Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Joensuun Anttilaan jäi vielä jokunen kipale hyllyyn. Gigantissa/Prismassa/Citymarketeissa ei ollut yhtään jäljellä 11 jälkeen :)

Miten lie tilanne Joensuussa Pelisenrassa tai Game Stopissa? Oma verkkokaupan tilaus ei tullut, ainakaan tänään. Noh ei suuria huolia jos huomenna tuloo. :D
Verkkokaupan sivuillakin oli jännä et Ahvenanmaan puolelta pelit finito...ja normi kaupassa niitä riitti vaikka kuinka :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

mulla on peli kotona ja pelailen kokoajan :D mutta salon gigantissa nhl 10 pelejä oli 6 kpl myytävänä :mad:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Jos joku on Tampereella viä ilman peliä niin ainakin meille (Stockmannille) tulee tänään iltakuorman mukana pelejä. Joten 16 jälkeen pitäisi löytyä kysymällä. 30kpl on tulossa, ja hinta on niinkin vaatimaton kuin 69,90. Itsehän toki tilasin verkkokaupasta :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Jahas, discshopista eilen toimitettu ja näköjäs ei tule vielä tänään. Olis vaan kauppaan pitäny mennä. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Jos joku on Tampereella viä ilman peliä niin ainakin meille (Stockmannille) tulee tänään iltakuorman mukana pelejä. Joten 16 jälkeen pitäisi löytyä kysymällä. 30kpl on tulossa, ja hinta on niinkin vaatimaton kuin 69,90. Itsehän toki tilasin verkkokaupasta :)

hyvä tilaisuus rahastaa ihmisiä jokka kuumeisesti etsii peliä :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Kellään tietoo paljon nhl 10 maksaa boxille gigantis( ei gigantin verkkokaupas)???
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Ja on kyllä 100% varmaa, että pelien vähyys on Gigantin osalta aivan tarkoituksellista. Myydään muutama hassu kappale sikahalvalla, että voidaan toitottaa "meillä on halpaa!"

Itse kävin oman kappaleen aamusella hakemassa paikallisesta pikkukaupasta ja kysäisin tutulta myyjältä, että paljon heille on änäreitä tullut, kun Gigantilla on niistä joka puolella Suomea kuulemma pulaa. Sain vastaukseksi, että niin paljon kuin tilasivatkin, eli 100kpl per alusta. Ja kyseessä ei tosiaan ole mikään iso kioski, joten Gigantti taitaa vedellä taas montaa alta lipan...

Minun puolestani Gigantti saa pitää tunkkinsa, minä en sinne rahojani vie... :cool:

Täyttä asiaa kirjoittelet.
Gigantti on niin huijariliike että meikäläinen teki kesäkuussa saman päätöksen - maksan vaikka vähän enemmän mutta tohon putkaan en enää astu. Aina kun on joku erikoisen hyvä tarjous niin tuotetta on hyllyssä muutama hassu kpl.
Huhtikuussa menin hakemaan tarjoustuotetta klo 1030 (liike aukeaa 10ltä) ja hylly oli tyhjä. Tavaraa ei ollut tulossa lisää mutta tyrkyttivät kalliimpaa mallia, ilman alennusta tietysti. Sama tapahtui toisen tuotteen kohdalla kesäkuussa. Siinä välissä kävin kerran kun piti ostaa edullinen 32' töllö sieltä - mainoksessa luki tupladigiviritin. Myyjä alkoi jo kirjoittamaan lappua ja samalla mainitsi että onhan sulla digiboxi - tän tv:n digiviritin ei toimi Suomessa kunnolla. Siinä meni 5sek. ja olin ulkona, ilman töllöä tietysti.

Ja aiheesta, en siis mennyt Tammiston giganttiin hakemaan NHL10 peliä, vaikka siitä tänäänkin ajoin ohi aamupäivällä. Hain suosiolla EB-Gamesista Sverige version. Hinta rasvainen 64,90 mutta ei .ituta yhtään.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Ja on kyllä 100% varmaa, että pelien vähyys on Gigantin osalta aivan tarkoituksellista. Myydään muutama hassu kappale sikahalvalla, että voidaan toitottaa "meillä on halpaa!"
Sain vastaukseksi, että niin paljon kuin tilasivatkin, eli 100kpl per alusta. Ja kyseessä ei tosiaan ole mikään iso kioski, joten Gigantti taitaa vedellä taas montaa alta lipan...

Minun puolestani Gigantti saa pitää tunkkinsa, minä en sinne rahojani vie... :cool:

En oikein usko tuota tarkoituksellista "pihtaamista" syyksi, kun pelin pystyi kaikki halukkaat varaamaan tuolla samalla tarjous hinnalla. Gigantilla niin monta liikettä et varmaan pakko hiukan jakaa joka paikkakunnalle ekaa satsia. Jos ei paria päivää malta odottaa niin sit se on ostettava prisman/cittarin ryöstöhinnoilla.
Josta tulikin mieleen et kävin launeen prismassa lahdessa tossa neljän maissa. Siel oli pleikkari hyllyssä tyhjää nhl 10 kohdalla, mutta sitten taas xbox versiota oli vaikka kuinka paljon. :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Jahas, discshopista eilen toimitettu ja näköjäs ei tule vielä tänään. Olis vaan kauppaan pitäny mennä. :rolleyes:

Eilen päivittyi minullakin status lähetetyksi Discshopista ja tänään odotteli peli postilaatikossa. Affenanmaalta oli paketti lähtöisin, Priority-leimalla. Tosin tilasin pelin jo elokuun alussa, mutta liekö sillä väliä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Itelle tuli tänään discshop:ista tämä peli. Pelkäsin kyllä, että venyisi viikonlopun yli, mutta ei sentään :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Toivottavasti tulis huomen ahvenanmaalt, muuten joutuis venaa maanantaihin :(

Mä ainakin uskon että peli tulee huomenna jos on tilannut sen verkkokaupasta ahvenanmaalta. Koska ainakin joillakin tyypeillä oli tullut viesti vk.com:lta tiistaina ja he saivat pelin tänään.

Toivotaan parasta.:cool:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Koitahan Giganttia. Jos niillä nyt on pelejä jäljellä. 39,90,-

Ei ainakaan löytynyt enään klo 15.00 jälkeen mistään pk:n kikantista. Oli loppunut jo espoossa ennen klo 12.00. Ihmet et kelpas tohon hintaan tai sit niitä oli liian vähän hyllyssä. Nyt venataan viikko, et saa tohon rahaan...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Mä ainakin uskon että peli tulee huomenna jos on tilannut sen verkkokaupasta ahvenanmaalta. Koska ainakin joillakin tyypeillä oli tullut viesti vk.com:lta tiistaina ja he saivat pelin tänään.

Toivotaan parasta.:cool:

Itekkin toivon,olin jo varma että tänään tulee,mutta ei. :(
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Tänään mentiin hakee Nhl 10:iä Hämeenlinnan Gigantista, mut kaikkihan oli jo viety. :( Ja ei toi mun huoltajakaan suostunu ees menee johonkin muuhun kauppaan hakee sitä (Citymarket ja Prisma vieressä, ku makso niiii paljon, muka...). Kaikki oli varmaan viety sieltä Gigantista kun Nhl 10 makso siellä vaan 40€ (joku synttäritarjous). Mut sit me varattiin se ens viikoksi kunnes Giganttiin tulee lisää niitä.:D Toivottavasti maanantaina.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom