Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 Viikonlopputurnaus

Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

voi helvetin helvetti. sanon nyt muillekin että minua tarkoitetaan. peli oli 5-0 kun ensimmäisen kerran koitin "puolikasta" curveshottia, eli n. 2 metrin päästä maalia joka ei edes menny sisään. yhden ainoan puolittaisen vanhanaikaisen tein pelissä, joka loppujen lopuks päätty 9-0. läpiajoista taisin saada 4 häkkiä. opetteleppa puolustamaan ja vihaa mieluummin peliä ku pelaajaa.

Höpö höpö. Lopetin pelaamisen 4- 0 tilanteessa. Ja Totean nyt kumminkin. Sä osaat pelata, eikä mulla ole valittamista sun pyörityksestä. Ja ei toi glitchailu yllätyksenä tullu. Samaahan sä harrastit edellisessäkin liigassa. Muutaman oikeen nätin häkin teit.

Jos mä olen vienyt penguinilta ja Migholta yhteensä kolme pistettä tässä liigassa, ei mun puolustukseni nyt niin heikkoa ole kuin koitat provota. Mutta kalikka näytti osuvan, kun noin kimmastuit.

ja toi p.s. heh. Mokkejen tekoälyssä ole sun mielestä vikaa? Mä en yksinkertaisesti jaksa itse pelata niin että hyödynnän tekoälyn virheitä kerta toisensa jälkeen, pelaisin mielummin pelaajaa vastaan. Mun pointti tossa oli se, että olisi mukava joskus pelata liigassa jossa pelaajat kunnioittavat lajia ja vastustajaansa sen verran ettei tarvitse glitchata ihan glitchaamisen takia.

Ja ei herra Konna, mua ei häiritse häviäminen niin paljoa että olisin sen takia alkanut narista. Tapa millä mut voitetaan, vaikuttaa kyllä siihen mitä sanon. Enkä ole ainakaan lähtenyt ikinä yhdestäkään liigasta, koska en pärjännytkään kuten odotin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

mitäs jos rupeat pelaamaan vaikka fifaa tai nfl:ää siellä ei tuu glitchejä, en oo kuullu ainakaan. mutta jos pelin hallinta on sellasta että siellä voi tehdä ihan mitä haluaa niin pitääkö sitä sitten varpaillaan pelata, että ei vahingossakaan tuu mitään pelin tekoälyn aukkojen takia maaliin meneviä maaleja? eipä oo ennen ruvettu vonkumaan. ja syy siihen että vastasin ei ollut se että kalikka kalahti eikä se että olisin suuttunu kommentistas vaan se, että olis typerää jättää vastaamatta ja hyväksyä pureskelematta mitä häviäjä on sanonu. onhan näitä suhosia ja tammisia nähty. mutta joka tapauksessa ihan mukavaa saada keskustelua aikaan.

ja että kerta toisensa jälkeen hyödynnän tekoälyn puutteita? olis ollu mukava nauhottaa koko peli ja pistää se johonkin mutta enpä tullu aatelleeks. montako kertaa hyödynsin niitä puutteita ja missä tilanteissa? ja tuo että lopetit pelaamisen 4-0 tilanteessa, miksi? mikset vaan lähteny pois jos ei kiinnostanu pelata?
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

mitäs jos rupeat pelaamaan vaikka fifaa tai nfl:ää siellä ei tuu glitchejä, en oo kuullu ainakaan. mutta jos pelin hallinta on sellasta että siellä voi tehdä ihan mitä haluaa niin pitääkö sitä sitten varpaillaan pelata, että ei vahingossakaan tuu mitään pelin tekoälyn aukkojen takia maaliin meneviä maaleja? eipä oo ennen ruvettu vonkumaan. ja syy siihen että vastasin ei ollut se että kalikka kalahti vaan se, että olis typerää jättää vastaamatta ja hyväksyä pureskelematta mitä häviäjä on sanonu. onhan näitä suhosia ja tammisia nähty.

Case closed... Peace out.

Ei kun pakko sanoa tämä. Ei tarvitse pelata fifaa, kun tätäkin voi hyvin pelata reiluja pelureita vastaan. En edes käynyt henkilökohtaisuuksiin avausviestissäni tästä aiheesta. Itse itsesi tunnistit. Mitä sulla olisi sitä vastaan että olisi liiga jossa ei glitchattaisi?

Mutta nyt, jätän tämän osaltani taakse poistuneeksi asiaksi. hyvää jatkoa. :)
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Mä ymärrän jos ei osaa pelata muuten ni koittaa tasottaa glitchaamalla, mutta se että taitava kaveri glitchailee, ei mee jakeluun. Jotaa kunnioitusta lajia kohtaan.

mitä sää äijä nyt selität? itse tunnistin itseni?? eikö tässä nyt selkeästi syytetä "bugimaaleista"? musta on aika idioottimaista heittää tollasia syytöksiä ja sitten piiloutua perustelematta puheita.

pistä vaikka tähän ketjuun tai mihin ketjuun vaan missä liigassa ikinä pelailetkaan, minkälaisia maaleja et hyväksy niin vastustajat ei ehkä tee sellasia sua vastaan. onhan jossakin onetimeritkin haukuttu bugimaaleiks. mua vastaan saa tehä maaleja ku maaleja, en rupee niistä itkemään. korkeintaan pelityylistä, mitä ei tosin tähän päivään mennessä oo vielä tapahtunu.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

mitä sää äijä nyt selität? itse tunnistin itseni?? eikö tässä nyt selkeästi syytetä "bugimaaleista"? musta on aika idioottimaista heittää tollasia syytöksiä ja sitten piiloutua perustelematta puheita.

Asia ei mulle kuulu, mutta maxxball tarkoitti varmaan tätä sun viestii, jossa kerroit, että hän tarkoitti sinua, aluksihan maxxball ei kertonut kenestä on kyse...

voi helvetin helvetti. sanon nyt muillekin että minua tarkoitetaan.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

mitä sää äijä nyt selität? itse tunnistin itseni?? eikö tässä nyt selkeästi syytetä "bugimaaleista"? musta on aika idioottimaista heittää tollasia syytöksiä ja sitten piiloutua perustelematta puheita.

pistä vaikka tähän ketjuun tai mihin ketjuun vaan missä liigassa ikinä pelailetkaan, minkälaisia maaleja et hyväksy niin vastustajat ei ehkä tee sellasia sua vastaan. onhan jossakin onetimeritkin haukuttu bugimaaleiks. mua vastaan saa tehä maaleja ku maaleja, en rupee niistä itkemään. korkeintaan pelityylistä, mitä ei tosin tähän päivään mennessä oo vielä tapahtunu.

Perustelematta? Luit sitten vain mitä halusit? Kivoja haukkumasanoja. Äijä ja idiootti. :D

Nyt riitti. Saat riidellä keskenäs.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Asia ei mulle kuulu, mutta maxxball tarkoitti varmaan tätä sun viestii, jossa kerroit, että hän tarkoitti sinua, aluksihan maxxball ei kertonut kenestä on kyse...

no jos peli on loppunu 5 min enne viestin kirjottamista niin osaan laskea 1+1..
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Perustelematta? Luit sitten vain mitä halusit? Kivoja haukkumasanoja. Äijä ja idiootti. :D

Nyt riitti. Saat riidellä keskenäs.

niin. perustelematta. puolittainen vanhanaikainen = glitch? curveshot 5-0 tilanteessa (joka ei edes mennyt maaliin) vaikutti peliin millä tavalla? omien sanojesi mukaan lopetit jo enne sitä pelaamisen. ja btw itse vedit myös curveshotin joka osu tolppaan. eikö tää sun kommentointi ollu ehkä hieman turhaa? myönnän, oma kommentointini oli täysin turhaa, mutta rupes ärsyttämään glitchailusta syyttäminen vaikka se tapahtukin nimettömästi. ilmoittauduin ja vaadin perusteluita. se on mun hurja luontoni.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

On kyllä pakko myöntää että kyllä konna vaikutti aika paljon hakevan hanumaaleja, mitä sen yhden pelin kerkesin vääntää :p Tosin ei se mua niin suuremmin haittaa. Taitoahan se on. Itse en edes osaa tehdä yhtää bugi tai muutakaa maalei vaikka haluaisinkin :mad: Ellei sitten yksin läpi rystylle kääntöä lasketa hanumaaliks.

