Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Liigaan pääsee vain divarin kautta vai? fffuuuuuu :D

Mitäs kautta sitten ajattelit :D Ens liigassa pääsee vie 1 divarin kautta, mutta tulevaisuudessa saattaa joutua 2 divarin kautta :eek: divari pelataa ahl-joukkueil ja mahdollinen tuleva 2 divari eurojoukkueilla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Jep harmi, kun Mikek et aikasemmin liityynyt liigaan. Kun tavoitteena ilmeisesti saada mahdollisimman kovatasoinen pääsarja, niin luulisin, että hän olisi top4 joukossa.

Mike haastaa runkosarjan voittajan, ja jos voittaa pääsee suoraan liigaan? :D no vitsi vitsi.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Jep harmi, kun Mikek et aikasemmin liityynyt liigaan. Kun tavoitteena ilmeisesti saada mahdollisimman kovatasoinen pääsarja, niin luulisin, että hän olisi top4 joukossa.
Niin no mutta selvä hommahan tuo sinänsä on, kun eipä siinä tietenkään olisi mitään järkeä, että toiset pääsisivät suoraan liigaan ja toiset joutuvat nousemaan divarin kautta :)

Jaa-a tässä vähän miettinyt tätä hommaa, kun Donkameni kyselitkin aijemmin mukaan karkeloihin. Mutta kyllä se vain vähän niin on, kuten jo aijemmin sanoin, ettei taida olla tarpeeksi aikaa näille peleille. Tekee tarpeeksi tiukkaa keritä EASHL:kään pelata :eek:

Katotaan, josko sitä joskus myöhemmin. Vaikka sitten kakkosdivarin kautta ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Mike haastaa runkosarjan voittajan, ja jos voittaa pääsee suoraan liigaan? :D no vitsi vitsi.
Käy ;). No ei kai, tullaan sitten divarin kautta liigaan. Piti tulla tälle kaudelle liigaan mutta joukkueet tosiaan meni siinä josain 10 minsassa (5 minsaa myöhässä...).
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Ehtisi kyllä samsonaitti tänänkin pari vääntää, jos kerkiät linjoille.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Jep paljo tiukempia matseja ei ois voinu olla verenkantajaa vastaa eikä myöskään tuloksetkaan. Johti vie piru 3-2 voitoin ja 7:ssä pelissä johdan 2-0 ennen 3. erää. No tietty tulee tasoihin, mutta teen vielä 3-2. joku 24 sekkaa jäljellä niin tasoittaa alfredssonil kaiketi? Jatko-ajalla ratkaisijana Hossa joka ollu koko pleijarisarjan aivan kuutamolla :D

Hossa ratkaisee | EA SPORTS HOSSA <3<3
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

lähellähä se oli mut ei ni ei..jos ennen en tykänny hossast kovin hirveesti ni nyt se alkaa lähenee jo vihaa :mad: mut prkleen kovat matsit oli...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Aah, olipa huono tuuri tossa tilanteessa sulla Verenkantaja. Mokkekin tosin pelas surkeesti tilanteen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Nispektiii.. !! :D:D millo sulle kävis matsii ?? saatais tuo pleikkari sarja käyntii meidänki osalta :p
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Atolmorf perseili kuulemma kolmannes pelis koittamal vaan pitkittää peliä mahdollisimman paljon ottamalla vaan jäähyi ja häviten 19-1.

Mistä näitä invaliidi adhd pellejä oikein tulee?`:mad: No mustalista sen kuin hienonee.


EDIT: Täten ezkander saa paikan ensikaudeksi pääsarjaan, muistaakseen vaan kertoi ettei voisi silloin osallistua, joten saattaa olla että 11 pelaajaa divarista nousee sitten.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

jooh mäki kattelin et 19-1 et huhuiijjaa :D:D aikamoist perseilyy... huhu
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

HEI!!! voitte laittaa kaifos kaveriks niin pääsis pelailee kunnon porukoissa!:D
Ja Liiga vastaavat ilmotelkaa millo otattte vastaan ilmotttautumisia tuohon alkavaan 1 Divariin?
Jos käy niin kaifos ilmottautus jo nyt ! Mut laittakaaha ainakin kaveriks?:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Atolmorf perseili kuulemma kolmannes pelis koittamal vaan pitkittää peliä mahdollisimman paljon ottamalla vaan jäähyi ja häviten 19-1.

Mistä näitä invaliidi adhd pellejä oikein tulee?`:mad: No mustalista sen kuin hienonee.


EDIT: Täten ezkander saa paikan ensikaudeksi pääsarjaan, muistaakseen vaan kertoi ettei voisi silloin osallistua, joten saattaa olla että 11 pelaajaa divarista nousee sitten.

Oli siistii pelaa, ku kaveri teki 3 matsissa (3. matsin ekan erän loppuun mennessä) 14 maalia yhellä kuviolla. Ei mua kukaan muu oo häirinny, koska yleensä porukka ei yritä veivaa siitä maalin kulmalta ku muutaman kerran, mut tää agduri teki sitä ihan 100% koko ajan. Ennen ku kukaan kertoo että pitäis puolistaa, niin ei se vaan aina onnistu. Kyllä, jos 50 kertaa matsin aikana yrittää sitä kuvioo, niin muutaman kerran puolustus pettää. Ei tossa paljoa oo peli-iloa jäljellä. Agduri kyl on varmasti mua parempi pelaa, koska sen ranking sijoitus online vs peleissä top 5:ssä, mut toi sijoitus varmaan on tullu just samanlaisella yhen kuvion hinkkaamisella.

Ja meillä olis muuten ollu vielä 4 matsia jäljellä...:(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Tänään vois korkata pleijarit.Kattelin että runkosarjaa oli jatkettu maanantaille niin oon pelaillu codia tässä viikon verran liiankin uutterasti. Passaa oikiastaan milloin vain, eli ollaan jontte ps3 kautta yhteyksissä. Tosiaan käännän rytmejä tänään ja oon valvonu koko yön joten ei ehkä jaksa mitään maratoonia tälle päivää vetää..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Oli siistii pelaa, ku kaveri teki 3 matsissa (3. matsin ekan erän loppuun mennessä) 14 maalia yhellä kuviolla. Ei mua kukaan muu oo häirinny, koska yleensä porukka ei yritä veivaa siitä maalin kulmalta ku muutaman kerran, mut tää agduri teki sitä ihan 100% koko ajan. Ennen ku kukaan kertoo että pitäis puolistaa, niin ei se vaan aina onnistu. Kyllä, jos 50 kertaa matsin aikana yrittää sitä kuvioo, niin muutaman kerran puolustus pettää. Ei tossa paljoa oo peli-iloa jäljellä. Agduri kyl on varmasti mua parempi pelaa, koska sen ranking sijoitus online vs peleissä top 5:ssä, mut toi sijoitus varmaan on tullu just samanlaisella yhen kuvion hinkkaamisella.

Ja meillä olis muuten ollu vielä 4 matsia jäljellä...:(

Kiitoksia tästä tiedosta. Tosiaan agdurin viesti mulle antoi vähän toisenlaisen kuvitelman tosta, joten älä anna tuon haitata kun sanoin invalidi adhd pelleksi. Tosiaan ymmärrän kyllä pointin ja varmasti käyttää samaa kuviota myös nois vs. matseissa missä saanu niin hyvän rankin itselleen. Tosiaan itselläkin on mennyt hermot etenkin 09:ssä etukulmahomojen ja muiden takia aikanaan ja en väitä etteikö tietynlainen pelityyli hyökkäyspäässä voisi aiheuttaa myös samanlaista tuskaa nhl 10 pelissä. Kuitenkin pitää muistaa että se ei ole vastustajan vika jos joku tuollainen epärehellinen tyyli löytyy vaan EA:n ja osittain myös sinussa itsessäsi.

Haluisin ettei agduri tästä säikähdä mitenkään eli haluan painottaa että melko varmasti et "huijaa" mitenkään vaikka olisitkin löytänyt jonkun kuvion mitä muut eivät osaa käyttää yhtä tehokkaasti. Haluan kuulla myös muiden pelaajien näkökohdan tälle, joten mielellää jatka vaan niin katsotaan eikä tuolle tyylille muka voi mitään :rolleyes:

Jos voi niin Atolmorf on ainakin jonkun aikaa siellä "mustallalistalla" ennenkuin annetaan synninpäästö.

Mitäs muut on mieltä?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

HEI!!! voitte laittaa kaifos kaveriks niin pääsis pelailee kunnon porukoissa!:D
Ja Liiga vastaavat ilmotelkaa millo otattte vastaan ilmotttautumisia tuohon alkavaan 1 Divariin?
Jos käy niin kaifos ilmottautus jo nyt ! Mut laittakaaha ainakin kaveriks?:rolleyes:

Lisäile vaikka, mut niin ilmoitan sitten uudesta liigasta hyvissä ajoin. Noin 3 viikkoo menee. 1 divari on jo täynnä.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Ei Agduri ainakaan minua vastaan tuollaista juuri käyttänyt, tai sitten on oppinut uusia kikkoja. Tosin, jos nyt on olemassa joku pomminvarma bugimaali minkä puolustaminen on äärettömän hankalaa, (Mitä top5 sijoitus kyllä kertoisi), niin sen jatkuva käyttäminen melko leikkimielisessä liigassa on typerää. Tosiaan vaikea sanoa, kun en tiedä minkälaisesta tilanteesta on kyse. Olisit Atolmorf laittanut vähän kuvamateriaalia.

Mutta se vielä Atolmorf, että lapsellisuuksiin vastaaminen lapsellisuuksilla on typerää, eikä yleensä paranna tilannetta yhtään.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Mitä Atolmorf tarkoitat maalin kulmalta veivaamisella? Onetimeriä? Tein ehkä n. puolet maaleista onetimereillä 1/4 maaleista läpiajoista joissa veivataan veska kahville ja loput jotain vetoja/ ripareita. Jos päästät laidasta tulemaan 2vs1 tilanteita ja Hagman on lapa jäässä takatolpalla niin kyllä sinne sillon syöttö lähtee. Tai jos huomaan että puolustaja taklaa syöttöä odottavan hyökkääjän niin sitten ajan itse maalille ja koitan veivata limpun häkkiin. Täällä on aikaisemminkin ollut keskustelua jostain bugimaaleista ja jos onetimeri on bugimaali niin sit syyllistyn vilpilliseen pelaamiseen.

E: Lisätään vielä että olen omistanut kyseisen pelin n. 1,5kk ja aikaisempi oma nhl peli taitaa olla ps2:n nhl 2004 tai vastaava. Eli en tiedä jos esim aikaisemmassa pelissä on ollut joku kikka millä saa aina maalin tai on ehdottomasti kielletty. Ja tuo ranking on saatu ihan vaan pelaamalla eikä todellakaan ihmeita vaadi olla esim top 5 kunhan jaksaa vain pelata. Olen aika varma et liigan runkosarjan kärkipelaajat olisi helposti minun edellä jos vaan jaksaisivat pelata yhtä paljon ku minä nuita online arvopelejä. Luulen että hyvät pelaajat ei taida jaksaa pelata nuita matseja koska niillä on omat kerhopelit ja muut vastaavat. Mut koska mulla ei ole kiinnostusta (ainakaan vielä) lähtä pelaan jotain kerhohommaa niin oon tyytynyt nuihin peleihin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Adguri on kova pellaa(oli jopa hyvä pelaa ennen kuin omisti kyseisen pelin) ja on noussu noinkin korkealle listoilla pelaamalla paljon ja kehittelemällä uusia tapoja hallita kyseisessä pelissä. Toi etukulman bugittelu oli jossai juutuuppi videossa kanssa, mutten ainaskaa ite osaa sitä tehdä...toki oon saanu maistaa muutamaan otteeseen onlinessa. Adguria vastaan oon pelannu aika simona matseja ja ihan rehellsiiä maaleja sieltä on tullu, toki välillä farssimaisesti vähän liikaakin ;D 19 maalia jos tekee niin sitten on kyllä keksiny uusiakin tapoja saattaa laatta verkon perukoille.

En mää nyt ymmärrä miksi se atolmoffi mikä olikaa laitetaan mustalle listalle jos saa vielä pahasti selkäänki, eikö siinä oo nöyryytystä tarpeeksi;D
 
Ylös Bottom