Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
nautaeläin ilmotti että tuli menoa eikä voi pelata loppuja pelejä. Rehellisestä pois ilmoittautumisesta rapsuu vain 1 turnauksen pelikielto. Eli nyt yhteensä kaikilla pitäis olla klo 21mennessä 8 peliä pelattuna! kolmella pelaajalla on vasta 6 peliä alla. jos ei ole onlinessa näistä joku klo 20:30 hyvää vauhtia pelaamassa niin monoa tulee!
Mä odotin sitä saxonia eilen illalla vaikka kuinka kauan ja pistin viestiäki mutta se ei edes vastannu. Potkia vois tollaset pellet.
Muuten hyvä, mutta minun nähdäkseni se on ollut enemmän online kuin sinä. Juuri kun illalla lähdit pois niin olisiko ollut minuutti ku tuli onlineen. Pelattujen pelien määrällä katsotaan pelleys aste 1-10 ja tuollaiset kommentit nyt ei ole mistään kotoisin. Nyt taidatte molemmat saada peliä aikaseks ku olitte ainaki äsken online.
Eli nyt yhteensä kaikilla pitäis olla klo 21mennessä 8 peliä pelattuna! kolmella pelaajalla on vasta 6 peliä alla. jos ei ole onlinessa näistä joku klo 20:30 hyvää vauhtia pelaamassa niin monoa tulee!
Hieman malttia ulos potkimisessa. Ilmeisesti nyt on jäljellä 9 pelaajaa? Ei tällä runkosarjalla taida olla enää mitään merkitystä. Porukka varmaan nyt kattoo lätkää, jonka jälkeen vois taas pelejä jatkaa. En nyt muista paljon mulla itselläni on pelejä pelattuna, mutta voisi ihan odotella sunnuntain (+yö) runkosarjan kanssa ja pelataan sitten huomenna pleijarit pois.
Ketäs vastaa sulla on pelaamatta? Vissii teukka90? Se ois nyt online. kukas se toinen on? Jos saatte sovittua pelit tälle illaksi niin voin joustaa illan ja pleijarit aloitettaisiin huomen aamusta alkaen nyt kun kerta todennäköisesti tulee 4 pelaajan pleijarit ellei ihmettä tapahdu.
Eli onko ensi lauantaina joku uusi turnaus? Saattaisin olla kiinnostunut asiasta. Kertokaas täällä vähän lisätietoja, jos tämmöinen olisi kehitteillä