Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 09 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kellää tietoo koska ois tulos seuraavaa virallinen päivitys rostereihin? Yritin hieman nuuhkia netistä mut osunt silmään..
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Fleury on kyllä pelannut Penguinsille monta pistettä Be A Prossa. Tuossa pari paraatipelastusta:

http://www.easportsworld.com/en_US/video/1540039
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1540120

Edelleen muutamat jutut jaksavat kummastuttaa. Omasta joukkueestani ei ole kukaan loukkaantunut kertaakaan vaikka kautta on takana jo 30 ottelua. Myöskään pelaajasiirtoja ei ole Penguinsin kohdalla näkynyt yhtäkään. Tappelut ja isot jäähyt loistavat myös poissaolollaan (kukaan ei koskaan tappele ellen itse haasta, vaikka tappelujen slideri on täysillä).
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Fleury on kyllä pelannut Penguinsille monta pistettä Be A Prossa. Tuossa pari paraatipelastusta:

http://www.easportsworld.com/en_US/video/1540039
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1540120

Edelleen muutamat jutut jaksavat kummastuttaa. Omasta joukkueestani ei ole kukaan loukkaantunut kertaakaan vaikka kautta on takana jo 30 ottelua. Myöskään pelaajasiirtoja ei ole Penguinsin kohdalla näkynyt yhtäkään. Tappelut ja isot jäähyt loistavat myös poissaolollaan (kukaan ei koskaan tappele ellen itse haasta, vaikka tappelujen slideri on täysillä).

Itselläkään ei ole tullut yhtään loukkaantumista omalle joukkueelle, ei Be a Prossa eikä Dynastyssakaan? Aika persettä... vastustajia loukkaantuu kuitenkin varmaan min. 10 pelin välein.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Rosteri-urakkani on lähes puolessa välissä, joten pyöräytin ensimmäistä versiota ulos.

Eli jos nurkissa pyörii ylimääräisenä Datelin Transfer Kitti ja 64 megan muistikortti, niin latailemaan vaan :).
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Koska mahtaa ilmestyä se ihan ea:n oma rosteri päivitys..aika päin persettä noi setit tuolla ku kapanen on vielki phoenixissä ja pelaajia väärissä joukkueissa ja nyt toi cherepanovkin meni vielä kuolemaan ja ei millään jaksais itte rueta sählään niiden rostereiden kanssa ku nyt on kaikki niin päin persettä :(
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Koska mahtaa ilmestyä se ihan ea:n oma rosteri päivitys..aika päin persettä noi setit tuolla ku kapanen on vielki phoenixissä ja pelaajia väärissä joukkueissa ja nyt toi cherepanovkin meni vielä kuolemaan ja ei millään jaksais itte rueta sählään niiden rostereiden kanssa ku nyt on kaikki niin päin persettä :(

Ja live-peleissä ei paljoa auta omat rosterit... mukava pelata Anaheimilla kun Selänne loistaa poissa olollaan ja Scneider pyörii takalinjoilla...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Rosteri-urakkani on lähes puolessa välissä, joten pyöräytin ensimmäistä versiota ulos.

Eli jos nurkissa pyörii ylimääräisenä Datelin Transfer Kitti ja 64 megan muistikortti, niin latailemaan vaan :).


onko tulos nhl-päivityksiä missää vaihees? Jos on ni käyn ostamas palikat siihe sit..
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Koska mahtaa ilmestyä se ihan ea:n oma rosteri päivitys..aika päin persettä noi setit tuolla ku kapanen on vielki phoenixissä ja pelaajia väärissä joukkueissa ja nyt toi cherepanovkin meni vielä kuolemaan ja ei millään jaksais itte rueta sählään niiden rostereiden kanssa ku nyt on kaikki niin päin persettä :(

Ihmettelen hieman kun EA ei ole NHL09:iin saanut aikaiseksi samanlaista automaattista palvelua kun on FIFA:ssa (Adidas Live Season tjsp), eli peli tekee siirrot todellisen tilanteen tahtiin automaattisesti. Ja NBA:ssakin näyttäis joku vastaava olevan. Maksullisia lisäpalikoitahan nuo on, mutta kyllä varmasti NHL-puolellekin menisi kaupaksi.

Ehkä syy on juuri Live-pelissä, jossa rosterit pitää olla kaikilla pelaajilla samat. Mutta miten tämä sitten FIFA:ssa on toteutettu, päivittääkö Live Season vain offline-puolta?

edittiä: jaa , olin ilmeisesti ymmärtänyt väärin, Live Season tarkkaileekin vain pelaajien kuntokäyriä ja suoritustasoa, eikä pelaajasiirtoja. Mutta tuollainen palvelu olisi silti varmasti toteutettavissa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Täytyy myöntää että tää on hyvä peli. Pelaillu jo pitemmän aikaan mutta tullu pari haitta puolta esiin.

Mailannosto: Onko muiden mielestä toi mailannosto juttu liian tehokas? Meinaan lähinnä sitä että jos siellä Joe Thornton menossa kiekon kanssa ja sitten tulee joku Alastalon rääpäle ja nostaa sen mailan taivaisiin. Voiko tähän vaikuttaa jotenkin esim. muuttaen asetuksia. Livessäkin kaikki vaan näpyttää sitä A:ta. Lisäksi siitä tulee aika harvoin niitä jäähyjä. :/

EASHL: Onko muilla jäänyt semmosta fiilistä kun pelaillaan tota nettiliigaa niin miksi AI-veskalle menee B-pisteen kaarelta joka ikinen lämäri? Siis se on 75% varmuudella aina häkissä. Keittää. Vastustaja tako pelissä 8 vedosta 7 häkkiin siitä kaarelta. Joku bugi? Meinaa nimittäin peli ilo laskea kun kaverit tekee lievästi sanottuna halpoja kuitteja. Huh huh. Voin sanoo vielä että nyt ei oo puhe meidän tiimin huonoudesta... :)

-Aapsu
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Koska mahtaa ilmestyä se ihan ea:n oma rosteri päivitys..aika päin persettä noi setit tuolla ku kapanen on vielki phoenixissä ja pelaajia väärissä joukkueissa ja nyt toi cherepanovkin meni vielä kuolemaan ja ei millään jaksais itte rueta sählään niiden rostereiden kanssa ku nyt on kaikki niin päin persettä :(

Tänään tuli rosteripäivitys. Selänne ainakin viilettää Anaheimin kakkoskentässä :D
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

EASHL: Onko muilla jäänyt semmosta fiilistä kun pelaillaan tota nettiliigaa niin miksi AI-veskalle menee B-pisteen kaarelta joka ikinen lämäri? Siis se on 75% varmuudella aina häkissä. Keittää. Vastustaja tako pelissä 8 vedosta 7 häkkiin siitä kaarelta. Joku bugi? Meinaa nimittäin peli ilo laskea kun kaverit tekee lievästi sanottuna halpoja kuitteja. Huh huh. Voin sanoo vielä että nyt ei oo puhe meidän tiimin huonoudesta... :)
-Aapsu
Jos kerran on hyvä tiimi teillä niin miksi ette puolusta niin että vastustajat eivät pääse ko. "varman maalin" kohtaan ;)
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

no nyt helpottaa jo ku laittaneet nuo rookiet tonne rostereihin <3 suomalaiset joutuu viel ite kyl siirtää farmeihin mut eip haitanne :) nyt voi taas alottaa uuden kauden
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Itselleni epätyypillisesti ja epäuskoisena jätin NHL 09:n ostamatta alkurytinässä, ja ostamattahan se on vieläkin, mutta demoa on tullut hakattua tässä.

En oikein tiedä mitä pitäisi sanoa. Jotenkin odottaisi jotain helvetin palkintoa siitä, että "kun on ollut kerrankin kärsivällinen eikä hypettänyt itsensä kanssa koko kesää ja alkusyksyä", vaikkei tässä mistään reiluudesta ole kysymys.

Tajusin pelatessani demoa, että kuinka monta kertaa olen muokkaillut kuinkakin monessa kiekkopelissä rostereita, pelaajien kykyjä, pelin säätöjä ja tehnyt kaiken mahdollisen saadakseni pelistä eniten irti. Tein sitä viime vuonnakin tiettyyn pisteeseen asti, nyt en edes harkitse.
Osaan jo hahmottaa mitkä asiat voivat nysväämisellä muuttua, mitkä ei. Ja pääasiaan: minun ei pitäisi joutua nysväämään rostereiden kanssa.

Minusta tuntuu että pelaan NHL 08:a. NHL 08:a pelatessani minusta tuntui että pelaan (jokseenkin selvästi parempaa) NHL 07:aa. NHL 07:aa pelatessani minusta tuntui pahalta.
Olin niin kotona kaikessa mitä tapahtui. Miten peli kulki, miten sen dynamiikka toimi. Miten syötöt tapahtuvat, miten äijät töksähtävät, miten mailat veivaavat miljoonaa riippumatta käyttäjästä, miten samalla helvetin kuvioilla tullaan hyökkäysalueelle, miten maalivahdit ottavat mitäkin laukauksia ja mitä tapahtuu mistäkin ja mikä on vieläkin vialla ja miten miten miten ja miten.

Onko minulla tunne, että pelaan peliä jossa on tautinen määrä purkitettuja asioita jotka tapahtuvat turhan usein samalla tavalla, ja että olen jo tarpeeksi monta kertaa nähnyt ne edellisinä vuosina, ja että en todennäköisesti pystyisi nauttimaan puhtaasta peli-ilosta, luovista ratkaisuista tai edes luulla vahingossakaan että kyse on tästä hienosta lajista? on. Onko minulla tunne että minulla on mitään syytä ostaa NHL 09? Ei.

Omituista miten ei odottanut mitään, ja silti huomaa olevansa vähän pettynyt tai melkein vihainen. Olen jo valmiiksi pahoillani kaikkien puolesta, jotka tähänkin uhraavat käsittämättömän määrän tunteja muokkaamiseen ja säätämiseen. Jotkut jaksavat vielä, se on toki komeaa. Ja onnea niille jotka viihtyvät pelin kanssa muutenkin.

Toivottavasti 2k9-demon paukuttaminen osoittaa edes jotain potentiaalia. Puren itseäni poskeen.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

joo tosiaan vaikka toi rosteri päivitys toikin kaikki ne ihanat rookiet ja niistä saa fiilistä, niin silti esim ville leino, antti niemi ja janne pesonen puuttuu ihan kokonaan rosteripäivityksestä,että ne pitää itte änäriin siirtää ja taas siitä tulee säätöä lisää..sitten pari rookieta puuttuu siltikin esim calgaryn mikael backlund..kuitenkin oman ikäluokkansa parhaimmistoa..mutta on se silti jäätävän hyvä juttu toi päivitys, jaksaa taas pelata enempi.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Kyllähän tätä pelailee kavereiden kanssa erittäin mielellään, mutta yksin en alkaisi tahkoamaan mitään kausia läpi. Livessä myös menee, mutta parasta viihdettä 2vs2 kavereiden kanssa.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Terve!

Toivottavasti joku osaa neuvoa mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä:

Olen pelaillut Xbox Livessä NHL 09:ää ja serkkuni halusi ottaa minut kokeilemaan heidän joukkueeseen ja laittoi minulle postia siitä ja menen katsomaan Pelaajakeskuksesta postin, niin siinä lukee Oman postin ja Saapuneiden alapuolella : Rajoitukset XBOX-LIVE jäsenyydessä estävät tämän ominaisuuden käytön.

Olemme koittaneet serkun kanssa selvittää asiaa, mutta ei siitä mitään tule. Serkullani ei ole kyseistä ongelmaa ollut. Myös Livessä kun pelasin hänen kanssaan, hän näki minun pelaajan nimen, mutta minä näin hänen selässään eri nimen mikä hänellä oikeasti on.

Osaako joku sanoa tähän mitään? :(
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Semmoinen kävi mielessä tuossa kun BAP moodia pelailin demossa, että valitaanko kauden alussa jokin tietty joukkue, missä ollaan hamaan loppuun saakka, vai voiko itsensä treidata muuhun joukkueeseen pelailemaan?
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Semmoinen kävi mielessä tuossa kun BAP moodia pelailin demossa, että valitaanko kauden alussa jokin tietty joukkue, missä ollaan hamaan loppuun saakka, vai voiko itsensä treidata muuhun joukkueeseen pelailemaan?

alussa valitset joukkueen millä pelaat (ensin kyseisen jengin ahl-joukkueessa) josta voit nousta nhl:än. kausien välissä muut joukkueet tarjoavat sinulle sopimuksia, eli ei tarvitse pelata samalla joukkueella aina.
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Terve!

Toivottavasti joku osaa neuvoa mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä:

Olen pelaillut Xbox Livessä NHL 09:ää ja serkkuni halusi ottaa minut kokeilemaan heidän joukkueeseen ja laittoi minulle postia siitä ja menen katsomaan Pelaajakeskuksesta postin, niin siinä lukee Oman postin ja Saapuneiden alapuolella : Rajoitukset XBOX-LIVE jäsenyydessä estävät tämän ominaisuuden käytön.

Osaako joku sanoa tähän mitään? :(

Kaverilla kävi samalla lailla kun laitoin sille kutsua joukkueseen. Johtui ystävälistan säädöistä. Sen piti laittaa se ystävälista kaikkien nähtäväksi tai jotain vastaavaa...
 
Vastaus: NHL 09 (Xbox 360)

Joo, kiitoksia :) sain sen toimimaan :D oli sielä muutama muukin kohta mikä piti laittaa, mutta en olisi tuota tajunnut ;) kiitos!
 
Ylös Bottom