Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProIndy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ProIndy

Member
Minulla on pienoinen ongelma, joka koskee Ohjainasetuksia. Kaikki varmaan tietää, että Ohjausvalintoja on neljä kappaletta, jotka on OMAT, OLETUS, KLASSINEN ja NHL 94 NÄPPÄIMET. Klassiset näppäimet on ihan ok, mutta niistä puuttuu tärkeitä osia sekä hyökkäyksestä että puollustuksesta. Oletus ei vaan iskoistu selkärankaan, siis en pysty pelaan sillä. Noi Omat näppäimet on ihan samanlaiset kuin Oletus näppäimet, niin en pysty pelaan niilläkään.

Pystyykö OMAT -näppäimiä muuttamaan jotenkin sellaisiksi kuin haluaa, nimi kun siihen viittaa?

Edit: typot
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Minulla on pienoinen ongelma, joka koskee Ohjainasetuksia. Kaikki varmaan tietää, että Ohjausvalintoja on neljä kappaletta, jotka on OMAT, OLETUS, KLASSINEN ja NHL 94 NÄPPÄIMET. Klassiset näppäimet on ihan ok, mutta niistä puuttuu tärkeitä osia sekä hyökkäyksestä että puollustuksesta. Oletus ei vaan iskoistu selkärankaan, siis en pysty pelaan sillä. Noi Omat näppäimet on ihan samanlaiset kuin Oletus näppäimet, niin en pysty pelaan niilläkään.

Pystyykö OMAT -näppäimiä muuttamaan jotenkin sellaisiksi kuin haluaa, nimi kun siihen viittaa?

Edit: typot

Ainakaan viime vuonna ei pystynyt ja en yhtään ihmettele jos ei tänäkään vuonna. Suosittelen oletusnäppäimiä jotka ovat jo viime vuodesta lähtien osoittautuneet parhaaksi valinnaksi.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Ainakaan viime vuonna ei pystynyt ja en yhtään ihmettele jos ei tänäkään vuonna. Suosittelen oletusnäppäimiä jotka ovat jo viime vuodesta lähtien osoittautuneet parhaaksi valinnaksi.

:( Kun ei vain osaa... emmä muuten hirveesti ois muuttanu, muutaman napin toimintoja vain vaihtanut keskenään... se on kun on 10 vuotta syöttänyt X-napilla, ni vaikee lähtee yhtäkkii pelaamaan sillee että syöttää R2:lla. :eek:
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

:( Kun ei vain osaa... emmä muuten hirveesti ois muuttanu, muutaman napin toimintoja vain vaihtanut keskenään... se on kun on 10 vuotta syöttänyt X-napilla, ni vaikee lähtee yhtäkkii pelaamaan sillee että syöttää R2:lla. :eek:

ohan siel ne klassiset napit. niissä syöttää x napil ja laukoo o. ja pystyy kyl sil tatilki laukoo. vaikka klassiset oliski.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Miten pystyn pelaamaan useampaa Be a Pro kamppanjaa? Olen aloittanut jo yhden, mutta pitäisi saada tehtyä toinenkin. Ongelmana on, että "new be a pro" tarjoaa samaa pelaajaa jolla jo pelaan.
Näemmä ainakin tekemällä koneeseen toisen profiilin.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Miten pystyn pelaamaan useampaa Be a Pro kamppanjaa? Olen aloittanut jo yhden, mutta pitäisi saada tehtyä toinenkin. Ongelmana on, että "new be a pro" tarjoaa samaa pelaajaa jolla jo pelaan.
Näemmä ainakin tekemällä koneeseen toisen profiilin.

Ennen kuin alotat toisen be a bron muokkaa se ukko mieleiseksi siellä kiekko kaupassa. Se mikä on vanhassa tallennuksessa ei tästä muutu. Tai näin ainakin oli 09.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

kyyl mä sen luin. Mutta mikä liike niistä puuttuu? ihan hyvin noilla pärjännyt. omasta mielestä pystyy tarpeellisen tekee.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Millaisia slidereita (asetuksia) suosittelette? Itse olen kokeillut useita, mutta mikään ei tunnu kauhean hyvältä.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

kyyl mä sen luin. Mutta mikä liike niistä puuttuu? ihan hyvin noilla pärjännyt. omasta mielestä pystyy tarpeellisen tekee.

