Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joghey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Jee jee, tuli taas tuossa be a prota pelatessa todistettua, että kyllä toi pelin A.I kusee välillä silmille aika rankasti. Välillä ei näköjään hyväksytä edes maaliin menneitä kiekkoja. Olin 2-1 tappiolla, kun sain heitettya maalin edestä kiekon maalin kattoon. Meinasin nostaa jo kädet ilmaan, mutta punalappu ei "yllättäen" syttynytkään. Oli kyllä fiilikset katossa tossa vaiheessa. Sain matsin kuitenkin tasoitettua sekä pääsimme jopa johtoon, mutta tulihan se A.I sitten viimeisellä minuutilla räkämaalilla tasoihin ja hoiti homman jatkoajalla silloin kun en itse ollut kentällä. Erittäin hieno homma sanon minä.

Tässä vielä kyseinen maali jota ei hyväksytty. Kuvakulma on vähän huono, mutta kiekon varjo kyllä paljastaa sen sijainnin maalissa. http://www.easportsworld.com/en_US/video/695228

Tässä vielä kyseinen maali jota ei hyväksytty. Kuvakulma on vähän huono, mutta kiekon varjo kyllä paljastaa sen sijainnin maalissa. http://www.easportsworld.com/en_US/video/695228
Hehe.. aika selvä börsähän tuo. :D Vissiin ne samaiset venäläistuomarit olivat tuomitsemassa ottelua, jotka olivat Suomi - USA ottelussa viime MM-kisoissa (verkon läpi mennyt Koistisen laukaus = maali), tosin tällä kertaa jätettiin sitten selvä maali hyväksymättä. ;)

Hehe.. aika selvä börsähän tuo. :D Vissiin ne samaiset venäläistuomarit olivat tuomitsemassa ottelua, jotka olivat Suomi - USA ottelussa viime MM-kisoissa (verkon läpi mennyt Koistisen laukaus = maali), tosin tällä kertaa jätettiin sitten selvä maali hyväksymättä. ;)

Heh, tuli kyllä vähän samanlainen fiilis:). Miten se nyt sattuikaan niin, että tekoälyltä jäi meikäläisen tekemä börsä huomaamatta.

Njoo sori oon laiska etten jaksa ettii mut kertokaahan jotenkin nopsaan ja tiiviisti et minkälainen toi Be a Pro pelimuoto oikein on?
Huoh... Miksi täällä pitäisi vastata samoihin kysymyksiin monta kertaa vain sen vuoksi, että olet laiska? Ota itseäsi niskasta kiinni ja lue ketju alusta asti alkaen läpi. Matkan varrella kyllä selviää, mistä Be a Pro -pelitilassa on kyse.

Oli tuo nyt viime yön jälkeen minulle valitettava pettymys. Tavallinen peli oli kaksinpelissä kyllä ihan hauskaa, mutta 08:lla pärjäisi ihan yhtä hyvin. Erona vain, että maalit näytetään kaksi kertaa ja ottelun jälkeen voi katsoa parhaat torjunnat ja maalit. Kun en pitäny yksinpelinä 08:a mitenkään hauskana, niin en usko että pidän tästäkään. Moninpelit kaverin kanssa voin pitää edelleen 08:n kanssa ja muuten mättää sitten varmaan 2k9:ä

P.S Huomatkaa, että en saanut mahdollisuutta kokeilla Be a Prota. Saattaisi meinaan muuttaa mielipidettä aika paljon positiivisempaan suuntaan.

Nyt se sitten koitti. Eli kutsu Minnesotan NHL- joukkueen rinkiin. Takana on 16 peliä AHL:ssä tehoilla 8+9. Paikka on keskushyökkääjä ja rooli pelinrakentaja. Pikkasen kyllä tällä hetkellä harmittaa, koska olisin vielä hieman kauemmin halunnut farmijoukkueen mukana sompailla. Nyt koittaa ilmeisesti se karu todellisuus ja "joutuu" tosipeleihin mukaan. Olisin siis vielä hetken halunnut leikkiä sankaria farmissa:). Tämän kutsun jälkeen ei kyllä ne kauden alussa asetetut odotuksetkaan tule enää toteutumaan.

Jees nyt laukominen vaihdettu X-napille ja kaikki sujuu täydellisesti. 3/4 kuvakulmalla nyt vähän laukonut, saa nähdä mitä tapahtuu sivukameralle siirryttäessä. Automaattitähtäystä en halua käyttää koska imo itse sijoitetut laukaukset on tyydyttävämpiä :)

kertokaas onko tässä olemassa sellaista juttua, että toiset joukkueet voivat tuossa be a pro-muodossa tarjota meikäläiselle sopimusta? ku alkaa toi pelaaminen nashvillen jengissä jo pikkasen kyrsimään :D

Jees nyt laukominen vaihdettu X-napille ja kaikki sujuu täydellisesti. 3/4 kuvakulmalla nyt vähän laukonut, saa nähdä mitä tapahtuu sivukameralle siirryttäessä. Automaattitähtäystä en halua käyttää koska imo itse sijoitetut laukaukset on tyydyttävämpiä :)

Ettei vaan olisi mennyt viesti väärään ketjuun;). Pikkasen ainakin meikäläistä tuo sidecam pisti silmään tossa viestissäsi. No juu, mutta eipä siinä sinänsä mitään. Näitähän nimittäin sattuu aina välillä:).

Mulla oli just toi sama ongelma.. Onneks kokeilin broidin boxilla mun 09:ä. Toistu sama ongelma, eikä auttanu edelleenkään edes välimuistintyhjennys..
Kävin tänään sit vaihtamassa uuteen, nyt toimii kuin unelma (kop kop)

Siis kävit vain palauttamassa pelin ja sait uuden tilalle? Mistä hommasit sen pelin, koska jotenki tuntuu, että on liikekohtaista tuo vaihtaminen. No pitää käydä maanantaina gigantista kyselemässä.
Välimuistin tyhjennys ei auta asiaa, toi peliaikaa 5min lisää mut eventually se tilettaa.

Onkos muilla ollut tälläistä ongelmaa, että kun pelaa EA Liigaa niin oman kaverin peli statsit ei tallennu ollenkaan? Elikkä siis niin, että vaikka pelissä tulisi A+ joka osa-alueesta niin silti statsit näyttää kerhossa: sijoittuminen F ja muut C eikä liikahdakkaan siitä minnekkään.

Onko siinä joku kikka, ettei sitä saakkaan, jos pelaa liigaa vaan pitää pelata jotain muuta lajia vai onko se vaan joku bugi vai mitä kummaa? :confused:

Noniin aloitetaanpa viestien pommittaminen tälle palstalle :D...

On muuten jälleen (jälleen ja jälleen :p) EA osannut tehdä kunnon lätkä-pelin.Tämän vuoden versioon ei ole enää paljoa lisäämistä. Sillä ollaan jo aika lähellä reallistista jääkiekkoa. Toki olisihan siihen voinut lisätä nämä poikki menevät mailat, SM-liigatn yms;). Oikeastaan ainoa miinus pelissä on mielestäni nämä tappelut. En tiedä, jotenkin eivät vain oikein tunnu realistisilta.:cool:

Be A Pro-moodista ollaan täällä suunalla ainakin innoissaan. On sen verraan mukavaa ajanvietettä hakata tuota.

Dynasty Mode:ssa olen huomannut, että nyt joukkeiden ja yksittäisten pelaajien tasoerot tulevat esille selvemmin, kuin ennen. Tästä sain kokea esimerkin, kun Detroit pyöritti meikän Atlantaa miten tahto. 7-2 taisi olla loppulukemat. Laukauksetkin meni muistaakseni 40-10 Detroitille. Ja kyllä sen huomaa nyt , kun on tähtipelaaja vastassa. Esim. Enström vs. Lecavalier.. eipä siinä mahtanu mitään, maalihan siittä tuli.

Vielä loppuun pari maalia:

http://www.easportsworld.com/en_US/video/705922 ..Detroitin tuuria...:D

http://www.easportsworld.com/en_US/video/707200 ..siinä on "tahtomaali"

http://www.easportsworld.com/en_US/video/707203 ..aika nätti?:p

Nyt alkaa kyllä katoamaan mielenkiinto tuon BaP:n pelaamisesta sillä itselläni on kertynyt nyt noin 30 ottelua AHL:ssa. Itselläni on tilastot 35+5 joten olen odotellut jo jonkin aikaa, että minut nostettaisiin Detroitin kolmosketjuun. Näin ei käynyt sillä valmentaja totesi, että tilastoni ovat huonot ja tiputti minut kakkosketjuun.

Itsellä meni reilu 40 peliä ennenkuin nousin Anaheimin kolmosketjuun. Statsit oli 37+17. Meinasi jo into loppua kun ei nostoa meinannut tapahtua.

Ylös Bottom