Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hei, onko kellään muulla tullut tälläitä ongelmaa. Joka kerta kun menen pelaajavaihtoihin/siirtoihin ja sieltä SaiPan kohdalle, joka kerta koko peli tilttaa Petri Koskisen kohdalle. Joillakin oli auttanut kun oli tehnyt järjestelmäpäivityksen PS3:lle, mutta ei tule minulle mitään apua. Eli siis onko vain yksittäinen vika minun pelissä vai onko useammallakin ihmisellä sama ongelma? :confused:

Kokeilepa huvikses vaikka foorumin hakua tai google-hakua :)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuossa kohtaahan vain television ja konsolin yhteys "katkeaa", eli peli pyörii edelleen ihan normaalisti, tapahtumia ei vain näy. Eli kun esimerkiksi etsii SaiPan ja vaikka Japanin maajoukkueen, niin senkun menee vain Koskisen kohdalle ja painaa ristiä ja neliötä (vai mistä nyt treidasikin). Sitten nakutellaan ympyrää ja pakitellaan, jolloin tuo tallentuu. Sitten vain peli käynnistetään alusta ja Koskinen löytyy japanista ja SM-liigan rostereita voi muokata hyvin mielin.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on slaiderit saatu kohdalleen ja kyllä maistuu! Todella palkitsevaa saada maali, koska tekoäly ei anna kauheasti tilaa. Kone ei huijaa pätkääkään ja laukaisumäärät ovat kummallakin realistisia. Kiekosta kamppaillaan aika paljon myös keskialueen puolella. Kiekon fysiikka on pelisarjan parasta tähän mennessä. Laitapeli toteutettu esimerkillisesti, tuo hikeä peliin.

Mites noiden SM-liiga rostereiden luomisen kanssa. Kannattaako siis treidata kaikki esim. Hifkin pelaajat jonnekkin japaniin ja alkaa sen jälkeen tekemään joka ukkoa itse, vai muokata vain jokaista valmista pelaajaa (nimi, numerot jne.) ??
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on slaiderit saatu kohdalleen ja kyllä maistuu! Todella palkitsevaa saada maali, koska tekoäly ei anna kauheasti tilaa. Kone ei huijaa pätkääkään ja laukaisumäärät ovat kummallakin realistisia. Kiekosta kamppaillaan aika paljon myös keskialueen puolella. Kiekon fysiikka on pelisarjan parasta tähän mennessä. Laitapeli toteutettu esimerkillisesti, tuo hikeä peliin.

Mites noiden SM-liiga rostereiden luomisen kanssa. Kannattaako siis treidata kaikki esim. Hifkin pelaajat jonnekkin japaniin ja alkaa sen jälkeen tekemään joka ukkoa itse, vai muokata vain jokaista valmista pelaajaa (nimi, numerot jne.) ??

Itselläkin aika hyvät asetukset löytyneet, mutta voisin olla kiinnostunut, millaiset sulla on, jos vaan viitsit laittaa tähän näkyville =)
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Voiko joku kertoa miten tuossa Be a GM:ssä pystyy hankkimaan Euroopasta pelaajia (vai pystyykö ollenkaan?) Kun jossain joku kirjoitteli, että pystyisi.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muut huomannu tommosta jotain nobokikkaa/bugia rankkareissa? Yks vastustaja tuli nimittäin rämpyttäen R3 (valelaukaus) niin oma mokke kulki ku täi tervassa ja torjumine oli helekkarin vaikeeta.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä voi vaihtaa kesken pelin maalivahtia? Vai eikö voi ollenkaan?
Riippuu pelimudosta, mutta Be A Prossa ei pysty vaihtamaan, muuten sieltä valikosta kesken peliä.

Onko muut huomannu tommosta jotain nobokikkaa/bugia rankkareissa? Yks vastustaja tuli nimittäin rämpyttäen R3 (valelaukaus) niin oma mokke kulki ku täi tervassa ja torjumine oli helekkarin vaikeeta.
juu, tuttu bugi jota porukka teki jo demossa, toivottavasti toi korjataan ja pian!
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Varoituksen sana kun pelasin yöllä pari matsia kanadalaisia vastaan niin näyttäisi olevan monella sellainen trendi että pelaavat kaverinkaan paikkalukituksena laidoilla. AI voittaa uskomattomalla prosentilla aloitukset ja ei tee mitään virheitä puolustaessa. Kaiken lisäks nää tekee "rottamaaleja" one timereitä kun syöttävät laidalta laidoille. Tekivät 4 ihan samanlaista maalia lyhyellä aika välillä samalla aika välillä joten alkaa jo tulee mieleen se ärsytys mikä viime vuonna oli etukulmamaaleissa.

Vinkkinä ettei kannata pelaa normi arvopelei niin että toisella on useempi ku 1 pelaamassa. Mistäs voi tarkistaa käyttääkö toinen paikkalukitusta? En pelaa enää kertaakaa kyllä sellasia nysväreitä vastaan. Kaksi tämmöstä matsia kyllä riitti ja laski mukavasti rankingia :(
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistäköhä johtuu, että kun haen nettipeliä, niin olen todella usein vierasjoukkue? Kun tässä ei ymmärtääkseni pysty itse luomaan istuntoa.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistäköhä johtuu, että kun haen nettipeliä, niin olen todella usein vierasjoukkue? Kun tässä ei ymmärtääkseni pysty itse luomaan istuntoa.

Samaa miettiny itsekkin. Vaikka menenkin hae omaa istuntoa valikkoon jonka kai pitäs vastata 09 luo ottelu valikko. Niin 9 kertaa 10 pelaan vieraissa:confused:
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Olettaisin että omia playlisteja voi luoda esim. tilanteisiin jossa vierasjoukkue saa jäähyn. Jos/kun tämä on mahdollista, luulisi olevan mahdollista luoda oma playlist (tai käyttää samaa) lähes jokaiseen eri tilanteeseen. Näin ainakin oli X360 -NHL 09.


Tuskin sitä saa sillä tavalla onlinessa, että jos vastustaja saa jäähyn, niin hän kuulee sen biisin jonka olet itse valinnut ja sinä taas kuulet sen minkä hän on valinnut esimerkiksi?
 
kysymys: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

oon tota pelannu be a bro pelii, ja ainaku oon menny vaihtoo ni tilalle tullutta pelaaja en voi ohjat. vaik oon laittanu asetuksista paikkalukituksen päälle. mikä neuvouks vai onko tää joku uus juttu änäris?????
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisin pistää tuon paketin Filefronttiin jakoon, mutta onko se laillista? Keskustelun säännöissäkin lukee, että keskustelu waresta kielletty. Banneja en turhan takia halua:D.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisin pistää tuon paketin Filefronttiin jakoon, mutta onko se laillista? Keskustelun säännöissäkin lukee, että keskustelu waresta kielletty. Banneja en turhan takia halua:D.

Kannattaa varmaan keskustella ylemmän komentoketjun kans asiasta. :)

Mut oma uskomus on et privaviesteillä vois varmaan laittaa linkkiä eteenpäin...
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Alkaa nakertaa toi EASHL. Mokkena oon nyt kuus kertaa kokeillu ja joka kerta on tilennyt. Ja yli puolet pelaajanakin...toivottavasti patchi on tulossa.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Osaako kukaan sanoa että onko curve shotit ja backwards goalit korjattu tässä uusimmassa änärissä? Toivottavasti...Noh itsellä kaksi ekaa peli päivää mennyt hyvin. Onlinessa pelasin ruottalaista vastaan klassisen Suomi-Ruotsi pelin. Rankkareihin asti mentiin ja 10 äkkikuolema vuoron jälkeen mokasin :( . Itse tykkään paljon enemmän kuin 09:tä. Ainoa miinus on tuo ''osta luistimet saat buustit'' juttu.


EDIT: Kertokaahan minulle mikä on slider kun viimisin nhl mitä oon pelannu ''kunnolla'' on 07. Liukusäädin+NHL=ei sano mitään. Ja miten voi ladata muitten tekemiä sm liiga rostereita?
 
Ylös Bottom