Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuskinpa sitä kukaan piuhoja irti vetelee tappion häämöttäessä, ihme homma ettei oo vielä itsellä katkennu kertaakaa yhteys ea palvelimiin, kun ottaa huomioon katkeilun yleisyyden.
Toinen ilonaihe oli yöllä joskus 3 käyty kamppailu Islanderssia vastaan jossa viimeinkin sain 2 räkämaalia aikaan, jonninmoista ryöppyä tässä on kyllä odotettu lukuisten failureiden jälkeen...
taklata en ees yritä enää näissä peleissä..ei ukot hievahdakkaanprkle....
nojoo-o,ei näissä matseissa kyllä ole mitää järkeä,one timereita vaan ja bugien hyödyntämisiä
taklata en ees yritä enää näissä peleissä..ei ukot hievahdakkaanprkle....
Olisi kyllä kiva tietää, mitä nämä kuuluista bugimaalit ovat, kun jotkut tuntuvat niistä valittavan.
Ja jos puhutte one-timereistä, niin herran jettas, jos oikeassa lätkässä tehdää poikittaisyöttö maalivahdin edessä, niin kyllä siitä aika usein upotetaan.
mites pqohi eilen ..veditkö pelin lopussa piuhat seinästä vai "katkestko netti" ?
eipä se hirveemmin haittaa mutta vois ne matsit loppuun pelaa vaikka pataan tuleeki
Jees, tulisin mielelläni vaihtoneuvotteluita tekemään irc-kanavalle, mutta en onnistu kyseiseen "konsolifinliiga" (tai sitten siellä ei vaan ole kukaan)
Sain X-chat aquan macilleni säädettyä ja esimerkiski hopeisen omenan kannulle onnistun liittyä, mutta jostain syystä en tälle. Tai sitten tosissaan ei ole tähän aikaan siellä ketään ja siksi ei näy?
Edit: Sain säädettyä.
Kiitos Terpolle avunannosta
Jos jollakin muulla on vaikeuksia päästä chattaa, niin QuakeNet Web IRC (qwebirc) kautta pääsee selaimella.
Kyllä! Taitaa itseltä jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi tälläset liigat siihen asti että jotain mullistavaa tapahtuu puollustuksessa ja maalivahdeissa. Puolet peleistä pelannut ja jotkin pelaajat eivät yritäkkään kuin tuota samperin one timeriä, aina hyökkäys päätty one timeriin tai kiekon menetykseen ( mutta vaikeaa on saada kiekko pois kun ukko pyörii ympyrää kuin karuselli!!!!! ) sitten on niitä että jos ei one timerit tuota tulosta niin aletaan yrittää vain vanhanaikaisia tai sitä että kiekko rystylle ja veto alas et tulee ripari eikä mokke mahda mitään... Itse myönnän kyllä että käytä one timereita ja ripari vetoja, mutta melkeen aika ne tulee sattumalta kun vetäsee vaikka vasempaan ylä tai alakulmaan mutta eise minun mielestäni niin pahaa ole kuin jotkin vain yrittävät vain sitä. Itse en vain halua pelat yhdellä tyylillä, koska se ei tunnu vain ''oikealta'', mutta kaikilla oma tyyli. Ei voi mitään.nojoo-o,ei näissä matseissa kyllä ole mitää järkeä,one timereita vaan ja bugien hyödyntämisiä..
Kyllä! Taitaa itseltä jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi tälläset liigat siihen asti että jotain mullistavaa tapahtuu puollustuksessa ja maalivahdeissa. Puolet peleistä pelannut ja jotkin pelaajat eivät yritäkkään kuin tuota samperin one timeriä, aina hyökkäys päätty one timeriin tai kiekon menetykseen ( mutta vaikeaa on saada kiekko pois kun ukko pyörii ympyrää kuin karuselli!!!!! ) sitten on niitä että jos ei one timerit tuota tulosta niin aletaan yrittää vain vanhanaikaisia tai sitä että kiekko rystylle ja veto alas et tulee ripari eikä mokke mahda mitään... Itse myönnän kyllä että käytä one timereita ja ripari vetoja, mutta melkeen aika ne tulee sattumalta kun vetäsee vaikka vasempaan ylä tai alakulmaan mutta eise minun mielestäni niin pahaa ole kuin jotkin vain yrittävät vain sitä. Itse en vain halua pelat yhdellä tyylillä, koska se ei tunnu vain ''oikealta'', mutta kaikilla oma tyyli. Ei voi mitään.