Voit itse kattoa asetuksista, sieltähän sen näkee samantien. En nyt ole laitteen ääressä ni en voi luetella niitä sulle tässä nyt.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Mites onkos muut huomannut, kun pelaa be a pro maalivahtina tai lähinnä EASHL ja käyttää kuvakulmana matalaa-----> Freeezeeee.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Voit itse kattoa asetuksista, sieltähän sen näkee samantien. En nyt ole laitteen ääressä ni en voi luetella niitä sulle tässä nyt.
Se mitää hyödytä. Koska ea on moisen aivopierun päästäny et siellä ei lue kaikkia liikeitä mitä voit ja pystyy klassisilla napeilla tehdä. Eikä niitä lue muuten ohjekirjassakaan. Näin yhtäkkiä tule mieleen muuta kuin ketjunvaihdot mikä tuottaa ongelmaa. mutta sekään haittaa koska en noita yksinpelejä pelaa. nii tarvi ketjuja vaihdella.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Nyt on varmaan jo kaikki huomannu että online-peleissä noin 95 % maaleista tehdään takatolpalta suoraan syötöstä. Millä keinoin puolustatte tätä? Voisiko taktiikoista löytyä joku apu? Itse en ole noihin taktiikoihin tutustunut oikeastaan ollenkaan, miten muut?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Nyt on varmaan jo kaikki huomannu että online-peleissä noin 95 % maaleista tehdään takatolpalta suoraan syötöstä. Millä keinoin puolustatte tätä? Voisiko taktiikoista löytyä joku apu? Itse en ole noihin taktiikoihin tutustunut oikeastaan ollenkaan, miten muut?

auttaa jonkun verran et laittaa puolustustaktiikaks maalin edusta. myöskin se että itse ohjaa yhtä pakkia ja tönii sen kaverin pois sieltä takatolpalta saattaa auttaa.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Onkos muille tullut jo että peli tiltaa paikoileen monesti? Itse on tullut jo liian monesti -.-
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Miksköhän en saa Hard Core Superstar Trophya, vaikka olen voittanut tähtipelaajalla ja supertähdellä ottelut? Toisen kyllä jatko-ajalla,mutta onko sillä nyt merkitystä? Palaa hermot!
Onko siinä joku juju mitä en tajua? 3h nyt yrittänyt.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Sen verran sain selville, että pelkkä tason koventaminen ei riitä. Pitää vielä valita pelityyliksi ilmeisesti joku "Hardcore" Mikä nyt sitten onkaan suomeksi.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Miksköhän en saa Hard Core Superstar Trophya, vaikka olen voittanut tähtipelaajalla ja supertähdellä ottelut? Toisen kyllä jatko-ajalla,mutta onko sillä nyt merkitystä? Palaa hermot!
Onko siinä joku juju mitä en tajua? 3h nyt yrittänyt.

Eii. Sulla pitää olla Hardcore se pelityyli (suomeksi Tosipelaaja) ja sitte Superstar se taso. (Supertähti).
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Onko muilla ongelmia pelin jumituksen kanssa? Peli jumittaa Be a GM pelimudossa kun yrittää aloittaa ottelun (pelipaidan ja kokoonpanot saa valita) ja nyt jo näköjään tallennettaessakin..

OIisko tietoa mitä voisi tehdä?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Alotettiin kaverin kanssa kautta pelaamaan ja tehtiin pelaajakauppoja. Muutama hyväksyi sopimuksen, mutta jäi muutama saamatta koska joukkue on täynnä. Mistä voimme poistaa pelaajia rosterista kesken kauden että saamme tehtyä uusia hankintoja? Manuaalista katoin ja oma nhl 10:n kautta pitäisi onnistua mutta ei löydy sieltäkään, hjelppiä kiitos :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom