Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ehdottomasti pelataan 5.kausi. Kyllä vit*ttaisi jos ei pelata kun nyt olen suoraan nousemassa liigaan. Itellä ainakin ruvennu divari pelit toimimaan ihan hyvällä pelinopeudella.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ehdottomasti pelataan 5.kausi. Kyllä vit*ttaisi jos ei pelata kun nyt olen suoraan nousemassa liigaan. Itellä ainakin ruvennu divari pelit toimimaan ihan hyvällä pelinopeudella.

No olisit sitten syksyllä mukana kuitenkin pääsarjassa kun hommaa jatketaan. Veikkaan että sua vituttaisi vielä enemmän jos pelattais ja toimis kuten 80% pelaajilla nyt.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Enää Rammu 2x jäljel

Kumma juttu jääty jatkoajalla mustekynää vastaan ni kirjas mulle 3-0 tappion ja en saanu edes jatkoajalle menosta 1 pistettä :(
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Lähetin sulle tänää viestii pelistä ja kutsuinki peliin mut ei kuulunu mitää : D
Itellä kirjotuksia seuraavan viikon keskiviikkoon saaka nii ei hirveesti kerkee pelailla, mut sen jälkee koitan pelaa noita pelei nii paljo ku mahollista ku viel tosi paljo pelaamatta. Kattoo jos nousis vaikka kymmen parhaan joukkoon ;)

Sori. Olin unohtanu pleikan aamulla päälle ja tulin tosiaan vasta klo.23 töistä kotiin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ehdottomasti pelataan 5.kausi. Kyllä vit*ttaisi jos ei pelata kun nyt olen suoraan nousemassa liigaan. Itellä ainakin ruvennu divari pelit toimimaan ihan hyvällä pelinopeudella.

Koska otettais pelit alta pois niin kuin olen jo pleikkarin kautta kysellyt.. Kun ei olla kertaakaan vielä kohdattu..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Minun osalta liiga on paketissa, ei vaan enää millään mielenkiinto riitä tähän. Aikasemmin jo mainitsin että osa peleistä on helvetin hyviä osa on taas pelkkää bugitusta ja tähän ei vaan kehtaa tuhlata aikaa. Kiitoksia vaan Donkamenille hienosta työstä mitä on nähny näitten liigojen eteen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Allstarssi uupuu viel 3.kaudelta. Autetaas vähän donkaa.. Tässä oma ehdotukseni, siltä pohjalta mitä muistan vastustajan puolelta ja noista tilastoista katottuna

Weiss (KabaHoo) - Drury (Juhis99) - Gaborik (Juhis99)
Seabrook (L-A-King) - Doughty (Agduri)
Mason (elbois)

Onko muilla muita ehdotuksia? Niiltä ketkä jotain vielä muistaa..

Mun mielestä olis hyvä systeemi et tällä kaudella kaikki vois ehdottaa omaa Allstars- kentällistä ja niiden pohjalta tehtäs toi "virallinen" kentällinen. Vai mitä mieltä? Ei tarvis Donkan yksinään noita tehdä ja saatas kentälliset nopeemmin tehtyä ja jokainen sais vaikuttaa niihin..

Ihan sen takii nostin tän ylös et saisin oman nimen tonne Allstars- kentällisiin:D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Allstarssi uupuu viel 3.kaudelta. Autetaas vähän donkaa.. Tässä oma ehdotukseni, siltä pohjalta mitä muistan vastustajan puolelta ja noista tilastoista katottuna

Weiss (KabaHoo) - Drury (Juhis99) - Gaborik (Juhis99)
Seabrook (L-A-King) - Doughty (Agduri)
Mason (elbois)

Onko muilla muita ehdotuksia? Niiltä ketkä jotain vielä muistaa..

Mun mielestä olis hyvä systeemi et tällä kaudella kaikki vois ehdottaa omaa Allstars- kentällistä ja niiden pohjalta tehtäs toi "virallinen" kentällinen. Vai mitä mieltä? Ei tarvis Donkan yksinään noita tehdä ja saatas kentälliset nopeemmin tehtyä ja jokainen sais vaikuttaa niihin..

