Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga

Vastaus: NHL 10 -liiga

Mitä jengejä on vielä vapaana? Voisin tulla mukaan jos joku näistä on vielä otettavissa:
Minnesota
Columbus
Carolina
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Mitä jengejä on vielä vapaana? Voisin tulla mukaan jos joku näistä on vielä otettavissa:
Minnesota
Columbus
Carolina

juuri nappasin nuista loppujämistä columbuksen

jäljellä taisi olla islanders , colorado ,tamba, la kings ainakin mitkä muistan
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Ehdottomasti mukana! Hauska nähdä miten paljon tuttuja nimiä täällä jälleen pyörii.

Nyt taisi olla 26/30 pelaajaa mukana, jäljellä olevat (laatu)joukkueet ovat Florida, St. Louis, Phoenix ja Islanders.

Itse en valitettavasti ehdi aloittaa pelejä kuin vasta maanantain puolella, mutta sen jälkeen sitäkin aktiivisemmin.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Joku alle puoli tuntia sitten oli 28/30 eli pari onnekasta vielä voisi päästä.

Peruutuspaikkoja tulee luultavasti kuitenkin vielä useita. On taas huhujen mukaan paljon näitä NAT yhteyksillä pelaavia jotka eivät pysty pelaan toisia nat yhteyksillä pelaavia vastaan. Pitäkää siis huoli että yhteysasetukset modeemista on kunnossa taikka sitten et pysty pelaamaan tätä liigaa kuin tiettyyn rajaan asti jolloin joudumme potkia pois.

Vinkkinä että monissa wlan reitittimissä ja wlan adsl modeemeis on on oletuksena nat/reititetty ja tuo pitäisi muuttaa siltavaksi. Jos pelaatte ethernet kaapelin kautta niin monessa modeemissa joutuu lykkään piuha 3-4 porttiin että yhteys olisi siltava.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Uusi jäsen ilmoittautuu.Tosin kerkesin jo liigaan liittyä ja pari peliä pelaamaan, id on sskicker.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

oho sain jo ekan voiton sentäs ja sen jälkee hävisin 0-6 (syynä se ,että joswtain syystä mun toinen sauva ei toiminu taklaukset, laukaukset ja harhautukset pitii tehä erillailla kuin normaalisti, nii kiva siihen on totutella.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Joku alle puoli tuntia sitten oli 28/30 eli pari onnekasta vielä voisi päästä.

Peruutuspaikkoja tulee luultavasti kuitenkin vielä useita. On taas huhujen mukaan paljon näitä NAT yhteyksillä pelaavia jotka eivät pysty pelaan toisia nat yhteyksillä pelaavia vastaan. Pitäkää siis huoli että yhteysasetukset modeemista on kunnossa taikka sitten et pysty pelaamaan tätä liigaa kuin tiettyyn rajaan asti jolloin joudumme potkia pois.

Vinkkinä että monissa wlan reitittimissä ja wlan adsl modeemeis on on oletuksena nat/reititetty ja tuo pitäisi muuttaa siltavaksi. Jos pelaatte ethernet kaapelin kautta niin monessa modeemissa joutuu lykkään piuha 3-4 porttiin että yhteys olisi siltava.

Donkameni, kerro lisää. Meillähän se peli katkes tänäp ja vika mun yhteydessä ilmeisesti. Ja mulla tuo nat asetus systeemi on mielestäni. Hjelppa mej!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Donkameni, kerro lisää. Meillähän se peli katkes tänäp ja vika mun yhteydessä ilmeisesti. Ja mulla tuo nat asetus systeemi on mielestäni. Hjelppa mej!

no enpä mä tuon enempää osaa neuvoa. Onko sulla normi arvopeleihin mentäessä niin että ei pysty pelaa kaikkia vastaa vaan tulee teksti "session has been closed" jne? Silloin tuo ongelma voi johtua juurikin tuosta. Konsolifinin verkko-ongelmat osiossa on ohjeet kuinka välttää tää. tt-2k osaa neuvoa kyllä tarvittaessa. googlella löytää kaiken tarpeellisen.

Otti kyllä itteäkin päähän että menetit niin selvän johtoaseman ja minä menetin selänteen kolme maalia :(



Nyt on liiga sitten virallisesti täynnä.

Ilmoitan aina jos tilaa vapautuu.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

On kyllä hauska pelailla tällästä liigaa! Ja tasokin on oikein hyvä!
Itselläni ei kovin hyvä tuuri ole käynyt, kaksi kertaa on yhteys vastustajaan katkennut ja tappioksihan se on merkitty :mad: No, ei auta, leukaa rintaan ja uutta yritystä..
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Tämä tulee kyllä todella myöhässä mutta löytyykö yhtään paikkaa enään?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Käyttääkö jengi tuota IRC:tä?

Tällä hetkellä 7 on ircissä jotka pelaa liigassa.

Pelejä on tullu pelattuu liigassa yhteensä jo älytön määrä ja vain kolmella oli pelit alottamatta kun yöllä katsoin, joten tehdään sääntömuutos ettei liiga veny jouluun saakka.


Sääntömuutoksia

- 24.9 päivään mennessä tulee olla pelattuna vähintään 1 peli tai tulee potkut banaanisaarille

- 28.9 päivään mennessä tulee olla pelattuna vähintään 7 peliä tai tulee potkut banaanisaarille.

- 4.10 päivään mennessä tulee olla pelattuna vähintään 15 peliä tai tulee potkut banaanisaarille.

- 11.10 päivään mennessä tulee olla pelattuna vähintään 22 peliä tai tulee potkut banaanisaarille

- 18.10 päivään mennessä tulee olla pelattuna loput pelit tai tulee potkut banaanisaarille.

-- Ylläolevia sääntöjä sovelletaan sen mukaan montako liigassa jatkaa.

- Pleijarien aikataulu kerron myöhemmin
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Jos vapautuu paikka tai on vapaana niin pistä mulle viestiä pleikal. Eli nick on mmiikkssuu
 
Vastaus: NHL 10 -liiga

Jos vapautuu paikka tai on vapaana niin pistä mulle viestiä pleikal. Eli nick on mmiikkssuu

Tasa-arvoisuuden nimissä en pistä viestiä pleikalla vaan kerron tänne foorumille sitten jos paikka/paikkoja vapautuu. Todennäköisesti yhden paikka vapautuu melko pian jos ei saa yhteysongelmiaan ratkottua.
 
Ylös Bottom