Kieltämättä kyllähän se vähän riisoo silloin jos joku kokoajan hokee sitä samaa kuvioo ja sama mies tekee ottelussa täsmälleen 6 samanlaista bugimaalia niin rupee miettiin, että mikäs laji tässä nyt olikaan kyseessä. Myöhemmin oon oppinut kuitenkin puolustamaan näitä tilanteita ja kaiken lisäksi se on vie helppoa kun tietää aina mitä toinen yrittää. Mun puolesta porukka saa hannailla nii paljo ku huvittaa, ea:n vikahan se on! Paras bugittaja voittakoon *kippis*
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

On kyllä pakko myöntää että kyllä konna vaikutti aika paljon hakevan hanumaaleja, mitä sen yhden pelin kerkesin vääntää :p Tosin ei se mua niin suuremmin haittaa. Taitoahan se on. Itse en edes osaa tehdä yhtää bugi tai muutakaa maalei vaikka haluaisinkin :mad: Ellei sitten yksin läpi rystylle kääntöä lasketa hanumaaliks.

Kieltämättä kyllähän se vähän riisoo silloin jos joku kokoajan hokee sitä samaa kuvioo ja sama mies tekee ottelussa täsmälleen 6 samanlaista bugimaalia niin rupee miettiin, että mikäs laji tässä nyt olikaan kyseessä. Myöhemmin oon oppinut kuitenkin puolustamaan näitä tilanteita ja kaiken lisäksi se on vie helppoa kun tietää aina mitä toinen yrittää. Mun puolesta porukka saa hannailla nii paljo ku huvittaa, ea:n vikahan se on! Paras bugittaja voittakoon *kippis*

tiedoks vaan kaikille, en riitele vaan keskustelen asiasta (ei suunnattu donkalle). miten itse tekisitte tilanteessa, joka aina aukeaa kun vastustaja ei pelaa tilaa jostain paikasta pois ja ootte siitä ehkä tehny jo yhen-kaks-seittemän maalia? pitäskö se maalintekopaikka hakemalla hakea sinne paikkaan missä tilaa ei ole? tai hakea tilanteita jotka vastustaja osaa pelata pois tai muuten vaan helppo puolustaa?

minkä takia ihmiset ei vaan voi hyväksyä maaleja ku maaleja, tuli ne sitten bugirystyllä, bugiranteella, bugivanhanaikasella, bugietukulmalämärillä tai ihan millä muulla oli siinä on bugi-etuliite edessä tai ei? eikö tässä(kin) voitolle jää ne jotka on oikeasti parempia?
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Eiköhän se ole niin, että nimenomaan liigoihin hakeutuu ne jotka eivät halua nähdä glitchaamista, täysillä pelaamista ja sun muuta, mikä tuottaa päänvaivaa. Tähän mielestäni sisältyy mielestäni myös se, että ei käytetä parhaita joukkueita/"omaa joukkuetta", jolla hysää pikapelejä 24/7.

Pikapelit on glitchausta, naama irvessä pelaamista ja voittamista "keinoilla millä hyvänsä" varten.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Eiköhän se ole niin, että nimenomaan liigoihin hakeutuu ne jotka eivät halua nähdä glitchaamista, täysillä pelaamista ja sun muuta, mikä tuottaa päänvaivaa. Tähän mielestäni sisältyy mielestäni myös se, että ei käytetä parhaita joukkueita/"omaa joukkuetta", jolla hysää pikapelejä 24/7.

Pikapelit on glitchausta, naama irvessä pelaamista ja voittamista "keinoilla millä hyvänsä" varten.

