Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aika hc yhen matsin kerkesin pelaa ja sit broidi meni ja poisti mut liigast jonku oman liigan takii tai jtn ja ny en pääse enää liittyy ;dasd Hajotaan jo otänne Ei vaiskaa ; )
Ei mul muuut =)
Aika hc yhen matsin kerkesin pelaa ja sit broidi meni ja poisti mut liigast jonku oman liigan takii tai jtn ja ny en pääse enää liittyy ;dasd Hajotaan jo otänne Ei vaiskaa ; )
Ei mul muuut =)
Ei mul muuut =)
Alkaa jo nyppimään, taas jälleen vastustaja poistui pelistä kesken matsin, tilanne 3. erässä 3-1 mulle, olen puolittain läpiajossa ja PAM; yhteys katkennut.
Mä ymmärtäsin jos jokin tekninen vika tulee, onhan itsellänikin niin käynyt., mutta ed. mainittu tilanne haiskahti kyllä tahalliselta.
Tästä asiasta on jo jonkin verran ollut puhetta...
Juu jos lähtee meneen niin pääsee takaisin vain kutsumalla. Voin kutsua jos lupaat että broidi on saanut jo selkäänsä ja uskoi kerrasta.
Viikon parhaat selitykset...Aika hc yhen matsin kerkesin pelaa ja sit broidi meni ja poisti mut liigast jonku oman liigan takii tai jtn ja ny en pääse enää liittyy ;dasd Hajotaan jo otänne Ei vaiskaa ; )
Ei mul muuut =)
Keskiviikkona klo 23:59 mennessä kaikkien tulee olla pelattuna 20 peliä tai tulee potkut ja nimi listalle ilman poikkeusta!!
Jos on joku pätevä syy miksei voi ehdi pelata niin pitää kertoa etukäteen!
Mayrakoira ja nispekti.
IlmariNummi tänään klo 18.00 jälkeen ainakin 19.30 asti linjoilla.
Olisi kiva päästä pelaamaan liiga pois alta ja vielä ihmisten aikaan
mä olen yleensä vasta klo 21 eteenpäin pelaamassa.