Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -joukkue

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eddy93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -joukkue

Joo itekkii oon joukkuetta vailla, ennakkotilaan huomenna. Ite voin perustaa joukkueen jos muut ei, mutta mielellään liityn muihinkin.

Eddy olitko oikeesti perustamassa uutta HCK:ta? :D
Minäkin vähän katsoin niinkuin että täääh... :)

Kuitenkin kun meillä tuo vakkaritiimi on ja voisi sanoa, että aika tiivis sellainen. Meinaan että porukat nykyään puoliksi kavereita vapaa-ajallakin, ainakin foorumilla :p. Kyllähän tuonne aina silloin tällöin voidaan lisätäytettä ottaa, jos aukeaa vapaita paikkoja. Mutta ajatuksena olisi pitää tuollainen "tiivis ydinryhmä" kasassa.
Joo, potkitte mutki pois, ku ehin pelaa vaan päivisin, en illalla. Jotku ei vaan pelaa niin aktiivisesti. Älä tuu mustamaalaa toisii.
Niin olen sinänsä jäävi kommentoimaan, mutta ainakin mitä minun aikanani on ollut niin kyllä pelejä on ollut käytännössä 24/7. Ja eipä tuolta nyt niin vaan kenkää syyttä saa. Henki muutenkin mitä mainioin.

Mitenköhän mulle sit kävi niin, ett en ikinä päässy peleihin mukaan.

Edit. Sehän olikin mun vanha pas** modeemi.

Toivokaamme, että EA sais tänä vuonna edes jotenkin toimivan systeemin aikaiseksi. Edellinen ainakin tappoi mun mielenkiinnon online pelaamiseen kokonaan.. Ne muutamat tunnit mitä viikossa ois ollut aikaa pelata LOISTAVASSA porukassa niin mielummin jätti johonkin muuhun mukavaan, kuten pokeriin :D

Kai sitä pitäis tänä vuonna katsoa millaisen kötöstyksen se EA järjestää, jos toimii niin mulla ainakin on tänä vuonna reilusti aikaa ku on tullut laitettua aikalailla elämä uusiksi.. YEEAAA!

Mut kahtellaan mihin sitä hakemuksia tulee postitettua..

Toivokaamme, että EA sais tänä vuonna edes jotenkin toimivan systeemin aikaiseksi. Edellinen ainakin tappoi mun mielenkiinnon online pelaamiseen kokonaan.. Ne muutamat tunnit mitä viikossa ois ollut aikaa pelata LOISTAVASSA porukassa niin mielummin jätti johonkin muuhun mukavaan, kuten pokeriin :D

Jäi vähän epäselväksi miten EA tappoi ''mielenkiintosi online pelaamiseen kokonaan''? Mikä edellisessä systeemissä oli niin pahasti vikana, tietty siinä oli omia pikku vikojaan, mutta ainakin itselleni EASHL toi aivan uuden ulottuvuuden lätkänonlinepelaamiseen.

Jäi vähän epäselväksi miten EA tappoi ''mielenkiintosi online pelaamiseen kokonaan''? Mikä edellisessä systeemissä oli niin pahasti vikana, tietty siinä oli omia pikku vikojaan, mutta ainakin itselleni EASHL toi aivan uuden ulottuvuuden lätkänonlinepelaamiseen.

Lähinnä pistelaskusysteemi, vai voiko sitä edes systeemiksi laskea sillä muuttujia tais olla niin paljon, että pisteet tulivat lähinnä randomilla.. Alkuun hommassa oli "jotain" järkeä, eli jos tiimi pelas hyvin niin sijoitus oli sen mukainen, mutta yhtä äkkiä top10 oli joukkueita joilla on 10voittoa ja 1 tappio kun taas toisilla oli 1500voittoa ja 7tappiota.. arvaa kumpi oli paremmalla sijoituksella..

Muutenkin vastustajien haku oli kuraa+"ai toi on HCK, lähetään menemään" vastustaja on poistunut onlinetilasta, luovuttajat pääsivät peleistä kuin koira veräjästä, 2miehen joukkueet ja yberaggro-koneäijät "me pelataan pakeilla ku kone hankkii meille voitot", lukuista p****umaalit, joista suurin osa onneksi korjattiin, liian onneton pelaajien muokkaustila, eli vaihtoehtoja oli yhtä monta kuin super mario hockeyssä = 3! Noi tuli aika nopeasti mieleen...

Lähinnä pistelaskusysteemi, vai voiko sitä edes systeemiksi laskea sillä muuttujia tais olla niin paljon, että pisteet tulivat lähinnä randomilla.. Alkuun hommassa oli "jotain" järkeä, eli jos tiimi pelas hyvin niin sijoitus oli sen mukainen, mutta yhtä äkkiä top10 oli joukkueita joilla on 10voittoa ja 1 tappio kun taas toisilla oli 1500voittoa ja 7tappiota.. arvaa kumpi oli paremmalla sijoituksella..

Ja sijoitusko on se tärkein? :rolleyes:

Ja sijoitusko on se tärkein? :rolleyes:

Totta v****ssa on! Pelaatko sä sit jonkun hauskuuden takia... Joo, varmaan..

Itse jään taas ilman seuraa, joten uuden olen perustamassa. Tasoltaan aiomme pelata enemmän huvikseen kuin pisteiden perässä. Jengiläisiä on tähän asti 5 ilmoittanut mielenkiintonsa ja lisää mahtuu! Kaikki hupipelaajat liittykää! Pelaammalle yleensä kun on kolme tai enemmän online. Yhteyden minuun saa YV:llä.

Onko peliseuraa? Paljonko? Kertoisitteko samalla PSNID:tä, jotta voisin lisäillä, ja sopia otteluita?

Onko peliseuraa? Paljonko? Kertoisitteko samalla PSNID:tä, jotta voisin lisäillä, ja sopia otteluita?

ööö... siis nyt meni yli? mistä pelistä oot ettimässä seuraa? 10:hän ei ole edes tullut, joten peliseuraa ei ole toistaiseksi ;)

Tämä ketju on lähinnä NHL-10 EASHL- joukkue ketju. Eli jos haluat 1vs1 peliseuraa, kuten oletan, niin tämä ei taida olla ihan oikea ketju. :)

Oma änäri 10 on tulossa julkaisupäivänä käsiin ja siitä lähtee 24/7 jääkiekkoilu ja olisi mukava saada seuraa tulevaan peliin joten minulle vaan Friend requestia tulemaan PSN PerunaHunter.

Oma änäri 10 on tulossa julkaisupäivänä käsiin ja siitä lähtee 24/7 jääkiekkoilu ja olisi mukava saada seuraa tulevaan peliin joten minulle vaan Friend requestia tulemaan PSN PerunaHunter.

Ihan mielenkiinnolla kysyn, että mitä paikkaa aiot pelata sekä oletko pelannut NHL09:iä aiemmin BaP:ta tai EASHL-pelejä, niin ja se herra Perunan ikä?

Ylös Bottom