Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
08:ssa maaleja syntyi live-peleissä normaalisti, mutta nyt 09:ssä ei mikään uppoa. Todella turhauttavaa. Aina päättyy pelit 0-1 tai 0-2.
Nyt kyllä täytyy hiukan ihmetellä, että pelaankohan minä samaa peliä?
Itse pelaan tällä hetkellä Be a Pro -moodissa puolustajana Capitalsin riveissä. Kyllä minulla ainakin joukkue kaveri osaavat maaleja tehdä, siis ainakin ne keneltä maaleja odotetaan. Ovetchkin on tainnut tehdä viimeisessä 6 ottelussa 5 maalia + 1 syöttö ja Fedorov taasen tehnyt tehot 1+2. Omat tehot noissa 6 viimeisessä taitaa olla 0+3.
En tiiä miten tuo NHL 09 on kustu ku kaikilla tulee noita disc read erroreita. Mutta mua se ei enää päästä edes pelaamaan. Aikasemmin se tiletti ku pelas, mutta nyt heti alku valikoissa.
Aika hienoa voisin näin sarkastisesti sanoa.
Mitäpä sitä ei tekisi sen eteen, että pääsee suosikkijoukkueellaan tahkoamaan kautta?! Pistinpä tässä nimittäin 2K9:n pelaamisen ohella vähän hullumman puoleista NHL 09-projektia tulille:
http://dynastyrosters.blogspot.com/
Saapi nähdä mitä tästä tulee, lähes kaikkien AHL-joukkueiden arvot ainakin jo hoidettu kuntoon .
En tiiä miten tuo NHL 09 on kustu ku kaikilla tulee noita disc read erroreita. Mutta mua se ei enää päästä edes pelaamaan. Aikasemmin se tiletti ku pelas, mutta nyt heti alku valikoissa.
Aika hienoa voisin näin sarkastisesti sanoa.
Mitäpä sitä ei tekisi sen eteen, että pääsee suosikkijoukkueellaan tahkoamaan kautta?! Pistinpä tässä nimittäin 2K9:n pelaamisen ohella vähän hullumman puoleista NHL 09-projektia tulille:
http://dynastyrosters.blogspot.com/
Saapi nähdä mitä tästä tulee, lähes kaikkien AHL-joukkueiden arvot ainakin jo hoidettu kuntoon .
Mulla oli just toi sama ongelma.. Onneks kokeilin broidin boxilla mun 09:ä. Toistu sama ongelma, eikä auttanu edelleenkään edes välimuistintyhjennys..
Kävin tänään sit vaihtamassa uuteen, nyt toimii kuin unelma (kop kop)
Kertokaahan tähän nyt jonkinlainen tiivistelmä että mitä kaikkea parempaa tässä on 08:iin verrattuna? SIllä vaan ku ei viitttis tuhlata rahaa uuteen mut ttoisaalta houkuttelis