Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Jos vielä on mahollista päästä mukaan, ni voisin osallistua. Pelaan varmasti ja en jätä kesken, nimi on Samca82 laittakaa viestiä, jos onnistuu..
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Jos vielä on mahollista päästä mukaan, ni voisin osallistua. Pelaan varmasti ja en jätä kesken, nimi on Samca82 laittakaa viestiä, jos onnistuu..

Slotit ovat täynnä ja muutama kärkkyy peruutuspaikkaakin. Olisit kolmatena jonossa jos joku lähtee. Kyllä tässä varmaan vielä ennen kesää liigoja pelaillaan, mutta mitään 30. jengin liigoja taitaa olla turha edes lähteä järjestämään kun 10 % lopettaa kumminkin kesken.

Kun uutta liigaa aletaan laittaa tulille, kannattaa olla ajoissa liikkeellä ettei jää jämäjoukkue käsiin. ;)
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Nyt olisi yksi paikka vapaana. Kuka oli ekana jonossa? Laitan huomenna viimeistään privaviestiä kun selvitän kuka sitä ekana ja eniten halusi mukaan.

Qolazor... no, antaa olla. :D
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

mä oon täällä oottamassa peliseuraa, haastoin jo Maksin... mutta pappa ei näemmä löydä putkihokkareita :D
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Mikkisixx liittyi liigaan. Joukkueena Buffalo Sabres. Haastakaa kun ehditte. :)
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

no ei nyt sentään. yhteensattumiahan nimissä väkisilläkin tulee. kyllä tällä mun nimellä fanitetaan ihan vaan mötley cruen nikki sixxia:D
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Itse voin tulla vielä varamiehenä, jos sattuu tilaa olemaan. Ja aktiivinen kyllä olen.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Itse voin tulla vielä varamiehenä, jos sattuu tilaa olemaan. Ja aktiivinen kyllä olen.

Olet sitten kolmantena jonossa. Liiga supistui 15 joukkeen kokoiseksi, koska muuten kaikki pääsisivät pleijareihin ja sehän ei ole tarkoitus. 8 jatkaa. Ilmoittelen sulle privalla, jos tarvetta tulee. :)
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Tiedotus.

Koska en tiedä, menevätkö pelaajakaupat automaattisesti kiinni pleijareiden alkaessa, ilmoitan että mikäli näin ei ole, suljen ne käsin kun runkosarja loppuu. Tämähän on vielä pitkässä kuusessa, mutta parempi kertoa ajoissa.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Tiedotus

Koska pelejä on enää kärkiporukalla hyvinkin vähän jäljellä on aika asettaa deadline. 8.4 mennessä on runkosarjan oltava pelattu kaikkien osalta. Jos näin ei ole, poistetaan pelaaja joka ei ole pelejään pelannut liigasta. Eli, tässä on nyt yli viikko aikaa pelata nämä pelit.

Toki toimin tietysti niin, että jos joku aktiivinen pelaaja ei ole saanut toista, vähemmän pelannutta useista yrityksistä huolimatta peliin, ei tätä aktiivista pelaajaa tietenkään potkita pois.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

millon saxoni joutasit pelaan ne meijän 2 peliä?
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

jep sama kysymys saxonille millon pelataan?

Edit: Saxon näköjään lähti liigasta. Kelläs vielä on pelaamatta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Millois lagittajalle ja copralle käy että pelattas noi pelit poikkeen?
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Huomiseen iltaan. Tai lähinnä ylihuomiseen aamuun asti aikaa pelata pelit poikkeen. Sitten alkavat armottomat potkijaiset. Kyllä tästäkin ketjusta näkee ketkä ovat aktiivisesti koittaneet saada peliä aikaiseksi. Katselen hiukan tuoreita pelejä, tätä ketjua ja kyselen irc-kannulla asiasta. Tämän jälkeen lusmut saavat monoa.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Minullakin olisi vielä Lagittajaa vastaan pelejä. Lisäsin sut tossa joitain päiviä sitten friend-listalle, joten milloin onnistuis pelata?
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Joo, te oottekin lagittajan kanssa ainoat joilla on vaiheessa. Kaikki keskinäiset matsit pelaamatta. Koittakaahan saada aikaan, kun olisi hyvä tässä pääsiäisen pyhinä jengillä aikaa pelata pleijareita.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Saatiin Lagittajan kanssa pelit pelattua ja nyt sitten playoffsit voivat alkaa. Näköjään nyt 8 joukkuetta jatkaa, ja otteluparit ovat

penguin_85 - Miqzu
CulcanianCobra - Mikkisixx
kohelopete - Lagittaja
Enzka - Migho

Omalla kohdalla on sellainen tilanne että ennen lauantaita tai ehkä perjantai-iltaakin ennen pitäisi saada pelit pelattua, koska sen jälkeen oon pitempään poissa plösön luota. Eli pinkku pystytkö perjantaiaamupäivän puolella pelailemaan jo matseja?

Toki meikäläisen voi sitten poistaa huoletta (onnistuukohan se normaalisti tässä vaiheessa?) jos ei tuohon mennessä onnistu omalla kohdalla loppuun asti pelaaminen.
 
Vastaus: NHL 09 - Suppeampi liiga nykyisen rinnalle

Saatiin Lagittajan kanssa pelit pelattua ja nyt sitten playoffsit voivat alkaa. Näköjään nyt 8 joukkuetta jatkaa, ja otteluparit ovat

penguin_85 - Miqzu
CulcanianCobra - Mikkisixx
kohelopete - Lagittaja
Enzka - Migho

Omalla kohdalla on sellainen tilanne että ennen lauantaita tai ehkä perjantai-iltaakin ennen pitäisi saada pelit pelattua, koska sen jälkeen oon pitempään poissa plösön luota. Eli pinkku pystytkö perjantaiaamupäivän puolella pelailemaan jo matseja?.

Eli huomenna pelataan 13 maissa? SSV-Erä peliä lähden katsomaan kisastudion ääreen:p. Kohan sitä ennen pelataan poikkeen niin käy. Konsolifinliiga kannulle kummatkin heti aamusta niin sovitaan sitä kautta aloitus ajankohta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom