Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla vastaavaa trophy bugia kohdassa "tee kaksi maalia läpiajosta" Oon nyt joku 15 kertaa ainakin näin tehnyt ja parhaimillaan viidesti yhdessä pelissä ja trophya ei vaa tuu. Pelimuotona on kokeiltu kaikkee.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla vastaavaa trophy bugia kohdassa "tee kaksi maalia läpiajosta" Oon nyt joku 15 kertaa ainakin näin tehnyt ja parhaimillaan viidesti yhdessä pelissä ja trophya ei vaa tuu. Pelimuotona on kokeiltu kaikkee.

Itelläki oli ongelmia, mutta kun kerran voitin onlinessa yhen äijän 15-1 ja tein varmaan 10 läpiajomaalia, niin trophy tuli. Eli pelin pitää laskea ne läpiajoiksi. Ne näkee sieltä joukkuevertalusta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Itelläki oli ongelmia, mutta kun kerran voitin onlinessa yhen äijän 15-1 ja tein varmaan 10 läpiajomaalia, niin trophy tuli. Eli pelin pitää laskea ne läpiajoiksi. Ne näkee sieltä joukkuevertalusta.

Onko muilla vastaavaa trophy bugia kohdassa "tee kaksi maalia läpiajosta" Oon nyt joku 15 kertaa ainakin näin tehnyt ja parhaimillaan viidesti yhdessä pelissä ja trophya ei vaa tuu. Pelimuotona on kokeiltu kaikkee.

Itellä tuli heti ekasta, kun voitin online pelin 2-0 muistaakseni, niin molemmat maalit sain läpiajosta ja pokaali tuli heti pelin päätyttyä. Mulla oli tossa nhl 94 asetus trophys bugi, kun ei tullu ekal, mutta tokalla tuli trophy kotiin. Surin osa trophyist hankittu 68% ;D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla tilttas kun siirtoraja on umpeutumassa. Kävin sitten kyllä vaihtamassa pelin pikapikaa ja sen jälkeen ei ole tiltannut mihinkään kun sain sen Petri Koskisenkin sieltä SaiPasta pois. Joillain auttanut kuulemma että

1) Painaa PS-näppäintä ja menee sen pelin kohdalle ja painaa X eli se menee takaisin siihen peliin

ja

2) Jos on laturi kiinni ohjaimessa niin vetänyt sen pois ja laittanut takaisin kiinni.

Itse en vielä (onneksi) ole päässyt testaamaan kumpaakaan, joten toimivuudesta en tiedä, mutta nyt ainakin molemmilla tyyleillä yhdellä tutulla ainakin onnistunut

joo kiitoksia. pitääpä kokeilla jos tulee vielä vastaan. toivottavasti ei ku v****taa vieläki:mad:;)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Outoa tuo tilttailu tosiaan, kun itellä ei ole kertaakaan pelissä tiltannut (onneksi), mutta noita valikoita, ketjuja, treidejä yms. selaillessa Be a GM moodissa useastikin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

On ne kovia jätkiä nuo Bugirannarin käyttäjät...(varsinkin kerhopeleissä)
toiv.poistuu päivityksellä...eipä muuta lisättävää

Ja kai kohta joku heittää että puolustakaa paremmin.Mutta kun se ei vaan tehoa kun jätkä saa ns."ladattua" mailan sivulle ennen vetoa...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

On ne kovia jätkiä nuo Bugirannarin käyttäjät...(varsinkin kerhopeleissä)
toiv.poistuu päivityksellä...eipä muuta lisättävää

Ja kai kohta joku heittää että puolustakaa paremmin.Mutta kun se ei vaan tehoa kun jätkä saa ns."ladattua" mailan sivulle ennen vetoa...

Hmm, voisiko joku valaista mua sillä, että mikä on Bugirannari??
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Hmm, voisiko joku valaista mua sillä, että mikä on Bugirannari??

Luultavasti tarkoittaa sitä että veivataan pari kertaa rystyltä ranteelle ja toisinpäin ja sitten rannari häkkiin.

Esim TÄSSÄ videossa näkyy 1.40 kohasta alkaen.

E: IMO ei oo niin tehokas, että vois bugirannariksi sanoa.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Luultavasti tarkoittaa sitä että veivataan pari kertaa rystyltä ranteelle ja toisinpäin ja sitten rannari häkkiin.

Esim TÄSSÄ videossa näkyy 1.40 kohasta alkaen.

E: IMO ei oo niin tehokas, että vois bugirannariksi sanoa.

Tossa videolla tasona tulokas, joten eiköhän siinä mene kaikki helposti, kuten näkyy. Voisiko tämä herra joka bugirannarista puhuu kertoa millainen se on?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

No suurin piirtein näin laitat L2 napin pohjaan virität lämärin ja sitten viel R1 nappi pohjaan ja ohjaat lämäripassin vapaata pelaajaa kohden. En tiedä ymmärsikö kukaan :confused: mutta kokeilkaa harjotella harjotus sessiossa 2vs0...

Hahaa hieman repesin kun kokeiltiin tuota kaverin kanssa! Tälläinen lämäripassi on todellakin jäänyt kokeneemmaltakin änärin pelaajalta huomaamatta.

Ensin kokeiltiin juuri tuolla harjoitus sessiossa, saatiin varmaan 9maalia/10 vedosta. Noh, mentiin online-puolelle kokeilemaan. Eipä siinä muuta, kuin toinen kaveri takatolpalle, ja toinen vetämään kyseisellä tavalla toiselta puolelta siniviivan läheltä, niin kyllähän se sinne maaliin helposti menee! Kiitoksia vinkistä iron08 :) Toimii nimittäin hyvin, vaikka olisi tietokonekkin ohjaamassa..
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja näin on jälleen yksi glitchaaja syntynyt :). Hienoa, eikö?

Haha, salli nauraa. Just taisin rökittää sut muuten tuolla online-puolella, ei jätkästä ollut mitään vastusta :) Muistele kuinka monta glitchi-maalia tein?

Noh, ettei ihan ohi aiheen mene, niin onko kenelläkään tietoa milloin tuon päivityksen pitäisi tulla? Edes noin suurinpiirtein. Vai enkö vain osaa lukea?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Haha, salli nauraa. Just taisin rökittää sut muuten tuolla online-puolella, ei jätkästä ollut mitään vastusta :) Muistele kuinka monta glitchi-maalia tein?

Noh, ettei ihan ohi aiheen mene, niin onko kenelläkään tietoa milloin tuon päivityksen pitäisi tulla? Edes noin suurinpiirtein. Vai enkö vain osaa lukea?

Äijjä jaksaa leijjuu täällä voitoillaa, oon pistäny merkille :D. Mutta sori, en oo pelannu sua vs...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Haha, salli nauraa. Just taisin rökittää sut muuten tuolla online-puolella, ei jätkästä ollut mitään vastusta :) Muistele kuinka monta glitchi-maalia tein?

Noh, ettei ihan ohi aiheen mene, niin onko kenelläkään tietoa milloin tuon päivityksen pitäisi tulla? Edes noin suurinpiirtein. Vai enkö vain osaa lukea?

Marraskuun 5. päivä pitäisi tulla, jos kaikki testaukset sujuu ongelmitta.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on tullut tätäkin peliä jonkin verran kokeiltua. Konsolin ja pelin sain vähän yli viikko sitten, joten en ole vielä hirveesti ehtinyt pelailemaan. Onlinessa pelaan enemmän kuin offlinessä. Varsinkin rankkarikisat ovat kivoja, mutta ihan normipelejäkin on tullut pelattua. Ihan tasaisia otteluja on ollut.

