Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Pitää ottaa ittekki kantaa tähän bugittamiseen. Näitä liigoja kun on tullut tahkottua jonkun verran ja pelejäkin on tullu pelattua ihan kiitettävästi, joten osaamisesta ei pitäs olla kiinni. Itse tulee pelattua näitä liigoja hauskuuden takia ei sen takia että aina täytyy voittaa. Tällä kertaa meinaa vaan tosiaan olla noi ilot pikkasen harvassa kun välillä pitää vaan hampaat irvessä wraparoundia tai muuta vastaavaa puolustaa. Vaikka ea on antanu tään mahdollisuuden niin ei 09:säkään tarvinnu pahemmin näissä liigoissa curvea varoa kun kaikki älys olla sen verran "herrasmiehiä" . Wrappikään ei paha oo jos se tulee pelin kulussa. Sen hinkkaaminen jatkuvasti rupee oikeesti vituttaa koska se mokke ei sitä saa koskaan kiinni.

Tuli huomattua että voi ketjuja vaihdella ja siellä olisisi Modano ja Lehtinen eikös molemmat ole NHL:ssä pois avauskokoonpanosta? Jos laitan Lehtisen kokoonpanoon pelaako se ihan normaalisti? vaikka onkin loukkaantunut?

Tosta taklauksesta vaikuttaako toi ukon kokon taklauksen onnistumiseen kun pelailin jonkun kanssa matsia niin hän sai aina kääpiöllä kaadettua helposti minun goljatin?

Juu pelaa normisti vaikka irl onkin loukkaantunut. Ekassa viestissä tässä threadissä olenkin kertonut että noi kannattaa ottaa käyttöön, koska nyt on jostain syystä ennätysmäärä hyviä pelaajia sivussa.

Kyllä se koko ja paino vaikuttaa tässä 10:ssä toisin kuin 09:ssä, mutta eniten vaikuttaa se nopeus millä pelaaja taklaa. Sitten on eriksee vielä arvot taklaamisessa joka käsittääkseni vaikuttaa eniten siihen taklaustekniikkaan pelaajalla ja valmiuteen lähteen taklaan. Taklaamista ei opi kovin helposti tässä pelissä ja ite olenkin oppinut eri tyylejä pelatessani nhl 3 on 3. Ei riitä pelkästään se että vetää oikealla tatilla taklattavaa päin vaan joutuu vähän painaa myös sinne suuntaan minne toinen on luistelemassa että se pylly edellä vetää toisen kylmäksi.

noi taklaukset lähtee parhaite ku on kunnos positionis.. suoraa ku niittaa nih ne lentää
oikeel kohal,, kyllä ne goljatitkin kaatuu pienemmälläkin äijällä !!

Tohon "bugimaaleihin" nhl 10:ssa olen ollut sitä mieltä että kaiken voi puolustaa jos jaksaa.
Kyllähän oikeassa elämässäkin parhaat pelaajat tekee ne maalit helpoimmalla tavalla paikan tullen.
Esim. jos pääset 2 vs 1 hyökkäykseen tuskin kukaan ajattelee suoraa laukausta, koska se ei mene niin varmasti sisään.
Jos antaa paikan ja siitä rankaistaan, voi syyttää vain itseään.

Tohon "bugimaaleihin" nhl 10:ssa olen ollut sitä mieltä että kaiken voi puolustaa jos jaksaa.
Kyllähän oikeassa elämässäkin parhaat pelaajat tekee ne maalit helpoimmalla tavalla paikan tullen.
Esim. jos pääset 2 vs 1 hyökkäykseen tuskin kukaan ajattelee suoraa laukausta, koska se ei mene niin varmasti sisään.

Jooh olen ihan samaa mieltä,, siin vaah pitää pittää pakka kasassa tossa puolustuksessa jos haluu estää ne ```bugimaalit `` :D mut ei sitä oikee jaksa aina, pitää vaah tehdä sit enemmä maaleja kuin vastustaja:)

Toivottavasti saadaan se divari toimimaan.Se olisi aivan loistavaa kun kaikki hinkkaajat ja ilonpilaajat olis ylemmässä liigassa ja divarissa enemmän meitä havaiji kiekon ystäviä nysväämässä (katkerako?joo).

Huolestuttavan paljon jengiltä loppuu kiinnostus kun huomaa ettei ehkä pärjääkään. Nytkin siellä monta jengiä kun on hävinnyt ekat pelit ja sen jälkeen ei ole näkynyt.

No ei todellakaan mene ne kaikki "puikit" aka wrap aroundit, onnistumisrosentit lähentelee 10 ainaskin meitin kohdalla. Enemmän vituttaa noi kaukaa vejetyt kudit jotka tuntuu järjestään puokkoilevan kaverille ja iisi pörsä. Onhan tää kuiteski ehottomasti paras änäri koskaan!! Suoratki vejot menee jos maskia sattuu olemaan ja pikkasen meinaa kovettumaan alkaa jos saa ohjattua joskus sinisen kudin ite maaliin- bujaka!

Voisko colorado pelata kohta matsin oilerssia vastaan ,kun ei muita pelaamattomai vastuksia oo onlinessa? Lasagnet ensin huiteriin ja sitten haaste?

Voisko colorado pelata kohta matsin oilerssia vastaan ,kun ei muita pelaamattomai vastuksia oo onlinessa? Lasagnet ensin huiteriin ja sitten haaste?

helpoin on sopia peleistä pleikalla kun lisäät kaikki vastustajat vaan kaverilistalle. Toinen paikka on tuo irc-kanavamme, jota jo puolet liigasta käyttää.

Kun 2,5 vuorokautta on kulunut on runkosarja jo melkein puolessa välissä. Ei voi muuta kuin nostaa hattua tälle porukalle. Huomattavasti aktiivisempaa väkeä kuin viime liigassa.

Otteluita on takana jo yhteensä 204 ja keskimäärin 13,6 ottelua yhtä pelaajaa kohden takana. Tässä on vain se huono puoli että joudutaan taas odottamaan matti myöhäisiä huonolla tuurilla pitkäkin tovi jos ei asialle mitään tee. Siispä nostetaan rimaa vähäsen viime kaudesta...

Perjantaina klo 22 mennessä tulee jokaisen olla pelattuna vähintään 10 ottelua runkosarjaa tai tai tulee potkituksi ja lisätyksi mustallelistalle, jos ei ole pätevää syytä miksei ole voinut pelata. Mikäli joudun jonkun/jotkut potkimaan liigasta tämän seuraksena niin tilalle otetaan vielä uusia, mutta näiden kannattaa olla hyvin aktiivisia ellei halua päästä myös itse listalle.

Heti kun viimeiset pelaajat on lyöty lukkoon liigassa niin perustan 1 divisioonan.

Lista pelaajista joilla on vähemmän kuin 10 pelattua ottelua:

- Proojaska 8 ottelua

- Penguin_85 8 ottelua (hyvin pätevä syy olla pelaamatta 2 päivää)

- skog80 8 ottelua

- fcjukurit 7 ottelua

- Ludson 6 ottelua

- qolazor 6 ottelua

- elastisk 6 ottelua

- Anakonna85 4 ottelua

- mayrakoira 4 ottelua

Noniin..tässä näköjään kannattaa pitää L2 pohjassa koko ajan, että saa taklattua paremmin sekä

muutenkin irtokiekot saa paremmin haltuun yms.;)

Ja noihin one-timer,"bugi" juttuihin ,että kyllähän se ärsyttää kun yhdellä äijällä kytätään p-pisteellä

kokoajan ja pyöritään ympyrää ja sitten kun paikka aukee niin aina menee sisään maalin eestä ;)

Olisihan tämä nyt mukavampaa jos pelit edes muistuttaisi lätkää ..no näillä mennään :D

olipahan matsi sua vastaan,...kolmiota hakataan ja x ..siinä hienoa puolustuspeliä ja p-pisteelle vaan ja samaa kokoajan.:D

olipahan matsi sua vastaan,...kolmiota hakataan ja x ..siinä hienoa puolustuspeliä ja p-pisteelle vaan ja samaa kokoajan.:D

Eli koska sä et älynnyt vaihtaa hyökkäys tapaasi minä olen huijari?:)
Sä tulit kokoajan laidasta joten tottakai mä sidon sut, KOSKA SE ON HELPOIN TAPA PUOLUSTAA
niissä tilanteissa.
Sama juttu noihin maaleihin liittyen.
Jos sä tyrkytätä mulle niitä one timereita niin kai mä ne hyödynnän.
Jos olisit puolustanu ne onet pois olisin joutunu vaihtaa taktiikkaa, mutta et tehnyt sitä ja kiitän siitä.:D

Pyytäisin siirtämään tuota aikaa vaikka perjantaiksi klo 24 asti, että pysyy nekin mukana jolla on muutakin elämää.

Pyytäisin siirtämään tuota aikaa vaikka perjantaiksi klo 24 asti, että pysyy nekin mukana jolla on muutakin elämää.

No eiköhän sen verran joustoa löydy. Tai joustetaan sen verran että lauantai iltapäivään saakka aikaa vaikka klo 17

On täl hetkel joku 7pelin häviöputki. En oo tehny 5 pelii maalii ja hävisin just äskö 9-0 ja 5-0... ETTÄ NÄIN

Nytt on hyökkääjiä coloradolla kaupan!! Heatly, Marleu, Hejduk ja Wolski on vaihto listalla tällä hetkellä. Fiksuja tarjouksia otetaan vastaan!!

Ylös Bottom