Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 Viikonlopputurnaus

Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

8 pelaajaa osallistu ja tapahtumia riitti. Yksi jäi urheileen, yhdeltä meni netti ja toiselta mummo. 5 pelas kuitenki alkusarjan loppuun ja lopulta Lagittaja kruunattiin illan mestariksi :rolleyes:

Lämpimät onnittelut! Hyvin pelasit ja rehdisti ainakin minua vastaan :)
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Seuraavan turneen järkkäänkin sitten perjantaina, koska lauantaina on tuparit.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Huomenna sitten taas :cool: Joukkueen voi käydä varaamassa tänään viiden jälkeen kun luon turnauksen.

Huomenna voi tulla mukaan vie klo 18 asti ja pelit saa aloittaa klo 15 ja turnaus pelataan huomenna loppuun!!!

Uutena sääntönä tähän turnaukseen on ettei saa valittaa bugi, curve, glitch maaleista vastustajalle. Sanoa saa mutta ei inistä niinkuin pikku poika maalien perään. Valittamisesta tulee bännii 1-4 turnausta. Ennemmin minulle tehdään vaikka 100 curveshot maalia kuin jaksaisin kuunnella sitä vikinää mitä viime turnauksessa oli. Jos ei kestä jonkun pelityyliä niin mikset pelaa samalla tavalla tätä vastaan? Ei jääkiekko oo mitään taitoluistelua missä annetaan tyylipisteitä. Ei ole myöskään pakko osallistua!.



- Turnauksen löytää nimellä "viikonlopputurnaus". lyhenne "suomi" ja salasana "suomi".


Mestaruudet

1. penguin_85 (1 voitto)
1. KOURA (1 voitto)
1. VulcanianCobra (1 voitto)
1. Lagittaja (1 voitto)

Blacklisted

- jontsa93 (2 turnausta)
- omnivorous82 (1 turnausta)
-Anakonna85 (2 turnausta)
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Kaivattais lisää pelaajia. 3 vasta mukana ja turnee lähtee käyntiin klo 15. ilmoittautua voi klo 18 asti!
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

ei nää taida oikein onnistua nää turneet.. aika harvalla on aikaa istua plegen äärellä 5 tuntia peräkkäin.. (10 peliä, á 30 min vastustajan etsimisineen) et ehdottaisin pe ja la runkosarjan pelaamiseen ja sunnuntai playoffit.. en minä oo mikään sanomaan mut ehdotus vaan, vois tulla enempi jengiä.. :eek:
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

ei nää taida oikein onnistua nää turneet.. aika harvalla on aikaa istua plegen äärellä 5 tuntia peräkkäin.. (10 peliä, á 30 min vastustajan etsimisineen) et ehdottaisin pe ja la runkosarjan pelaamiseen ja sunnuntai playoffit.. en minä oo mikään sanomaan mut ehdotus vaan, vois tulla enempi jengiä.. :eek:

Ei tässä nytkää mee kuin reilu tunti. 2-5 peliä :(

Eipä niis yhtää enempää jengiä ollu loppujen lopuks ku joutu potkii vaa porukkaa.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

ei nää taida oikein onnistua nää turneet.. aika harvalla on aikaa istua plegen äärellä 5 tuntia peräkkäin.. (10 peliä, á 30 min vastustajan etsimisineen) et ehdottaisin pe ja la runkosarjan pelaamiseen ja sunnuntai playoffit.. en minä oo mikään sanomaan mut ehdotus vaan, vois tulla enempi jengiä.. :eek:

Joo, juuri näin. Esim. minulla ei todellakaan ole varaa lupautua näihin turnauksiin nykymuodossaan. Perhe sotkee pahasti harrastuksia. :D
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Menee vielä vähän aikaa jos en kerkee tarpeeks nopeesti nii kickkiä sitte
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Viimeistään 22:00 olen linjoilla ja voin pelata kaikki pelit putkeen
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Sori jos herätin toiveita että ehtisit pelaamaan, mutta sarja ehdittiinkin jo pistää pakettiin, valitettavasti et ehdi enää tällä kertaa mukaan.
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Emba nyt ei saa sitten kenkää seuraavasta kun kuitenkin ilmoitti tulevansa mut aavistuksen myöhäs. hyvä turnaus oli näinkin pienel jengil ja vituttaa tietty ku häviää toisen finaalin jo putkella :D

Onneksi olkoon viikon kuningas Wickedtah69
 
Vastaus: NHL 09 Viikonlopputurnaus

Emba nyt ei saa sitten kenkää seuraavasta kun kuitenkin ilmoitti tulevansa mut aavistuksen myöhäs. hyvä turnaus oli näinkin pienel jengil ja vituttaa tietty ku häviää toisen finaalin jo putkella :D

Onneksi olkoon viikon kuningas Wickedtah69

Juu, kiitos :) tiukkaa oli ja sarjakin päättyi 2-1. Ja tosi hyvä tasoinen turnaus oli vaik ei meitä montaa ollutkaan :p
 
Ylös Bottom