Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 Viikonlopputurnaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

penguin ootko linjoilla jos otetaan eilisesta revanssi? ei sillä että mää sitä tarttisin, mutta sulla tais jäädä hamppikoloon jotain? :D

Pitää meidän revanssi kyllä vääntää. Ei mulla mitään hampaankoloon jäänyt. Yritän omaa peliä vaan parantaa, jotta en nytt ihan samalla tavalla jalkoihin jäisi.:o
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Ite tuun mestoille vissiin tossa 6 aikoihin. Montako on jo liittynyt turnaukseen?
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Oon mukana, katon mitä joukkueita on jäljellä :)

Sori pojat, otin galgaryn :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

5 vasta mukana, joten ainakin pari pelikaveria lisää tarvittaisiin :o

Wickedtahille hävisin 1-0 jatkoajal. Oli kyl tiukempia matseja mitä oon pelannu. Ei sit voinu malkin tehdä yksinläpi tilanteest maalia kun 1 sekunti peliaikaa jäljellä vaan täräytti tolppaan.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Montas tässä on nyt mukana? eilen oli 5

eli jos uusia tulisi mukaan, niin he kyllä saisivat tuon alkusarjan nopeasti pelattua. :)
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Tulen pisteautomaatiksi. Pääsen alottelemaan tuossa illalla pelit. :)
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Tulen pisteautomaatiksi. Pääsen alottelemaan tuossa illalla pelit. :)

Monenko aikaa? Meinaatko että kaikki olisi illalla tavoiteltavis? 6 pelii kuitenkin sillon pitäisi pelata. Ehkä yhden pelin voi jättää huomisellekkin. Tosiaan sellanen raja että kello 21 pitää olla väh 3 pelii pelattuna jos 7 pelaajaa mukana. Kaikki sen alle saavat monoa :)

Kouralta 2-4 turpaan not good
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Monenko aikaa? Meinaatko että kaikki olisi illalla tavoiteltavis? 6 pelii kuitenkin sillon pitäisi pelata. Ehkä yhden pelin voi jättää huomisellekkin. Tosiaan sellanen raja että kello 21 pitää olla väh 3 pelii pelattuna jos 7 pelaajaa mukana. Kaikki sen alle saavat monoa :)

Kouralta 2-4 turpaan not good

Joo. Potki pois vain jos en saa matseja aikaiseksi. Kaikkeni tulen kuitenkin sen eteen tekemään että saisin ne pelattua. :)

On vain hyvä että deadlinet ovat tiukat. Pysyy homma kasassa ja saadaan sarja pelattua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Taas ollu laiskimuksia liikkeellä. Ainoastaan Wickedtah69 ja minä pelattiin alkusarja läpi. Jouduin nyt rankasemaan sitten Anakonnaa ja penguinia joilla vähiten pelejä alla. Näin ollen siis hallitseva mestari ei uusi mestaruuttaan vaan saakin palkinnokseen pelikiellon ens turnaukseen. Anakonnalle sama juttu...

Kouran ja Saxonin runkosarjapeli on viimeinen, jonka jälkeen sitten välierät. Yllättäen olin viides sitten taulukos :mad: Saman verran pisteitä Maxxballin kanssa ja saman verran tehtyjä maaleja, mutta 2 päästäny enemmä :mad::mad:
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Joo. Potki pois vain jos en saa matseja aikaiseksi. Kaikkeni tulen kuitenkin sen eteen tekemään että saisin ne pelattua. :)

On vain hyvä että deadlinet ovat tiukat. Pysyy homma kasassa ja saadaan sarja pelattua.

joo hienoa että tulen potkittua illan takia.Ensin tänne pistetään että huomenna voi pelata mutta sitten ei voikkaan? Eka kyttään 3 iltaa ja sitten tulen potlituks. MItä ****** täällä tapahtuu/

Mulla jäi sulla ja maxxia vastaan pelit pelaamatta vai? ei prkl sulle laitoin ainakin 3 viestiä joko pelataan? joo hienoa toimintaa että mitä myöhemmin tuut mukaan ja sovit pelit niin hyvin menee? kiitos?!?
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

joo hienoa että tulen potkittua illan takia.Ensin tänne pistetään että huomenna voi pelata mutta sitten ei voikkaan? Eka kyttään 3 iltaa ja sitten tulen potlituks. MItä ****** täällä tapahtuu/

Mulla jäi sulla ja maxxia vastaan pelit pelaamatta vai? ei prkl sulle laitoin ainakin 3 viestiä joko pelataan? joo hienoa toimintaa että mitä myöhemmin tuut mukaan ja sovit pelit niin hyvin menee? kiitos?!?

En kyllä saanut oikein mitään selvää yllä olevasta, voisitko vielä vähän selventää? Tosin se on ihan normaalia la-su yönä jos on tullut nautittua vähän vettä väkevämpää.

Lyhkäisyydessää kun aikataulu ei oo toiminu, niin poistelen pelaajia aina jatkossakin niin kauan että ollaan aikataulussa ja poistan vain ne jotka on ensi syynä siihen miksi turnaus ei ole aikataulussa.

EDIT: Jaa no oli sitä taidettu nauttia tosiaan jotakin :D Ainakin mitä on kattominen mitä viestejä penguini on lähettäny 5 aikaa aamu yöstä.

4:38 Re: potkut?

"haistas ***** huomenna voi pelata.. jooo tottakai 2pelin takia voi potkia ku eka kysyy sulta etta pelataanko? joo sulle ei.kaukkaan niin meika potkitaan..ja maxx tulee liigaan viimeisillä hetkillä tärkein."

5:00 Re: potkut?

"joo tottakai potkit muttt pihalle ku kysyn sulta 100 kertaa pelataanko? ja sitt joku liittyy 2tuntia ennen liigan loppumista. KAyta oikeesti jarkee? mutt ei sulla sita oo"

PRICELESS!!! :p

Kysyn nyt ensin että montakohan promillee mahtoi olla? Sitten mitä vittuu 100 kertaa kysyny pelataanko ku me pelattiin jo perjantaina oma pelimme :rolleyes: Minä ja Wickedtah oltiin pelattu kaikki ottelumme. Vastaavasti sinä ja konna olitte pelanneet vain 3 ottelua kuudesta, joten molemmat sai monoa.

No kai sä nyt daijaat jo...?

Niin ja pelikieltoo tulis normaalisti lisää tollasesta angstaamisest, mutta menkööt tällä erää viinan piikkiin, mikäli nyt sitten krapulassa myönnätkin olleesi väärässä. Jos angstaaminen jatkuu niin 1 turnauksen pelikielto, muuttuu 5:ksi turnaukseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Wicketdahl69 käykö et pelataan noi pelit klo 17 alkaen putkella pois. Nimittäin pitää lähtee muksuja kuskaamaan virpomiskierokselle:)
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Juu, käyhän se. Toivottavasti toinenkin välieräpari olisis silloin pelattuna et vois noi (mahdolliset) finaalit vetää heti perään. :)
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Hei mulle käykin nyt myös et alotetaan vaikka 12:15 ja saahaan pelit alta pois.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

joo hienoa että tulen potkittua illan takia.Ensin tänne pistetään että huomenna voi pelata mutta sitten ei voikkaan? Eka kyttään 3 iltaa ja sitten tulen potlituks. MItä ****** täällä tapahtuu/

Mulla jäi sulla ja maxxia vastaan pelit pelaamatta vai? ei prkl sulle laitoin ainakin 3 viestiä joko pelataan? joo hienoa toimintaa että mitä myöhemmin tuut mukaan ja sovit pelit niin hyvin menee? kiitos?!?

Siis mitä ja ketä kohtaan tässä nyt pauhataan? Tarkoitin tuolla pois potkimisella itseäni. Tulin ehkä liian myöhään turnaukseen mukaan ja oli hankala saada peliä. Sinua ja Anakonnaa vastaan hankalinta. En ole syyttänyt siitä teitä kumpaakaan. Minä olisin yhteisen hyvän takia ollut valmis poistumaan liigasta että saisitte homman kunnialla päätökseen. Ja seuraavaan viikonlopputurnaukseen, johon osallistun, liittyisin ajoissa enkä jälkijunassa.

Nyt en tiedä mikä tilanne on tämän turneen osalta. Jos penguin sai lähteä, jäi mulla ainoastaan Anakonnaa vastaan pelaamatta.



EDIT: Yksi viesti jäi siis lukematta. Eli mulla taitaa olla kouraa vastaan playoffit?

Kouran ja Saxonin runkosarjapeli on viimeinen, jonka jälkeen sitten välierät. Yllättäen olin viides sitten taulukos Saman verran pisteitä Maxxballin kanssa ja saman verran tehtyjä maaleja, mutta 2 päästäny enemmän.

Tämä on harmillista, sillä keskinäisen ottelunhan pitäisi ratkaista.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Jees pyydän anteeksi noita känniavautumisviestejä. Aika säälittävää käytöstä itseltäni..:(
 
Ylös Bottom