Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProIndy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Miten voin pelata BAP-pelaajallani netissä? Ensimmäisellä kerralla kun verkossa pelasin niin valitsin hupipelin ja pääsin pelaamaan omalla pelaajallani, jolla tein tehot 1+1. Pisteitä eikä pelejä näy tilastoissa, enkä ole kertaakaan sen jälkeen päässyt pelaamaan pelaajallani. Pitääkö liittyyä johonkin kerhoon vai mitä?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Tietääkö joku miten noi kerhon pisteet tulee, kun se alkaa 500 pisteestä. (näin olen ymmärtänyt) Kerhollani on 18 voittoa ja 15 häviöö. Pisteitä on 432, miten se on alle 500? Eli kerhot, jotka on pelannut 0 pelii o ranking listoilla ylempänä... Oisko jollaa tietoo miten ne pisteet nousee voitosta jne.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Miten on, pystyykö mitenkään Be a Pro- pelimuodossa vaihtaa joukkuetta? Olen juuri noussut farmista Toronton NHL-jengiin, mutta haluaisin pelata toisessa joukkueessa, mutta uutta pelaajaa en viitsi enää tehdä. Eli onko mitään neuvoja? Jostain olen kuullut, että joukkue voi vaihtua jos pelaa huonosti, mutta onko muuta keinoa?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Miten on, pystyykö mitenkään Be a Pro- pelimuodossa vaihtaa joukkuetta? Olen juuri noussut farmista Toronton NHL-jengiin, mutta haluaisin pelata toisessa joukkueessa, mutta uutta pelaajaa en viitsi enää tehdä. Eli onko mitään neuvoja? Jostain olen kuullut, että joukkue voi vaihtua jos pelaa huonosti, mutta onko muuta keinoa?

Ei voi valitettavasti. Siirron saaminen on arpapeliä ja silloin on täytynyt olla hyvä ja sitten huono. Vakiosopparilla kestää kolme kautta, jonka jälkeen agentti tarjoaa neljää mahdollisuutta jos on pelannut hyvin. Mahdollisuuksia on vähemmän jos on ollut huono.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Ainakin 09:ssä kävi sillä tavalla, että pelasin NHL prota ja Hossalla tekasin ne valmentajan odotukset täyteen ja aloin sitte simuloimaan otteluita, niin aluksihan siinä tiputtiin eka ykkösestä kakkoseen ja kakkosesta kolmoseen ja lopulta sitte pisteenä iin päälle treidasivat "mut" sanperi Oilerssii! Sielläkin joutu aluksi AHL:ään ni eipä paljoo niitä pelejä huvittanu pelata. Eli ainakin sillo tapahtui ei toivottu siirto kun vähän liian monta peliä simuloin. Kauden jälkeen agenttikin laitto siinä viestiä, että ei oikein kausi menny nappiin ja tarjos tyyliin kahta vaihtoehtoo ja otin sen paremman ja sielläkin toki jouduttiin farmiin.

En tiiä miten tässä uusimmassa versiossa, kun ei oo noita be a pro hommia tullut hirveenä pelattua ja siellä perseiltyä, mutta ainakin aiemmassa versiossa se siirto onnistui tuolla tavalla.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Ainakin 09:ssä kävi sillä tavalla, että pelasin NHL prota ja Hossalla tekasin ne valmentajan odotukset täyteen ja aloin sitte simuloimaan otteluita, niin aluksihan siinä tiputtiin eka ykkösestä kakkoseen ja kakkosesta kolmoseen ja lopulta sitte pisteenä iin päälle treidasivat "mut" sanperi Oilerssii! Sielläkin joutu aluksi AHL:ään ni eipä paljoo niitä pelejä huvittanu pelata. Eli ainakin sillo tapahtui ei toivottu siirto kun vähän liian monta peliä simuloin. Kauden jälkeen agenttikin laitto siinä viestiä, että ei oikein kausi menny nappiin ja tarjos tyyliin kahta vaihtoehtoo ja otin sen paremman ja sielläkin toki jouduttiin farmiin.

En tiiä miten tässä uusimmassa versiossa, kun ei oo noita be a pro hommia tullut hirveenä pelattua ja siellä perseiltyä, mutta ainakin aiemmassa versiossa se siirto onnistui tuolla tavalla.

Joo, eli tarkennetaan vähän vielä vaikka Jaska on täysin oikeassa eli nimenomaan jos olet mukamas ykkösketjukamaa (ja sit rupeat simuloimaan) etkä tee pisteitä niin alkaa kyseinen kierre. Olen kyllä nähnyt suoraan ykkösketjustakin pakin lähtevän, mutta siis jos saavutat ykkösketjustatuksen, niin sitten jos ei pelaa odotuksien mukaan niin siirron voi saada. Mutta jos olet aina ollut kolmosessa, niin siirto on yleensä farmiin sitten eikä muualle.

Btw, tuossa BAP:ssa olisi paljon tuollaisia pikkujuttuja (esim. pelaajien ehdottamat siirrot), jotka olisi kiva saada kuntoon. Saada nähdä onko ens vuoden versiossa jo kun noista on kehittäjille huomateltu. Ja sit tuosta pelitavasta vielä, et itse olen yleensä pelannut esim. joka kolmannen tai neljännen pelin ja vaihdellen vähän vastustajien mukaan. Mutta silleen toimimalla kaudet menevät nopeammin ja valmentaja ei rupea valittamaan "poissaoloista". Jos simuloi pitkiä pätkiä voi siirto siis tulla sit vaikka olisit tähti.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Pystyykö be a pro:ssa vaihtamaan oman ukon power forwardista ---> play makeriksi???
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

kertokaas mulle miten nhl 10:ssä voitetaan alotuksia. oon nyt pelaillu about 500 nettipeliä ja alotusten voitto prosentti noin 30%. Lähinnä kai homma on kiinni oikeasta ajoituksesta? onko ajoitus sama riippumatta ollaanko omassa päässä, keskialueella vai hyökkäys päässä? Tarviiko siinä tehdä muuta, kun vetää oikeaa tattia taakse päin? Täytyykö tattia vetää nopea nykäys vai pitää pohjassa jonkin aikaa? Kaikkea on tullut kokeiltua, mutta ei vaan rupea toimimaan. Hirveä työ aina karvata kiekko itselle hävityn aloituksen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Itsekkään en ole ihan optimaalista tatin painamis kohtaa löytänyt, mutta kokeilemalla se yleensä löytyy. Joskus tuntuu että pitää painaa paljon aiemmin, ja joskus taas myöhemmin.
Itse kuitenkin joudun yleensä ottamaan armottomat ennakot, että aloitukset saa voitettua. Eli tempasen oikeaa tattia jo siinä vaiheessa kun tuomarin koura alkaa liikkua. Offlinessähän aloitukset voittaa kun painaa taakse vähän ennen kun kiekko tipahtaa jäähän.
Itsellä toimii toi armoton ennakko kohtuu hyvin, enkä ole parempaakaan taktiikkaa keksinyt. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Miten online liigasta voi erota? Itse en löytänyt mistään mahdollisuutta. :( Liigassa liian paljon matseja eikä kukaan koskaan paikalla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

kertokaas mulle miten nhl 10:ssä voitetaan alotuksia. oon nyt pelaillu about 500 nettipeliä ja alotusten voitto prosentti noin 30%.

Itsellä aloitusprosentti on 68%, joten annan itselläni toimineet ohjeet. Veto kannattaa, ensinnäkin suunnata lavan kaaren puoleen, eli leftillä alas vasemmalle, tai lavan puolelle suoraan oikealle.

Aloituksissa on täörkeää nopeastipäätellä millainen aloittaja vastustajalla on. Jos oma arvosi on matala(esim. 70) ja vastapuolella vaikka 85, pitää silloin tattia liikuttaa niin nopeasti kuin vaan suinkin mahdollista. Eli heti kun tuomarin käsi liikahtaa. Mitä suurempi ero taidossa sitä nopeammin ja pienemmällä marginaalilla tuo on tehtävä. Parempi aloittaja liikuttaa tattia myöhemmin, mutta marginaalikin on sitten suurempi, eli jos olet selkeästi parempi aloittaja pitää tuomarin käden liikkua ainakin tuo 30 astetta.

Lisäksi jos voitat aloituksen, niin toista samaa kaavaa(tatin vääntösuunta ja liikkeen ajoitus). Todennäköisesti se toimii muissakin aloituksissa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Lisäksi jos voitat aloituksen, niin toista samaa kaavaa(tatin vääntösuunta ja liikkeen ajoitus). Todennäköisesti se toimii muissakin aloituksissa.
Jep, itsellä on aloitukset sen 97, mutta silti häviän melkeen aina bottisenttereille, eli näemmä vieläkin EA päättää, että milloin íhmissentteri saa aloitusvoiton. Koska ihmissentteriä vastaan aloituksia tulee paljon helpommin :p
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

*Glump* Nyt pelattu 11 kautta Be A GM ja nyt olisi taas aika hankkia huippulupauksia joukkueeseen, mutta kun aloitan NHL varaustilaisuuden peli jäätyy...:mad: Harmittaa aloittaa koko peli alusta kun kuitenkin 11 kautta pelattu ja mennyt useampi tunti kaikkiin taktiikoihin sun muihin. Onko kenelläkään mitään konstia miten pääsisin vaikka ton varaustilaisuuden yli tai saisinko laitettua sen jotenkin päälle? Vai onko se lopullisesti OHI!?!?:(

Noita sopimuksia ei kyllä kannata purkaa kun se sakko on aika ikävä menee monen monta kautta ennen kun se tasaantuu, menin tekemään 5 vuoden sopimuksen jonka arvo n.6 milj. kaudessa, noh lopetin moken sopimuksen ja palkkakatosta vieläkin noin 5 miljoonaa poissa vaikka siitä on kuitenkin noin 5-6 kautta aikaa.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

*Glump* Nyt pelattu 11 kautta Be A GM ja nyt olisi taas aika hankkia huippulupauksia joukkueeseen, mutta kun aloitan NHL varaustilaisuuden peli jäätyy...:mad: Harmittaa aloittaa koko peli alusta kun kuitenkin 11 kautta pelattu ja mennyt useampi tunti kaikkiin taktiikoihin sun muihin. Onko kenelläkään mitään konstia miten pääsisin vaikka ton varaustilaisuuden yli tai saisinko laitettua sen jotenkin päälle? Vai onko se lopullisesti OHI!?!?

Voi joku fiksumpi kertoo keinon jos tietää, mut mitä itse olen seurannut niin voit nyt tehdä jotain muuta kuin pelata tuota, valitettavasti. Useasti jos pyörittää useampaa tallennusta, niin tuollaisen voisi ehkä välttää, mutta pahoin pelkään et jos ainut tallennus on "jumahtanut" noin, niin mitään ei ole tehtävissä.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Heh vaihdon skoutin paikkaa venäjään ja puolustajat. Nyt pääsen varaustilaisuuteen. :D
Ongelma ratkaistu!
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Mitä onks tää noku kausi muoto (season mode) niin se kesti vaan yhen kauden tosiaan? Ei ainakaan simuloi eteenpäin enää päiviä... Luulin että tuossakin muodossa nyt olisi enemmän kausia saanut pelattua peräkkäin kuin yksi omalla teamillaan. ei jaksaisi tuota GM ää kun seen menee tunteja ennunkuin pääsee edes pelaamaan kentälle ;)
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Mitä onks tää noku kausi muoto (season mode) niin se kesti vaan yhen kauden tosiaan? Ei ainakaan simuloi eteenpäin enää päiviä... Luulin että tuossakin muodossa nyt olisi enemmän kausia saanut pelattua peräkkäin kuin yksi omalla teamillaan. ei jaksaisi tuota GM ää kun seen menee tunteja ennunkuin pääsee edes pelaamaan kentälle ;)

Jeps, ei oo peli tässä "auki", mutta season mode on muistaakseni sellainen, joka kestää yhden kauden mut managereja siinä voikin sitten olla enemmän. Jotenkin samasta syystä jäänyt itsellä myös tuo Be-a-gm kokeilematta.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Pelisilmäkomennot ? Kertokaahan vähän tuosta,kun ei ole päässyt oikein jyvälle.
Eli esim.Jos olen maalinedustalla ohjaamassa kiekkoa niin pidän sitä L2 nappia vain pohjassa ?
Tarviikos siinä silloin liikuttaa esim. Oikeeta tattia,että tekee jotain erilailla ?

Vähän hukassa tuosta napista vielä.:cool:

huomasin pelatessani jäähyt kaakossa, että pelisilmä nappi pohjassa pelaaja ei taklaa ollenkaan, joten maalin eessä saa huolella rämpyttää tattia ilman jäähyjen pelkoa. siis jos yrittää sohassa reboundit häkkiin. :)
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Hei.

Kaverilla pelin sisäinen kansalaisuus on jostain syystä kanada, siis nickin vieressä on kanadan lippu eikä suomen kuten yleensä. Missä tämä asetus on, ja häiritseekö kyseinen asetus nettipelien toimintaa, esim. valitsee väärät servot? Ainakin kyseistä kaveria vastaan peli lagaa selvästi enemmän kuin muita suomalaisia.
 
Ylös Bottom