Juurikin näin. Tuolla "parhaalla" joukkueella pelaamisella ei ainakaan itsellä ole niin merkitystä, mutta tuon glitchaamisen kohdalla oon melkolailla samoilla linjoilla, vaikken mielelläni moista näkisi edes pikapeleissä saati sitten EASHL:ssä. Onneksi nyt suurin osa näistä glitcheistä on saatu karsittua, muutamaa lukuunottamatta.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

minkä takia ihmiset ei vaan voi hyväksyä maaleja ku maaleja, tuli ne sitten bugirystyllä, bugiranteella, bugivanhanaikasella, bugietukulmalämärillä tai ihan millä muulla oli siinä on bugi-etuliite edessä tai ei? eikö tässä(kin) voitolle jää ne jotka on oikeasti parempia?

Kunniotuksesta lajia ja vastustajaa kohtaan. Ja ei ole kysymys siitä hyväksynkö minä ne maalit. Hävisin, sillä selvä. En missään vaiheessa edes kyseenalaistanut voittoasi. Ja kuten jo aikaisemmassa postauksessa totesin, teit muutaman nätinkin häkin. Ja kuule, älä tosiaan leiju liikoja tolla lopputuloksella. Liikuttelin tosiaan laiskasti tattia ja painelin nappeja jos muistin 4 - 0 tilanteen jälkeen. Ja muutenkin, muistelen että katosit pitkästä liigasta aika äkkiä kun ei tulosta tullutkaan.

Tosiaan, sovittaisko tämä asia taputelluksi ainakin tämän ketjun osalta? Jos sulla vielä on jotain sydämelläs, niin kirjoita privaa, ettei turhaan sotketa enempää tätä ketjua. :)
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Kunniotuksesta lajia ja vastustajaa kohtaan. Ja ei ole kysymys siitä hyväksynkö minä ne maalit. Hävisin, sillä selvä. En missään vaiheessa edes kyseenalaistanut voittoasi. Ja kuten jo aikaisemmassa postauksessa totesin, teit muutaman nätinkin häkin. Ja kuule, älä tosiaan leiju liikoja tolla lopputuloksella. Liikuttelin tosiaan laiskasti tattia ja painelin nappeja jos muistin 4 - 0 tilanteen jälkeen. Ja muutenkin, muistelen että katosit pitkästä liigasta aika äkkiä kun ei tulosta tullutkaan.

Tosiaan, sovittaisko tämä asia taputelluksi ainakin tämän ketjun osalta? Jos sulla vielä on jotain sydämelläs, niin kirjoita privaa, ettei turhaan sotketa enempää tätä ketjua. :)

sovitaan vaan. pitkän liigan osalta veikkailusi menee metsään. lähin kun ei kiinnostanut vs pelit enää, kun alotin eashl:ää pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Nyt jo keskiviikko niin ajattelin tiedottaa ajoissa kaikille, että turnauksen löytää perjantai aamusta lähtien, jolloin voi käydä varaamassa joukkueensa.

Mitään suurempia muutoksia viime viikkoiseen ei ole tulossa paitsi se, että pelaajakaupat on nyt sallittuja (epärehellisiä siirtoja pidetään silmällä).

Joukkueita jälleen sen max 12 mukana, mutta jotta turnauksen taso olisi myös kova jatkossa niin lisätään vähä lisämotivaatiota häntäpään pelaajille.

Se joka sijoittuu viimeiseksi on sivussa 2:sta seuraavasta turnauksesta ja se joka sijoittuu toiseksi viimeiseksi on sivussa seuraavasta turnauksesta. Mikäli ite sijoitun joillekkin näille sivuille, niin joku kyllä varmaan voi hoitaa kunnialla tehtäviäni sen aikaa kun olen pelikiellossa.

Miltäs kuullostaa?
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Ihan hyvältä, ainakin taso pysyy yllä. Itte en kyllä seuraava turnaukseen pääse.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - mukaan mahtuu!!!

Tämän viikonlopun turnaukseen voi ilmoittautua. Pieniä muutoksia on tullu viime kertaiseen nähden. Käykää katsomaan ensimmäisestä postauksesta muutokset ja turnauksen nimi yms.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Mukana oon, carolinalla lähden kynsin ja hampain puolustaa mestaruutta.
 
Ylös Bottom