Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Kesäliiga

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Eilen saatiin taas pari peliä maaliin. Toisesta tiukka 3-4 voitto ja toisesta käsittämätön 10-0 pataan. Nparvi on kyllä käsittämätön elohiiri. Mulla ei kyllä sormet, silmät ja pää mene siihen tahtii kuin äijä pokee, syöksyilee kintuille ja nostelee mailaa. Ihan mieletöntä ja vaikka tulikin pataan niin oli kyllä mukava pelata, kun vauhtia riitti.

Tää toinen sankari taas lähettelee jotain "hv pentu" viestejä, joten 10 pistettä ja papukaijan merkki käyttäytymisestä.

Majakistia vastaan peli vielä pelaamatta ja kaveri ei ole kohta kahteen viikkoon ollut online, joten voi jäädä peli pelaamattakin. Samoin Joonaa vastaan, joten Joona hyväksyppä se kaverikutsu ja ilmoittele milloin olisit online...
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Eilen saatiin taas pari peliä maaliin. Toisesta tiukka 3-4 voitto ja toisesta käsittämätön 10-0 pataan. Nparvi on kyllä käsittämätön elohiiri. Mulla ei kyllä sormet, silmät ja pää mene siihen tahtii kuin äijä pokee, syöksyilee kintuille ja nostelee mailaa. Ihan mieletöntä ja vaikka tulikin pataan niin oli kyllä mukava pelata, kun vauhtia riitti.

Hah kiitti :D Joo kyllä siinä vauhtia ja tilanteita ainakin riitti. Olihan siinä pieni tasoero mutta oon varmaan vaan pelannu enemmän ja parempia vastustajia vastaan. :rolleyes:

Kunniotukset kuitenkin kun pelasit loppuun asti :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

2 peliä olisi vielä pelattavana, ei oo kyllä saumaa 8 parhaan joukkoon kun nyt 10 sija ja kaksi viimistä peliä on NParvia ja TroughTopia vastaan joista luultavasti tulee molemmista kuonoon. Kyllä tuli taas pataan kunnolla edellisessä pelissä. Miten voi olla että mun joukkueesta loukkaantuu 6 pelaajaa ja kun koitan vastustajaa taklata niin oma pelaaja vain horjahtaa taaksepäin, ja jäähyä tulee mun joukkueelle joka mailannostosta :mad:
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Noniin. Liigaa on harvennettu pelaamattomista pois päin. Sijoilta 13-14 poistin TroughTopin ja Majakistin, molemmilla 5 peliä pelattuna eli 8 peliä vaadittua vähemmän.

Nyt siis pelien määrä on 11 ja tähän taisivat päästä itseni lisäksi 2 pelaajaa. Nimiä en muista, mutta iso käsi näille suunnille aktiivisesta pelailusta.

Sitten lopuilla oli se 1-2 peliä jäljellä. Ilmotelkaa tänne keitä vastaan teillä on pelejä jäljellä, tai sitten suoraan xboxin kautta, ja sopikaa peliajat! Olisi mukava jo tässä juhannuksena saada tämä runkosarja pakettiin. Jos sovitte jonkun myöhäisen ajankohdan peleille niin ilmoittakaa tänne ja sitten katsotaan odotetaanko, että kaikki saavat nuo 1-2 peliä pois vai harvennetaanko porukkaa lisää.

Zubru, sinulla oli eniten jäljellä olevista pelaajista pelejä (8kpl?) jäljellä. Luuletko ehtiväsi lähiaikoina pelaamaan vai poistanko sinut liigasta?
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Mayday Birdlandia vastaan olisi vielä runkosarjan viimeinen ottelu. Koskas sopisi? Mulle käy huomenna illalla ja maanantaina 19.00-22.00.

Runkosarjan voitto onkin jo varma, että saa ainakin rennolla fiiliksellä pelata viimesen matsin :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Mayday Birdlandia vastaan olisi vielä runkosarjan viimeinen ottelu. Koskas sopisi? Mulle käy huomenna illalla ja maanantaina 19.00-22.00.

Runkosarjan voitto onkin jo varma, että saa ainakin rennolla fiiliksellä pelata viimesen matsin :)

Juu pelaillaan vaikka tuossa vähän seittemän jälkeen.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

NParvia vastaan pelattu peli jäi sitten viimiseksi kun troughtopi poistettiin liigasta. Häviaakö ne pisteet kun pelaajia poistetaan? majakistin voitin ja silloin olin 10 sijalla 6 pisteellä, mutta nytten oli 2 pistettä vähemmän
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

T1NPP4, kun pelaajia poistetaan, häviävät kaikilta kyseisistä pelaajista saadut pisteet. Itse esimerkiksi tipuin sijalta 6 kahdeksanneksi, koska olin voittanut sekä TroughTopin että Majakistin.

