Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 Viikonlopputurnaus

Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

Juu eli perjantai iltapäivänä sitte pelaamaan ja lisätkää mut ketkä on turnauksessa mukana...
PSN: nautaelain:cool:
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

Juu eli perjantai iltapäivänä sitte pelaamaan ja lisätkää mut ketkä on turnauksessa mukana...
PSN: nautaelain:cool:

käy vaan ite ilmottautuun sinne! niin ohjeissa lukee. ja tällä (koitetaan) varmistaa että pelaaja kans ilmestyy turnaukseen.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

No kyl mä sen tiedän mut mä ajattelin että porukat voi lisätä mut ystävä listalle. Jos haluu pelata muutenki mun kaa NHL 09
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Nyt pääsiäisen kunniaksi tavallisesta poiketen lisätään viikonlopputurnaukseen 2 päivää enemmän peliaikaa. Tavallaan viikonloppu alkaa jo tänään, joten sopii hyvin että tänää jo aloteltais ja huomennakin voi vielä mukaan liittyä. Sunnuntai iltapäivään mennessä kaikkien on tullu pelata alkusarja loppuun ja jos ei ole niin alan potkimaan epäaktiivissimasta päästä niin kauan, kun ei pelejä enää alkusarjassa ole. Pleijarit voi venyä minun puolesta maanantaillekkin kun ihmisillä on lomaa :)

- Turnauksen löytää nimellä "viikonlopputurnaus". lyhenne "suomi" ja salasana "perjantai".

Mestaruudet

1. penguin_85 (1 voitto)
1. KOURA (1 voitto)

Pelikiellossa

- Basso1985 (1 turnaus)
- Bahrain12345 (1 turnaus)
- penguin_85 (1 turnaus)
- Anakonna85 (1 turnaus)


Itse otin jo Anaheim Ducksin. Turnaukseen voi liittyä!

EDIT: Joinaa itsesi aktiiviseen irc-kanavaamme --> IRC-Kanava: #konsolifinliiga @quakenet random server
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

jos mahtuu niin mukana ollaan pistät vaan mulle neuvot kuinka tullaan peliin ja miten toimii ensimmäinen kerta katsos NHL 09 turnausta pelaan :D
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus


Jaaha taitaa olla Jontsa93 ensimmäinen liigasta potkittava ja bannia tulee seuraavaks 3 viikonlopuks. On pelannut vain 2 pelii eikä oo näkynyt.

Kaikille tiedoksi että klo 22 tulee jokaisella olla 6 peliä pelattuna ja päivän loputtua 7-8 riippuen siitä montako joudun potkimaan klo 22 mennessä.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Onko kellään kiinnostusta vaihtaa selänne johonkin?

EDIT: Oli saxonia vastaan aika jäätävä maali. 0,2 sekuntia ennen toisen erän loppua teen maalin puolesta kentästä lämärillä yläkulmaan:eek::eek:
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Mulla tää turnaus on menny ihan päin p*rsettä. Oon pelannu kaikki pelit hyvin mut sit oon kuitenki sössiny ne jotenki. Esim pelasin ??? vastaan ja olin 2-0 häviöl mut tokassa erässä sitte tasotin, kunnes tokaa erää oli jäljellä ni ??? teki maalin jolloin peli oli 3-2. No mul oli sit koko 3.erä aikaa tasottaa mut en tietenkään onnistunu.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Mä voisin nyt pelailla noita mun vikoja pelejä.

EDIT: Vielä ois nautaelainta ja teukka90:ä mulla pelit jäljellä. Lähetelkää jotain viestiä millon sopis (PS3, privaviesti tai irc.) Mulle käy nyt (klo 23 11.4.) tai huomenna sunnuntaina joskus klo 13 jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom