Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mihin tilanteisiin noita omia musiikkeja saa? Sisääntulo/maalilauluiksi, vai myös pelikatkojen ajaksi?


Olettaisin että omia playlisteja voi luoda esim. tilanteisiin jossa vierasjoukkue saa jäähyn. Jos/kun tämä on mahdollista, luulisi olevan mahdollista luoda oma playlist (tai käyttää samaa) lähes jokaiseen eri tilanteeseen. Näin ainakin oli X360 -NHL 09.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep on P.Kane levyssä. Kandee sit laittaa CPU:n syöttö tarkkuus 0-2 niin vähenee koneen syöttörallit tai niitä ei ole enään en jälkeen. All-star:lla peli on armottoman vaikea hävisin Toronto:lle 6-0 2erässä ja sitten Quittasin. Tämä johtui siitä, kun CPU teki melkein iha joka paikasta maalin, joka ei mitään kauhean realistista ole. Niin edelleen kaipaan hyviä slidereita, millon peli olisi realistista ja aitoa. Ite olen koittanu kehitellä vähäsen, mutt ei oo oikee onnistunut. Elikkäs jos joku viittis tänne laittaa hyvät sliderit. Ja sellanen kysymys, että saako SM-Liiga kaudessa yhtään pienempää kaukaloa esim: NHL kaukaloa käyttöön? Ärsytttää nimittäin aika paljon tuo Hartwall:in jääpallokenttä.

Be a Pro on edelleen tosi laimea. Ei oikeastaan ole muuta uutta siinäkun se Prospect Game. Olisin odottanut jotain joukkueen omia harjoituksia mitkä voisi vetää tai skipata. Ja siinä alkuluistelussa olisi kiva jos vois ite ohjata hahmoa ja pukukopista lähtien ohjata omaa hahmoa. Jospa ensivuonna. Ja yksi asia mikä kummastutti on, kun helpot laukaukset siniviivan takaa sellaiset pienet syötöt ovat äärettömän vaikeita mokelle. Tolpat kilisi ihan kohtuulisesti kylläkin. Saattoi jopa tulla yhdessä pelissä 10-15tolppaa. Mutta ihan tyytyväinen oon ollu aluksi oli aikalaista säätöä, kun piti säädellä pelissä kaikkea niin ei ehtiny pelata, kuin muutaman pelin. EASHL:ää en ole edes vielä kokeillut, sitten varmaan kokeilen kun ei jaksa enää offlinessa pelata. Maalinteko on välillä ihan turhauttuvan vaikeata ja hyökkäysalueella, kun yrität pistää jäitäpitkin vedon josta pitäs tulla rebound niin eihän siellä ikinä omia ole. Jos CPU käyttää samaa taktiikkaa niin se on aina maalissa, muutenkin tuntuu, että CPU:lle kiekko pomppii vähän paremmin... Tässä pelissä on myös hyvää se, että pelaajien taitoerot todellakin erottuu esim. Ovechkinilla on todella helppo maalata jos vaa sais kiekon maalikohtia kunnol.

Miksihän muuten Capital:silla on siniset potat vierasasussa? Vai onko ens kaudella sitten sille ne tehnyt.

Ops, tuli aika pitkä. :D
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos nyt jotain huonoa pitää hakea niin nuo saakelin intti, junnuhäkki ynnä muut kypärät on peestä. Myös nuo kaikki kultaiset luistimet sun muut menevät tähän samaan kategoriaan. Ihan jo joukkueen tunnistettavuudenkin kannalta on aika sekavaa, kun hetkenpäästä kaikilla on eri kipot päässä, tai noh toisilla vain pipo...
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen vähän pettynyt tähän peliin. :mad: Harmittaa hieman, että tuli tämä 60e:lla hommattua. Tuo laitaan sitominen on tosi ärsyttävää, varsinkin kun tappeluita tulee tosi helposti. Peli on muutenkin erittäin hidasta! Be a general manager mode on aivan samanlainen kuin Dynasty mode, että miksi sitä niin hehkutettiin? NHL ei tunnu aidolta NHL:lta tätä pelatessa, jotenkin vain kyllästynyt änäreihin. :S

Be a pro ihan samanlainen kuin ennen.. Syöttöpisteitä todella vaikea saada, lähinnä maalien tekeminen onnistuu. No joo, toivottavasti jaksaisi tätä nyt silloin tällöin pelata. :D
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep on P.Kane levyssä.

*snip*

Miksihän muuten Capital:silla on siniset potat vierasasussa? Vai onko ens kaudella sitten sille ne tehnyt.

Ops, tuli aika pitkä. :D

On toi levy systeemi kyl kumma... Mut hyvä sentään ettei se oo mulle osunu joku maanantai versio... :D

Ja noista kypäristä, jossain videossa sanottiin et se korjataan ensimmäiseen rosteripäivitykseen. Kun ne kuulemma on väärät...
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuinkas tässä saa muuten jonkun joukkueen maskin molarille be a pro:ssa? :confused:

itse en löytänyt
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Jooh kyllä olen varma, että tämä kysymys JA vastaus on jossain tullut, mutta voiko Be a Pro:ta pelata Sm-Liigassa? Muistelisin että ei voi, mutta kun ei harvapää muista niin ei muista.. :o
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Toimiiko muilla tuo spurttinappi L2 ihan normaalisti? Tuntuu että se ei reagoi kuin ehkä joka viidennellä painalluksella, demossa toimi paremmin?
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen vähän pettynyt tähän peliin. :mad: Harmittaa hieman, että tuli tämä 60e:lla hommattua. Tuo laitaan sitominen on tosi ärsyttävää, varsinkin kun tappeluita tulee tosi helposti. Peli on muutenkin erittäin hidasta! Be a general manager mode on aivan samanlainen kuin Dynasty mode, että miksi sitä niin hehkutettiin? NHL ei tunnu aidolta NHL:lta tätä pelatessa, jotenkin vain kyllästynyt änäreihin. :S

Be a pro ihan samanlainen kuin ennen.. Syöttöpisteitä todella vaikea saada, lähinnä maalien tekeminen onnistuu. No joo, toivottavasti jaksaisi tätä nyt silloin tällöin pelata. :D

-- Todellakin. Mulla on aivan sama fiilis. Tuntuu jotenkin päivitykseltä hienoon peliin, joka tekee pelin huonommaksi. Nyt on kokeiltu paikata aikaisempia puutteita liiallisilla säädöillä.

Itse en tätä säilytä mistään muusta syystä kuin kaveripeleistä EASHL-parissa. Yksinpeliin tuskin kosken.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

-- Todellakin. Mulla on aivan sama fiilis. Tuntuu jotenkin päivitykseltä hienoon peliin, joka tekee pelin huonommaksi. Nyt on kokeiltu paikata aikaisempia puutteita liiallisilla säädöillä.

Itse en tätä säilytä mistään muusta syystä kuin kaveripeleistä EASHL-parissa. Yksinpeliin tuskin kosken.

Onhan ne EASHL-pelit kivoja jos ne toimis. Tänään joku 7 peliä kokeilin ja viidessä tilttas.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Dodii, nyt on muutama matsi takana. Ja varmaankin ainoat ärsytyksen/ihmetyksen kohdat on tässä

- Maalivahdit tuntuu nyt hieman liikaa ohjailevan laukauksia kulmiin. Kaverin kans tuli varmaan joka toisesta siniviiva laukauksesta maali. Kun molari ohjas kiekon suoraan vastustajan lapaan.

- Lokalisaatiossa jotain ihme häröjä. Esim taktiikoissa lukee "maalineteen", ja asetuksissa oli ihan normaalisti 'perusasetukset', 'yleiset', 'syöttäminen' jne. ja sit on yks lehti missä lukee vaan 'tä'

- Poliisista tullu 'kovanaama'... Mitä vikaa 'poliisi' pelaaja tyypissä oli?

Tässä nyt ainakin toistaiseks vastaan tulleet kummastelun aiheet. Kattoo nyt jos jotain muuta tulee vastaan ku pääsee Be-a-Pro:ta testaamaan.

Muuten kyllä on tosi viihdyttävää menoa ollut... :cool:
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

asd, kaatus EASHL peli äsken. 1-0 mentii johtoo ni jääty mul =(
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihanpa mukavaa menoa on ollut, mitä nyt pari peliä olen kerennyt pelaamaan. Omat musiikit toimivat hyvin ja voin jakaa paketin niille jotka ovat kiinnostuneita. Yks kysymys tuli pelatessa: Eikö SM-Liiga joukkueet koskaan luistele ottelun alussa pukukopista jäälle, vaan ovatko ne aina siinä siniviivoilla Maamme-laulun ajan? Harmittaa jos ei voi, kun on kaikille SM-Liiga joukkueille tullut laitettua oikeat sisääntulobiisit. Viikonlopun jälkeen pitäisi alkaa väsäämään SM-Liigan rostereita, että pääsis kauden aloittamaan.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä vithua, mä kun koitan mennä tuo varustekaupassa ostaa vaik tota kultakypärää, niin kun meen sen kohalle painan x niin herjaa tekstiä: " Sinun on oltava kirjautuneena Playstation network verkkoon , jos haluat ostaa avatattavaa sisältöä"

Siis mitä ihmettä? Vaikka oon kirjautuneena ihan selvästi ni toommosta herjaa:mad:
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Kun laitatte be a pro hahmollenne noita boosteja, niin missä lukee mihin taitoon kyseinen boosti vaikuttaa? Olenko sokea? Boxilla pelatessa se mielestäni luki jossakin ihan selkeästi.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ongelmana on se, etten tiedä miten voisin jakaa noin ison paketin, olikohan se jotain 450MB.
 
Vastaus: NHL10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ongelmana on se, etten tiedä miten voisin jakaa noin ison paketin, olikohan se jotain 450MB.

Mitä biisejä sulla on. oletko laittanut nhl jengeille vai sm-liiga jengeille oikeat biisit. Kuten tps: hunajat jne.

edit. ahaa, olitkin sanonu aiemmin että olet(?). Jos keksit miten voit tämän jakaa niin olisi kyllä todella hienoa!
 
Ylös Bottom