Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä
Voisko joku vähän selventää tätä hommaa. Eli kun päävalikon kautta katson pelaajan ominaisuuksia, ne ovat erilaiset kuin Be a Pro tilan kautta katsottaesa. Eli miten sitä pelaajaa pitää kehittää, jos haluaa statseja onlineen? Niin ja miten ja missä sitä pelaajaa kehitetään. Be a Proossa???
Sieltä päävalikon kautta kun katot niitä pelaajan ominaisuuksia, ne on ne mitkä sulla on onlinessa ominaisuuksina. (Näin ainakin itse käsitin, kun samaa etsin ja luullakseni löysinkin etsimäni..) Sieltä päävalikon kautta ku kuljet, (en oo nyt pleikalla, niin ei pysty pistään mistä mihinkin meet), niin sieltä löytyy se "muokka ominaisuuksia" kohta. Sieltä kautta siis voit muokata online hahmon ominaisuudet! BaP:ssa niitä ominaisuuksia kehitetään sen BaP-kauden valikoista. (Olikohan "Oma Be a Pro-kohta..?) Tulikohan selitettyä selvästi vai sekavasti..
Sitten oma kysymys, liittyen näihin avattaviin varusteisiin/trophyihin: Eli kun siellä on semmosia vaatimuksia, että pelaa 3 kautta BaP-hahmollasi ja tee vähintään 60 pistettä, niin mahtaako tuommonen trophy aueta, jos pelaa esim. kolmella eri BaP-kausisavetuksella. (eli oot vaikka kikkailija, toisessa tarkka laukoja ja kolmannessa kovanaama) Ja sitten joka savetuksessa tekee vaikka sen 20 pistettä?
Ja sitten kun semmosiakin vaatimuksia on, että pelaa kaikilla SM-liigajoukkueilla kokonainen ottelu, niin pitääkö sitä pelata ne 14 peliä, vai huomioiko se sen vastustajan myös? Eli pelaan vaikka Pelicans vs HIFK, niin tuleeko siitä tavallaan 1 merkintä vai 2 merkintää? (Eli merkintä että oon pelannut vain Pelicansilla vai että oon pelannut molemmilla?) Ja jos nyt vaikka pelaa kaverin kanssa toisia vastaan...
Sitten vielä noista avattavista/ostettavista varusteista.. Aluksi luulin, että minkälainen sotku siitä tulee, ku vastaan tulee ties mitä kultaluistimia yms. mutta eilen pari EASHL matsia pelasin ja vastassa oli semmosia, joilla oli erilaisia kamppeita. Mutta eipä niitä juuri itse pelin aikana huomaa... Toki näkyyhän ne niissä uusinnoissa yms. mutta ei se omaan silmään niin pahalta näyttänyt.