Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joghey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

miten saan musat koneelle? ei tue mp3 tiedostoja? vai pitääkö olla audio cd muodossa ja sit vasta tälle änärille
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Paskaa urheiluhenkeä tuolla livessä. 8 matsia vissiin takana ja 5-3 voitot. Kun johdat peliä vimpassa erässä yli maalilla niin vastustaja luovuttaa... Näin on käynyt nyt 4 kertaa viidestä. Itse en ole kertaakaan lopettanut ennen pelin loppua.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

08:ssa maaleja syntyi live-peleissä normaalisti, mutta nyt 09:ssä ei mikään uppoa. Todella turhauttavaa. Aina päättyy pelit 0-1 tai 0-2.:(
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

08:ssa maaleja syntyi live-peleissä normaalisti, mutta nyt 09:ssä ei mikään uppoa. Todella turhauttavaa. Aina päättyy pelit 0-1 tai 0-2.:(

Jaa, itsellä pelit päättyi 08:ssa 6-6 tyyliin ja nyt livessä 4-1, 2-3. Normaaleita lätkänumeroita.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Nyt kyllä täytyy hiukan ihmetellä, että pelaankohan minä samaa peliä?

Itse pelaan tällä hetkellä Be a Pro -moodissa puolustajana Capitalsin riveissä. Kyllä minulla ainakin joukkue kaveri osaavat maaleja tehdä, siis ainakin ne keneltä maaleja odotetaan. Ovetchkin on tainnut tehdä viimeisessä 6 ottelussa 5 maalia + 1 syöttö ja Fedorov taasen tehnyt tehot 1+2. Omat tehot noissa 6 viimeisessä taitaa olla 0+3.

Samat sanat.. :)
AI-miehet pelaavat hyvin tehokkaasti, ja itse olen kolmessa pelissä tienannut kaksi syöttöpistettä. Pelaan BaPia hyökkäävänä pakkina Kingsin farmiseurassa. Meidän tappiokin johtui ihan omasta hölmöstä puolustuspään virheestäni.
Mutta tämä kaikki johtuukin siitä, että pelaan toiseksi helpoimmalla tasolla. Mutta kun se tarjoaa minulle sopivasti vastusta, ja AI pelaa miten pitääkin... mikäpäs siinä pelatessa!

PS. NHL 2005:tä mätin aina vaikeimmalla, ja yleensä voitin melko helposti. Tässä ei MITÄÄN puhetta.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Millähän asetuksilla te sitten pelaatte :) Pitää varmaan kokeilla tuota All Star-tasoa. Pro-tasolla kokeilin pelailla, ja siinä ei kyllä ole järjen hiventä. Jos viitsit Airut, niin pistä sliderisi näkyville, niin kokeillaan vielä niitäkin. Koska nykyinen tilanne on kyllä suht' jäätävä. Omat jätkät ovat tehneet 5 pelissä tasan kaksi maalia. Ei kauhean menestyksekästä kautta voi povata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

All-Starilla pelaan. Sopivan haastavaa tehdä maaleja, ja ei ainakaan matsit pääty mihinkään 1-5 tappioihin.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

No niin, tuli nyt mätettyä 5 matsia taas omilla slidereillä ja Superstar-tasolla tietty. :) Pass interceptionia vähensin ja huomasin että syötöt menevät liiankin hyvin omille ja vastustaja syöttää myös liian hyvin omille, joten jätin sen tuohon.

Tuloksena 4 voittoa, 1 tappio. Suurin voitto 6-3, muut 3-1, 2-1 ja 3-0! Nollapeli oli kyllä työn takana ja se tuli ketäs muutakaan kuin StL vastaan. :)

Vika matsi lähin liian takki auki ja rennolla tyylillä, tuli Kingsiltä takkiin 4-7. Täytyy sanoa että oli Hardingilla todella huono päivä.

Jos joku muu on kokeillut noilla slidereillä Superstar-tasolla niin antaakaa hieman palautetta omista kokemuksista.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

En tiiä miten tuo NHL 09 on kustu ku kaikilla tulee noita disc read erroreita. Mutta mua se ei enää päästä edes pelaamaan. Aikasemmin se tiletti ku pelas, mutta nyt heti alku valikoissa.

Aika hienoa voisin näin sarkastisesti sanoa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

En tiiä miten tuo NHL 09 on kustu ku kaikilla tulee noita disc read erroreita. Mutta mua se ei enää päästä edes pelaamaan. Aikasemmin se tiletti ku pelas, mutta nyt heti alku valikoissa.

Aika hienoa voisin näin sarkastisesti sanoa.

Voi, tiedän tunteen. Hommasin Halo 3:n yöjulkaisusta vuosi sitten ja boksi levisi muutama tunti ekojen hetkien jälkeen.. :mad:
Ja sen jälkeenkin boksi on ehtinyt hajota kahdesti. Mielestäni on siis vähintään oikeudenmukaista, ettei mulla ole ollut mitään ongelmia 09:n kanssa.

Itse pelistä.
Be a Prossa pelattuna jotain 10 matsia Manchester Monarchsin riveissä hyökkäävänä pakkina. Pelit menneet kokonaisuudessaan hyvin. Viime pelissä nakutin parhaat tehoni tähän asti (1+3) ja tiketti ykköspakkipariin oli selvääkin selvempi. Seuraavaksi tähtäimessä sitten suuri ja mahtava Los Angeles Kingsin nelosketju!! :)
Be a Pro:ta on tähän mennessä ollut oikein makoisa mättää, varsinkin ~kolmen pelin annoksissa kertakaikkisen mukavaa. Ja juuri muita pelimuotoja pikaisia Live-pelejä ja pintapuolista Dynastyn kokeilemista lukuunottamatta en ole vielä edes testannut!

Joten, ihan hyvä hankinta viirellä kybällä, would I say. :cool:
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mitäpä sitä ei tekisi sen eteen, että pääsee suosikkijoukkueellaan tahkoamaan kautta?! Pistinpä tässä nimittäin 2K9:n pelaamisen ohella vähän hullumman puoleista NHL 09-projektia tulille:

http://dynastyrosters.blogspot.com/

Saapi nähdä mitä tästä tulee, lähes kaikkien AHL-joukkueiden arvot ainakin jo hoidettu kuntoon :D.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mitäpä sitä ei tekisi sen eteen, että pääsee suosikkijoukkueellaan tahkoamaan kautta?! Pistinpä tässä nimittäin 2K9:n pelaamisen ohella vähän hullumman puoleista NHL 09-projektia tulille:

http://dynastyrosters.blogspot.com/

Saapi nähdä mitä tästä tulee, lähes kaikkien AHL-joukkueiden arvot ainakin jo hoidettu kuntoon :D.

Huh, onnea tähän projektiin! Odotan innolla, että miten lähteepi käyntiin ja minkälaisia tuloksia tulee. Kyllä itsekin erittäin mielelläni vääntäisin suhteellisen realistista kiekkoa kotomaan joukkueiden voimin:).
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

En tiiä miten tuo NHL 09 on kustu ku kaikilla tulee noita disc read erroreita. Mutta mua se ei enää päästä edes pelaamaan. Aikasemmin se tiletti ku pelas, mutta nyt heti alku valikoissa.

Aika hienoa voisin näin sarkastisesti sanoa.

Mulla oli just toi sama ongelma.. Onneks kokeilin broidin boxilla mun 09:ä. Toistu sama ongelma, eikä auttanu edelleenkään edes välimuistintyhjennys..
Kävin tänään sit vaihtamassa uuteen, nyt toimii kuin unelma (kop kop)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Linkeissä pelikuvaa siitä miten mukavaa on pelata pakkina tuollaisten hyökkääjien kanssa.
Pelimuotona Be a Pro. Huomatkaa ensimmäisessä videossa miten #17 paikkaa nousuni pakin paikalta menemällä viivaan. Toisessa videossa onkin tuttu näky Ovetchkin ja kiekko.

Be a Pro with the pros 1

Be a Pro with the pros 2
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mitäpä sitä ei tekisi sen eteen, että pääsee suosikkijoukkueellaan tahkoamaan kautta?! Pistinpä tässä nimittäin 2K9:n pelaamisen ohella vähän hullumman puoleista NHL 09-projektia tulille:

http://dynastyrosters.blogspot.com/

Saapi nähdä mitä tästä tulee, lähes kaikkien AHL-joukkueiden arvot ainakin jo hoidettu kuntoon :D.

Heitä nyt hieman läskiks mut kokeillaan. Tarkottaaks tää sitä et kohta voi noita pc:n roster updateja käyttää myöskin xboxil :O. Sehä ois meinaa kaikkien toiveideni täyttymys. Sais vihdoin ja viimein täysin korrektit rosterit jokaseen liigaan <3
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Mulla oli just toi sama ongelma.. Onneks kokeilin broidin boxilla mun 09:ä. Toistu sama ongelma, eikä auttanu edelleenkään edes välimuistintyhjennys..
Kävin tänään sit vaihtamassa uuteen, nyt toimii kuin unelma (kop kop)

positakaa se boxin välimuisti. ohjeita en jaksa kirjottaa mut löytyy pari sivua taaksepäin
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Hahaa, Nashville kutsuu pian! 5 ottelussa tehot 5+1, vasempana laitahyökkääjänä pelaan. Ah, ei voi lopettaa pelaamista kun oikein innostuu : D.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kertokaahan tähän nyt jonkinlainen tiivistelmä että mitä kaikkea parempaa tässä on 08:iin verrattuna? SIllä vaan ku ei viitttis tuhlata rahaa uuteen mut ttoisaalta houkuttelis :)

Be a Pro
-Pelattavuus
-Custom Soundtrack
-Tietokoneen tekoäly parantunut
-Laaja joukkuevalikoima


Tuossa ainakin minusta parhaimmat, toki lisääkin hyviä puolia löytyy.
 
Ylös Bottom