Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Nyt on Nashvillen pelit saatu 2 peliä vaille pakettiin. Pelit on mennyt hyvin vaikkakin välillä maalinteko on ollut tuskaisen vaikeaa. Rinne on ottanut hyviä koppeja ja pelastanut monia tiukkoja matseja. Liiga on ollut tosi mukava ja todella paljon hyviä pelaajia on ollut vastassa. Olen jatkossakin ehdottomasti mukana jos liigaa järjestetään uudestaan.

Ludsonin pullamössöpelaajista en tiedä. Jos meitä vertaa niin mielestäni sellanen on ennemminki pullamössöpelaaja joka itse seisoo maalin edessä ja antaa tietokoneen pelaajien puolustaa. ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Liiga on ollut tosi mukava ja todella paljon hyviä pelaajia on ollut vastassa. Olen jatkossakin ehdottomasti mukana jos liigaa järjestetään uudestaan.

Ludsonin pullamössöpelaajista en tiedä. Jos meitä vertaa niin mielestäni sellanen on ennemminki pullamössöpelaaja joka itse seisoo maalin edessä ja antaa tietokoneen pelaajien puolustaa. ;)

Kiitoksia itsellesi että olet mukana! Tottakai järjestetään. En näe mitään syytä miksi tätä koskaan edes lopettaisi. Jokaisella on tapansa puolustaa, mut toi on havattu usein toimivaksi puolustukset, tosin AI:n saa helpommin kahville, mutta joutuu vetää kauempaan kun ihmispuolustaja on vartioimas maalilla. Suosittelen muidenkin käyttävän tota sillä se on yksi avain menestykseen. Itse harvemmin kökötän maalilla pitkään.

Eipä tarvinnu ketään potkia. Anakonnalla on tosin 9 peliä pelattuna, mutta luotto kaveriin sen verran kova viime kauden jälkeen ettei tekis mieli kovin äkkiä potkia. Annetaan siis tuo anteeksi.

Nyt rupeen tekeen 1 divaria
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Dodii nyt on 1 divisioona pystyssä!

VAIN AHL JOUKKUEET SALLITTU

Liigan nimi = 1 divari konsolifin2

Lyhenne = fin

salasana = suomi

Käyttäjien enimmäismäärä = 30

Kierroksia = 1

Playoff-pelejä = 1 (playoff peleillä ei merkitystä jatkoon pääsyillä, ainoastaan runkosarjaa merkitsee)

Samat kokoonpanot = kyllä

Pelaajakaupat = pois

Erän pituus = 5 min

Säännöt = NHL

Tappelu = Kyllä

Jäähyt = Kyllä

Loukkaantumiset = Kyllä

Luodut pelikuviot = Kyllä


Säännöt on simppelit. Ketään ei potkita potkita epäaktiivisuuden vuoksi pois vaan on ihan oma vika jos ei pelaa pelejä jolloin sijoitus runkosarjassakin on huonompi. Kausi loppuu silloin kun pääsarjassa on saatu pleijarit valmiiksi ja mestari selville. 1/3 pelaajista nousee liigaan eli jos pelaajia on 30 niin 10 parasta runkosarjassa pääsee seuraavassa liigassa pelaan mestaruusliigassa ja vastaavasti mestaruusliigasta putoaa 1 divariin ensikaudelle sijat 21-30.

Mikäli pelaajia on on vaikka 14 niin 5 pääsee, mutta jos 13 niin 4 pääsee pyöristettynä sääntönä.

Itse olen tietenkin tj:nä liigassa, mutta en pelaa otteluakaan, koska olen pääsarjalainen.

Divariin voi nyt liittyä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

elä blease heitä poies liigasta, nyt on pelejä 9 ja tulee illalla varmasti lisää!! nyt on vähän jo kiinnostusta pelata kun sain taktiikat kuntoon.. jotenkin ihan urpot taktiikat phoenixilla oletuksena.. kaveri saa mun yv:llä kiekon laidassa viivalla ja pakit jämähtää paikoilleen... WOOOOT?!?!? no ei se mittään nyt on jo jotain saanu rupusakilla aikaan kun sain aika tappoykkösvitjan, selänne-horcoff-lombardi :D

vielä mitä multa joutaa vaihtoon: mueller 82, prucha 79, lang 79. bogozian 81 (pakki). leftin ukoista oon enempi kiinnostunu.

oon muuten aika jännän jutun huomannu. mulla pelaa upshall ja selänne molemmat numerolla 8. kaverit voi olla samaan aikaankin jäällä ja kappas vaan, selässä komeilee 8 molemmilla. lisäksi staios ja joku muu en nyt muista pelaa numerolla 24 samaan aikaan kentällä! jos tämäkään ei riitä niin bogozian ja van der meer pelaavat numerolla 4 pakkiparina!!! FFFFUUUUUU!!!!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

ööh, voiko esim. meikäläinen mennä jo divariin vai pitääkö pelata tämä liiga2 kausi ensin loppuun?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

ööh, voiko esim. meikäläinen mennä jo divariin vai pitääkö pelata tämä liiga2 kausi ensin loppuun?

