Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 Viikonlopputurnaus

Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

nautaeläin ilmotti että tuli menoa eikä voi pelata loppuja pelejä. Rehellisestä pois ilmoittautumisesta rapsuu vain 1 turnauksen pelikielto. Eli nyt yhteensä kaikilla pitäis olla klo 21mennessä 8 peliä pelattuna! kolmella pelaajalla on vasta 6 peliä alla. jos ei ole onlinessa näistä joku klo 20:30 hyvää vauhtia pelaamassa niin monoa tulee!
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

nautaeläin ilmotti että tuli menoa eikä voi pelata loppuja pelejä. Rehellisestä pois ilmoittautumisesta rapsuu vain 1 turnauksen pelikielto. Eli nyt yhteensä kaikilla pitäis olla klo 21mennessä 8 peliä pelattuna! kolmella pelaajalla on vasta 6 peliä alla. jos ei ole onlinessa näistä joku klo 20:30 hyvää vauhtia pelaamassa niin monoa tulee!

Mä odotin sitä saxonia eilen illalla vaikka kuinka kauan ja pistin viestiäki mutta se ei edes vastannu. Potkia vois tollaset pellet.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Mä odotin sitä saxonia eilen illalla vaikka kuinka kauan ja pistin viestiäki mutta se ei edes vastannu. Potkia vois tollaset pellet.

Muuten hyvä, mutta minun nähdäkseni se on ollut enemmän online kuin sinä. Juuri kun illalla lähdit pois niin olisiko ollut minuutti ku tuli onlineen. Pelattujen pelien määrällä katsotaan pelleys aste 1-10 ja tuollaiset kommentit nyt ei ole mistään kotoisin. Nyt taidatte molemmat saada peliä aikaseks ku olitte ainaki äsken online.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Muuten hyvä, mutta minun nähdäkseni se on ollut enemmän online kuin sinä. Juuri kun illalla lähdit pois niin olisiko ollut minuutti ku tuli onlineen. Pelattujen pelien määrällä katsotaan pelleys aste 1-10 ja tuollaiset kommentit nyt ei ole mistään kotoisin. Nyt taidatte molemmat saada peliä aikaseks ku olitte ainaki äsken online.

Niin ku mä sanoin niin mä odotin sitä aika kauan eikä se ite ehdottanut yhtään millon voitais pelaa. Mutta mä oon sitä mieltä että ei tarvi potkii enää ketään ni sitten saadaan 8 pelaajan pleijarit.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Eli nyt yhteensä kaikilla pitäis olla klo 21mennessä 8 peliä pelattuna! kolmella pelaajalla on vasta 6 peliä alla. jos ei ole onlinessa näistä joku klo 20:30 hyvää vauhtia pelaamassa niin monoa tulee!

Hieman malttia ulos potkimisessa. Ilmeisesti nyt on jäljellä 9 pelaajaa? Ei tällä runkosarjalla taida olla enää mitään merkitystä. Porukka varmaan nyt kattoo lätkää, jonka jälkeen vois taas pelejä jatkaa. En nyt muista paljon mulla itselläni on pelejä pelattuna, mutta voisi ihan odotella sunnuntain (+yö) runkosarjan kanssa ja pelataan sitten huomenna pleijarit pois.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Hieman malttia ulos potkimisessa. Ilmeisesti nyt on jäljellä 9 pelaajaa? Ei tällä runkosarjalla taida olla enää mitään merkitystä. Porukka varmaan nyt kattoo lätkää, jonka jälkeen vois taas pelejä jatkaa. En nyt muista paljon mulla itselläni on pelejä pelattuna, mutta voisi ihan odotella sunnuntain (+yö) runkosarjan kanssa ja pelataan sitten huomenna pleijarit pois.

Ketäs vastaa sulla on pelaamatta? Vissii teukka90? Se ois nyt online. kukas se toinen on? Jos saatte sovittua pelit tälle illaksi niin voin joustaa illan ja pleijarit aloitettaisiin huomen aamusta alkaen nyt kun kerta todennäköisesti tulee 4 pelaajan pleijarit ellei ihmettä tapahdu.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Ketäs vastaa sulla on pelaamatta? Vissii teukka90? Se ois nyt online. kukas se toinen on? Jos saatte sovittua pelit tälle illaksi niin voin joustaa illan ja pleijarit aloitettaisiin huomen aamusta alkaen nyt kun kerta todennäköisesti tulee 4 pelaajan pleijarit ellei ihmettä tapahdu.

Just pelasin teukkaa vastaan. Mulla olis enää VulcanianCobraa vastaan jäljellä.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Joo siel muistaakseni 6 pelaajalla 7 ottelua pelattuna ja 3 pelaajalla 8. Joten 3 ottelua on vie pelaamatta alkusarjaa. Koittakaas nyt pelata niin saadaan 8 pelaajan pleijarit. Aikaa huomiseen klo 12. Se joka ei pelaa saa bannit 3:sta seuraavasta turnauksesta!
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Teukalla ja tjamtjamil vika peli. Jos ei kohta teukasta kuulu mitää nii sit kick ja pleijarit käyntiin. Tänää valmiiks tää homma pojjaat. Epäaktiivisimmat saa kenkää ja banaania tunnetusti.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

sitten pleijarit käyntii. vulcaniancobra vs. lateksii ja lagittaja vs. rasputin_
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

no venähti tämä pääsiäisturnaus tälle päivälle kun kaikki on kuulemma aina eri aikoihin online. Tämäkään systeemi ei tunnu toimivan joten muutoksen tuulet puhaltavat tätäkin turnausta.

Olenkin miettinyt että jos turnauksen muuttaisi vallan yksi päiväiseksi, jolloin kaikki olisivat online suurimman osan päivästä ja pelit on helpompi pelata pois. Lauantai voisi olla päivä jolloin keskimäärin muilla olisi eniten aikaa pelailla tai sitten kun järjestäjällä tuppaa monesti lauantaina olemaan menoa nii perjantai toimisi tällöin varapäivänä.

Jos nyt vaikka ens lauantai testattais tätä uutta metodia ja vaihetaan sitten vanhaan jos porukka ei ole tyytyväisiä.

Säännöt pysyisivät entisellään, mutta vaikka niin että turnaus alkaa klo 11-12 päivällä ja mukaan voi tulla viimeistään klo 16 ja turnaus kestäisi klo 24 pintaan . Vähitellen illan mittaan potkin sellaisia osallistujia jotka ei minun laskujeni mukaan ehdi pelata turnausta vaaditussa ajassa ja näille annan sitten sanktioo myös seuraaviin turnauksiin ellei ole sitten järkevää syytä antaa keskeyttämiselle.

Jos joku luulee että tämä 1 päivä on aivan liian vähän turnauksen läpi viemiseksi niin on aivan väärässä! jos nyt vaikka 12 pelaajaa pelaisi turnauksen alusta loppuun niin useimmalle pelaajalle tulee sen 11-13 peliä päivän aikana. (noin 4 tuntia pelaamista) Siinä on sitten kuitenkin ihmisillä 7-8 tuntia vapaa aikaa suorittaa muita askareita ja jos se ei riitä niin pliis ei tarvitse vaivautua pelaamaan meidän kanssa!

Itse olen livenä kavereiden kanssa pelannut jopa 20 tuntia pitkiä pessi- ja nhl-turnauksia ja voin sanoo että ei kellään tehnyt edes tiukkaa mikäli turnaus on vain tarpeeksi mielenkiintoinen ja paljon energiajuomaa (kaljaa) + syömistä.

Kutsun myös kaikki osallistujat tekstichattiin, jossa voi sitten avautua kaikkien kuullen ilman että pitäisi aina tulla konsolifiniin kirjoittaan jota edes harva osallistuja lukee aktiivisesti.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Venähtäneen viikonlopputurnauksen voittaja selvillä vihdoin.

ja hän on VulcanianCobra onnittelut! :)

Ensi lauantaina sitten uudistettu turnaus joka ei 1 päivää kauempaa kestä.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Eli onko ensi lauantaina joku uusi turnaus? Saattaisin olla kiinnostunut asiasta. Kertokaas täällä vähän lisätietoja, jos tämmöinen olisi kehitteillä
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Eli onko ensi lauantaina joku uusi turnaus? Saattaisin olla kiinnostunut asiasta. Kertokaas täällä vähän lisätietoja, jos tämmöinen olisi kehitteillä

Kyllä eli huomenna. Ylempänä olen kertonut hommasta ja ketjun ekassa viestis on yleisesti kaikesta. Se vielä joukkueen voi käydä nhl:ssä varaamassa klo 20 alkaen kun teen liigan. Pelit saa kuitenkin aloittaa huomenna vasta klo 12!!! Jos ei tätä noudata niin potkut ja bannit.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

No hyvä et mä en pääse tähän turnaukseen koska mun pitää mennä lauantain koululle:p:(
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Laitetaan nyt etusivun säännöt tähän jos joku uusi pelaaja ei ymmärrä niitä lukea:


Viikottainen viikonlopputurnaus IRC-Kanava: #konsolifinliiga @quakenet random server

- Turnaukseen voi liittyä ja varata joukkueen perjantaisin iltapäivästä lähtien. Ilmoittautuminen viimeistään klo 17 lauantaina. (koskee lauantaisin pelattavaa turnausta)

- Turnaukseen voi liittyä ja varata joukkueen torstai iltapäivästä lähtien ilmoittautuminen viimeistään klo 18. (koskee perjantaina pelattavaa turnausta)

- Mikäli turnauspäivä on lauantai niin turnaus alkaa klo 12 (kaikki jotka koittaa pelaa aikasemmin potkitaan ja annetaan bannia seuraavasta turnauksesta)

- Mikäli turnauspäivä on perjantai niin turnaus alkaa klo 15 (kaikki jotka koittaa pelaa aikasemmin potkitaan ja annetaan bannia seuraavasta turnauksesta)

- Vain nhl-joukkueet sallittu

- Maksimi pelaajamäärä 30 (kaikki nhl joukkueet) Tuskin kuitenkaan tulisi liikaa jengiä ikinää ja epäaktiivisimmat potkitaan.

- 1 alkusarja kierros, jonka jälkeen play offit paras kolmesta systeemillä.

- idea olisi että kaikki ne jotka liittyvät mukaan myös pelaavat turnauksen loppuun ja varmistavat että turnauspäivänä on tarpeeksi vapaa aikaa pelailla. Mikäli joku nyt selvästi hidastelee pelitahtiaan ja vaikuttaisi ettei turnausta saataisi tämän takia pelattua toivotussa ajassa niin potkin tämän sitten pois liigasta ja lisäilen mustalle listalle häiskän ettei voi osallistua myöskään uusiin viikonloppuihin. (Alhaalla näet pelikiellossa olevat pelaajat)

- Turnauksen löytää nimellä "viikonlopputurnaus". lyhenne "suomi" ja salasana "suomi".

- Peliasetuksina normi 5 min erät ja nhl säännöt, mutta ei luotuja pelikuvioita.

- Pelaajakaupat sallittu (epärehellisiä kauppoja pidetään silmällä).

- Voittajalle ei nyt keksi oikein mitään muuta palkitsevaa kuin se että pidetään listaa yllä ketkä voittaneet viikonlopputurnauksia.



Mestaruudet

1. penguin_85 (1 voitto)
1. KOURA (1 voitto)
1. VulcanianCobra (1 voitto)

Blacklisted

- jontsa93 (3 turnausta)
- omnivorous82 (2 turnausta)
- nautaelain (1 turnaus)


PS. Huomisen turnaukseen liittyminen + joukkueen varaus tänää klo 20:05 lähtien
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Tarvittais lisää jengii tämän päivän karkeloihin. vasta 4 jos nyt penguini tuli.
 
Ylös Bottom