Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProIndy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Alotettiin kaverin kanssa kautta pelaamaan ja tehtiin pelaajakauppoja. Muutama hyväksyi sopimuksen, mutta jäi muutama saamatta koska joukkue on täynnä. Mistä voimme poistaa pelaajia rosterista kesken kauden että saamme tehtyä uusia hankintoja? Manuaalista katoin ja oma nhl 10:n kautta pitäisi onnistua mutta ei löydy sieltäkään, hjelppiä kiitos :)

eikös se ole vain että menee sopimukset ruudulle, ja sieltä päästää pelaajan vapaille markkinoille?
noin se toimi ainakin 09:ssä.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

eikös se ole vain että menee sopimukset ruudulle, ja sieltä päästää pelaajan vapaille markkinoille?
noin se toimi ainakin 09:ssä.

taidan olla aika puusilmä kun en löydä mistään sopimukset kohtaa, jossa sopimuksia voi muokata. Kaikki kohdat omasta mielestä vilkaissut läpi :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

tj-valinnat (taijoku) osan alla pitäis olla se sopimukset osio.

mulla on tj-valinnat osan alla vain, tee pelaajavaihtoja, vapaat pelaajat, loukkaantumisraportti ja kokoonpanosiirrot. Noista ei löydy mistä saa laittaa pelaajia kilometritehtaalle :confused:
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

mulla on tj-valinnat osan alla vain, tee pelaajavaihtoja, vapaat pelaajat, loukkaantumisraportti ja kokoonpanosiirrot. Noista ei löydy mistä saa laittaa pelaajia kilometritehtaalle :confused:

Muokkaa ketjuja -> Painat Neljiötö (Kokoonpano siirrot) -> siirrät viltissä olevan pelaajan AHL:ään -> NHL-joukkueessa on tilaa, jolloin voit tehdä uusia sopimuksia.

EDIT: Oho, olikin kyse kaudesta. Tuossa ei pysty kokoonpanoja tuohon tyyliin muuttamaan kesken kautta. Mutta ainahan voi esim. tehdä pelaajavaihdon 2 omaa pelaajaa -> 1 toisen joukkueen pelaaja.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Löytyykö kokemusta online-sarjan pyörittämisestä?

Itse olen luonut sarjan, mutta muutama kysymys roikkuu avoinna vielä tässä vaiheessa lähinnä playoffsien käynnistämistä ajatellen. Sarjassa on mukana 30/32 pelaajaa ja useilla pelaajilla on kymmeniä otteluita vielä pelaamatta.

Miten saan playoffsit potkaistua käyntiin? Vaatiiko se, että sarja olisi täynnä (32 pelaajaa mukana) ja kaikki pelit jo pelattu? Auttaako, jos heitän vähiten otteluita pelanneita pelaajia pois? Jos joku potkittava joukkue on pelannut vaikka 5 ottelua, niin jäävätkö niistä vastustajien ansaitsemat pisteet edelleen voimaan?

Mistään tunnu löytyvän näihin vastauksia, joten olisin kiitollinen, jos joku pystyy tässä apua tarjoamaan.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Löytyykö kokemusta online-sarjan pyörittämisestä?

Itse olen luonut sarjan, mutta muutama kysymys roikkuu avoinna vielä tässä vaiheessa lähinnä playoffsien käynnistämistä ajatellen. Sarjassa on mukana 30/32 pelaajaa ja useilla pelaajilla on kymmeniä otteluita vielä pelaamatta.

Miten saan playoffsit potkaistua käyntiin? Vaatiiko se, että sarja olisi täynnä (32 pelaajaa mukana) ja kaikki pelit jo pelattu? Auttaako, jos heitän vähiten otteluita pelanneita pelaajia pois? Jos joku potkittava joukkue on pelannut vaikka 5 ottelua, niin jäävätkö niistä vastustajien ansaitsemat pisteet edelleen voimaan?

Mistään tunnu löytyvän näihin vastauksia, joten olisin kiitollinen, jos joku pystyy tässä apua tarjoamaan.

Pleijarit alkaa vasta kun kaikki on pelannu kaikkia vastaan. Jos potkit jonkun niin siltä saadut pisteet ei jää ja kyllähän sitä porukkaa voi aina potkia nopeuttamisen takia.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

OK, täytyykö siis olla kaikki 32 joukkuetta aluksi mukana, vaikka tosta osan potkisikin pois?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

kuinka tuonne easw lisätään omia videoita pelitilanteista??? fight night round 4:ssa se oli ihan iisisti löydettävissä siinä hidastuksessa ja niin luulis tässäkin olevan mutta itse en tunnu löytävän.. kyllähän se on siellä kun porukka niitä latailee sinne sivuille?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

kuinka tuonne easw lisätään omia videoita pelitilanteista??? fight night round 4:ssa se oli ihan iisisti löydettävissä siinä hidastuksessa ja niin luulis tässäkin olevan mutta itse en tunnu löytävän.. kyllähän se on siellä kun porukka niitä latailee sinne sivuille?

Painat neliötä niin se ns. "aloittaa" sen videon ja sitten painat taas uudelleen neliötä niin se lopettaa. Ton jälkeen voit painaa kolmioita ja muokata videota. Kun olet nuo tehnyt painat ympyrää ja se kysyy laitetaanko video EA sports worldiin vai tallennetaanko.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Pelisilmäkomennot ? Kertokaahan vähän tuosta,kun ei ole päässyt oikein jyvälle.
Eli esim.Jos olen maalinedustalla ohjaamassa kiekkoa niin pidän sitä L2 nappia vain pohjassa ?
Tarviikos siinä silloin liikuttaa esim. Oikeeta tattia,että tekee jotain erilailla ?

Vähän hukassa tuosta napista vielä.:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Pelisilmäkomennot ? Kertokaahan vähän tuosta,kun ei ole päässyt oikein jyvälle.
Eli esim.Jos olen maalinedustalla ohjaamassa kiekkoa niin pidän sitä L2 nappia vain pohjassa ?
Tarviikos siinä silloin liikuttaa esim. Oikeeta tattia,että tekee jotain erilailla ?

Vähän hukassa tuosta napista vielä.:cool:

Pidät vaan pohjassa niin se ohjaa. Kun pidät L2 nappia pohjassa, niin sun pelaajas on aina vartalo kiekkoon päin. Eli vaikka puolustaessa L2 nappi pohjassa, pelaajas luistelee takaperin.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Onko muillakin lagia EASHL matseissa, vai onkohan tämä ihan yksilöllistä?
Sen tiedän että online pikapelissa lagittelee, kun niitä on tullut pelattua. Mutta nyt uutena itselle niin lagia esiintyy myös EASHL matseissa.
Varmaankin serverit ovat niin kovassa käytössä, taikka sitten kaikki meidän haastamat tyypit on jostain espanjasta.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Onko muillakin lagia EASHL matseissa, vai onkohan tämä ihan yksilöllistä?
Sen tiedän että online pikapelissa lagittelee, kun niitä on tullut pelattua. Mutta nyt uutena itselle niin lagia esiintyy myös EASHL matseissa.
Varmaankin serverit ovat niin kovassa käytössä, taikka sitten kaikki meidän haastamat tyypit on jostain espanjasta.

Kyllähän tuo lagaa ainakin jenkkejä ja kanukkeja vastaan tuolla EASHL:ssa, mikä nyt varmaan on ihan normaalia. Muuten ollut kyllä ihan ok esim. suomalaisia vastaan.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

moro!
oon tossa yrittäny pelailla ja tutkia noita valikoita.
oon saanu luotua yhen oman pelaajan ja tallennettua sen, pystyn pelaamaan sillä mutta ainoastaa EI online pelejä. eli miten saan tallennettua / siirrettyä sen sillein että voin pelata sillä online peleissäkin, mm. kun pelaa online-joukkuepeliä?

ja kun aloitan aina pelaamisen niin se kysyy siinä kun menee online-ottelu valikkoon:
haetaan kohteen onl.-kokoonp.päivityksiä. ym. ym. ym. haluatko varmasti jatkaa?

en voi valita kun kyllä tai ei. pystyykö tota kysymystä (asetusta) poistamaan / auttaisko se ees mitään?

ja mut voi lisätä kaveriks hansruuben nimellä, ni pelaan mielellään kun oon onlinessa.

oon aasi mutta toivottavasti joku osais neuvoo:eek:
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Siis sun pitää tehdä se ukko siellä ''Kiekko kaupassa'' missä voit valita varusteet ja sun muut nimet. Sitten menet vain pelaamaan ja siellä se sun ukkokirmailee minkä teit. Jos menet ''Luo pelaaja'' jutusta niin sillä luomallasi pelaajalla ei voi pelata online joukkuepeliä vaan se ukko pitää tehdä Kiekkokaupassa.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Painat neliötä niin se ns. "aloittaa" sen videon ja sitten painat taas uudelleen neliötä niin se lopettaa. Ton jälkeen voit painaa kolmioita ja muokata videota. Kun olet nuo tehnyt painat ympyrää ja se kysyy laitetaanko video EA sports worldiin vai tallennetaanko.

....? Eihän se tee mitään neliöstä. X -> video käy, X -> video seis. O -> poistu. Onkohan mulla joku seega megadrive vai miten tää nyt ei niinq skulaa..
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Siis sun pitää tehdä se ukko siellä ''Kiekko kaupassa'' missä voit valita varusteet ja sun muut nimet. Sitten menet vain pelaamaan ja siellä se sun ukkokirmailee minkä teit. Jos menet ''Luo pelaaja'' jutusta niin sillä luomallasi pelaajalla ei voi pelata online joukkuepeliä vaan se ukko pitää tehdä Kiekkokaupassa.


jep jep. poistin kaikki nhl10 tallennukset ps3 ja alotin alusta ni sehän kysy siinä heti jotai hahmoo ja sen muokkasin ja nyt toimii ;) tänks kuitenki :)
 
pyörähdyskikka

Elikkä tästä on ehkä jo mut en löytäny nii Ps3 nhl 10 pyörähdyskikka onko sellaista ja jos on niin miten se tehään ?:D
 
Ylös Bottom