,mutta miksi sitten tulla semmosiin liigoihin jotka vie aikaa,kun on oikeasti semmosiakin ihmisiä joilla ei ole muuta kun se plege:)?Muiden kiusaksi?Jään suosiolla pois tästä liigasta ja keskityn tästä edespäin nykyiseen liigaan,jospa se saatais joskus tämän vuoden puolella pelattua loppuun.

No sä ootkin liian ylivoimainen ainakin mua vastaan, että ei mua ainaka haittaa ku haluat poistua takavasemmalle... turhauttavaa nääs hävitä se 10-1 teikäläiselle :p:D
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Juu,on varmasti muutakin,mutta miksi sitten tulla semmosiin liigoihin jotka vie aikaa,kun on oikeasti semmosiakin ihmisiä joilla ei ole muuta kun se plege:)?Muiden kiusaksi?Jään suosiolla pois tästä liigasta ja keskityn tästä edespäin nykyiseen liigaan,jospa se saatais joskus tämän vuoden puolella pelattua loppuun.:cool:

No eipä haittaa. Saapahan petee slotin. :) Mä kyllä lähinnä meinasin tuota suunnitelmaa että jos ei pelais 3-4 peliä päivässä niin pihalle. Ei toimisi, suuri osa porukasta lähtee viikonloppuna viihteelle. Mitä jos tekisi mieli mennä vaikka tyttöystävän kanssa leffaan keskellä viikkoa? Tätä mä lähinnä meinasin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Ittellä on vaan se tilanne, etten pysty pelaan kuin arkisin 8-17(/18). Mutta tuona aikana oon aina valmis peleihin, ja voisin hyvinkin pelata sen 3-4 peliä päivässä, helposti, mitä nyt vessatauot ja ruokailut siihen ja koirien pissatus. Muistelen, että olisin pelannut kaverin kanssa 16 peliä yhden päivän aikana ja siihen meni 6-7 tuntia. Viimeiset pelit nyt ei ollut enää mitään mestaristason suorituksia, mutta oli hauskaa ja se oli pääasia. Kävi ihan urheilusta.
 
Ylös Bottom