Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Hatunnoston arvoinen suoritus on kyllä tuo SM-liigan kokoaminen. Olen aina toivonut, että jostain saisi "oikean" liigan kerrankin pelattavaksi ja nythän tuo toive taitaa toteutua?

OT: Että olen repeillyt monta kertaa tolle Torpedo360:n "motolle"

Motto tekee miehen perkele :D Joo vielä puuttuu TPS ja Ässät ja maalilaulut laittaa toinen käyttäjä kuntoon vielä tänään! Joo kyllä toive toteutuu juu :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Kovasti tsemppiä iltapuhteeseen! Ja jopa näin raumalaisena, älä tee Lukosta alkukauden kaltaista joukkuetta sinne... Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin... no loput tiedättekin!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Kovasti tsemppiä iltapuhteeseen! Ja jopa näin raumalaisena, älä tee Lukosta alkukauden kaltaista joukkuetta sinne... Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin... no loput tiedättekin!

Yhden pelin pelasin lukkoa vastaan ja kova oli ykkösketju :D Vehanen kova maalissa :D Nyt täytyy jatkaa taas
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

kait teemu pulkkinen on 99 vähintään? nojoojoo kyl täytyy hattua kans nostaa et jotkut viittii tehdä tollasta :D thumps up!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

En haluis hoputtaa mutta tuleeko tänään valmista ? Täällä ainakin odotan jo vesi kielellä :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Parempi tehdä kerralla kunnolla, kuin hätiköidä. Tuskin kenelläkään elämä on kiinni siitä tuleeko tämä tänään, huomenna, vai vasta viikon lopulla. ;)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Joo tulee vielä tänään :) Ässät menossa! Ei vittii julkaista jos ei ole tyytyväinen työhön ;)
Onkos nää ne rossut joihin loin ukkoja vai oletko itse luonut kaikki? samppppppa lähetti mulle jotku rosterit ja tein puuttuvia pelaajia muihin joukkuesiin paitsi Saipaan. :D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Joo Ramsel propsit :D Hienoo duunii kans!!
Jeps mietin vaan että tuliko ne sulle perille. :) Katoin SM-liigan sivuilta keitä ollu kokoonpanossa ja sen mukaan loin ukkoja, joten joillaki saattaa olla paljonki pelaajia ja joiltaki puuttua esim. loukkaantuneita.
Koitin saada edes vähän näköisiä pelaajista. Tosin tuolla paskalla naamanluonnilla ei kovin hyvään pysty. Arvot ja varusteet annoin olla ne mitkä sattui siinä olemaan. :)
Laitatkos muuten numerot ja kapteenitkin kuntoon? Wallinheimo on varmaankin taas vääräkätinen pelissä joten pitää luoda uusi?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Jeps mietin vaan että tuliko ne sulle perille. :) Katoin SM-liigan sivuilta keitä ollu kokoonpanossa ja sen mukaan loin ukkoja, joten joillaki saattaa olla paljonki pelaajia ja joiltaki puuttua esim. loukkaantuneita.
Koitin saada edes vähän näköisiä pelaajista. Tosin tuolla paskalla naamanluonnilla ei kovin hyvään pysty. Arvot ja varusteet annoin olla ne mitkä sattui siinä olemaan. :)
Laitatkos muuten numerot ja kapteenitkin kuntoon? Wallinheimo on varmaankin taas vääräkätinen pelissä joten pitää luoda uusi?

Kapteenit ja numerot tulee kuntoon. Wallinheimosta en tiedä :) Torpedo voi kertoo siit
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Kapteenit ja numerot tulee kuntoon. Wallinheimosta en tiedä :) Torpedo voi kertoo siit

Kaikki pelaajat pelaavat oikeilla kätisyyksillä :) EI siis se oikea vaan se oikea :D Noita on pitänyt jonkin verran muuttaa esim Mälkiä, Radja, Wallinheimo!!! Nyt tekemään loppuun hommat!! Sampppppa pistää miksatut maali biisit ladattavaksi!!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Pakko myöntää että jokereiden biisi oli vähän huonosti leikattu. Mutta ei se mitään kun mulla on omassa pleikassa se jo laitettuna :p Muuten tosi asiallinen biisipaketti.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Joo eli tässä eka painos näistä rostereista on valmistunut ja tulee kauden mittaan päivittymään kun joku pelaa paremmin niin arvot nousevat jne.... Tämä on kolmessa päivässä ja osissa tehty tuotos jossa ei suurimpia virheitä pitäisi olla! Ja sitten ilmoitus että kun pelaat liigaa niin älä käytä samoja slidereita kun pelaisit änäri matsia, kaukalo on paljon isompi ja maalivahdit käyttäytyy vähän "levottomasti". Eli kannattaa säätää ja itse kokeilin liiga joukkueilla ja minun säädöillä oli todella hyvän tuntusta vaikka pientä säätöä vielä :)

PS: Kiitos Sam"paljon p kirjaimia"A ja Ramse avusta!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Joo eli tässä eka painos näistä rostereista on valmistunut ja tulee kauden mittaan päivittymään kun joku pelaa paremmin niin arvot nousevat jne.... Tämä on kolmessa päivässä ja osissa tehty tuotos jossa ei suurimpia virheitä pitäisi olla! Ja sitten ilmoitus että kun pelaat liigaa niin älä käytä samoja slidereita kun pelaisit änäri matsia, kaukalo on paljon isompi ja maalivahdit käyttäytyy vähän "levottomasti". Eli kannattaa säätää ja itse kokeilin liiga joukkueilla ja minun säädöillä oli todella hyvän tuntusta vaikka pientä säätöä vielä :)

PS: Kiitos Sa"paljon m kirjaimia"A ja Ramse avusta!!

Eikö se oo Sam"paljo p kirjaimia"A :D
 
Ylös Bottom