Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Toivotaan, että sieltä nyt sit meille pelit löytyy. Muuten käyn siitä alapihalta saiturin mekasta ostamassa vaneria ja meen lyömään kiekkoa talon päätyyn jofan potta päässä ja unohdan koko änärin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Kukaan saanut vielä verkkokaupan ahvenamaan varastosta peliä?!?

Ei kai sentään. Muistaakseni muutama henkilö on tähän ketjuun kyllä ilmoitellut, että peli on jo sieltä postitettu. Itsekki tilasin sieltä ja päivällä tuli viesti postitetusta pelistä. Toivottavasti ehtii huomiseksi.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

huoh kyl te jaksatte spekuloida.. huhhuh, kyl sen huomen näkee et mist sen saa ja mist ei ;)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

huoh kyl te jaksatte spekuloida.. huhhuh, kyl sen huomen näkee et mist sen saa ja mist ei ;)
Niinpä. Uskomattoman paljon jauhamista samoista asioista :D!

Ok, peli on mahtava ja kaikenlisäksi löytyy tosiaan jo itseltä, mutta silti ei se nyt noin jumalallisen atmosfäärisen tarpeellinen olisi ollut just nyt heti mulle saada :)...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Ok, peli on mahtava ja kaikenlisäksi löytyy tosiaan jo itseltä, mutta silti ei se nyt noin jumalallisen atmosfäärisen tarpeellinen olisi ollut just nyt heti mulle saada :)...
Niinpä. Sitten kuitenkin itketään kun peli ei olekaan niin hyvä kun on luullut. Näin se aina menee. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Oon jonossa ennen kymmentä. Pidetää konsolifin miittinki samalla:D

juu, näin tehdään, ensin mellakka sitte miittinki :D eiku miten päin se ny menikää?
Mut mä oon kans amusella siellä, aion valvoa koko yön ja miettiä et mitäköhä sitte jos ei löydy, no on mul plään pii viel jälellä :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Jyväskylän keskustan Gigantti myy ainakin PS3-versioiden kohdalla "ei oota". Pelin voi kuitenkin maksaa kassalla jo ennakkoon hintaan 39,90 ja Gigantti lähettää pelin aikanaan ilman postimaksua. Kuulemma heidän toimittajansa saa pelinsä joko tänään tai huomenna, joten ensi viikoksi voinevat optisistisimmat omaansa odotella. Pääsin varaamaan omani ensimmäisenä, joten voin ilmoitella tänne pelin saavuttua.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Tampereen lielahden gigantissa oli about 10 venaamassa peliä ja joidenkin harmiksi ei ollut xboxille yhtäkään vie tullu varastoihin. :D

Kannattaa muuten hakea ajoissa, sillä niitä pelejä ei ollut siinä korissa kuin ehkä max 30 kpl
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Kuopion gigantista ainakin irtosi peliä Ei tosin enää. Loppuvat melkein heti.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Lahden gigantissa loppu pleikka versio noin 10 sekunnissa :D xbox versiota hyllyssä oli mut ketään ei näyttäny kiinnostavan kovin paljoa. Oli porukkaa kun Savonlinnan syysmarkkinoilla ;) Kuulin huhua et molempia versioita olis lahden hyllyssä ollu 30kpl. Noh ite jätin varauksen ja soittaavat sit kun voi hakea. Eipä tässä kiire ole kun slimikään ole viel tullu ja tuskin enää tällä viikolla tulee.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Kajaanin gigantissa oli laatikollinen noita pelejä tiskillä,siis boksille ja pleikkarille yhteensä.Suoraan oli n.12 tyyppiä ostamassa,eli illalla tai huomenna niitä ei luultavimmin enää ole..

Ja hinta molemmille versioille se 39,95e.

Nyt pelaamaan:)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Lahden gigantissa loppu pleikka versio noin 10 sekunnissa :D xbox versiota hyllyssä oli mut ketään ei näyttäny kiinnostavan kovin paljoa. Oli porukkaa kun Savonlinnan syysmarkkinoilla ;) Kuulin huhua et molempia versioita olis lahden hyllyssä ollu 30kpl. .

Jee, saimpas omani, tulin melkein vikana jonoon, mutta olin neljäs joka pelin sai... ja mun mielestä se näytti siltä, että niitä pelejä olis ollu ennemminki 10 kappaletta... :p
Näemmä Nupenviina oli jossai mun lähistöllä jonossa, kerta on jo pelissäkin :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Gigantti Lappeenranta liittyy iloisiin yllättäjiin. Eilen pelottelivat ettei pelejä vielä oo mutta kyllä aamulla klo 10 pelejä oli saatavilla. Illalla EASHL => it's in the game
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Itiksen Gigantissa ei ollu PS3 eikä Xbox änäri ollenkaa,"tukkurilla toimitus vaikeuksia" sanoivat,ja kuulema n.puoltoista viikkoa menee.Ainut positiivinen asia oli se et hinnasta pudottivat vielä kympin eli PS3 29,90 ja Xboxille 39,90.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Jee, saimpas omani, tulin melkein vikana jonoon, mutta olin neljäs joka pelin sai... ja mun mielestä se näytti siltä, että niitä pelejä olis ollu ennemminki 10 kappaletta... :p
Näemmä Nupenviina oli jossai mun lähistöllä jonossa, kerta on jo pelissäkin :D

Ite olin jonon häntäpäässä enkä jaksanu ruveta rynnimään. Oliko niitä pelejä siinä käytävä hyllyssäkin, kun porukka rynni päähyllyn jälkeen sinne suuntaan? Jotain se myyjä horis et varaajat vois saada jopa huomenna pelin kun tulee lisää varastoon. Noh odotellaan peliä ja konetta ja ruvetaan pelaamaan Nhl 08 xboxilla kuulosuojaimet päässä prkl :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Oulussa:

30-40 peliä ja toista sataa ottajaa, joten 10.03 kaikki pelit myyty...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

onse kumma ku ei ahvenanmaalta tuu pelit seuraavaks päiväks kun eilen tuli ilmoitus ennen 12 että postitettu.. koko paska vaa ruottille ei sillä mitää tee :D noo kunhan perjantaiksi tulee muuten pitää lähteä katkomaan päitä. miten nii vituttaa huhhuh...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Ite olin jonon häntäpäässä enkä jaksanu ruveta rynnimään. Oliko niitä pelejä siinä käytävä hyllyssäkin, kun porukka rynni päähyllyn jälkeen sinne suuntaan? Jotain se myyjä horis et varaajat vois saada jopa huomenna pelin kun tulee lisää varastoon. Noh odotellaan peliä ja konetta ja ruvetaan pelaamaan Nhl 08 xboxilla kuulosuojaimet päässä prkl :D

kyl mä sinne käytävälle vilkuilin samalla ku menin sinne missä ne muutkin pelit oli, ni ei siellä käytävällä ainaka näkyny mitään pelejä, toisin ku sillo GTA IV:n aikaan.
Enkä mäkään rynniny mihinkä, en vaa menny siihen jonoon, vaan neljännen jonossa olijan vierelle :p :D
Mutta hyvä, jos saat sen huomenna :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom