Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tällä viikolla on meikäläistä melko turha haastella. Ohjain sanoi sopimuksen irti ja toinen tatti jää jumiin yläasentoon. Änärin pelaaminen kun meinaa olla aika tuskasta tuolla, joten palaan kunhan uusi kapula saapu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jeps elikäs hesqulle sitteen vähä noottia. tsoo tsoo! Jos vastaavaa tapahtuu vielä niin en mieti pidempää pitääkö listalle laittaa. Kaikki sekoo välillä ja siksi yleensä annan eka varoituksen (varsinkin nyt kun peli ei toimi oikealla tavalla).

No ei ollut 1. kerta, mua vastaan äijä alkoi tekemään vastaavaa kun tais hävitä pelit maalierolla 21-1 tuossa 2 viikkoa sitten... Mutta en raportoinut kun muakin keittäs toi maaliero...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Lueskentelin tässä tarkemmin tätä ketjua ja itse en ole hoksannut tuota pelin hitautta tai jumiutumista joka ilmeisesti vaivaa monia vai oonko nyt jotenkin kuutamolla sitte ite...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Lueskentelin tässä tarkemmin tätä ketjua ja itse en ole hoksannut tuota pelin hitautta tai jumiutumista joka ilmeisesti vaivaa monia vai oonko nyt jotenkin kuutamolla sitte ite...

Pääsarjasta on valitukset tullu. Ilmeisesti 1 ja 2 divari toimii normaalisti vai toimiiko? Oisko runsas pelaajien vaihtaminen osasyynä tökkimiseen? 1 kaudella näitä tehtiin 10 kertaa vähemmän kuin nykyään.

Tänään illalla tiedotan lisää tosta testiliigasta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pääsarjasta on valitukset tullu. Ilmeisesti 1 ja 2 divari toimii normaalisti vai toimiiko? Oisko runsas pelaajien vaihtaminen osasyynä tökkimiseen? 1 kaudella näitä tehtiin 10 kertaa vähemmän kuin nykyään.

Tänään illalla tiedotan lisää tosta testiliigasta.

Mielestäni 1 divari toimii hyvin... yhdessä pelissä oli jotain pientä tökkimistä mutta muut 50 ei mitään ongelmia...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ihan sama juttu mulla myös ei o turhapuroa näkyny linjoilla sitä vastaan ois vielä kaks matsia...
Nikopetteriä vastaan myös yksi jäljellä että haastakaa heti kun kerkeette...

Eipä ole näkyny juurikaan muitakaan 1 divarin taulukon alaosista. Pistää vaan miettimään että miten ajattelivat pelinsä pelata kun ei tuota aikaa liikaa ole liigan loppumiseen, ja osalla vielä 30-40 matsia pelaamatta. Olis varmaan hyvä miettiä että ehtiikö pelata silloin, kun liigaan ilmoittautuu. Kyrsii ihan kympillä tosiaan kun ei viitsi edes vastausta laittaa viesteihin:mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

voi v**** s****** p***** ea!!!!!!!! mukava pelata ku nakkelee pihalle ja 3-0 tappio sarakkeeseen!!!!!! ei muutako nautinnollisia peli hetkiä kaikille. ainaki niille joille nuo voitot kirjataan:D ei muuta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Eipä ole näkyny juurikaan muitakaan 1 divarin taulukon alaosista. Pistää vaan miettimään että miten ajattelivat pelinsä pelata kun ei tuota aikaa liikaa ole liigan loppumiseen, ja osalla vielä 30-40 matsia pelaamatta. Olis varmaan hyvä miettiä että ehtiikö pelata silloin, kun liigaan ilmoittautuu. Kyrsii ihan kympillä tosiaan kun ei viitsi edes vastausta laittaa viesteihin:mad:


Ei oo kyl niitä ylempänä oleviakaan näkynny viime päivinä mulla reilu 30 pelii pelattuna, kun ihmist pelaa joko eashl:ää tai eivät sitten ole online.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

voi v**** s****** p***** ea!!!!!!!! mukava pelata ku nakkelee pihalle ja 3-0 tappio sarakkeeseen!!!!!! ei muutako nautinnollisia peli hetkiä kaikille. ainaki niille joille nuo voitot kirjataan:D ei muuta.

Mul on tullut ihan uus juttu, äänet lähtee pelistä 5min käynnistyksen jälkeen. Ainoo mitä sen jälkeen pelistä kuulen on jos jollain on mikki. näppärää, todella näppärää. :mad:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mul on tullut ihan uus juttu, äänet lähtee pelistä 5min käynnistyksen jälkeen. Ainoo mitä sen jälkeen pelistä kuulen on jos jollain on mikki. näppärää, todella näppärää. :mad:

Itellä taas teki niin että katos selostukset ja jotkut muutkin äänet, mutta sitten uuden erän alkaessa se selosti ja kuulutti kaikki tehdyt maalit putkella ja sitä saikin kuunnella aika pitkään. Tämän jälkeen homma pelitti kuten pitää :) Toivottavasti ne siellä EA:lla kin tajuaa millainen vitsi niiden tiimi on jotka tämän pelisarjan parissa ahertaa. Onkohan niillä joku sisäpiirin kisa meneillää että kuka saa naurettavimmat bugit mukaa peliin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ei oo kyl niitä ylempänä oleviakaan näkynny viime päivinä mulla reilu 30 pelii pelattuna, kun ihmist pelaa joko eashl:ää tai eivät sitten ole online.

