Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

mites pqohi eilen ..veditkö pelin lopussa piuhat seinästä vai "katkestko netti" ;) ?

eipä se hirveemmin haittaa mutta vois ne matsit loppuun pelaa vaikka pataan tuleeki
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Tuskinpa sitä kukaan piuhoja irti vetelee tappion häämöttäessä, ihme homma ettei oo vielä itsellä katkennu kertaakaa yhteys ea palvelimiin, kun ottaa huomioon katkeilun yleisyyden.
Toinen ilonaihe oli yöllä joskus 3 käyty kamppailu Islanderssia vastaan jossa viimeinkin sain 2 räkämaalia aikaan, jonninmoista ryöppyä tässä on kyllä odotettu lukuisten failureiden jälkeen...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Tuskinpa sitä kukaan piuhoja irti vetelee tappion häämöttäessä, ihme homma ettei oo vielä itsellä katkennu kertaakaa yhteys ea palvelimiin, kun ottaa huomioon katkeilun yleisyyden.
Toinen ilonaihe oli yöllä joskus 3 käyty kamppailu Islanderssia vastaan jossa viimeinkin sain 2 räkämaalia aikaan, jonninmoista ryöppyä tässä on kyllä odotettu lukuisten failureiden jälkeen...

jees onhan tuo ea nyt kikkaillut muutamat päivät ihan kunnolla, kunhan nuo pleijari paikat ei nyt niihin ratkeais.

sain eilen säälivoiton rasputinia vastaan kun se johti 2-1 viimeisen erän lopussa ja ea heitti hänet ulos :/
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Mulla on ihme kumma pysyny netit kunnos,, ei oo yhtää katkennu itellä jah vastustajallakaan ei mittään ole tapahtunu :) toivottavasti jatkuu samanlailla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

nojoo-o,ei näissä matseissa kyllä ole mitää järkeä,one timereita vaan ja bugien hyödyntämisiä..:mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Jees, tulisin mielelläni vaihtoneuvotteluita tekemään irc-kanavalle, mutta en onnistu kyseiseen "konsolifinliiga" (tai sitten siellä ei vaan ole kukaan)
Sain X-chat aquan macilleni säädettyä ja esimerkiski hopeisen omenan kannulle onnistun liittyä, mutta jostain syystä en tälle. Tai sitten tosissaan ei ole tähän aikaan siellä ketään ja siksi ei näy?


Edit: Sain säädettyä.

Kiitos Terpolle avunannosta
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Se on kyllä farssi jos taklaa suoraan sivusta laitaan niin kaveri vaan jatkaa matkaa ja pakki ja tuijottaa mainoksia selästä....Itelläkää ei oo pätkässy kertaakaa kesken pelin,kahesti on peli mennyt uusiksi kun jokin bugi iskeny ja peli käynistyy vaan yhä uudelleen ja uudelleen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

nojoo-o,ei näissä matseissa kyllä ole mitää järkeä,one timereita vaan ja bugien hyödyntämisiä
taklata en ees yritä enää näissä peleissä..ei ukot hievahdakkaan:(prkle....:D

Heh, jollakin muullakin menee hermot. Ohjain on lentänyt viime päivinä tässä huushollissa yhteensä varmaan varttimailin.
Jotenkin tuntuu että paremmmin pelaava joukkue saa vielä lisäksi jonkun ea boostin päälle (momentum?) ja altavastaajan pelaajat alistuu ja huonontuu, vai?

Rennosti vaan, ei tää niin vakavaa saa olla.

Sorry hartsa1980 kun pakenin pelipaikalta, kone jääty enkä olis ehtinyt buuttauksen jälkeen enää pelata. Koitetaan myöhemmin - melkeinpä voisin luvata etten tee mitään bugimaaleja ja että mun äijät lentää voltteja kun taklaat:o
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Olisi kyllä kiva tietää, mitä nämä kuuluista bugimaalit ovat, kun jotkut tuntuvat niistä valittavan.

Ja jos puhutte one-timereistä, niin herran jettas, jos oikeassa lätkässä tehdää poikittaisyöttö maalivahdin edessä, niin kyllä siitä aika usein upotetaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Olisi kyllä kiva tietää, mitä nämä kuuluista bugimaalit ovat, kun jotkut tuntuvat niistä valittavan.

Ja jos puhutte one-timereistä, niin herran jettas, jos oikeassa lätkässä tehdää poikittaisyöttö maalivahdin edessä, niin kyllä siitä aika usein upotetaan.

Sama täällä, olis kiva tietää niin vois joskus yrittää itsekin tehdä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

mites pqohi eilen ..veditkö pelin lopussa piuhat seinästä vai "katkestko netti" ;) ?

eipä se hirveemmin haittaa mutta vois ne matsit loppuun pelaa vaikka pataan tuleeki

Ei oo ollu tapana vedellä piuhoja, enkä tehnyt sitä nyttenkään vaan psn ajoitti päivittäisen sekoilunsa meidän matsin kohdalle.:(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

buffalo ja chicago ,haastakaapa oilers jos luette tätä, ainoita pelimahiksia tällä haavaa...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Jees, tulisin mielelläni vaihtoneuvotteluita tekemään irc-kanavalle, mutta en onnistu kyseiseen "konsolifinliiga" (tai sitten siellä ei vaan ole kukaan)
Sain X-chat aquan macilleni säädettyä ja esimerkiski hopeisen omenan kannulle onnistun liittyä, mutta jostain syystä en tälle. Tai sitten tosissaan ei ole tähän aikaan siellä ketään ja siksi ei näy?


