Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

oliko niitä SM-liigan maalibiisejä jostain saatavilla :D ois ihan kiva pieni lisä peliin :) kun nyt voi kerta nuita biisejäkin laitella :D

No voit lataa YouTube downloaderilla youtubesta ne maalibiisit ja siiten tallentaa ne jollekkin mp3 soittimelle sm. ja kininittää se soitin ps3 kiinni. Köydät sen soittimen sieltä ps3 musiikki välilehdestä, paina kolmioo ja ota sieltä se joku sisältö tjv ja kopioit ne laitteelles. sitte meen vaa sieltä nhl10 media asetuksista laittaa ne oikeelle joukkueille ;)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisko joku vähän selventää tätä hommaa. Eli kun päävalikon kautta katson pelaajan ominaisuuksia, ne ovat erilaiset kuin Be a Pro tilan kautta katsottaesa. Eli miten sitä pelaajaa pitää kehittää, jos haluaa statseja onlineen? Niin ja miten ja missä sitä pelaajaa kehitetään. Be a Proossa???

Sieltä päävalikon kautta kun katot niitä pelaajan ominaisuuksia, ne on ne mitkä sulla on onlinessa ominaisuuksina. (Näin ainakin itse käsitin, kun samaa etsin ja luullakseni löysinkin etsimäni..) Sieltä päävalikon kautta ku kuljet, (en oo nyt pleikalla, niin ei pysty pistään mistä mihinkin meet), niin sieltä löytyy se "muokka ominaisuuksia" kohta. Sieltä kautta siis voit muokata online hahmon ominaisuudet! BaP:ssa niitä ominaisuuksia kehitetään sen BaP-kauden valikoista. (Olikohan "Oma Be a Pro-kohta..?) Tulikohan selitettyä selvästi vai sekavasti.. :rolleyes:

Sitten oma kysymys, liittyen näihin avattaviin varusteisiin/trophyihin: Eli kun siellä on semmosia vaatimuksia, että pelaa 3 kautta BaP-hahmollasi ja tee vähintään 60 pistettä, niin mahtaako tuommonen trophy aueta, jos pelaa esim. kolmella eri BaP-kausisavetuksella. (eli oot vaikka kikkailija, toisessa tarkka laukoja ja kolmannessa kovanaama) Ja sitten joka savetuksessa tekee vaikka sen 20 pistettä?

Ja sitten kun semmosiakin vaatimuksia on, että pelaa kaikilla SM-liigajoukkueilla kokonainen ottelu, niin pitääkö sitä pelata ne 14 peliä, vai huomioiko se sen vastustajan myös? Eli pelaan vaikka Pelicans vs HIFK, niin tuleeko siitä tavallaan 1 merkintä vai 2 merkintää? (Eli merkintä että oon pelannut vain Pelicansilla vai että oon pelannut molemmilla?) Ja jos nyt vaikka pelaa kaverin kanssa toisia vastaan... :D

Sitten vielä noista avattavista/ostettavista varusteista.. Aluksi luulin, että minkälainen sotku siitä tulee, ku vastaan tulee ties mitä kultaluistimia yms. mutta eilen pari EASHL matsia pelasin ja vastassa oli semmosia, joilla oli erilaisia kamppeita. Mutta eipä niitä juuri itse pelin aikana huomaa... Toki näkyyhän ne niissä uusinnoissa yms. mutta ei se omaan silmään niin pahalta näyttänyt. :)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Sieltä päävalikon kautta kun katot niitä pelaajan ominaisuuksia, ne on ne mitkä sulla on onlinessa ominaisuuksina. (Näin ainakin itse käsitin, kun samaa etsin ja luullakseni löysinkin etsimäni..) Sieltä päävalikon kautta ku kuljet, (en oo nyt pleikalla, niin ei pysty pistään mistä mihinkin meet), niin sieltä löytyy se "muokka ominaisuuksia" kohta. Sieltä kautta siis voit muokata online hahmon ominaisuudet! BaP:ssa niitä ominaisuuksia kehitetään sen BaP-kauden valikoista. (Olikohan "Oma Be a Pro-kohta..?) Tulikohan selitettyä selvästi vai sekavasti.. :rolleyes:
Pitääkö ne online ominaisuudet myös kehittää onlinessa?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitääkö ne online ominaisuudet myös kehittää onlinessa?

Hmm.. Nyt en oo ihan varma mitä meinaat? Olisko joku tällä hetkellä pleikalla, ku ite en nyt pääse tarkistamaan asiaa, koska veli pelailee tällä hetkellä... Kaikista yksinkertaisin olis ku vois sanoa suoraan, että päävalikosta mihin seuraavaks jne.. :) Ei sitä minusta tarvinut sinne online-puolelle mennä, vaan oliko se joku "oma nhl10" vai "oma BaP" ja sieltä sitte jostain oli semmonen "muokkaa ominaisuuksia"-kohta.

Aaaa, vai tarkotatko siis, että pitääkö pelata onlinessa, jotta saa niitä kehityspisteitä? Eli pitää siis kehittää onlinessa, jos sitä meinaisit. Se onnistuu joko pelaamalla jossain EASHL-porukassa tai sitten siellä yleisellä online-puolella joukkuepeliä. :)

Joo tarkemmin kun luin, niin taisitkin tarkoittaa tuota yleistä kehitystä BaP:ssa ja onlinessa. BaP:ssa kun aloitat uuden kauden, niin kauden mittaan saat niitä kehityspisteitä pelaamalla hyvin ja avaamalla niitä kortteja. Onlinessa on sitten kehitykselle nuo avattavat kortit erikseen. (Siis tulokas kortti, ammattilainen, tähtipelaaja, supertähti ja legenda-kortit)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos mä teen kokonaan oman ukon tuolla pelaajanluontivalikossa niin miten saan sen omaan joukkueeseen be a gm-pelimuodossa?Ei näkynyt ainakaan vapaissa pelaajissa..Saako sitä edes sinne joukkueeseen?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ompas ärsyttävä peli, ainakin superstarilla. Voiko tuolla edes pelata, beaprota? Pelaako joku BaP superstarilla ja tykkää?
AI on käsittämättömän typerä. Eniten häiritsevät lähinnä sen kyky rakennella peliä. Jos istut esim. isoa jäähyä niin saatat olla koko erän boxissa kun ai vain läträä kiekkoa edes takaisin ilman katkoa, ei paitsioita, ei mitään. Vuoron perään pelaa sitä ääliömäista reunakiekkoa mikä on ollut jo ainakin 3 vuotta ainoa tapa rakentaa peliä. Eli syöttelee jommassa kummassa laidassa laiturin ja pakin välillä tuhottoman kauan. Laukaus ei lähde sitten millään niillä on varmasti liimaa lavassa. "Toinen" asia on maalivahtien älyttömät taidot. Oon pelannu n.15 peliä eikä vaan saa laukauksia uppoamaan. Yhden maalin olen tehnyt tänä aikana sekin maalin edestä kun kone syötti ns.kärtöstä tyhjille. Draftipelissä kyllä on onnistumisia tullut koska siinä molarit on tosi huonoja imevät yleensä kuin sienet.
Mielestäni naurettavuuksien huippu on kuitenkin nuo erikseen "ostettavat" (toki saa pelaamallakin) kaiken kirjavat kypärät ja varsinkin ne kultaiset varusteet. Rikkovat yhtenäiset peliasut ja pelaajista tulee kaiken kirjavaa sillisalaattia vain yksilölliset eri väriset pelipaidat puuttuu niin ei enään tietäisi kuka pelaa ketäkin vastaan.
Jatkuvasta pelin kaatuilusta nyt ei viitsi enään sen kummemmin jauhaa nauretttavan huonosti viimestelty peli.
Onneksi on tuo 2k10 tilattu jos se olisi se luonnikkaampi ja "inhimillisempi" peli
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Osaako kukaan sanoa että onko curve shotit ja backwards goalit korjattu tässä uusimmassa änärissä? Toivottavasti...Noh itsellä kaksi ekaa peli päivää mennyt hyvin. Onlinessa pelasin ruottalaista vastaan klassisen Suomi-Ruotsi pelin. Rankkareihin asti mentiin ja 10 äkkikuolema vuoron jälkeen mokasin . Itse tykkään paljon enemmän kuin 09:tä. Ainoa miinus on tuo ''osta luistimet saat buustit'' juttu.


