Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 Viikonlopputurnaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Maxxball koskas pelataa??

No poika nukkuu just. Että sopiihan se vaikka heti. käväsen tuolla röökillä ja avaan sit plegen. Pitänee keksiä jotain uutta sua vastaan, sen verran hankalaa oli runkosarjassa. ;)
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus - viikonlopun mestari on "penguin_85"

Hienot väännöt Koura. Todellista play off -kiekkoa. Parasta viihdettä. :) Koura vei 2- 0. Pelit 2-0 ja 3-2.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

ei nyt vieläkään oikein toiminu tuo, kun pyytelin (ja suostuttiin?) viime kerralla että hätäily siinä pois potkimisessa poijes.. ei siinä mitään myönnän, en saanu pelejä tarpeeks, mutta se että potkitaan pois jo siinä vaiheessa kun oli sovittu että saa vielä pelata niin tuntuu vähän höperöltä. saattaa olla ettei tullu kaikkia verbejä ja partikkeleita ja pronomineja mun hyvään suomen kieleen, mutta toivottavasti joku ees ymmärs yskän.. ei mulla muuta! :cool:
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

ei nyt vieläkään oikein toiminu tuo, kun pyytelin (ja suostuttiin?) viime kerralla että hätäily siinä pois potkimisessa poijes.. ei siinä mitään myönnän, en saanu pelejä tarpeeks, mutta se että potkitaan pois jo siinä vaiheessa kun oli sovittu että saa vielä pelata niin tuntuu vähän höperöltä. saattaa olla ettei tullu kaikkia verbejä ja partikkeleita ja pronomineja mun hyvään suomen kieleen, mutta toivottavasti joku ees ymmärs yskän.. ei mulla muuta! :cool:

Kerroin että pitää olla vähintään 5 pelattuna lauantaille eli yhden pelin olisin antanut armoa. Sinulla oli klo 24 aikoihin 3 pelattuna eikä vastustajista tietookaa silloin pleikan ääressä, joten laskin 1+1 = aika lähteä.

Miten täs nyt kävi jampat? Selviskö voittaja vai pitääkö alkaa simuloimaan? :p
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

Kerroin että pitää olla vähintään 5 pelattuna lauantaille eli yhden pelin olisin antanut armoa. Sinulla oli klo 24 aikoihin 3 pelattuna eikä vastustajista tietookaa silloin pleikan ääressä, joten laskin 1+1 = aika lähteä.

Miten täs nyt kävi jampat? Selviskö voittaja vai pitääkö alkaa simuloimaan? :p

Käsittääkseni Koura vei pystin. Plegellä en kyl oo, mutta luulisin näin kuitenkin olevan. Tunne on vahva. :D
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

Nyt tuli mieleen kun olin muuttanut sääntöjä että viimeiseksi tullut joutuu olemaan 2 turnausta sivusta (eli minä) ja toisiks viimeinen yhden turnauksen (maxxball). En kyllä olettanu että olisi tullut näin vähän porukkaa kuitenkaa mukaan niin silloin toi ei ehkä ole järkevin ratkaisu. Eli mun puolesta maxxball ja minäkin voitaisiin jatkaa ens viikonloppuna.

Voisi muuttaa sääntöä siten että jos on väh 10 pelannu runkosarjan loppuun niin toteutuis tuo.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

Nyt tuli mieleen kun olin muuttanut sääntöjä että viimeiseksi tullut joutuu olemaan 2 turnausta sivusta (eli minä) ja toisiks viimeinen yhden turnauksen (maxxball). En kyllä olettanu että olisi tullut näin vähän porukkaa kuitenkaa mukaan niin silloin toi ei ehkä ole järkevin ratkaisu. Eli mun puolesta maxxball ja minäkin voitaisiin jatkaa ens viikonloppuna.

Voisi muuttaa sääntöä siten että jos on väh 10 pelannu runkosarjan loppuun niin toteutuis tuo.

Joo. Pienellä köörillä tuo sääntö ei toimi. Mutta hyvä idea kuitenkin, tulee playoff -paikan karattuakin pelattua täysillä jos haluaa välttää nuo kaksi viimeistä sijaa. Voittaja voisi saada muuten palkinnoksi suojan tätä vastaan, jos seuraava turnaus meniskin penkin alle. ;)

Ja en ole kyllä tulevana viikonloppuna osallistumassa, että sinänsä ei ois vahinkoa mulle tullutkaan.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

Nyt tuli mieleen kun olin muuttanut sääntöjä että viimeiseksi tullut joutuu olemaan 2 turnausta sivusta (eli minä) ja toisiks viimeinen yhden turnauksen (maxxball). En kyllä olettanu että olisi tullut näin vähän porukkaa kuitenkaa mukaan niin silloin toi ei ehkä ole järkevin ratkaisu. Eli mun puolesta maxxball ja minäkin voitaisiin jatkaa ens viikonloppuna.

Voisi muuttaa sääntöä siten että jos on väh 10 pelannu runkosarjan loppuun niin toteutuis tuo.

En todennäköisesti ole tänäkään viikonloppunta tulossa pelaamaan, mutta mun mielestäni tuo sääntö on suht hölmö. Miksei otettaisi kaikkia aktiivisia pelaajia mukaan liigaan, kun kerta nyt männä viikonloppunakin osallistujamäärä oli suht pieni? Jos jotain motivaatiota halutaan turnaukseen lisätä säännöin, niin se porkkana kannattaisi laittaa sinne voittajalle, eikä vitsaa häviäjälle.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

Olisko nyt tänä viikonloppuna siis joku turnaus koska mä voisin tulla mukaan.

PSN: nautaelain
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

En todennäköisesti ole tänäkään viikonloppunta tulossa pelaamaan, mutta mun mielestäni tuo sääntö on suht hölmö. Miksei otettaisi kaikkia aktiivisia pelaajia mukaan liigaan, kun kerta nyt männä viikonloppunakin osallistujamäärä oli suht pieni? Jos jotain motivaatiota halutaan turnaukseen lisätä säännöin, niin se porkkana kannattaisi laittaa sinne voittajalle, eikä vitsaa häviäjälle.

Toisaalta totta tuokin. Kun ei näihin liigoihin/turnauksiin ole niin kauhea tunku. Hyvä että syntyy keskustelua.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

Olisko nyt tänä viikonloppuna siis joku turnaus koska mä voisin tulla mukaan.

PSN: nautaelain

Joka viikonloppu. Perjantai iltapäivisin alotellaa ja joukkueen voi käydä varaamas perjantai aamuisin mahdollisesti jo. Seuraile tätä ketjua.

Joo tehdään niin ettei anneta pelikieltoa liiga jumboille ennenkuin osallistuja määrät kasvaa tähän.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus 2

mukana jos vaan sopii..psn id nakki84

Tiedoksi sulle ja muillekkin uusille jotka haluaa osallistua. Tänne ei tarvi kertoa psn;ää tai muutakaan pakosti. Lukekaa aiheen ensimmäinen viesti liigan säännöistä. Joukkueen varaus tapahtuu perjantai aamusin menemällä vain liigaan mukaan.
 
Ylös Bottom