Ihan sen takii nostin tän ylös et saisin oman nimen tonne Allstars- kentällisiin:D

jos saa hyvässä hengess niin sit mm. perustelut yms. ettei kaikki pelaajat omasta jengistä. tän kauden all-star kentäs varmaankin Kovalchuk ja Horcoff, molemmat ylivoimaisia ykkösiä pistepörssissä :)

PS. donka patista näitä muutamia pelaamaan pelinsä? (saatais kaikki pelit pelattua)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pelasin juuri 2 divarissa JaKaLia (Jokerit) vastaan.
kun viis sekuntia oli jäljellä johdin 2-1 kun se päntti päätti heittää hanskat tiskiin ja jätti pelin.
Sain toki voitto lukemat 3-0 mutta ärsyttää kuitenkin, kun ei rehdisti voi vetää peliä loppuun.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pelasin juuri 2 divarissa JaKaLia (Jokerit) vastaan.
kun viis sekuntia oli jäljellä johdin 2-1 kun se päntti päätti heittää hanskat tiskiin ja jätti pelin.
Sain toki voitto lukemat 3-0 mutta ärsyttää kuitenkin, kun ei rehdisti voi vetää peliä loppuun.

Joo Jakali tehny saman muo vastaan en vaa ole jaksanu itkeä siitä ;D Mutta ny aattelin vain huomauttaa itekkin =)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Allstarssi uupuu viel 3.kaudelta. Autetaas vähän donkaa.. Tässä oma ehdotukseni, siltä pohjalta mitä muistan vastustajan puolelta ja noista tilastoista katottuna

Weiss (KabaHoo) - Drury (Juhis99) - Gaborik (Juhis99)
Seabrook (L-A-King) - Doughty (Agduri)
Mason (elbois)

Onko muilla muita ehdotuksia? Niiltä ketkä jotain vielä muistaa..

Mun mielestä olis hyvä systeemi et tällä kaudella kaikki vois ehdottaa omaa Allstars- kentällistä ja niiden pohjalta tehtäs toi "virallinen" kentällinen. Vai mitä mieltä? Ei tarvis Donkan yksinään noita tehdä ja saatas kentälliset nopeemmin tehtyä ja jokainen sais vaikuttaa niihin..

Ihan sen takii nostin tän ylös et saisin oman nimen tonne Allstars- kentällisiin:D

Joo tosiaan toi on kans sellanen homma joka pitäis tehdä melkein heti tai sitten se jää. Ton tekisi hetkessä jos voisi lajitella pelaajat pelipaikan mukaan, mutta kun ei voi. Tosiaan sitä oon irkissä sanonutkin että kaikki vapaaehtoiset tuota voi mun kanssa ruveta tekeen. Aina ollaan tehty 2-3 miehen voimin tuo ennen, mutta nyt ei ollut ketää tuuraajaa. Eli jatkossa jos haluaa all-starsia tulla tekeen niin ottaa yhteyttä pian kun mestari ratkeaa.

Nyt voisitte heittää vie 1-2 vastaavaa kenttää jossa on eripelaajat kuin juhis99 ilmoitti niin voisin verrata vähän näitä. Tosiaan all-stars kentällisen pelaajat valitaan kaikkien tilastojen perusteella eikä suoraan esim. pisteet. Jos toinen on pelannut 30 ottelua ja tehnyt 45 pistettä niin se on parempi kuin se joka pelannut 70 ottelua ja tehnyt vaikka 75 pistettä. Pakeilla +/- tilasto on tärkee. Mokeilla nollapelit yms ratkeaa hyväksi jos torjunta % on suurin piirtein samassa. Myös pelatut ottelut suhteessa % on plussaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Minun osalta liiga on paketissa, ei vaan enää millään mielenkiinto riitä tähän. Aikasemmin jo mainitsin että osa peleistä on helvetin hyviä osa on taas pelkkää bugitusta ja tähän ei vaan kehtaa tuhlata aikaa. Kiitoksia vaan Donkamenille hienosta työstä mitä on nähny näitten liigojen eteen.

Tarkoitatko nyt bugituksella tota tökkimistä? Tökkiikö se siis divarissakin? Vai toisten pelaajien pelityyliä? Juu kiitokset itsellesi että jaksoit olla näinkin kauan hommassa mukana.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tarkoitatko nyt bugituksella tota tökkimistä? Tökkiikö se siis divarissakin? Vai toisten pelaajien pelityyliä? Juu kiitokset itsellesi että jaksoit olla näinkin kauan hommassa mukana.

Voi voi...saxonin kaa oli hyviä pelejä...mulla ei bugitellu kyllä juuri ollenkaa paria peliä lukuunottamatta...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt pätkii taas...

vonRapids kans pelattiin matsit ja taas homma meni niin kuin alkukaudesta..... pelinopeus oli niin hidasta taas et moro..... vikas pelis kolmannes eräs huomas kuinka peli välillä pätki siten, että pelinopeus olikin taas normaali, mutta jälleen hyyty.... Rapids sano et se pelaillu tollein koko kauden, et varmaa helmee..... Itellä tosiaan pelinopeus parani kesken kauden mut nyt homma menee taas huonoon suuntaa......
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Allstarssi uupuu viel 3.kaudelta. Autetaas vähän donkaa.. Tässä oma ehdotukseni, siltä pohjalta mitä muistan vastustajan puolelta ja noista tilastoista katottuna

Weiss (KabaHoo) - Drury (Juhis99) - Gaborik (Juhis99)
Seabrook (L-A-King) - Doughty (Agduri)
Mason (elbois)

Onko muilla muita ehdotuksia? Niiltä ketkä jotain vielä muistaa..

