Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Kesäliiga

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Ite lähen mökille tässä huomenissa.. Tietoa ei millon tullaan, mutta viikkoa enempää ei olla.. Ehk jtn 4pv.. Käykö vai potkitaanko? :D
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Ite lähen mökille tässä huomenissa.. Tietoa ei millon tullaan, mutta viikkoa enempää ei olla.. Ehk jtn 4pv.. Käykö vai potkitaanko? :D

Riippuen miten muut pelaavat sarjansa. Tällä hetkellä 2 sarjaa pelattu, 2 sarjaa jäljellä. Vastustajallasi taisi kyllä olla viikon päästä lähtö armeijaan, joten sinänsä hänen kannaltaan olisi hyvä mennä nopeaa tahtia. Mutta katsellaan miten tuo toinen jäljellä oleva sarja etenee ja käykö vastustajallesi odottelu.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Ite lähen mökille tässä huomenissa.. Tietoa ei millon tullaan, mutta viikkoa enempää ei olla.. Ehk jtn 4pv.. Käykö vai potkitaanko? :D

Jos vastakkain ollaan, niin en kyllä varmaankaan millään kerkeä pelaamaan liigaa loppuun jos 4 päivää tai enemmän oot poissa, jotenka taidan ihan suosiolla jättäytyä pois liigasta.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Näytti tilanne olevan liigassa se, että puolivälierät ovat yhtä sarjaa vaille loppu. Eli kun Tepe palaa takaisin pelaamaan niin saavat Mike Malibun kanssa sopia pelaavatko pelinsä pois vai jatkaako Tepe sopu ratkaisulla jatkoon.

Ei näyttänyt ensimmäinen kierros yllätyksiä tarjoavan, kaikki kotiedun saaneet voittivat sarjansa 2-0.

Välierät:
NParvi-Tepe/Mike Malibu
Zubru-Pecon
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Enpä usko että tässä vkonlopun aikana saan liigan pelattua loppuun, joten potkihan minut ulos liigasta!
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Ite palaan tossa huomenna kotiin, jolloin voisin pelejä joskus illalla pelailla. Tietty, jos kiire ei ole niin empä ihan mieluisasti heti huomenna pelais.. :) Oli pakko tulla tänne seuraamaan ketjua ja kituutella jollain saakelin mokkulalla joka lataa sivuja 5min.. täällä prämetikössä.. :D
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Kävin nyt Mayday Birdlandin poistamassa joten Assasin Count jatkaa välieriin NParvia vastaan. Toinen pari siis Zubru-Pecon. Eli nyt vaan sopimaan pelejä niin saadaan tämä liiga päätökseen. Sinänsä ei tosin mitään kiirettä, itse kun jo tipuin niin en kauheasti pelitahdista välitä. Satunnaisesti kuitenkin tarkistan miten turnaus etenee. Mutta kirjoitelkaa toki peleistänne, niitä on aina mukava lueskella :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Jaahas elikkäs Zubru vastassa toisella kierroksella. Heitäppäs Zubru joku päivä ja/tai aika milloin sulle sopii niin pelaillaan pelejä pois.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Niinhän siinä kävi mitä vähän pelkäsinkin, eli takkiin tuli.

Ensimmäinen peli päättyi 3-2 jatkoajalla ja toinen meni Zubrulle 2-1 varsinaisella. Toisessa pelissä sain kavennuksen 5minuuttia ennen loppua ja tasoituskin oli lähellä, mutta ei pomppinut tällä kertaa tarpeeksi.
Pelit oli oikeastaan sellasia peruspelejä mitä Zubrua vastaan yleensäkin, eli tasasia vääntöjä.

Onnea Zubrulle jatkopeleihin vielä kerran. :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Koittakaas nyt Tepe ja NParvi sopia ajankohta pelillenne. Ei voi olla noin vaikeaa.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Millonkas olis NParvi linjoilla?

E: Ei oo NParvi vähään aikaan käynyt ees KFINissä.. :(
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Tepe ja NParvi, molemmat olette olleet onlinessa viimeksi samana päivänä, joten olisiko mitenkään mahdollista lähettää viesti toiselle että "Moro, millon sulle sopisi pelata NHL10 kesäliigan välierä?". Olen teille molemmille jo viestiä lähettänyt, että koittakaa sopia aika. Saatte viikonloppuun asti aikaa yrittää sopia, muuten pitää varmaankin keksiä jotain, arpoa jatkoonmenijä tms. Olisi sinänsä tyhmää päästää Tepe finaaliin ilman, että on yhtään peliä pleijareissa pelannut, mutta toisaalta yhtä tyhmää se olisi tiputtaa samoin perustein.

Toimikaa, niin saadaan tämä kunnialla päätökseen!
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

No mikä tota NParvea sitten vaivaa, jos ei hyväksy mun kaverikutsua?? Onko sulle sitten 11 vastannut? No voin kyllä kokeilla sopia aikaa, mutta onse kumma kun ei edes voi täällä KFIN BBS:ssä käydä katselemassa ketjun tilannetta, eikä hyväksyä kaveripyyntöä.. Ja kyllä se omastakin mielestä tuntuu vähän kurjalta mennä luovareilla jatkoon kokoajan, mutta minkäs sille taas on voinut, jos muilla on ollut menoa.. :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Eipä oo mulle vastannut, ei tosin ole käynyt livessä viestin lähettämisen jälkeen. Tyhmältähän tuo tuntuisi kun itse on hävinnyt hänelle ja sitten finaaliin mentäisiin pelaamatta häntä vastaan. Kunpa tämä voisi mennä niin, että NParvin tullessa potkituksi pääsisin itse välierään pelaamaan Tepeä vastaan. Mutta odotellaan viikonloppuun asti, jos ei silloin ole onnistunut niin kai sitä pitää potkia taas..
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Eipä oo mulle vastannut, ei tosin ole käynyt livessä viestin lähettämisen jälkeen. Tyhmältähän tuo tuntuisi kun itse on hävinnyt hänelle ja sitten finaaliin mentäisiin pelaamatta häntä vastaan. Kunpa tämä voisi mennä niin, että NParvin tullessa potkituksi pääsisin itse välierään pelaamaan Tepeä vastaan. Mutta odotellaan viikonloppuun asti, jos ei silloin ole onnistunut niin kai sitä pitää potkia taas..
Eipä mulla sitä mitään vastaan olisi, jos pääsisin pelaamaan sua vastaan välierän.. :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Sori pelaajille, kun en ole käynyt livessä enkä täällä. Armeijassa olen ollut kaksi viikkoa kiinni ja tänään pääsin ekaa kertaa vapaalle. Jotenka en ole paikkaani luovuttamassa ja ihan pelaan liigan loppuun asti.

Jotenka olen huomenna aamupäivällä linjoilla 11.00-17.00. Illalla pitää mennä juhlistamaan ensimmäisiä lomia niin en ole linjoilla. Millon vastustajalle sopii? Sunnuntaista voidaan neuvotella.
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Ääh, tulin onlineen 13.02 ja Tepellä lukee että 3 min offline..

No toivottavasti saadaan peli pelattua. Tänään 15.00 käyn vielä onlinessa josko olisit ja sitten huomenna olen linjoilla n.15.00-20.00. Mutta jos ei mitenkään onnistu noista kumpikaan, niin olen myös ensi viikonlopun vapaalla. Silloin onnistuu myös pelit :)
 
Vastaus: NHL 10 Kesäliiga

Sori NParvi! En omaa mitään parasta muistia ja siinä touhuessani unohdin mtasin! :D Mutta tosiaan nyt olen onlinessa.. :)
 
Ylös Bottom