Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
proojaska - sskicker (sskicker tässä hyvin vahvoilla ja sama pätee tähänkin eli jos ette saa tämän päivän aikana selvitettyä milloinka pelaatte niin se on sitten jaskalle fudut, mutta listalle en kaveria laita)
Täs on koko tää päivä, eilinen ilta ja keskiviikko oltu valmiina ja ei näy ukkoo online. Sit viel valehellaa ni oha tää jo reiluu. Tulis nyt tää sskicker online ni sais ton pelin pelattua pois ja sais noi pleijarit käyntii.
diipadaapadiipadaapa
Tänään, jos olisit turhapuro linjoilla, niin laita vaan aika millon pelataan.
Sorry, mamma järkännyt ohjelmaa illaksi joten pakko kai jättää peli väliin. Oon himassa tänään vasta puolen yön kieppeillä.
Donkameni, pudota mut pois - Ludson on ollut vähintään yhtä aktiivinen kuin meikäläinen.
Sorry vielä ettei natsannut.
PUUTAHEINÄÄ .
Nyt on mystistä.
Mullakin olin JIPON kanssa sama homma.
Nyt on mystistä.
Ollaan yritetty tässä kohta viikon ajan JIPPO73 kanssa pois alta meidän välistä divari matsia.
Mutta ei onnistu millään.
Ongelmana on se että kun lähettää kutsun toisella ja toinen hyväksyy kutsun esim. pelaajakeskuksen kautta jolloin siis automaattisesti ohjautuu paikkaan missä valitaan pelipaidat yms, tässä kohdassa jumittaa ja pahasti. Ensinnäkin kuuluu se napsahdus ääni kun toinen saapuu paikalle mutta ketään ei näy, tämä siis jos on kutsunut itse toisen pelaamaan. Se kuka taas vastaa kutsuun niin näkee toisenkin pelaajan "huoneessa" mutta silti kumpikaan eivät voi tehdä mitään saati painaa X jolloin pääsisi eteenpäin jatkamaan. Ollaan kokeiltu ottaa matsia ihan Online-peleissä mutta siellä sama homma.
Ikään ei kenenkään muun kanssa ole tällaista ole käynyt.
Ongelma voi olla ;
A) mun kone on rasisti, tai sitten JIPPO73 kone
B) meitä ei ole luotu pelaamaan vastakkain
C) En tiedä koska olen/olemme epätoivoisia
Joo, kattelin tota mun yhteyttä ja NAT tyyppi on mulla Type2...
Kuinka mä saisin sen parhaiten muutettua, että hommat klikkais kaikkien kanssa? kokeilin eilen piuhan päähän mutta sitte ei vehkeet toiminu ollenkaa...
Jep, elikkä play-offit pamahtivat käyntiin. Onnea peleihin! Pääsen Samsonait varmaan vasta tiistaina kunnolla pelaamaan playareita.