Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Olis kyllä ihan kiva kun ne pelit pelattas loppuun. Ensiks oottelet sankaria hyvän tovin että saa matsin pois alta, niin sitten ku ollaan 2-0 otettu takkiin ensimmäisen 10 minutin aikana niin vedetää piuhat irti:mad:

Kukas tällä kertaa?

Anakonna on nyt sitten potkittu liigasta viimein, mutta mustallelistalle en laittanu. Saa näyttää sitten pelihalunsa ensi kaudella divarin puolella jos mielii vielä pelata.

Ens viikon perjantaina iltapäivällä runkosarja tulee olla pelattuna ja jos ei ole niin potkiin niin kauan epäaktiivisemmasta päästä että pleijarit voidaan aloittaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Nyt on pakko fiilistellä:
Pelattiin Terpon kanssa aamuyöstä aivan loistava matsi. Tasaista vääntöä ja sydäntä kylmääviä tilanteita päästä päähän. Mun mielestä parasta peliä mitä vaan konsolilätkällä voi aikaan saada. Tilanne 1-1 varsinaisen peliajan jälkeen, jatkoaikakaan ei tulosta tuottanut, mutta rankuilla sitten otin takkiini. Mutta ei haitannut yhtään, niin hauska matsi oli.
Pleijareiin tuntuu kova tunku olevan, saa nähdä miten itselläni käy..

OT: Mun koira sit on keksiny miten pleikkari toimii. Se oli laittanut pleikkarin päälle, saanu levynkin ulos ja tuhonnut mun COD: MW2:n atomeiksi. Noo, onneks ei sentään änäri mennyt, olis joutunu aamulla uuden käydä ostamaan. Nyt oon vakoillu sen puuhia ja tosiaan, se kuonollansa saa pleikkarin päälle, ja sit kun piippaus kuuluu niin se innostuu ja painaa siitä levyn ulostus-nappulasta ja hampailla vetää sen levyn pois.. Tarttis varmaan siirtää toi laite ylemmäs.. :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

OT: Mun koira sit on keksiny miten pleikkari toimii. Se oli laittanut pleikkarin päälle, saanu levynkin ulos ja tuhonnut mun COD: MW2:n atomeiksi. Noo, onneks ei sentään änäri mennyt, olis joutunu aamulla uuden käydä ostamaan. Nyt oon vakoillu sen puuhia ja tosiaan, se kuonollansa saa pleikkarin päälle, ja sit kun piippaus kuuluu niin se innostuu ja painaa siitä levyn ulostus-nappulasta ja hampailla vetää sen levyn pois.. Tarttis varmaan siirtää toi laite ylemmäs.. :)

haha voin kuvitella. Oma mäyräkoirakin tuppaa tunkee kuononsa kaikkeen ja jos yleittyis pleikkariin niin veikkaisin että olisi oppinut kanssa nuo samat temput tekeen sillä :D Suosittelen kuonokoppaa taikka laittaa pleikkari sinne ylemmäs juuri.

Oma doggi ei ole tehny pitkää aikaa mitään tuhoisaa, mutta alle 0,5 vuoden ikäisenä se järsi multa kolme kertaa läppärin virtajohdon poikki ja tykkäs tökkiä märkää nenäänsä siihen ku nipistelee ja haukku johdolle.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Nyt on pakko fiilistellä:
Pelattiin Terpon kanssa aamuyöstä aivan loistava matsi. Tasaista vääntöä ja sydäntä kylmääviä tilanteita päästä päähän. Mun mielestä parasta peliä mitä vaan konsolilätkällä voi aikaan saada. Tilanne 1-1 varsinaisen peliajan jälkeen, jatkoaikakaan ei tulosta tuottanut, mutta rankuilla sitten otin takkiini. Mutta ei haitannut yhtään, niin hauska matsi oli.
Pleijareiin tuntuu kova tunku olevan, saa nähdä miten itselläni käy..

OT: Mun koira sit on keksiny miten pleikkari toimii. Se oli laittanut pleikkarin päälle, saanu levynkin ulos ja tuhonnut mun COD: MW2:n atomeiksi. Noo, onneks ei sentään änäri mennyt, olis joutunu aamulla uuden käydä ostamaan. Nyt oon vakoillu sen puuhia ja tosiaan, se kuonollansa saa pleikkarin päälle, ja sit kun piippaus kuuluu niin se innostuu ja painaa siitä levyn ulostus-nappulasta ja hampailla vetää sen levyn pois.. Tarttis varmaan siirtää toi laite ylemmäs.. :)

Voishan tuota matsia vielä vähän enemmänkin fiilistellä mutta jätetään väliin, ei sitä kukaan uskoisi :D Pakko nyt vielä kerran sanoa että aivan armottoman kova taso liigassa, Sanjosen sekaryhmä alkaa nyt valmistautumaan pleijareihin, taitaa olla mahdoton tehtävä mutta koitetaan saada se poika pohjoiseen ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Voishan tuota matsia vielä vähän enemmänkin fiilistellä mutta jätetään väliin, ei sitä kukaan uskoisi :D Pakko nyt vielä kerran sanoa että aivan armottoman kova taso liigassa, Sanjosen sekaryhmä alkaa nyt valmistautumaan pleijareihin, taitaa olla mahdoton tehtävä mutta koitetaan saada se poika pohjoiseen ;)

Jooh mäki oon yllättyny miten hyvii pelaajii täällä oikee on, kun ekaa kertaa tälläst liigaa pelailen :)
Kova tasosii pelaajii ja saanu hyvii vääntöi aikaa jah karmivia tappioitaki tullu ,, mut niihän se pitääki !! Mulla alkaa näyttää nyt tosi hyvält joukkue mut sit toiv että viellä toimii kans tällä ryhmällä sit pleikkareis :p ei oo päässy pelaa yhtää pelii nyt uusilla kokoonpanoilla, se on sit pleikkareiden eka matsi nih sit nähää miten käy :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Hartsa league nyt pistetty kanssa pystyyn,paikkoja 15 joten kaikki "havaiji" kiekon ystävät mukaan :D

liigan nimi : hartsa league

lyhenne : har
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Ja tuo mun laittaman liigan pelit olis lähinnä tarkoitus pelata niin ,että pelit ei ole jatkuvaa

bugilätkää ja wrap-aroundien/one timer yrittämistä ;) kovia tilanteita ja tiukkaa vääntöä :cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Kertokaa joku ihmeessä nyt, mikä on bugiranne`? Tuli tällaisia syytöksiä ensimmäistä kertaa liigassa. Eikö rannetta saa ladata vai millon se lasketaan bugiranteeksi? Silloin, kun rannelaukaus menee maaliin kenties :cool:?

Kumma, että NHL 10:ssä ei ole tullut vielä vastaan kukaan, joka koittaisi koko ajan viljellä vanhanaikaista(ainakaan onnistuneesti) ,tai joka saisi rannelaukauksia edes usein(koskaan) sisään. Ollaanko Hartsa oltu samassa liigassa?

Ja koeviikko, joka starttaa ensi viikolla estää minua kyllä pelaamasta pelejä mitään tappotahtia, joten jos sen takia joudun potkituksi niin so be it.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Kertokaa joku ihmeessä nyt, mikä on bugiranne`? Tuli tällaisia syytöksiä ensimmäistä kertaa liigassa. Eikö rannetta saa ladata vai millon se lasketaan bugiranteeksi? Silloin, kun rannelaukaus menee maaliin kenties :cool:?
Tuommoiset huutelut kannattaa jättää omaan arvoonsa, jos et itse tarkoitushakuisesti jotain tiettyä kuviota koko matsia yritä hinkata. Taitaa olla puolustavan joukkueen päänsärky jos ei osaa vetoja blokata.

Taitaa nuo huutelijat olla pääsääntöisesti niitä jotka sitten itse hakee koko matsin sitä äijää sieltä takatolpalta, eivätkä vedä yhtään mistään järkevistä vetopaikoista. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Mut varmaan voisi heivata pois tolta mustaltalistalta kun nyt kerkiää pelaamaan paljon paremmin

duunivuorot antaa hyvin aikaa pelailla tulevina viikkoina

divariin jos vielä voi liittyä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Mut varmaan voisi heivata pois tolta mustaltalistalta kun nyt kerkiää pelaamaan paljon paremmin

duunivuorot antaa hyvin aikaa pelailla tulevina viikkoina

divariin jos vielä voi liittyä :rolleyes:

No itsehän lähdit meneen vaikka olisit hyvin voinu pitää näin lyhyen tauon kuten sanoin. Saat sitten näyttää ens kaudella divarissa uudestaan halusi pelata.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Ja tuo mun laittaman liigan pelit olis lähinnä tarkoitus pelata niin ,että pelit ei ole jatkuvaa

bugilätkää ja wrap-aroundien/one timer yrittämistä ;) kovia tilanteita ja tiukkaa vääntöä :cool:

Miten meinasit sitte maaleja saada aikaseksi, jos ei saa laukkoo suorii ranteita, eikä one timereitä?:D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Miten meinasit sitte maaleja saada aikaseksi, jos ei saa laukkoo suorii ranteita, eikä one timereitä?:D

Sun pitää kato käyttää koko kenttä maalivahti mukaanlukien kahvilla, niin tyhjiin saat sitten vetää eikä se ole bugimaali. :D wraparouneista en kyllä itsekkään pidä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Verankantajaa vastaan on matsi jälellä ja sitten olis liiga paketissa, mut kerkeen aikasintaan keskiviikkona pelamaan. Nimittäin pelilevy halkes eikä suostu enää pelittämään:mad: No nyt ootellaan kun posti kuskaa uuden pelin
 
Ylös Bottom