Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 2 ja 1 divisioona

Vastaus: NHL 10 -liiga 2

GG GJ EA!!! Eka erä menossa agduria vastaan. Oon just päsemässä yksinläpi jolloin ea päättää että nyt on aika kirjautua ulos.
3-0 voitto agdurille ja saatananmoinen vitutus mulle!:mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

GG GJ EA!!! Eka erä menossa agduria vastaan. Oon just päsemässä yksinläpi jolloin ea päättää että nyt on aika kirjautua ulos.
3-0 voitto agdurille ja saatananmoinen vitutus mulle!:mad:

Tainnu olla tänää joku ongelma ea:n päässä kun monella muulla mennyt kanssa yhteys. EA sports it's in the game ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Hahhah, Floridahan se sieltä tuli. Oli kyllä mielenkiintoisen vaikeata tehdä maalia, ensimmäinen ranne kertoi kaiken kun meni 5 metriä ohi 2 metrin päästä :D

Ensimmäinen vastustaja oli perus pullamössöä, Rinne pelasi unelmapelin, ja pitää Floridan hyökkääjien tottua että jokaisen pelin maalit ovat oikean taistelun takana :p Jatkoaikapaikasta taistellaan.

Harmittaa, että hyvä pelaaja Terppo meni tarppaamaan niinkin hyvän joukkueen kun San Josen. Noh, eipä mahda mitään.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Plaah, mut voi pudottaa suoraan sinne divariin ku ei tästä nyt tuu yhtään mitään. :rolleyes:
Johdin joku 3-2 vikal minuutil ja hävisin 4-3 varsinaisella. :eek:

EDIT: Siis älä potki mua kuitenkaan donka, piti vaan purkaa fiiliksiä vähän.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Hahhah, Floridahan se sieltä tuli. Oli kyllä mielenkiintoisen vaikeata tehdä maalia, ensimmäinen ranne kertoi kaiken kun meni 5 metriä ohi 2 metrin päästä :D

Ensimmäinen vastustaja oli perus pullamössöä, Rinne pelasi unelmapelin, ja pitää Floridan hyökkääjien tottua että jokaisen pelin maalit ovat oikean taistelun takana :p Jatkoaikapaikasta taistellaan.

Harmittaa, että hyvä pelaaja Terppo meni tarppaamaan niinkin hyvän joukkueen kun San Josen. Noh, eipä mahda mitään.

mulla on vieläki sympatiat floridalle 09 ajoilta. heikommalla joukkueella on mukava kiusata isompia:D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

turhapuro ja atlanta, kiesus mikä kombinaatio. Surkealla jengillä onneton ohjastaja. Aina pelatessa tullut valittua kohtuu tasokas jengi niin nyt ei osaa sitä vähääkään kun äijät on aloittelija tason liikkumisella varustettuja melkein kaikki.Tasokasta porukkaa kyllä mukana ja põllytys on sen mukaista. Kesken ei kuitenkaan jätetä, jollei tj anna fuduja. Jonkinlainen alasarja olis kyllä tän veivarin paikka.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Niin mikäs tämä reservilista nyt oikeen on? Äskön oli Vancouverilla ainakin sekä Henrietta ,että Danielle Sedin kehissä vaikka toinen on listalla... Eli saanko itse ottaa herrat Brewerin, Jackmanin sekä Oshien kehiin vai mitä hä?

E: Niin otin silmän käteen ja luin ton Donkamenin viestin tuolta ekalta sivulta ja siis ukot saa ottaa kehiin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Onkos tähän nyt olemassa joku jonotuslista ketkä on ekana haaskalla jos jengiä potkitaan pihalle? Itse ainakin ilmouttaudun jonotuslistalle. :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Niin mikäs tämä reservilista nyt oikeen on? Äskön oli Vancouverilla ainakin sekä Henrietta ,että Danielle Sedin kehissä vaikka toinen on listalla... Eli saanko itse ottaa herrat Brewerin, Jackmanin sekä Oshien kehiin vai mitä hä?

E: Niin otin silmän käteen ja luin ton Donkamenin viestin tuolta ekalta sivulta ja siis ukot saa ottaa kehiin.

Jooh pitäähän mulla molemmat sediinit olla käytös ! :p:p ei sitä muute pärjää :D
:)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Onkos tähän nyt olemassa joku jonotuslista ketkä on ekana haaskalla jos jengiä potkitaan pihalle? Itse ainakin ilmouttaudun jonotuslistalle. :D

Ei ole jonotuslistaa. Kerron foorumilla milloin vapautuu ja se onnekas joka sattuu ensimmäisenä lukemaan. Tällä hetkellä ainakin näyttäis ettei epäaktiivisen vuoksi tarvi ketään potkia. Ainoastaan 1 ei ole aloittanu pelejään + pengu joka reissus.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Muutamat treidit jo tossa keretty tehdä ja eiköhän ainakin omalta osaltani niitä tullaan vielä näkemään. Voi ottaa yhteyttä täällä tai irkissä tai ihan pleikkarinkin kautta jos haluaa keskustella treideistä jne. jne. Treidithän ovat juuri yksi pelin/liigan suola :cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Jooh.. kiitos vaah Donkameni grabovskist :p

ja kiitos vaan demitrasta. hattarin sain sillä jo yhdes pelis aikaseksi ja ai niin, nyt pystyn voittamaan jo alotuksia 1. kentälläni.

Tosin siitä en tykännyt yhtään että vaihdoin Hagman <-> Erat meinaa jokin tossa eratissa mättää. 2 pelin aikana se koski ehkä 2 kertaa kiekkoon ja kummallakin kertaa menetti sen sekunnin sisään.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

verkkoliigan ensikertalaisella riittää kysymyksiä: millätavoin on paras sopia matseja? ainakin toi, että tekee kutsuja satunnaisesti kirjautuneille, vaikuttaa ihan lottoomiselta...
Myös kannattaa katsoa tuolta tuoreista peleistä. Itse tulee aika usein sieltä otettua. Itsellä pelit lähteny aikaodotetusti, kun taitaa tämänhetken top 6 katsoo niin aika monea vastaan pelannut tuli pari tiukkaa vääntöä, mutta sitten murskatappio 6-0. Turco, Turco, Turco...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Vähän ihmetyttää tuo että jotkut vetää netti piuhan/ lähtee pelistä viimeisellä minuutilla.:confused:
Tästä kun ei ole mitään hyötyä, sillä ottelun tulos on joka tapauksessa tappio niille.
Viimeisimpänä tapauksena ouggik, tai joku tommonen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 2

Ton piuhan veti mun iskä poikki, kun se jotaa sääti netinkaa toises huonees...:D
 
Ylös Bottom