Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

No voi jeesus. Tuo ympyrä on kyllä kaikille sutsisatseille. Muutenkin nuo suuntanuolet ym. on ihan syvältä. Tuo Be A Pro on muutenkin ihan samanlainen pelillisesti kuin viime vuonnakin, paitsi että NHL-joukkueeseen on vaikeampaa vaan nousta. Vähän turhankin vaikeaa, kun on varaa sanoa parhaalle pistemiehelle, että "Valmentajien mukaan tarvitset lisää pelikokemusta farmista."

Nyt meni vähänä ohi.

Mutta siinä olet oikeassa, että tuo BaP on samaa kuin viime vuonna, mutta en tiedä miten se viestiini liittyi, jossa vain kerroin nappulan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs tuon kaikki pelaa trophyn saa? Onlinea pelaillut nyt muutamana päivänä, ja täysi miehityskin ollut pari kertaa. Aulan kautta mennyt vaan niihin arvopeleihin omalla bab ukolla ähräämään sekaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs tuon kaikki pelaa trophyn saa? Onlinea pelaillut nyt muutamana päivänä, ja täysi miehityskin ollut pari kertaa. Aulan kautta mennyt vaan niihin arvopeleihin omalla bab ukolla ähräämään sekaan.

Aina vaan joku tuppaa lähtemään pois :(
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Aina vaan joku tuppaa lähtemään pois :(

Vaan eikös siihen vaadittu vaan se 3 tyyppiä? Armottoman paljo porukkaa haihtuu noista peleistä kyllä. Ensin katoaa yleensä veskarit, sitten tipahtelee pelaajia enemmän ja vähemmän. :P
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

xbox.sk88z sanoi:
Just wanted to come on here and let people know that we are aware of what's going on with PS3 users. This isn't isolated to just NHL10 and our central online team are investigating ways to remedy the issue. I will follow up with them to see what the latest is, though I do appreciate where people are coming from. I wish I had all the answers and please know that I do try. Hopefully people's experiences will be better soon.

Lähde -> So nothing will be done about the PS3 servers, right? - NHL® Online - NHL Series: EA Forums

Toivottavasti nyt jotain edes tekevät ja saavat aikaiseksi online ongelmien ja jäätyilyjen suhteen, aika kauan siihen meni että edes jotain vastausta tuli, vaikka vaan että olemme tietoisia:)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Lähde -> So nothing will be done about the PS3 servers, right? - NHL® Online - NHL Series: EA Forums

Toivottavasti nyt jotain edes tekevät ja saavat aikaiseksi online ongelmien ja jäätyilyjen suhteen, aika kauan siihen meni että edes jotain vastausta tuli, vaikka vaan että olemme tietoisia:)

Valitettavasti jäätyilyn ja muun random droppailun suhteen tuskin tulee korjausta, tuo postaus koskee EA:n login servereitä jotka ovat olleet tukossa eikä oikein mitään EA:n peliä ole pystynyt pelaa onlinessä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Valitettavasti jäätyilyn ja muun random droppailun suhteen tuskin tulee korjausta, tuo postaus koskee EA:n login servereitä jotka ovat olleet tukossa eikä oikein mitään EA:n peliä ole pystynyt pelaa onlinessä.

Hmm, kyllä tuon ketjun ensimmäinen viesti aika hyvin listaa ongelmat mitä esim. kerhopeleissä on. Vastauksessa viitataan PS3 ongelmiin myös, login serverit ovat olleet tukossa myös XBOX puolella.

En usko että sitä korjataan siitä huolimatta, siksi sanoinkin "toivottavasti".
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla tällasta ongelmaa, kun pelaan Be a Pro:ta, niin siitä pitäisi saada sellainen trophy kuin A-luokkaa eli ottelun kokonaiskeskiarvo A. Mä oon nyt laskenu pelejä 10kpl, 4 kertaa A+, 4 kertaa A ja 2 kertaa A-, eikä trophya ole tullut ja ei minulla ei ole tätä trophya jo aikaisemmin, on tarkistettu trophy-kokoelmasta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä tää peli nyt säätää. Eli aiemmin kerroin, että menetin kaikki varusteet ja boostit, joten päätin sitten poistaa kaikki tallennetut tiedot NHL 10:stä ja alotin koko pelin siis täysin alusta. Ilman ongelmia pelasin kauden loppuun ja tavarat sekä boostit säilyi. Mutta pelasin siis päälle 50 peliä kaudessa ja voitin Stanley Cupin, mutten siltikään saanut varusteita, jotka noista pitäisi ansaita. Yksi varusteista, joka olisi pitänyt saada on pipo, mutta vieläkin pysyy lukittuna.

Vanha viesti, mutta aloitin eilen tän foorumin seuraamisen ja luin muutaman sivun näitä juttuja päästäkseni kärryille miten Suomisaitilla turistaan. Asiaan.

Mulla kävi aivan samalla tavalla. Kaikki ansaitut tavarat meni jossain vaiheessa lukkoon. Ja kummallisinta epiisoodissa oli, että ne kuteet mitkä oli päällä, pysyivät päällä vaikka olivat lukittuina. Ja todella, uusia buusteja ei enää aukeja vaikka mitä tekisi. Lisäksi tuohon liittyy vielä sellainen että EAsportworldin mukaan olen pelannut 7 peliä NHL10:ä kun oikea offlinemäärä on siellä jossain vajaan 200 hujakoilla. Ainoa asia mikä sinne suuntaan päivittyy on ne krediitit, ja en tiedä mitä niillä tehdään. Kysyin apua jenkkihelpparista, eivät osanneet auttaa. Itse luulen, että vika liittyy jotenkin siihen että jos simuloi ilman auto-savea, niinkuin fiksut tekevät, mutta ei EA sitä myönnä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mua kyrsii Be-A-Prossa se et jos pelaa alivoimaa ja yrittää mennä vaihtoon niin yhtäkkii ei ohjaakkaa yhtän ketään ja kun kone tekee vähän katkoja, niin saattaa mennä puol erää katsojana:mad:

Ymmärrän mitä haet takaa, valmentaja ei ole aina järkevä. Pelaan paperilla ykkösylivoimaa, mutta kakkonen menee aina jäälle ekana.

Tässä vaihtoon liittyvä bugi. Mun pelaaja (pakki) meni aina tiedottomaksi jos jäähyn jälkeen yritti mennä vaihtoon. Kaveri jäi hinkkailemaan siihen vaihtoaition eteen ja kukaan ei mennyt tilalle. Tästä oppineena pelasin pakilla aina laituria seuraavaan pelikatkoon asti tai sitten yritin tehdä itse katkon. Kun vaihdoin joukkuetta bugi hävisi. Outoa.

VIDEO1 | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla tällasta ongelmaa, kun pelaan Be a Pro:ta, niin siitä pitäisi saada sellainen trophy kuin A-luokkaa eli ottelun kokonaiskeskiarvo A. Mä oon nyt laskenu pelejä 10kpl, 4 kertaa A+, 4 kertaa A ja 2 kertaa A-, eikä trophya ole tullut ja ei minulla ei ole tätä trophya jo aikaisemmin, on tarkistettu trophy-kokoelmasta.

Mä olen henk. koht. väsynyt siihen että pelissä on kaikenlaisia buusteja ja trophyja jotka jäävät saamatta koodivirheiden vuoksi ja en ole ensimmäisten pelien jälkeen enää seurannut ollenkaan mitä olisi pitänyt saada. Olet varmasti tehnyt vaadittavat asiat, jokin koodissa vain on pielessä. :(
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kokeilin vuosi sitten kaverin luona NHL 09:ä ja tykästyin peliin kovasti. Suurelta osin sen takia tuli sitten ostettua konsoli ja kyseinen peli itsellekin. Noh, kävi sitten niin, että eihän sitä änäriä yksin jaksanut pelailla alkuunkaan, kiitos räikeästi huijaavan tekoälyn ja muitaakseni muidenkin lievempien seikkojen.

Nyt sitten kävi taas niin, että tuli testailtua NHL 10:ä ja himottelisi kyseinen tekele hankkia. Toisaalta taas peli tuntuu aika paljon samalta kuin 09-versio. Kysymys kuuluukin, onko tuo peli tai ehkä lähinnä tekoäly tuosta ratkaisevasti parantunut eli kannattaako tuohon rahojaan sijoittaa? Demon perusteella tuntui tosiaan ihan hyvältä, mutta pitkässä juoksussahan nuo ärsyttävyydet yleensä vasta paljastuu..

Moninpelinähän tuo on varmasti takuuvarmaa viihdettä, mutta kun tarkoitus olisi varmaan kuitenkin suurimmaksi osaksi yksinpelimuotoja pelailla
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mun mielest ongelmana näis on et tekoäly on ihan perseest noku asetuksil, ja muitaki ongelmii on esim. et maalivahdit pikkusen "teleporttailee" noihi torjuntoihi ku ovechkin yksinläpi... Mut nä saa korjattuu sil et löytää ne oikeet asetukset. Nettist varmana löytyy noit "sliderei" yms muuta, ja niil saa pelii muutettuu ihan sairaasti. Kannattaa siis kokeilla muillaki asetuksil ku normeilla :p aikast Wanha juttu jo mut silti :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt sitten kävi taas niin, että tuli testailtua NHL 10:ä ja himottelisi kyseinen tekele hankkia. Toisaalta taas peli tuntuu aika paljon samalta kuin 09-versio. Kysymys kuuluukin, onko tuo peli tai ehkä lähinnä tekoäly tuosta ratkaisevasti parantunut eli kannattaako tuohon rahojaan sijoittaa? Demon perusteella tuntui tosiaan ihan hyvältä, mutta pitkässä juoksussahan nuo ärsyttävyydet yleensä vasta paljastuu..

Moninpelinähän tuo on varmasti takuuvarmaa viihdettä, mutta kun tarkoitus olisi varmaan kuitenkin suurimmaksi osaksi yksinpelimuotoja pelailla

Tuota mulla kävi just silleen että jäi noi 2008 ja 2009 versiot välistä, mutta kyllä tuosta tän vuoden versiosta ihan pelattavan saa, koska tänä vuonna säätimet ovat melko monipuoliset. Itse seuraan lisäksi tätä mistä jokainen löytää varmasti itselleen sopivat "sliderit". Pelissä on jotain (paljonkin) bugeja, mutta jos on valmis katsomaan niitä läpi sormien ja yrittää pelata itse siten ettei hyödynnä vikoja, niin suosittelen. Muun muassa täksi vuodeksi tullut laitapeli on mielestäni loistava lisäys. Ei toimi vielä ihan oikein, mutta ideana mahtava.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulispa semmonen päivitys, missä tietokonepelaajat ovat samantasoisia. Kun EASHL oon pelannut, niin pari kertaa vastustajan oikeat pelaajat on olleet täysin surkeita, mutta jotenkin ne on onnistunut voittamaan ne pelit bottien ansiota. Yksi peli oli huvittava, kun hallittiin peliä ihan kokonaan, mutta vastustajan botti teki kaks ihan samanlaista lämäriä ilman maskia ja meni molemmat sisään, kun meidän omat botit otti tyhmiä jäähyjä ja sitten ampu tyhjistäkin vielä ohi muutamia kertoja. Ja toi tilttailukin on ärsyttävää, kun ei edes chattia voi käyttää, erätauol aina...
 
Ylös Bottom