Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Aika hc yhen matsin kerkesin pelaa ja sit broidi meni ja poisti mut liigast jonku oman liigan takii tai jtn ja ny en pääse enää liittyy ;dasd Hajotaan jo otänne Ei vaiskaa ; )

Ei mul muuut =)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Aika hc yhen matsin kerkesin pelaa ja sit broidi meni ja poisti mut liigast jonku oman liigan takii tai jtn ja ny en pääse enää liittyy ;dasd Hajotaan jo otänne Ei vaiskaa ; )

Ei mul muuut =)

olet varmaankin jo lyöny sitä, joten nyt ei tuu muuta mieleen kuin: JÄTÄ SE SIKA!!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Aika hc yhen matsin kerkesin pelaa ja sit broidi meni ja poisti mut liigast jonku oman liigan takii tai jtn ja ny en pääse enää liittyy ;dasd Hajotaan jo otänne Ei vaiskaa ; )

Ei mul muuut =)

Ahaa, ihmettelinkin kun heti kättelyssä multa lähti pois harvinainen voitto :)

Harmi homma.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Aika hc yhen matsin kerkesin pelaa ja sit broidi meni ja poisti mut liigast jonku oman liigan takii tai jtn ja ny en pääse enää liittyy ;dasd Hajotaan jo otänne Ei vaiskaa ; )

Ei mul muuut =)

Juu jos lähtee meneen niin pääsee takaisin vain kutsumalla. Voin kutsua jos lupaat että broidi on saanut jo selkäänsä ja uskoi kerrasta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Alkaa jo nyppimään, taas jälleen vastustaja poistui pelistä kesken matsin, tilanne 3. erässä 3-1 mulle, olen puolittain läpiajossa ja PAM; yhteys katkennut.
Mä ymmärtäsin jos jokin tekninen vika tulee, onhan itsellänikin niin käynyt., mutta ed. mainittu tilanne haiskahti kyllä tahalliselta.
Tästä asiasta on jo jonkin verran ollut puhetta...:mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Alkaa jo nyppimään, taas jälleen vastustaja poistui pelistä kesken matsin, tilanne 3. erässä 3-1 mulle, olen puolittain läpiajossa ja PAM; yhteys katkennut.
Mä ymmärtäsin jos jokin tekninen vika tulee, onhan itsellänikin niin käynyt., mutta ed. mainittu tilanne haiskahti kyllä tahalliselta.
Tästä asiasta on jo jonkin verran ollut puhetta...:mad:

Laita vaikka privassa että kuka oli niin painan mieleeni ja kysyn tältä ite asiasta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Mayrakoira ja nispekti.

IlmariNummi tänään klo 18.00 jälkeen ainakin 19.30 asti linjoilla.

Olisi kiva päästä pelaamaan liiga pois alta ja vielä ihmisten aikaan :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Juu jos lähtee meneen niin pääsee takaisin vain kutsumalla. Voin kutsua jos lupaat että broidi on saanut jo selkäänsä ja uskoi kerrasta.

Jos viitti nii ois iha jeesh ; )

Kyl sille jo ettei koske nhl kun en ole kotona ;P

Kiitokset jos pystyt tehä sillain =))
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Aika hc yhen matsin kerkesin pelaa ja sit broidi meni ja poisti mut liigast jonku oman liigan takii tai jtn ja ny en pääse enää liittyy ;dasd Hajotaan jo otänne Ei vaiskaa ; )

Ei mul muuut =)
Viikon parhaat selitykset... :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Keskiviikkona klo 23:59 mennessä kaikkien tulee olla pelattuna 20 peliä tai tulee potkut ja nimi listalle ilman poikkeusta!!

Jos on joku pätevä syy miksei voi ehdi pelata niin pitää kertoa etukäteen!

Näyttää siltä etten pääse 20peliin tän vrk:n aikana. Pelatut pelit vaan vähenee (ja voitot:eek:) kun jengiä lähtee käpälämäkeen.
Tänään ja huomenna yritän pelata pelin tai parin mutta sen jälkeen ei toivoakaan ennen sunnuntaita.
Sorry mutta parempaan ei tällä erää ehdi.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Minnesotaa vastaan vielä peli jäljellä ja sitte runkosarja ohitte, tosi maukkaita pelejä ollu ja jopa liiaksikkin ollut intoa jauhaa matseja. Loppuun saatiin vielä maaliryöpyt vaikka tehottomuus vaivannukki liigassa.

Ilmeisesti pleijareihin alkanu varustautuminen ku cammaleri- thorton joe mallisia kauppoja näkyy aulassa- WTF! Jos jollekki passaa niin treidaan 81 arvosen pisanin mielellään seminiin ja ovetskiniin....
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Heh foorumilaisilla kohtuullisesti eroja rytmeissä.En muista kuka oli kyseessä,mutta jonkun foorumilaisen kanssa vejettiin matsi joskus puoli 4 aikoihin, eikä vaikuttanu ainaskaan päissänsä olevan kyseinen suuruus...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Tiedoksi kaikille syy pelaamattomuuteeni divarissa.
Soneran maanantaina tekemä laajalaistan adsl nopeuden päivitys 2mb 24mb ei onnistunut, vaikka myynti mies väitti et kyllä toimii vanhassakin talossa ja linjoissa. Tänään yrittivät tiputtaa nopeuden 8 mb:hen, mutta sekään ei auttanut et huoltomiestä odotellessa...
Töissä sentään nettiin pääsee...

edit: 19.11.09

Jee nyt laajakaista toimii, et tänää vois pelata. Tosin nopeus 0,7 mb/ 0,65mb ei siis 24/1 mb.. hienoa Sonera......
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

mä olen yleensä vasta klo 21 eteenpäin pelaamassa.

Tänään varmaan kerkiän 21.00 jälkeen pleikan äärelle.

Mokkajayllekin tiedoksi että todennäköisesti olen paikalla iltapäivällä 17.00 jos teikäläistä näkyy ja sen jälkeen varmaan 21.00 jälkeen, saa heittää haastetta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Divarin puolella haasteita otetaan vastaan klo 15 etiäpäi!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

sskicker ja anakonna ois jäljellä viel... olen linjoilla tuossa 20.00 jälkeen että pelataas pelit tänään poies jos kerkiitte ?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Oisko pelaajamarkkinoilla viellä täsää lopussa kuhinaa ??
Ryan Malonee jos kukaa tartteee :)


No nyt ainaki pääs eroo siitä.. ei sillä peli kulkenu.
Kokeillaa Voracekkii jos se istuis toho paremmi :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Olis kyllä ihan kiva kun ne pelit pelattas loppuun. Ensiks oottelet sankaria hyvän tovin että saa matsin pois alta, niin sitten ku ollaan 2-0 otettu takkiin ensimmäisen 10 minutin aikana niin vedetää piuhat irti:mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

TBL voisi vielä treidejen merkeissä olla liikkeellä. Pakkirintamalla voisi vielä pieniä muutoksia tehdä, et ei muuta ku ehdotuksia vaan tännekkin päin, jos vaikkapa joku pakki ei ole onnistunut kauden aikana tarpeeksi hyvin tai jtn.
 
Ylös Bottom