Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -joukkue

Eddy93

New Member
Onkos täällä jo tarpeeksi pelaajia, jotka ovat varmoja NHL 10:n hankinnasta ja haluaisivat kerätä kasaan EASHL-joukkueen? Itse olen jo varannut ko. pelin, EASHL-joukkueessa oleminen oli sen verran helmeä jo 09-versiossa, ettei se ainakaan tylsempää ole tässä uudessa änärissä :D

Aikooko HC KonsoliFIN tehdä uuden joukkueen NHL 10:een vai pidetäänkö vanhat joukkueet? Itse olen kiinnostunut liittymään, jos tilaa vaan löytyy. Olinhan mukana myös 09-joukkueessa, mutta kun aika ei enää riittänyt tarpeeksi aktiiviseen pelaamisen, sain ikään kuin potkut. (kiva menetelmä "jos sulla on muuta elämää--->potkut :rolleyes:)

Vai tehdäänkö kokonaan uusi porukka? Mitä mieltä olette?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10-joukkue

Onkos täällä jo tarpeeksi pelaajia, jotka ovat varmoja NHL 10:n hankinnasta ja haluaisivat kerätä kasaan EASHL-joukkueen? Itse olen jo varannut ko. pelin, EASHL-joukkueessa oleminen oli sen verran helmeä jo 09-versiossa, ettei se ainakaan tylsempää ole tässä uudessa änärissä :D

Aikooko KonsoliFIN HC tehdä uuden joukkueen NHL 10:een vai pidetäänkö vanhat joukkueet? Itse olen kiinnostunut liittymään, jos tilaa vaan löytyy. Olinhan mukana myös 09-joukkueessa, mutta lähdin pois kun aika ei enää riittänyt.

Vai tehdäänkö kokonaan uusi porukka? Mitä mieltä olette?

Me ainakin pidetään oma jengi kasassa ;)
 
Vastaus: NHL 10-joukkue

Taitaa olla niin, että NHL09:n ns. suuret porukat pysyvät ainakin kasassa. Eli siis niin mekin(FIB) aiomme kiduttaa toisiamme vielä ensi vuodenkin toistemme seuralla... :D
 
Vastaus: NHL 10 -joukkue

Itsellänikin olisi kiinnostusta liittyä joukkueeseen. Tai jos ei ole paikkoja vapaana, niin perustetaan uusi
 
Vastaus: NHL 10 -joukkue

Itsellänikin olisi kiinnostusta liittyä joukkueeseen. Tai jos ei ole paikkoja vapaana, niin perustetaan uusi
Kuten jo totesin, samat mietteet mulla.

Eli jos vanhat joukkueet pidetään, löytyykö keneltäkään vapaata tilaa? Mielummin liittyisin joukkueeseen, kun perustaisin uuden. Sen tekeminen ja johtaminen on kuitenkin sen verran haastavaa ja aikaa vievää, ettei ainakaan multa riitä rahkeet siihen.

Kokemusta on paljon, olen nimittäin ostanut yhteensä 10 NHL-sarjan peliä eri alustoille :)
 
Vastaus: NHL 10 -joukkue

Kuten jo totesin, samat mietteet mulla.

Eli jos vanhat joukkueet pidetään, löytyykö keneltäkään vapaata tilaa? Mielummin liittyisin joukkueeseen, kun perustaisin uuden. Sen tekeminen ja johtaminen on kuitenkin sen verran haastavaa ja aikaa vievää, ettei ainakaan multa riitä rahkeet siihen.

Kokemusta on paljon, olen nimittäin ostanut yhteensä 10 NHL-sarjan peliä eri alustoille :)

graaaaahbroahahahaa... :D
 
Vastaus: NHL 10 -joukkue

Kaikenlaisen klaanitoiminnan ylläpitäminen on aina haastavaa ja aikaavievää...

Joo, mutta katsos, ei kaikki lätkä joukkueiden "GM:t" tajua sitä, ne vain perustaa joukkueen sen takia että pääsee pelaamaan, ei menestyksen takia ;)
 
Vastaus: NHL 10 -joukkue

Aikooko HC KonsoliFIN tehdä uuden joukkueen NHL 10:een vai pidetäänkö vanhat joukkueet? Itse olen kiinnostunut liittymään, jos tilaa vaan löytyy. Olinhan mukana myös 09-joukkueessa, mutta lähdin pois kun aika ei enää riittänyt.

Vai tehdäänkö kokonaan uusi porukka? Mitä mieltä olette?


Itseasiassa potkittiin sut pois kun olit epäaktiivinen, tällänen huomio tähän väliin.
 
Vastaus: NHL 10 -joukkue

Itseasiassa potkittiin sut pois kun olit epäaktiivinen, tällänen huomio tähän väliin.

Joo, potkitte mutki pois, ku ehin pelaa vaan päivisin, en illalla. Jotku ei vaan pelaa niin aktiivisesti. Älä tuu mustamaalaa toisii.

Ja mä voisin tulla uuteen joukkueeseen, kunhan ei heti ruveta karsimaan.
 
Vastaus: NHL 10 -joukkue

Joo, potkitte mutki pois, ku ehin pelaa vaan päivisin, en illalla. Jotku ei vaan pelaa niin aktiivisesti. Älä tuu mustamaalaa toisii.

Ja mä voisin tulla uuteen joukkueeseen, kunhan ei heti ruveta karsimaan.

vaikkei asia mulle sinänsä edes kuulu, enpä usko että pelkkä päivisin pelaaminen on ollu syynä pois potkimiseen, jotku pystyy pelaamaan päivisin, jotkut iltaisin/öisin, tärkeintä että on aktiivinen ja pelaa joukkueensa puolesta, toki "taitojakin" täytyy olla :)
Siitä vain uutta joukkuetta perustamaan, jos löydät hyvät sällit niin miksette voisi menestyäkin, tai sitte joudutte jo vuoden kasassa olleiden joukkueiden riepoteltavaksi :D
 
Vastaus: NHL 10 -joukkue

vaikkei asia mulle sinänsä edes kuulu, enpä usko että pelkkä päivisin pelaaminen on ollu syynä pois potkimiseen, jotku pystyy pelaamaan päivisin, jotkut iltaisin/öisin, tärkeintä että on aktiivinen ja pelaa joukkueensa puolesta, toki "taitojakin" täytyy olla :)


Olisinhan mä aktiivisesti pelannukki, mutku ei kukaan muu pelannu, nii ei oikeen voinu.
 
Vastaus: NHL 10 -joukkue

Oisko mahdollista päästä johonkin aktiiviseen jengiin NHL 10?
En NHL09 ollu missään jengissä, mut nyt ajattelin, että vois kokeilla.
Jos joku gm laittais yksityisviestiä, niin voisin lähettää "hakemuksen" sille.
 
Ylös Bottom