Oiskohan mitään ideaa tulevilla kausilla sopia jotain pelipäiviä? Nyt kun on itsekin ehtinyt pelaamaan vähän rajoitetusti, niin silloin ei tietenkään ole porukkaa linjoilla (tai on ne samat, joiden kanssa on jo pelannut)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mielestäni 1 divari toimii hyvin... yhdessä pelissä oli jotain pientä tökkimistä mutta muut 50 ei mitään ongelmia...
Mulla ainakin ollut 1-div peleissä välillä selvää viivettä ja tuntuu kuin ukot luistelisi puurossa. Välillä taas oikein sujuvaa.

Taulukon loppupää voisi oikeasti joskus yrittää tulla linjoille. Olen pelannut kaikkia ylempänä olevia vastaan, joten nyt oma sijoitus on tasan kiinni siitä, saanko loput pelit pelattua näiden vähemmän aktiivisten kanssa.

Esim näitä kavereita ei linjoilla juuri näy, osalla ei pelejä edes kahtakymmentä alla:
Nepenthe87
paron1
rankasija
nikopetteri
Simo911
roopeaki
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mulla on tällähetkellä pelattuna 34 peliä ja haluaisin pelata loputkin, vaikka tippuisinkin ensikaudeksi 2- divariin. Jumittamistakin/ pelistä putoamisia olen kohdannut useassa pelissä tälläkaudella , mutta silti ois kiva saada pelit pelatuksi jäljellä olisi 22 peliä.

Tässä listaa, tän hetken sijoituksen ja pelattujen otteluiden kera, ketä kaipaisin pelaamaan:

Porsse 5. 37
mirrorland 8. 36
PLAYEEER 16. 28
soppatykki_ 18. 30
roopeaki1 19. 25
Simo911 20. 20
nikopetteri 21. 22
fintero 23. 33
rankaisija 25. 18
Paron1 26. 18
Sotalordi 27. 22
Nepenthe87 28. 15
turhapuro73 29. 8

eli koskas pelattais pelit pois?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Mulla on tällähetkellä pelattuna 34 peliä ja haluaisin pelata loputkin, vaikka tippuisinkin ensikaudeksi 2- divariin. Jumittamistakin/ pelistä putoamisia olen kohdannut useassa pelissä tälläkaudella , mutta silti ois kiva saada pelit pelatuksi jäljellä olisi 22 peliä.

Tässä listaa, tän hetken sijoituksen ja pelattujen otteluiden kera, ketä kaipaisin pelaamaan:

Porsse 5. 37
mirrorland 8. 36
PLAYEEER 16. 28
soppatykki_ 18. 30
roopeaki1 19. 25
Simo911 20. 20
nikopetteri 21. 22
fintero 23. 33
rankaisija 25. 18
Paron1 26. 18
Sotalordi 27. 22
Nepenthe87 28. 15
turhapuro73 29. 8

eli koskas pelattais pelit pois?

Lähetin sulle tänää viestii pelistä ja kutsuinki peliin mut ei kuulunu mitää : D
Itellä kirjotuksia seuraavan viikon keskiviikkoon saaka nii ei hirveesti kerkee pelailla, mut sen jälkee koitan pelaa noita pelei nii paljo ku mahollista ku viel tosi paljo pelaamatta. Kattoo jos nousis vaikka kymmen parhaan joukkoon ;)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Taita olla teillä pahasti kaikki sarjat kesken vai kö? Olis hirvee hinku päästä pelaa jotain liigaa? :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Lähetin sulle tänää viestii pelistä ja kutsuinki peliin mut ei kuulunu mitää : D
Itellä kirjotuksia seuraavan viikon keskiviikkoon saaka nii ei hirveesti kerkee pelailla, mut sen jälkee koitan pelaa noita pelei nii paljo ku mahollista ku viel tosi paljo pelaamatta. Kattoo jos nousis vaikka kymmen parhaan joukkoon ;)

Mä oon tossa aikasemmin ilmotellu tälle palstalle että oon reissussa 25.3-5.4 ja en oo ainakaan nyt viikkoon saanu pelin peliä ku siellä ei jamppoja näy ketä vastaan en oo pelannu...

Olis vielä 10 pelii jäljellä...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pääsarjasta on valitukset tullu. Ilmeisesti 1 ja 2 divari toimii normaalisti vai toimiiko? Oisko runsas pelaajien vaihtaminen osasyynä tökkimiseen? 1 kaudella näitä tehtiin 10 kertaa vähemmän kuin nykyään.

Tänään illalla tiedotan lisää tosta testiliigasta.

Mulla ainakin divari toiminut hyvin kahta peliä lukuunottamatta. Toinen Saxonia ja toinen Mynde77 vastaan oli pieniä ongelmia...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Taita olla teillä pahasti kaikki sarjat kesken vai kö? Olis hirvee hinku päästä pelaa jotain liigaa? :(

Juu täyttä on. Katso kalenterista milloin alkaa uus kausi jos nyt sitten alkaa. Ois tarkoitus testailla saako tota nyt toimiin kuten pitää. Kuitenkin tän viikon aikana tulee päätös pelataanko 5 kautta ollenkaan vai odotetaanko syksyyn uutta peliä.
 
Ylös Bottom