Maagiset ilmoitti, että hänelä on ongelmia EA:n servujen kanssa. Toivottavasti saa ne toimimaan lähiaikoina ettei tarvitse sen takia potkia pois. Zubrulta en ole saanut mitään vastausta vielä kerkiääkö pelaamaan. Eli koittakaas sopia niitä pelejä nyt nopeasti :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Maagiset ilmoitti, että hänelä on ongelmia EA:n servujen kanssa. Toivottavasti saa ne toimimaan lähiaikoina ettei tarvitse sen takia potkia pois. Zubrulta en ole saanut mitään vastausta vielä kerkiääkö pelaamaan. Eli koittakaas sopia niitä pelejä nyt nopeasti :)

Samat ongelmat jatkuivat vielä tänään, joten saas nähdä miten tässä käy. Täytynee heti huomenissa olla yhteyksissä palveluntarjoajan suuntaan, koska aika neuvottomaksi tämä meikäläisen vetää. Aikaisemmin en ole oikeastaan tälläisiä ongelmia kokenut. Muuten netti ja Live toimii kuitenkin aivan mainiosti. Kaikki muut kaverit tuntuvat menevän ihan iloisesti tuonne EA:n servuille.

Jos kuitenkin tuntuu siltä, että hidastan kohtuuttomasti poffien alkua, niin siinä tapauksessa ei varmaan ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa potkua persauksille. Ymmärrän sen kyllä varsin hyvin. Nämä pelien takarajat ovat olleet kuitenkin tiedossa jo pidemmän aikaa ja nämä ongelmat EA:n servujen kanssa alkoivat varsinaisesti vasta tuossa torstain tienoilla. Siinä mielessä siis voin katsoa peiliinkin, jos turneeni tähän tapaan päättyy. Pahoittelut siitä kaikille muille aktiivisille osaanottajille.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

]Zubru, sinulla oli eniten jäljellä olevista pelaajista pelejä (8kpl?) jäljellä. Luuletko ehtiväsi lähiaikoina pelaamaan vai poistanko sinut liigasta?
En tiedä, mitä listoja olet katsellut mutta mielestäni itselläni oli enää vain 3-4 peliä pelaamatta? Eiköhän nuo saa tässä alkuviikosta pelattua pois, suurimpien työ- ja juhannuskiireiden ollessa ohi :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

En tiedä, mitä listoja olet katsellut mutta mielestäni itselläni oli enää vain 3-4 peliä pelaamatta? Eiköhän nuo saa tässä alkuviikosta pelattua pois, suurimpien työ- ja juhannuskiireiden ollessa ohi :)

Kirjoitusvirhehän se tuossa vain tuli. 8 peliä sulla siis pelattuna ja juuri se 3-4 jäljellä. Toivottavasti saat sinäkin nopeasti sovittua pelit niin päästään pleijarien makuun :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Itellä vissiin 1 peli jäljellä maagista vastaan.. Ite oisin huomenna linjoilla siinä 20-21.. ? :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Itellä vissiin 1 peli jäljellä maagista vastaan.. Ite oisin huomenna linjoilla siinä 20-21.. ? :)

Kunhan saan vain homman pelittämään, niin pelaillaan ihmeessä tuo pois. Tänään voisin muutenkin yrittää ryhdistäytyä liigan kanssa ja pelata ne tarvittavat pelit pois. Montakohan niitä mahtoi olla?
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Tänään homma alkoi pelittämään ja sainkin pelattua matsini Zubrua vastaan. Tiukka matsi oli, mutta takkiin tuli.

Enää siis yksi matsi jäljellä tepeä vastaan.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Katselin että ainoat pelit jäljellä ovat Zubru-Jyrkele ja Maagiset-Assasin Count. Olisiko mitenkään mahdollista että tänään saisitte pelit pelattua? Huomennahan ei MM-futistakaan tule joten olisi hyvin aikaa pelata pleijareita :)

Itselleni pleijareihin asettuu vastaan NParvi. Runkosarjassa tuli kuokkaan muistaakseni 5-1. Ei minulla tähän sarjaan sen kummempia tavoitteita ole, koska tasoero on niin huomattava. Jos nyt saisi NParville ensimmäisen tappion tähän liigaan niin voisi olla erittäin tyytyväinen.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Itselleni pleijareihin asettuu vastaan NParvi. Runkosarjassa tuli kuokkaan muistaakseni 5-1. Ei minulla tähän sarjaan sen kummempia tavoitteita ole, koska tasoero on niin huomattava. Jos nyt saisi NParville ensimmäisen tappion tähän liigaan niin voisi olla erittäin tyytyväinen.

Joo näin taitaa olla et kohdataan ekalla kierroksella. Eipä peliin kannata lähteä hävinneenä ;) siinä voi tapatua mitä tahansa. Mutta ajettelin kyllä ihan tappioitta hoitaa tämän, että hommia saat voittosi eteen tehdä :D

Mulle käy huomenna koko päivän pelit jos noi saa nyt sit pelattua. Ke ilta, to ilta ja pe ilta ehkä, launtaina sit aamupäivällä ja su aamupäivällä. Että noista voit valita :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Vähän OT.ta, mutta olisiko jollain innostusta tehdä uutta liigaa? Itseäni pelaaminen kiinnostaisi, mutta liigan luonnin jättäisin mielummin kokeneemmalle.
 
Ylös Bottom