Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Kesäliiga

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

5 pelin deadline sunnuntaina 13.6. Koittakaas siihen mennessä saada pelattua. Toki aina vaan parempi jos saatte enemmänkin pelattua, itsellä taitaa olla 11 peliä tällä hetkellä.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Nyt on reissusta kotiuduttu joten kuka olis tänään valmis ottamaan matsia klo 21.00? :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Moikka-, lähetin sinulle liittymisohjeet yksityisviestillä. Liiga on nyt täynnä!

Omista peleistä jos muutama sana niin rupeaa kyrsimään pikku hiljaa omat pelit. Tänään taas tuli pelattua Peconia vastaan ja peli noudatti samaa kaavaa kuin Zubrua vastaan. Vastustaja 1-0 johtoon, hetken päästä saan tasoituksen. Pecon siirtyy 2-1 johtoon ja vain hetki tästä ja käy täysin identtisesti kuin Zubrun kanssa. Kaveri heittää lörpön vedon siniseltä maalia kohti ja Worcesterin veskari hörppää. Tästä taas katoaa pelifiilis aika helposti. Sitten joutuu taas kirimään, ja tälläkin kertaa jään maalin päähän. Joko mulla on uskomattoman huono tuuri/veskari tai sitten tuo on joku todella ikävä bugi. Pitää varmaan ruveta itsekin koittamaan heittää siniseltä maalia kohti lörppöjä jos muutkin veskarit hörppäis. Harmittaa hävitä tuollaisella :( Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, runkosarjan päätös pelit Moikkaa ja NParvia vastaan, olisitteko jo tänään linjoilla?
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Kuten äsken jo mainitsin, liiga on täynnä joten yhtään paikkaa ei ole vapaana.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Nyt on liiga avattu mun osalta kahdella pelillä.

NParvi - Pecon 2-1
Peli oli tiukkaa vääntöä, vähän ehkä mun hallintaa mutta ne paikat mitkä sain niin Peconin veskari otti sit kiinni. Peli oli omalta osalta vähän varovaista, kun piti varoa/miettiä mitä maaleja saa tehdä ja mitä ei. Mutta sain toisen erän lopussa one-timerillä avausmaalin. Kolmannen erän alussa tein toisen one-timer maalin. Sitten tulikin sitten upea maali Peconilta. Hän syöttää kulmasta mun maalille, syöttö epäonnistuu ja menee maalivahtia kohti ja suoraan etukulmasta maaliin... :mad: Mutta sain pidettyä johdon loppuun asti.

NParvi-Jyrkele 5-0
Peli oli selvää hallintaani ja sain kovalla karvauksella pelin pysymään Jyrkeleen päädyssä. Mulla oli paikkoja tehdä vaikka 5 maalia, mutta vastustajan moke oli mies paikallaan. Eka erä 0-0, laukaukset 3-14 ja hyökkäysalueajat oli mulla 5.15 ja Jyrkeleellä 0.15. Mutta pieni epätoivo hiipi pöksyyn kun en saanu maalia. Onneksi toisessa erässä sain sitten maalin nousemalla ihan maalin eteen ja laukomalla takakulmaan. Loppupelikin oli IceHogsien hallintaa ja sain 2 one-timermaalia tehtyä, toisen maalille nousu maalin ja yhden tuuripompun. Maalivahti oli taas kovassa vireessä vastustajalla mutta onneksi sain sen voiton.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Tänään olen linjoilla koko illan että tänne/liveen ilmotuksia kuka pelais mua vastaan. Puuttuu vielä muutema peli siitä viidestä. :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Illalla sain vielä yhden matsin pelattua Zubrua vastaan ja voittoputki jatku :) Mutta mulla jäi 2 peliä vajaaksi siitä viidestä, että toivon säilyväni liigassa. Saan kyllä matsit pelattua :D
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Tänään oon päivän linjoilla. Tänne keskustelupalstalle ilmotusta, kun en jaksa livessä koka ajan päivystää. Täällä käyn kattelemassa vähän väliä...
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Suunnilleen sai porukat pelit pelattua. Moikka- poistui itse, koska ei jaksanut pelata huonoilla AHL joukkueilla. Suunnittelin, että ensi viikonloppuna pitää olla 10 peliä pelattuna ja viikolla 25 pleijarit käyntiin. Eihän ole liian tiukka tahti?

Nparvi, pelattaisiinko tuossa n. 15.30 peli pois? Saisin runkosarjan päätökseen.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Suunnilleen sai porukat pelit pelattua. Moikka- poistui itse, koska ei jaksanut pelata huonoilla AHL joukkueilla. Suunnittelin, että ensi viikonloppuna pitää olla 10 peliä pelattuna ja viikolla 25 pleijarit käyntiin. Eihän ole liian tiukka tahti?

Toivottavasti oma netti olis jo kunnos tuohon mennessä. mulla on vissiin 8 peliä nyt pelattuna ja viikon ollu netti pimeenä. Kaverilta lainasin mokkulan ja sillä vähän pelaillut livessä , mutta en ole uskaltanut näitä turnauksen pelejä pelailla kun en tiedä miten hyvin tuo toimii
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Oma runkosarja on jo paketissa ja ihan hyvää vauhtia etenee muillakin. Olen poissa ensiviikon torstaina joten kun perjantaina tulen takaisin niin pleijarit pyörähtää joskus illemmalla käyntiin. Sanotaan vaikkapa noin klo 19-20. Koittakaas siis saada pelattua. Parhaimmillaan taisi jälkeeni olla 9 peliä pelanneita ja vähiten pelanneilla oli sitten 4 peliä. Eli viikon päästä alotellaan pleijareita, sillon potkitaan surutta pelaamattomat pois!
 
Ylös Bottom