Mun mielestä olis hyvä systeemi et tällä kaudella kaikki vois ehdottaa omaa Allstars- kentällistä ja niiden pohjalta tehtäs toi "virallinen" kentällinen. Vai mitä mieltä? Ei tarvis Donkan yksinään noita tehdä ja saatas kentälliset nopeemmin tehtyä ja jokainen sais vaikuttaa niihin..

Ihan sen takii nostin tän ylös et saisin oman nimen tonne Allstars- kentällisiin:D

Duncan Keith oli mun ykköspakki viimekaudella, Ja ei olis mikään vääryys päästä listalle. Sen verran jannu oli tärkees roolis koko kauden.. vielä enemmän pleikkareis.. :cool:


VonRapidsiä vastaan pitäis saada pari pelii pois alta, niin mun runkosarja ois paketis..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pyx a.k.a Porsse, et ole tosissasi.. Kysyn sua pelaan niin sanot:
"Ei nyt, haluan jonkun pelin alle etten häviä sulle 7-0"

A) En TODELLAKAAN ole noin hyvä! Et tarvisi tuollain ajatella..
B) Et kai noin tosissasi ole jonkun pelikonsolin kaa, niin vakavaa ole, voittaa tai häviää
C) Ootko ansainnut paikan pääsarjas, jos peesailet vaan just sitä 5 sijaa etkä suostu pelikutsuihin..

Ois vaan kiva saada pelit alta pois, saxonin kaa ny en saa ku se heitti pyyhkeen kehiin, mut olis vieläkin pelaamatta Porssen kaa 2 peliä, Paron1 kanssa 1 tai 2, Nikopetterin kaa 2 , Turhapuro73 kans 2..

Itelläni kans ollu paikoin ongelmia pelinopeuden kanssa, mutta viime aikoina on taas kulkenut.. Onneks kohta loppuu nää jo aikoja sitten mollaamani AHL pelit =)
Edelleen olen sitä mieltä, että tulevaisuudessa voisi miettiä jotain muuta.. Vaikka sitten jo 1 divariin NHL tiimit.. En tie mikä olisi oikea ratkaisu, AHL peleis on vaan niin helppo vastustajien vaan seisoa ja puolustaa kun peli on niin hidasta..

Täytyy vielä täälä kiittää Ganjee vai mikä nyt olikaan niin hyvistä peleistä! Samoin joku muu, joka voitti minut kerran, nimee en muista mutta hienot, tasaiset 2 peliä oli..

Kiitoksia paljon.. Hmm.. Kukas mut tähän sarjaan alunperin kutsuikaan, taisi olla pqohi.. Kiitos siitä! Ja kiitos menee Donkamenille, joka kai on kaiken tämän hyvän takana =) Hienoa, että jaksatte pyörittää tätä, itse en jaksaisi, mutta onneksi kaikki ei ole yhtä laiskoja kuin minä..

ISO hatunnosto Teille Tampesterista!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Duncan Keith oli mun ykköspakki viimekaudella, Ja ei olis mikään vääryys päästä listalle. Sen verran jannu oli tärkees roolis koko kauden.. vielä enemmän pleikkareis.. :cool:

Joo kattelin noita tilastoja ja Seabrook oli tehny enempi pinnoja. Sua vastaan ei tullutkaan noita playoff pelejä väännettyä ku olit eri puolella kaaviota joten ihan pinnojen perusteella heitin ton Seabrookin ku aattelin et jokaisesta välierä joukkueesta ainakin yks olis tossa kentällisessä
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Alan pikkuhiljaa menettämään uskon noiden 1div jäljellä olevien pelien suhteen. Ei ukkoja näy linjoilla eikä kutsuihin ja viesteihin vastata, vaikka perään kyselis.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Alan pikkuhiljaa menettämään uskon noiden 1div jäljellä olevien pelien suhteen. Ei ukkoja näy linjoilla eikä kutsuihin ja viesteihin vastata, vaikka perään kyselis.

Sama täällä...6 pelii jäljellä en niitä ukkoja ees nähny linjoilla koko kaudella=)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

tänään linjoille 12-22 pelaamaan
pelit pelaamatta:
Simo911 -2kpl
rantasukka -1kpl
fintero- 1kpl
nepenthe87-1kpl
turhapuro-2kpl
 
Ylös Bottom