EDIT: Kertokaahan minulle mikä on slider kun viimisin nhl mitä oon pelannu ''kunnolla'' on 07. Liukusäädin+NHL=ei sano mitään. Ja miten voi ladata muitten tekemiä sm liiga rostereita?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mielestäni naurettavuuksien huippu on kuitenkin nuo erikseen "ostettavat" (toki saa pelaamallakin) kaiken kirjavat kypärät ja varsinkin ne kultaiset varusteet. Rikkovat yhtenäiset peliasut ja pelaajista tulee kaiken kirjavaa sillisalaattia vain yksilölliset eri väriset pelipaidat puuttuu niin ei enään tietäisi kuka pelaa ketäkin vastaan.

Miksi noita pitää sitten käyttää offline-Bap:ssa jos ne on niin naurettavia? Jätät käyttämättä ja sillä selvä. Eihän niillä muillakaan pelaajilla ole boostereita kamoissaan ja jos simulaatiomaista kokemusta halajat niin eihän niitä silloin sinullakaan tarvitse olla. Wanha Cunnon VM päähän ja radalle.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hei mistä tohon nhl10 saa koodeja? Voiko sitä kautta saada roster-päivitykset vai pitääkö olla netti:confused:
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu, itellä kans käyny pari kertaa et yhtäkkii kuva vaa pysähtyy ja mitään ei voi tehdä vaikkei ole PS buttoniin koskenutkaan.. :(

=o no mul ei oo tollee käyny. Pari kertaa ku oon PS nappii painanu mut nyt ei enää ku oon lopettanu sen painamise. Sais päivitys tolle toho jo..
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hei mistä tohon nhl10 saa koodeja? Voiko sitä kautta saada roster-päivitykset vai pitääkö olla netti:confused:

Koodeista en tiedä, mutta rostereita ei voi saada muutako netin avulla lataamalla ne tai sitten itse aloittaa hemmetinmoinen urakka eli ottaa vaikka Jääkiekkolehti käteen ja siirrellä pelaajat itse uusiin seuroihinsa. :) Tai toki voit odotella hetken, kun käsittääkseni jotkut tyypit on tekemässä tätä urakkaa, jolloin voit pyytää heitä lähettämään tuon kokoonpanotiedoston.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Koodeista en tiedä, mutta rostereita ei voi saada muutako netin avulla lataamalla ne tai sitten itse aloittaa hemmetinmoinen urakka eli ottaa vaikka Jääkiekkolehti käteen ja siirrellä pelaajat itse uusiin seuroihinsa. :) Tai toki voit odotella hetken, kun käsittääkseni jotkut tyypit on tekemässä tätä urakkaa, jolloin voit pyytää heitä lähettämään tuon kokoonpanotiedoston.

Eli siis mulla ei oo nettiä ps3:sessa mut just eilen siirsin tämän kauden pelaajat joukkuheihinsa :). mutta voiko mitenkään itse ilman nettiä tehdä esim. Sami Kapasen paitaan oikeat sponsorit, eli siis voiko tehdä sponsoreita paitoihin ilman nettiä?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tottakai voi biisejä laittaa muistikortilta, mutta grafiikoiden muokkaaminen on mahdotonta.

Selittäisitkö vähän tarkemmin xD eli siis pitäs olla joku muistitikku? Jos ei niin selitäppäs miten saan esim cancanin kalpan maalibiisiksi :)
 
Ylös Bottom