Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Tänään, jos olisit turhapuro linjoilla, niin laita vaan aika millon pelataan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

proojaska - sskicker (sskicker tässä hyvin vahvoilla ja sama pätee tähänkin eli jos ette saa tämän päivän aikana selvitettyä milloinka pelaatte niin se on sitten jaskalle fudut, mutta listalle en kaveria laita)

Täs on koko tää päivä, eilinen ilta ja keskiviikko oltu valmiina ja ei näy ukkoo online. Sit viel valehellaa ni oha tää jo reiluu. Tulis nyt tää sskicker online ni sais ton pelin pelattua pois ja sais noi pleijarit käyntii.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Täs on koko tää päivä, eilinen ilta ja keskiviikko oltu valmiina ja ei näy ukkoo online. Sit viel valehellaa ni oha tää jo reiluu. Tulis nyt tää sskicker online ni sais ton pelin pelattua pois ja sais noi pleijarit käyntii.

hei, mä olen sua yrittänyt tavoitella yli viikon. Kerran sain vastaukseksi että et nyt pelaa koska eashl kesken. sen jälkeen ei mitään kontaktia. Olen yrittänyt tuolta mircin kautta, täällä foorumilla ja useilla psn viesteillä ja haasteilla. Ei vastausta. Keskiviikkona ei miestä kyllä online näkynyt. Niinkuin sanottu, mulla on ollut hyvää aikaa pelata pelit pois ennen määräaikaa, nyt siten en pelin ääreen pääse, syynä koko vlopun työvuoroja, 14 tuntia per yö. Olet kuitenkin esim mäyräkoiraa vastaan pelannut samana päivänä kun olen sua täällä ja mircissä huudellut, mulle et vaivautunut vastaamaan.Ihme touhua. Mitä mun pitäis tehdä, hypätä oulun junaan ja tulla sun kämpille että varmaan saatais peli pelattua.
Olet tilanteesta huolestunut vasta suurinpiirtein samalla kellonlyömällä kun sarja olis pitäny olla pelattuna, mä olen kuitenkin aktiivisesti yrittänyt asian eteen jotain tehdäkin reilu viikon ajan...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

niin että sori vaan kaikille, itseänikin ärsyttää kun ei saa playoffeja käyntin. en halua että porukka joutuu kärsimään tästä, sen takia olen parhaani yrittänyt ettei jäisi mulla ainakaan pelejä viime tinkaan. nyt kävi näin, itsestäni riippumattomista syistä.Eikä töistä käsin pelaaminen oikein onnistu.Kuitenkin kaikilla on tiedossa ollut deadline milloin pelit olisi pitänyt olla pelattuna, säännöt on sääntöjä ja niitä tulisi noudattaa, itse olen ainakin yrittänyt.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

diipadaapadiipadaapa

A) Koeviikon keskellä on vaikea olla koko ajan pleikkarilla, tällä viikolla kun olen käynyt pleikkarilla, niin kyllä olen joka kerta tarkistanut, että onko toinen teistä paikan päällä, jotta voisimme pelata. Turhapuron kanssa saimme pelin pelattua, mutta sun kans ei.

B) Omassa irkissäni on käytössä palvelu nimeltä bouncer, joka takaa sen, että olen ns. koko ajan paikalla, vaikka huitelisin aivan muualla päin maailmaa. Tälläkään viikolla en ole kerennyt edes käydä irkissä, joten turha sinne on ollu huudella. Tännekkin foorumille huutelut ovat alkuviikon jälkeen menneet ihan ohi et ei siinä. Privaan ei ole tullut mitään ja tämä eashl-väite on aivan puuta heinää, kerran sanoin syyksi pelistä kieltäytymiseksi sen, että pelasin eashl:ää, enkä kerennyt pelaamaan sun kans. Käännä se sit kaikkeen syyksi nii. Ei voi sanoo ku ***** jo on koko touhuu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Noniin eiköhän pistetä pillit pussiin ja mennä jatko-ajalle. Uusi aikataulu on että maanantai iltaan mennessä tulee olla pelattuna!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Tänään, jos olisit turhapuro linjoilla, niin laita vaan aika millon pelataan.

Sorry, mamma järkännyt ohjelmaa illaksi joten pakko kai jättää peli väliin. Oon himassa tänään vasta puolen yön kieppeillä.
Donkameni, pudota mut pois - Ludson on ollut vähintään yhtä aktiivinen kuin meikäläinen.

Sorry vielä ettei natsannut.

Edit. jos huomenna tai su käy niin täällä ollaan valmiina
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Sorry, mamma järkännyt ohjelmaa illaksi joten pakko kai jättää peli väliin. Oon himassa tänään vasta puolen yön kieppeillä.
Donkameni, pudota mut pois - Ludson on ollut vähintään yhtä aktiivinen kuin meikäläinen.

Sorry vielä ettei natsannut.

Naah proojaskan - sskicker taistelu pelataan maanantaina, joten teillä on hyvin aikaa pelata pelinne. Potkimisessasi olisi se haittaa ollut että silloin samsonait17 ei pääsisi pleijareihin :rolleyes: mahdollisesti myös joku muu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

PUUTAHEINÄÄ .

Älä jaksa.No hyvä että saatiin jatkoaikaa tähän hommaan. Mutta et kyllä tasan varmasti ole jaksanut viestitellä takasin päin kun olen sulta psn:n kauttakin viestiä laittanut, KUN OLET OLLUT PELAAMASSA. Ja mitä sä vingut? Mitäs et ole kerennyt edes koneella käymään, täällähän niitä matseja myös sovitaan. Sit varmaan pitäis sovittaa sitä aikataulua ja pelata niitä liigamatseja vaikka kuinka olis se eashl kesken, jos tiedät että liigan viimeisellä viikolla sulla on myös se koeviikko. Ettei vaan kävis niinkuin nyt on käynyt! Ja mistä mä voin tietää että huutelu tänne on ollut turhaa, että et ole kerennyt koneella käymään.Meriselitys?? Ja miten se nyt sit mun ongelma on jos sulla ei ole ollut aikaa / haluja edes sopia matsin pelaamisesta, saatikka sitä pelata??
Ja sulta ei ole tullut yhteydenottoa ollenkaan meidän matsin sopimiseksi, miksiköhän?

Eiköhän tämä riitä,en jaksa tälläisestä asiasta tapella. Hieman herkempikin kaveri hermostuu jos on olemassa selkeät säännöt, mielestäni toinen osapuoli on näitä jottänyt osaltaan noudattamatta.Eri asia tietenkin jos olisit asiasta etukäteen jotain ilmoittanut, että sulla tulee olemaan kiireinen koeviikko, ettet välttämättä kerkeä ajoissa pelaamaan! Silloin olisi ymmärrystä löytynyt, itsellenikin joustettiin edellisessä liigassa reissun takia. Mutta tosiaan sä et ilmoittanut mihinkään suuntaan yhttän mitään, ennen kuin klo 15 jälkeen päivänä, jolloin pelit olisi pitänyt pelata. Tämä hiertää. Huomenna olen n. klo 17 pelin ääressä. Kerkeän hetken pelaamaan, sitten töihin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Tänään menee aika mökillä, joten ei kerkeä pelaamaan, mutta laita tähän nyt joku aika sunnuntaina klo 15-21 väillä mieluusti ja sillon pelataan peli.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Nyt on mystistä.

Ollaan yritetty tässä kohta viikon ajan JIPPO73 kanssa pois alta meidän välistä divari matsia.
Mutta ei onnistu millään.
Ongelmana on se että kun lähettää kutsun toisella ja toinen hyväksyy kutsun esim. pelaajakeskuksen kautta jolloin siis automaattisesti ohjautuu paikkaan missä valitaan pelipaidat yms, tässä kohdassa jumittaa ja pahasti. Ensinnäkin kuuluu se napsahdus ääni kun toinen saapuu paikalle mutta ketään ei näy, tämä siis jos on kutsunut itse toisen pelaamaan. Se kuka taas vastaa kutsuun niin näkee toisenkin pelaajan "huoneessa" mutta silti kumpikaan eivät voi tehdä mitään saati painaa X jolloin pääsisi eteenpäin jatkamaan. Ollaan kokeiltu ottaa matsia ihan Online-peleissä mutta siellä sama homma.
Ikään ei kenenkään muun kanssa ole tällaista ole käynyt.

Ongelma voi olla ;

A) mun kone on rasisti, tai sitten JIPPO73 kone

B) meitä ei ole luotu pelaamaan vastakkain

C) En tiedä koska olen/olemme epätoivoisia
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Nyt on mystistä.

Ollaan yritetty tässä kohta viikon ajan JIPPO73 kanssa pois alta meidän välistä divari matsia.
Mutta ei onnistu millään.
Ongelmana on se että kun lähettää kutsun toisella ja toinen hyväksyy kutsun esim. pelaajakeskuksen kautta jolloin siis automaattisesti ohjautuu paikkaan missä valitaan pelipaidat yms, tässä kohdassa jumittaa ja pahasti. Ensinnäkin kuuluu se napsahdus ääni kun toinen saapuu paikalle mutta ketään ei näy, tämä siis jos on kutsunut itse toisen pelaamaan. Se kuka taas vastaa kutsuun niin näkee toisenkin pelaajan "huoneessa" mutta silti kumpikaan eivät voi tehdä mitään saati painaa X jolloin pääsisi eteenpäin jatkamaan. Ollaan kokeiltu ottaa matsia ihan Online-peleissä mutta siellä sama homma.
Ikään ei kenenkään muun kanssa ole tällaista ole käynyt.

Ongelma voi olla ;

A) mun kone on rasisti, tai sitten JIPPO73 kone

B) meitä ei ole luotu pelaamaan vastakkain

C) En tiedä koska olen/olemme epätoivoisia

Todennäköisesti kyse nat-ongelmasta. Verkko-ongelmat alueella tätä on tarpeeks mietitty jo 2 vuoden ajan ea:n nhl:n kanssa. Jos kahdella on tämä ongelma niin peliä ei voi pelata, mut jos edes toisella sillattu yhteys niin ongelmia ei pitäisi olla. Tavallisesti langaton yhteys on juuri reitityksen takana, jolloin se pitäisi muuttaa modeemin hallintapaneelista siltavaksi. Jos pelaa ethernet-kaapelin kautta niin monesti oletuksena siltava yhteys on modeemin portissa 3-4 ja joissain vain se viimeisin. Kokeilkaa ensin noita jippoja ja sitten kysykää vaikka tt-2k:lta siellä verkko-ongelmat alueella, mutta vasta sen jälkeen kun olette lukeneet FAQ-alueen.

yhteystestissä saa myös selville mikä nat tyyppi on. Yleisesti nat 1 = ei pitäisi ongelmia olla, nat 2 = joillain on ongelmia nat 3 = ongelmia on monien verkkopelien suhteen. (näistä tosin en ole ollenkaan varma vaan oon saanut jostain tälläiset käsityksen hatusta)

Jos normaali online peliin mentäes ei pysty pelaa kaikkia vastaan niin silloin ongelmia on. Itse kun olen säätänyt langattomani siltavaksi niin pystyn pelata aivan kaikkia vastaan (niitäkin joilla ongelmia on).
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Joo, kattelin tota mun yhteyttä ja NAT tyyppi on mulla Type2...

Kuinka mä saisin sen parhaiten muutettua, että hommat klikkais kaikkien kanssa? kokeilin eilen piuhan päähän mutta sitte ei vehkeet toiminu ollenkaa...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Joo, kattelin tota mun yhteyttä ja NAT tyyppi on mulla Type2...

Kuinka mä saisin sen parhaiten muutettua, että hommat klikkais kaikkien kanssa? kokeilin eilen piuhan päähän mutta sitte ei vehkeet toiminu ollenkaa...

ei toimi johdolla silloin ennenkun laitat asetuksista lähiverkkoyhteys eikä langattoman. Jos langattoman haluat sillatuksi niin googleta wlan-reittimesi/modeemisi malli ja katso ohjeet kuinka muuttaa. Jos sattuu oleen telewelli niin osaan neuvoa tältä etäisyydeltäkin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Jep, elikkä play-offit pamahtivat käyntiin. Onnea peleihin! Pääsen Samsonait varmaan vasta tiistaina kunnolla pelaamaan playareita.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Jep, elikkä play-offit pamahtivat käyntiin. Onnea peleihin! Pääsen Samsonait varmaan vasta tiistaina kunnolla pelaamaan playareita.

jep. Ensimmäiset hikiset matsit takana. 1-1 tilanne verenkantajankaa, tiedossa tasainen sarja.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Ensi kaudella pääsarjassa jatkavat seuraavat pelaajat:

- Ludson
- terppo
- ProoJaska
- agduri
- Rasputin_
- JONTTE89
- verenkantaja
- penguin_85
- firecube91
- Donkameni
- nispekt
- Pqohi
- Atolmorf
- rankasija
- sskicker
- SamsoNait17
- Tonitsi
- qolazor
- Saxon_747
- oukkigg

Näiden lisäksi 1 divisioonan 10 parasta nousee pääsarjaan. 1 divisioona päättyy heti kun mestari on selvillä. Mahdolliset varapaikat tulee myös 1 divisioonan kautta. Esim jos 1 pääsarjassa oikeutettu pelaaja ei pelaa ensi kaudella niin divarin 11th pelaaja pääse tämän tilalle.

Vastaavasti pudonneita:

- ezkander
- IlmariNummi
- elastisk
- turhapuro73
- mayrakoira
- skog80

Ottakaa pudonneet huomioon että teille ei ole varattu paikkaa divarista vaan 29 nopeinta pääsee pippaloihin mukaan.

Uudesta kaudesta tiedoitetaan jahka tämä kausi on ohitte tai päättymässä.


Pudotuspelien kierros 1:


Ludson - SamsoNait17
terppo - sskicker
ProoJaska - rankasija
agduri - Atolmorf
Rasputin_ - Pqohi
JONTTE89 - nispekt
verenkantaja - Donkameni
penguin_85 - firecube91

Ottakaa vastustajaanne yhteyttä ja sopikaa peliajat keskenänne. Pleijareissa ei tarvi pitää yhtä suurta hoppua kuin runkosarjassa, mutta jos jokin/jotkut pari(t) jää selvästi jälkeen niin huomautan näitä sitten tietyllä aika rajalla. Myös jotkin esteet pelaamattomuuteen pitää ilmoittaa etukäteen!
 
Ylös Bottom