Edit: Sain säädettyä.

Kiitos Terpolle avunannosta

Jos jollakin muulla on vaikeuksia päästä chattaa, niin QuakeNet Web IRC (qwebirc) kautta pääsee selaimella.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

nojoo-o,ei näissä matseissa kyllä ole mitää järkeä,one timereita vaan ja bugien hyödyntämisiä..
Kyllä! Taitaa itseltä jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi tälläset liigat siihen asti että jotain mullistavaa tapahtuu puollustuksessa ja maalivahdeissa. Puolet peleistä pelannut ja jotkin pelaajat eivät yritäkkään kuin tuota samperin one timeriä, aina hyökkäys päätty one timeriin tai kiekon menetykseen ( mutta vaikeaa on saada kiekko pois kun ukko pyörii ympyrää kuin karuselli!!!!!:mad: ) sitten on niitä että jos ei one timerit tuota tulosta niin aletaan yrittää vain vanhanaikaisia tai sitä että kiekko rystylle ja veto alas et tulee ripari eikä mokke mahda mitään... Itse myönnän kyllä että käytä one timereita ja ripari vetoja, mutta melkeen aika ne tulee sattumalta kun vetäsee vaikka vasempaan ylä tai alakulmaan mutta eise minun mielestäni niin pahaa ole kuin jotkin vain yrittävät vain sitä. Itse en vain halua pelat yhdellä tyylillä, koska se ei tunnu vain ''oikealta'', mutta kaikilla oma tyyli. Ei voi mitään. :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Kyllä! Taitaa itseltä jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi tälläset liigat siihen asti että jotain mullistavaa tapahtuu puollustuksessa ja maalivahdeissa. Puolet peleistä pelannut ja jotkin pelaajat eivät yritäkkään kuin tuota samperin one timeriä, aina hyökkäys päätty one timeriin tai kiekon menetykseen ( mutta vaikeaa on saada kiekko pois kun ukko pyörii ympyrää kuin karuselli!!!!!:mad: ) sitten on niitä että jos ei one timerit tuota tulosta niin aletaan yrittää vain vanhanaikaisia tai sitä että kiekko rystylle ja veto alas et tulee ripari eikä mokke mahda mitään... Itse myönnän kyllä että käytä one timereita ja ripari vetoja, mutta melkeen aika ne tulee sattumalta kun vetäsee vaikka vasempaan ylä tai alakulmaan mutta eise minun mielestäni niin pahaa ole kuin jotkin vain yrittävät vain sitä. Itse en vain halua pelat yhdellä tyylillä, koska se ei tunnu vain ''oikealta'', mutta kaikilla oma tyyli. Ei voi mitään. :(

No oot tavallaan oikeassa, mutta voin vakuuttaa että liigasta löytyy ainakin 2 kaveria jotka osaa puolustaa lähes kaikki 1 timerit pois. Sitten tietysti yritetään jotain, muuta. Itse en ole törmännyt vielä yhteenkää vanhanaikais hinkkaajaan nhl 10:ssä enkä ole koskaan melkein nähnyt sellaisen yrityksen menevän edes maaliin (johtuisko sitten puolustamisestani?).

Muutenki tuollainen syyttely ei kyllä kuulu tänne. Jos jokin asia vituttaa niin eiköhän se ole ea:n vika joten sinne purkamaan tunteita vaan. Sitten onneksi kuluttajalla on myös sellainen oikeus että voi myydä eteenpäin ostamansa jos ei miellytäkkään.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Juu, mutta eikös ea sanonut että maalivahtien ominaisuuksiin tehtäisiin parannuksia?

Tuli huomattua että voi ketjuja vaihdella ja siellä olisisi Modano ja Lehtinen eikös molemmat ole NHL:ssä pois avauskokoonpanosta? Jos laitan Lehtisen kokoonpanoon pelaako se ihan normaalisti? vaikka onkin loukkaantunut?

Joo mutta itse en ole pelaiillut kuin ehkä juuri ja juuri 100 peliä NHL 08-10 välillä niin se puolustaminen on aika vaikeaa, aina tapahtuu niin kun painaa R1 vastustaja kaatuu ja 2 min jäähy, Taklaaminen on vaikeampaa kuin olikohan se 06 :D ja koskaan ukko ei kaadu... Aina näitä turhautumisia tulee, mutta vähän ajan päästä kaikki ohi ja on pakko pelata taas yksi matsi! Kuten nyt :)
Tosta taklauksesta vaikuttaako toi ukon kokon taklauksen onnistumiseen kun pelailin jonkun kanssa matsia niin hän sai aina kääpiöllä kaadettua helposti minun goljatin?
 
Ylös Bottom