Be A Pron ole myös ehtinyt aloittaa. Yhdeksäntenä varattiin Coloradoon, olisin toivonut jotakin toista joukkuetta, mutta Coloradossa sitä on nyt pelattava. Yhden ottelun olen pelannut. Sentterinä pelaan, kolmosketjussa pelasin ekan ottelun tehoilla 3+1 +/- 4. Yhden tein tyhjiin. Ottelu päättyi 5-2 voittoon. Keskitasolla pelaan. Be A Gm aloitin myös Minnesodalla. Pelasin yhden ottelun, hävisin 5-1 Columbusta vastaan. Kokonaisuutena mielestäni ihan onnistunut peli tämä NHL 10.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihan hyvähän tämä peli kokonaisuudessaan on ja päivityksillä paranee jatkuvasti.

Noissa kerhopelissä on vaan vähän rahastuksen makua. Ilman boosteja ei tunnu oikein tulevan tulosta, kun vastajilla on usein kaikki herkut ostettu/pelattu itselle. Löytyykö kokemuksia siitä, että miten omaa pelaajaa saisi pelaamalla boostattua parhaiten ja nopeiten? Ja onko edes mahdollista päästä järkevässä ajassa samalle tasolle, kun ostamalla noita boostipaketteja? Mitä ja minkähintaista pakettia suosittelisitte, kun toiveena olisi saada lähinnä nopeutta lisää?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos jengi saanut säädettyä tota vastustajan agressiivisuutta yhtään kovemmaksi kun tuo kiekon pyörittely omassa päädyssä alkaa olla jo surkuhupaisaa katseltavaa.

Ja toisena nämä kun joku ottaa kiekon lapaan selän takaa itse kääntymättä, kaikki syötöt vastustajan lähellä otetaan kiinni...

On se kumma kun ei osata tehdä sellaista tasasta peliä joka osa-alueella, miten joku on edes päästänyt pelin myyntiin tuolla AI:n peliälyllä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Noissa kerhopelissä on vaan vähän rahastuksen makua. Ilman boosteja ei tunnu oikein tulevan tulosta, kun vastajilla on usein kaikki herkut ostettu/pelattu itselle. Löytyykö kokemuksia siitä, että miten omaa pelaajaa saisi pelaamalla boostattua parhaiten ja nopeiten? Ja onko edes mahdollista päästä järkevässä ajassa samalle tasolle, kun ostamalla noita boostipaketteja? Mitä ja minkähintaista pakettia suosittelisitte, kun toiveena olisi saada lähinnä nopeutta lisää?

Varmaan ehkä n. 20h yhteensä menee jos kaikki itselleen tärkeät boostit haluaa. Noissa peleissä voi kikkailla slidereillä, vaikeustasoilla ja pelaamalla peleistä vain viimeiset 5 minuuttia (noihin missä vaaditaan kaudessa vähintään 40 pelattua peliä jne.). Boostit joissa pitää voittaa ottelu jonkin tietyn liigan kaikilla joukkueilla kannattaa pelata shootout-modessa niin ei tarvitse koko ottelua jauhaa. Vastapuoleksi vain Tanska (veskarin overall 69) ja pyöräytät rankkarit läpi kaikilla joukkueilla niin menee varmaan vartti-20min per liiga jos voitat jokaisen ekalla yrityksellä.

Boosteihin/kamoihin on olemassa järkyttävä määrä oikoteitä jos ne vain hoksaa. :)

Ite en maksa penniäkään lisää nauttiakseni täysihintaisesta pelistä.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Loistava peli kaikenkaikkiaan. Offlinessa tahkottu nyt toista sataa peliä, en ole uskaltanut vielä tulla online-puolelle, vaikka takana on nhl08/09 matseja siinä viitisen sataa.

yeah, keep on hockin'
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

...pelaamalla peleistä vain viimeiset 5 minuuttia...

Olen tästä kuullutkin aikaisemmin, mutta miten varsinaisesti tapahtuu? Simuloiko kone tuon pelin alun jollain tavalla vai pelaako se peliä itse ja joudut tuijottelemaan tuota melkein kolme erää?
 
Ylös Bottom