Pelaat loppuun. Vasta kuukauden päästä pääset nauttimaan divarista :eek:

Nyt on divaris mun lisäksi 5, mutta jouduin potkiin juhappp koska oli liittyny nhl joukkueella, no laitoin viestiin että ahl joukkueel pitää ja laitoin kutsua. Tosin yhtäkään peliä ei ole tuolla vie aloitettu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

fcjukurit päätti ilmoittaa ettei pelaa liigaa loppuun. Saatiin taas yksi nimi listoille :eek: Kiitoksia oikein paljon vaan. Etenkin koivu - iginla siirrostasi jollekin.

nyt siis 29/30 joukkuetta jatkaa liigaa, mutta lisää ei enää oteta koska 1 divarikin on jo avattu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

fcjukurit päätti ilmoittaa ettei pelaa liigaa loppuun. Saatiin taas yksi nimi listoille :eek: Kiitoksia oikein paljon vaan. Etenkin koivu - iginla siirrostasi jollekin.

nyt siis 29/30 joukkuetta jatkaa liigaa, mutta lisää ei enää oteta koska 1 divarikin on jo avattu.

Niin, mitä sanoin :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Nyt on Nashvillen pelit saatu 2 peliä vaille pakettiin. Pelit on mennyt hyvin vaikkakin välillä maalinteko on ollut tuskaisen vaikeaa. Rinne on ottanut hyviä koppeja ja pelastanut monia tiukkoja matseja. Liiga on ollut tosi mukava ja todella paljon hyviä pelaajia on ollut vastassa. Olen jatkossakin ehdottomasti mukana jos liigaa järjestetään uudestaan.

Ludsonin pullamössöpelaajista en tiedä. Jos meitä vertaa niin mielestäni sellanen on ennemminki pullamössöpelaaja joka itse seisoo maalin edessä ja antaa tietokoneen pelaajien puolustaa. ;)

Joo ei mitään henkilökohtaista, minulta voi odottaa suoraan häviön jälkeen kirjotetuista teksteistä tuollaisia. Hyvin pelasit, kun tuli takkiin.;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Tahti on taas löystynyt ja anakonnalla näyttää edelleen olevan 9 peliä. Tekisi jo mieli potkia :(

Siispä annetaan matti myöhäisille sanktioo.

Keskiviikkona klo 23:59 mennessä kaikkien tulee olla pelattuna 20 peliä tai tulee potkut ja nimi listalle ilman poikkeusta!!

Jos on joku pätevä syy miksei voi ehdi pelata niin pitää kertoa etukäteen!

Asia koskee seuraavia pelaajia:

- Ilmarinummi 19 ottelua
- hartsa1980 18 ottelua
- elastisk 18 ottelua
- turhapuro73 18 ottelua
- Proojaska 17 ottelua
- Saxon_747 16 ottelua
- rankasija 16 ottelua
- Tonitsi 15 ottelua
- qolazor 15 ottelua
- Ludson 13 ottelua
- Penguin_85 12 ottelua
- skog80 12 ottelua
- mayrakoira 11 ottelua
- Anakonna85 9 ottelua

- Anakonnalle vielä sanktiona vetkuttelusta erityinen aikaraja. Maanantaina klo 23:59 tulee olla pelattuna 15 ottelua
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Tahti on taas löystynyt ja anakonnalla näyttää edelleen olevan 9 peliä. Tekisi jo mieli potkia :(

Siispä annetaan matti myöhäisille sanktioo.

Keskiviikkona klo 23:59 mennessä kaikkien tulee olla pelattuna 20 peliä tai tulee potkut ja nimi listalle ilman poikkeusta!!

Jos on joku pätevä syy miksei voi ehdi pelata niin pitää kertoa etukäteen!

Asia koskee seuraavia pelaajia:

- Ilmarinummi 19 ottelua
- hartsa1980 18 ottelua
- elastisk 18 ottelua
- turhapuro73 18 ottelua
- Proojaska 17 ottelua
- Saxon_747 16 ottelua
- rankasija 16 ottelua
- Tonitsi 15 ottelua
- qolazor 15 ottelua
- Ludson 13 ottelua
- Penguin_85 12 ottelua
- skog80 12 ottelua
- mayrakoira 11 ottelua
- Anakonna85 9 ottelua

- Anakonnalle vielä sanktiona vetkuttelusta erityinen aikaraja. Maanantaina klo 23:59 tulee olla pelattuna 15 ottelua

pahoitteluni vähäisestä ottelumäärästä. hallitus pisti kapulaa rattaisiin eilen niin en päässy enää mestoille.. pätevä syy? :D oli tai ei, mutta tänään ja huomenna yritän korjata asian!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

pahoitteluni vähäisestä ottelumäärästä. hallitus pisti kapulaa rattaisiin eilen niin en päässy enää mestoille.. pätevä syy? :D oli tai ei, mutta tänään ja huomenna yritän korjata asian!

Pätevä syy kunhan ei toistu kovin usein :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Nyt on sitten runkosarja saatu minun osalta pakettiin. Alle viikko siinä meni :D

Pettyneet fiilikset on kyllä. Tiimi toimii kyllä hyvin, mutta mies ei ja tuloksena 34 pistettä.

Nyt saa sitten viikon jännätä muiden pelejä, että tippuuko vai pääseekö sijoille 15-16. Onneksi on tehtyjä maaleja paljon. Sitten on vie se että jos joutuu potkiin, muita niin tilanne menee entistä tiukemmaksi ja pelottavammaksi. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

elä blease heitä poies liigasta, nyt on pelejä 9 ja tulee illalla varmasti lisää!! nyt on vähän jo kiinnostusta pelata kun sain taktiikat kuntoon.. jotenkin ihan urpot taktiikat phoenixilla oletuksena.. kaveri saa mun yv:llä kiekon laidassa viivalla ja pakit jämähtää paikoilleen... WOOOOT?!?!? no ei se mittään nyt on jo jotain saanu rupusakilla aikaan kun sain aika tappoykkösvitjan, selänne-horcoff-lombardi :D

vielä mitä multa joutaa vaihtoon: mueller 82, prucha 79, lang 79. bogozian 81 (pakki). leftin ukoista oon enempi kiinnostunu.

oon muuten aika jännän jutun huomannu. mulla pelaa upshall ja selänne molemmat numerolla 8. kaverit voi olla samaan aikaankin jäällä ja kappas vaan, selässä komeilee 8 molemmilla. lisäksi staios ja joku muu en nyt muista pelaa numerolla 24 samaan aikaan kentällä! jos tämäkään ei riitä niin bogozian ja van der meer pelaavat numerolla 4 pakkiparina!!! FFFFUUUUUU!!!!

Jooh mullaki toi numero sama homma.. Mulla on Riemsdykillä 21 # numberii jah sitte raymondil on kans 21# :D::D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Olisiko illalla porukkaa divarin puolella? Haastoja otetaan vastaan!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

ei muutako ilman liigaa olevat (aktiiviset) käykäähän liittyyn tuonne divariin niin saadaan hyviä pelejä aikaan. 20 mahtuu vielä mukaan niin tilaa riittää.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

ei muutako ilman liigaa olevat (aktiiviset) käykäähän liittyyn tuonne divariin niin saadaan hyviä pelejä aikaan. 20 mahtuu vielä mukaan niin tilaa riittää.

Tässä on oikia asenne! Mitä enemmän porukkaa saatte niin sen helpompi päästä liiganki. On meinaan todella kova taso divarissakin tällä hetkellä :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Pelailin tossa äskettäin käyttäjää: ogei vastaan ja kun olin 2-0 johdolla niin kyseinen jannu pisti netin poikki ja sen jälkeen näköjään poistui koko liigasta, joten tässä olisi nähtävästi taas yksi henkilö lisää mustalle listalle...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

2 ylimääräistä paikkaa divarista liigaan ens kaudeks, koska ogei ja fcjukurit jättivät liigan ja päätyivät mustallelistalle.

Siispä nyt kun esim on 10 osallistujaa niin 5 parasta oikeuttaa paikan seuraavas liigas mestaruusliigassa. Samoin kannattaa huomioida että muillaki sijoilla on merkitystä sillä 6th on heti ensimmäisenä varalla, jos joku ei osallistukkaa joka olisi voinut jatkaa liigassa.


EDIT: ja niin ogei lisätty mustallelistalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom