Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _wickedtah69
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Täytyy nyt tänne pleikkapuolelle tulla ihmettelemään, vaikka Xboxin omistan, että miksi mulla maksoi Turun Gigantissa NHL 49,90e. Hain sen tuossa seitsemän aikoihin pois. Hyllyssä oli boksille about 20 peliä, omasta mielestä PS3:lle ei ollut yhtään jäljellä. Siis myytiinkö näitä eri hintaan?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Täytyy nyt tänne pleikkapuolelle tulla ihmettelemään, vaikka Xboxin omistan, että miksi mulla maksoi Turun Gigantissa NHL 49,90e. Hain sen tuossa seitsemän aikoihin pois. Hyllyssä oli boksille about 20 peliä, omasta mielestä PS3:lle ei ollut yhtään jäljellä. Siis myytiinkö näitä eri hintaan?

no mitä mä gigantin nettisivuja katoin pari päivää sitten, niin kyllä myytiin erihintaan näitä pelejä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Ei ainakaan löytynyt enään klo 15.00 jälkeen mistään pk:n kikantista. Oli loppunut jo espoossa ennen klo 12.00. Ihmet et kelpas tohon hintaan tai sit niitä oli liian vähän hyllyssä. Nyt venataan viikko, et saa tohon rahaan...

Ite ostin joskus 6 aikoihin nhl 10 espoon suomenojan gigantist makso 49.90. ja siel oli melkeen korillinen niit.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Ite ostin joskus 6 aikoihin nhl 10 espoon suomenojan gigantist makso 49.90. ja siel oli melkeen korillinen niit.

Ai jestas, että on mukava lukea tämmöisiä kommentteja yrityksen toiminnasta. Ensinnäkin pelin pitäisi makaa sen 39.90 ja kaveri samassa liikkeessä kertoi pelin olevan loppunut ja koneelta tarkisti huomauttaen, että pk seudun giganteissa ei ole enää missään.
Ei paljoo tee mieli kantaa tuohon puotiin yhtään enempää rahaa... :mad:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

No olisit tiennyt, jos vain olisit viitsinyt seurata tätäkin ketjua nyt muutaman päivän ajan :rolleyes:

Oon seurannu kyl. Mut en vaa jaksanu alkaa väittelee et miksei tää oo 39.90 eikä 49.90, koska ilahduin positiivisesti ku peli ei ollu 70 e.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Oon seurannu kyl. Mut en vaa jaksanu alkaa väittelee et miksei tää oo 39.90 eikä 49.90, koska ilahduin positiivisesti ku peli ei ollu 70 e.

Jossain ketjussa joku viisas foorimilainen kerran lausui:

Hus trolli metsään..

troll-2.gif
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Peli on kyllä minusta oikeinkin hyvä, mutta GameStop otti ja yllätti taas - olin ennakkovarannut selkeästi Suomi-version, niin poju tiskillä totesi vaan "joo tota, meille ei tullut kuin näitä Ruotsi-versioita, mutta älä huoli, peli on ihan sama, kaikki liigat ja kielet löytyy", nyt on sitten kannessa joku ruotsalainen Nicklas Bäckström :( Semmosen muutoksen huomasin, että 09-versiossahan oli se Venäjän liiga, niin tässä 10:ssä Venäjän tilalla on Sveitsin liiga, joka onkin parempi, voi pelailla lämmittelyiksi niitä matseja, kun urheilukanava näyttää niitä pelejä.
*Näkee unta, että NHL 11:n kannessa ja levyssä olisi kuvattuna Ilya Kovalchuk*
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Peli on kyllä minusta oikeinkin hyvä, mutta GameStop otti ja yllätti taas - olin ennakkovarannut selkeästi Suomi-version, niin poju tiskillä totesi vaan "joo tota, meille ei tullut kuin näitä Ruotsi-versioita, mutta älä huoli, peli on ihan sama, kaikki liigat ja kielet löytyy", nyt on sitten kannessa joku ruotsalainen Nicklas Bäckström :( Semmosen muutoksen huomasin, että 09-versiossahan oli se Venäjän liiga, niin tässä 10:ssä Venäjän tilalla on Sveitsin liiga, joka onkin parempi, voi pelailla lämmittelyiksi niitä matseja, kun urheilukanava näyttää niitä pelejä.
*Näkee unta, että NHL 11:n kannessa ja levyssä olisi kuvattuna Ilya Kovalchuk*

Vähän lähtee rönsyämään, mutta ainakin minulle Gamestop tarjosi 5e hyvitystä, jos olisin halunnut ottaa muiden maiden kansilla olevan pelin suomipelin sijaan..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Ormgard, sano nyt vielä milloinka sulle tuli lähetysilmoitus nii hätäisimmät saavat mielenrauhan :D
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Vähän lähtee rönsyämään, mutta ainakin minulle Gamestop tarjosi 5e hyvitystä, jos olisin halunnut ottaa muiden maiden kansilla olevan pelin suomipelin sijaan..

No Kampissa ei ollut mitään muita tarjolla kuin Ruotsi-kansia, eikä mulle tarjottu mitään hyvistystä. Ihan samahan tuo nyt on, mutta ihmetyttää kuitenkin, että GS on yksi suurimmista peliketjuista Suomessa, eivätkä silti saa oikeita kansia. NFS Shiftissäkin on ohjekirja skandinaaviksi ja englanniksi, vaikka takana kyllä muutama suomensana lukeekin, ihmeellistä kikkailua tämmönen. Olisivat sitten edes saaneet kanukkikannet Patrick Kanen kuvalla, mutta kun pitää olla vielä svenskikannet...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3 Hype ja ostohehkutus]

Salon gigantissa oli eilen jopa 3kpl. änäreitä hyllyssä,voin kertoa etten ollut ainoa joka antoi palautetta asiasta.Sitten kun ei osata sanoa koska seuraavaksi on tulossa.Laski sen putiikin arvosana taas.No sainpahan sentään NFS:Shift:n.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom