Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProIndy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Miksi en saa sitä trophya be a pro:ssa, missä pitää olla "A" kokonaisuus? Tehny sen pelaajalla ja mokella. Pitääkö vaikeustaso olla jotenkin kohillaan vai hä?

Ei vaikuta vaikeustaso. Siinä täytyy olla jokin bugi koska itselläni kävin ihan samoin. Aloitin toisen be a pro-kauden (en tuhonnut aiempaa) ja heti ekan pelin jälkeen sain tuon kyseisen trophyn. Sitten vaan jatkoin tyytyväisenä sitä aiempaa kautta.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

osaisko joku neuvoa, miten saan lisätyksi kappaleita tohon omaan soittolistaa tjsp? usb tikulla ois biisit mitkä haluaisin lisätä mutta peli ei tunnista tikun sisältöä? .mp3 muodossa tais olla, pitääkö olla jokin toinen esim .wav?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

osaisko joku neuvoa, miten saan lisätyksi kappaleita tohon omaan soittolistaa tjsp? usb tikulla ois biisit mitkä haluaisin lisätä mutta peli ei tunnista tikun sisältöä? .mp3 muodossa tais olla, pitääkö olla jokin toinen esim .wav?

Siis eikö niitä löydy siellä pelissä vai etkö löydä niitä edes xmb-valikosta? Jos vastaus on jälkimmäinen niin mene siihen usb-tikun kohdalle siellä valikossa ja paina kolmioo, niin siinä on joku mistä se näyttää sen sisällön, niin pitäisi löytyä.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Siis eikö niitä löydy siellä pelissä vai etkö löydä niitä edes xmb-valikosta? Jos vastaus on jälkimmäinen niin mene siihen usb-tikun kohdalle siellä valikossa ja paina kolmioo, niin siinä on joku mistä se näyttää sen sisällön, niin pitäisi löytyä.

jälkimmäinen ja sori, katoin vahingossa Pelit-välilehden alta sitä tikkua. :D nyt löyty musat, kiitti! :)
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Oon pelaillu aikas paljon netissä änäriä. Oon ihmetelly sellasta että useimmat ketä vastaan oon pelannu, onnistuu AINA "poukkauksessa". Miten? Aina kun yritän ite poukata niin yleensä en osu kiekkoon tai sit kamppaan jonkun. Onko siihen joku keino olemassa millä saa aina poukkauksen kohdalleen? Ärsyttää kun yrittää kunnolla pelata ja rakentaa hyökkäyksiä ja tilanteita maalille ja toinen poukkii ihan jatkuvasti. Turhauttavaa kun ei meinaa päästä edes omalta alueelta pois.

Sit toinen asia on toi mailan nosto. Pelaan klassisella ohjauksella ja mailan nosto on R3:n takana. Onko siihen jotain keinoa että sen saa onnistuun kunnolla? Vai pitääkö vaihtaa ohjaustyyli oletukseksi ja harjotella pelaan sillä? Vai pitääkö noita juttuja vaan reenata tarpeeks?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Sit toinen asia on toi mailan nosto. Pelaan klassisella ohjauksella ja mailan nosto on R3:n takana. Onko siihen jotain keinoa että sen saa onnistuun kunnolla? Vai pitääkö vaihtaa ohjaustyyli oletukseksi ja harjotella pelaan sillä? Vai pitääkö noita juttuja vaan reenata tarpeeks?

Suosittelisin sinua vaihtamaan ohjaustavaksi oletuksen. Itse pelailin vielä NHL09:siä klassisillä näppäimillä, mutta tähän NHL10 ne oli vaihdettava koska ei kerta kaikkiaan voittanut ketään onlinessä.
Verkkopelijoukkueessa pelaaminenkin helpottui huomattavasti mielestäni, kun kaikkia ominaisuuksia tai "kikkoja" pystyy käyttämään. Ne ovat pelin kannalta vaan niin tärkeitä tässä pelissä.
Tuohon "poukkimiseen" oppi kyllä ajan myötä, nyrkkisääntönä että takaa tai sivulta ei kannata paljon mailaa heilutella kun palkintona on 2min kampituksesta.

Oletus näppäimiin tottumiseen saattaa mennä jonkun aikaa, mutta se palkitsee myöhemmin.
Tsemppiä kyllä se siitä!
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Suosittelisin sinua vaihtamaan ohjaustavaksi oletuksen. Itse pelailin vielä NHL09:siä klassisillä näppäimillä, mutta tähän NHL10 ne oli vaihdettava koska ei kerta kaikkiaan voittanut ketään onlinessä.
Verkkopelijoukkueessa pelaaminenkin helpottui huomattavasti mielestäni, kun kaikkia ominaisuuksia tai "kikkoja" pystyy käyttämään. Ne ovat pelin kannalta vaan niin tärkeitä tässä pelissä.
Tuohon "poukkimiseen" oppi kyllä ajan myötä, nyrkkisääntönä että takaa tai sivulta ei kannata paljon mailaa heilutella kun palkintona on 2min kampituksesta.

Oletus näppäimiin tottumiseen saattaa mennä jonkun aikaa, mutta se palkitsee myöhemmin.
Tsemppiä kyllä se siitä!

Ok. Kiitos! Pitää sit varmaan vaihtaa ohjaustyyli oletukseksi ja reenata. Oon yrittäny muutaman pelin pelata oletusnäppäimillä tietokonetta vastaan mut ei siitä mitään oo tullu. Alitajunnassa on klassisen ohjauksen napit ja tuntuma. Saattaa pitkä tovi vierähtää siihen. Toivottavasti NHL 11 asia korjataan ja klassiseen ohjaukseen lisättäis pari ominaisuutta mitä siitä nyt puuttuu.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Toivottavasti NHL 11 asia korjataan ja klassiseen ohjaukseen lisättäis pari ominaisuutta mitä siitä nyt puuttuu.

Voisin melkein 100% varmuudella väittää, että classic ohjausta ei varmasti kehitetä, todennäköisemmin vain heikentävät sitä entisestään kunnes pudottavat sen kokonaan pois, joten kannattaa harjoitella defaulttia, kyllä se siitä:)
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Noniin elikkäs kaikkie tiedämme Online peli---> ja ranked online game.

Jos 2pelaajaa haluaa pelata samalla puolella eri taloista miten se on mahdollista?

Olemme yrittäneet painaa R3 kutsu ystävää itse en saa edes kutsuttua ja kaveri kun laittaa se sanoo toimintoa ei voitu suoritta tjtn..

Neuvo olisi tarpeen jos joku ymmärsi mitä tarkoitin :D

Peace:)
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Noniin elikkäs kaikkie tiedämme Online peli---> ja ranked online game.

Jos 2pelaajaa haluaa pelata samalla puolella eri taloista miten se on mahdollista?

Olemme yrittäneet painaa R3 kutsu ystävää itse en saa edes kutsuttua ja kaveri kun laittaa se sanoo toimintoa ei voitu suoritta tjtn..

Neuvo olisi tarpeen jos joku ymmärsi mitä tarkoitin :D

Peace:)

Ei pysty ranked online peliä pelaamaan sillä viissiin. Mikäli haluaa pelata kaverin kans kahdestaa samalla puolella, pitää valita online muodot - mukautettu joukkuepeli, sieltä asetuksista eashl-asetukset EI. Tällein ei kuitenkaan löydä kovinkaan hyvin vastustajia.. ainakaan enää kun nhl:n pelurit on kesänvietossa.. Toivottavasti olis 11:een tullu et sais ihan rankeddejakin pelailla tuollei..
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Ei pysty ranked online peliä pelaamaan sillä viissiin. Mikäli haluaa pelata kaverin kans kahdestaa samalla puolella, pitää valita online muodot - mukautettu joukkuepeli, sieltä asetuksista eashl-asetukset EI. Tällein ei kuitenkaan löydä kovinkaan hyvin vastustajia.. ainakaan enää kun nhl:n pelurit on kesänvietossa.. Toivottavasti olis 11:een tullu et sais ihan rankeddejakin pelailla tuollei..


Toivon itekki kyl et tulis siihe 11toist ranked mallinen versio.
Muutaku mikit korville ja pelaamaa :D
Minkähän takia ei sitä ole ?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Asiasta tuhanteen...miten pystyy parhaiten tekeen vanhanaikasen ns. ranteet lukkoon? Oon yrittäny ja joskus vahingossa oon sen saanu tehtyä mutta ei maalia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Varmasti tyhmä kysymys mutta en löydä tähän vastausta mistään. Eli kun menen pelaamaan online arvopikapeliä niin viimeiset 5-6 matsia olen joutunut pelaamaan vierasjoukkueella eli "alaspäin" koko pelin. Luulin ensin että se tuleen "rangaistuksena" kun keskeyttää edellisen pelin mutta ilmeisesti näin ei ole koska 32 pelistä olen keskeyttänyt 2. Ei oiken tule noista peleistä mitään kun olen tottunut pelaamaan "ylöspäin". Onko joku asetus väärin vai mikä mättää?
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Kuvakulman voi säätää vaikka ennen peliä. Startilla asetuksiin-näyttöasetukset-vierasjoukkueen kuvakulma mielummin ylöspäin. en nyt ihan tarkasti muista, et menikö termit ihan oikein. Mutta noin kun teet, ni pääset pelaamaan ylöspäin myös vierasjoukkueella.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Kuvakulman voi säätää vaikka ennen peliä. Startilla asetuksiin-näyttöasetukset-vierasjoukkueen kuvakulma mielummin ylöspäin. en nyt ihan tarkasti muista, et menikö termit ihan oikein. Mutta noin kun teet, ni pääset pelaamaan ylöspäin myös vierasjoukkueella.

Kannattaa valita sen sijaan "Prefer Up", tai kotimaan kielellä "Aina ylös" tai joku vastaava, en muista tarkkaan. Näin pääset aina pelaamaan ylöspäin, olit sitten koti- tai vierasjoukkue, eikä asetusta tarvitse enää sen jälkeen muuttaa.
 
Vastaus: NHL 10 -peliapu

Oon pelaillu aikas paljon netissä änäriä. Oon ihmetelly sellasta että useimmat ketä vastaan oon pelannu, onnistuu AINA "poukkauksessa". Miten? Aina kun yritän ite poukata niin yleensä en osu kiekkoon tai sit kamppaan jonkun. Onko siihen joku keino olemassa millä saa aina poukkauksen kohdalleen? Ärsyttää kun yrittää kunnolla pelata ja rakentaa hyökkäyksiä ja tilanteita maalille ja toinen poukkii ihan jatkuvasti. Turhauttavaa kun ei meinaa päästä edes omalta alueelta pois.

Sit toinen asia on toi mailan nosto. Pelaan klassisella ohjauksella ja mailan nosto on R3:n takana. Onko siihen jotain keinoa että sen saa onnistuun kunnolla? Vai pitääkö vaihtaa ohjaustyyli oletukseksi ja harjotella pelaan sillä? Vai pitääkö noita juttuja vaan reenata tarpeeks?

Itselläni on nyrkkisääntönä ollut että kun pelaaja on minuunpäin niin r1 kehiin ja takaapäin yrittää saada kiekkoa niin lapa feissii nappia. ja nuo poukkaamiset alkaa onnistuu kun vaan pelaat niitä pelejä.
 
Ylös Bottom