Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Rosteri päivityksen siirtoon on ollut se syynä että yritä laittaa NHL/AHL/Sm-liiga rosterit samaan pakettiin. Huomannut siinä pieniä ongelmia mutta yritys on kova :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Voiko joku laittaa linkkiä Torpedon uusimpaan SM-Liiga Rosteriin. Meinaa siitä on aika pitkä aika kun kävin täältä viimeksi katsomassa :D
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Voiko joku laittaa linkkiä Torpedon uusimpaan SM-Liiga Rosteriin. Meinaa siitä on aika pitkä aika kun kävin täältä viimeksi katsomassa :D

Ei ole vielä Torpedo laittanut jakoon uusinta mutta piakkoin tulossa ei hätää :)!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Myös official update näkyy tulleen viime viikonloppuna. Nyt pääsee starttamaan BGM:n:)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Rosterit on myöhästynyt jonkun verran pahoittelut siitä. Tuossa joku ehdotti että julkaisisin vasta siirtorajan jälkeen täydellisen päivityksen joka sisältäisi kaikki loppukaudeksi kokoonpanoihin jäävät pelaajat arvoineen päivineen. Koko ajan joku tekee uuden pelaajan kanssa sopimuksen ja niitä olen saanut nyt lisäillä joukkueisiin. Tämä siirtorajan jälkeen tapahtuva julkaisu tuskin innostaa näitä innokkaimpia rosterin odottajia mutta täytyy katsoa miten asiassa etenen :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Jos se Sm-liiga on sinulla jo valmis,niin voisit laittaa jo jakoon koska itse olen kiinnostunut eniten siitä sm-liigan rosterista koska NHL:n ja AHL:n voi sitten ladata netin kautta pleikkarilla.Ja jos kerran nyt tulee aina välillä 1 uusi pelaaja joukkueeseen sm-liigassa,niin ei ole paha homma tällä sinun ladatulla rosterilla vaihtaa pelaajan seura tai tehdä yksi vaivainen pelaaja peliin lisää ;)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Eikös se tammikuun lopussa sulkeudu :) Ja tuotahan ennen tulee luultavasti jonkun verran siirtoja ja uusia naamoja!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

mut by the way millon toi siirtoikkuna sulkeutuu? 31.1?

Yep.


Latasin nää Mattin rosterit, ja nopean vilkaisun perusteella oli Torpedon viimeisimmät ajantasalle päiitettynä. Tosin ainakin Jokereista puuttui Aarre-Markku... Ehkä noista saa arvoja säätämällä ihan hyvät...
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Itse en ole noita ladannut. Luulin että on ihan kaverin omat mutta ei näköjään. No siitä sitten latailemaan ja teette yhden aarre-Markun Jokereihin ja Noronen Hifkiin niin eikös se ole sitten siinä :) Luultavasti sitten itse julkaisen tuon oman päivityksen kun siirtoraja umpeutuu! Lisäilen aina pelaajia kun siirtyy ja sitten on numerot, varusteet ja muut kunnossa kun omani julkaisen. Mahtaakohan Noronen pelata myös täys punaisilla bauerin varusteilla Hifkissä?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Itse en ole noita ladannut. Luulin että on ihan kaverin omat mutta ei näköjään. No siitä sitten latailemaan ja teette yhden aarre-Markun Jokereihin ja Noronen Hifkiin niin eikös se ole sitten siinä :) Luultavasti sitten itse julkaisen tuon oman päivityksen kun siirtoraja umpeutuu! Lisäilen aina pelaajia kun siirtyy ja sitten on numerot, varusteet ja muut kunnossa kun omani julkaisen. Mahtaakohan Noronen pelata myös täys punaisilla bauerin varusteilla Hifkissä?

Uskon että pelaa
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Jees kyllä mäkin mielummin odottelen näitä Torpedon rossuja sitte tammikuulta, ku siirtoikkuna on menny kiinni, mielummin noita oottelee, ku niissä kuiteki arvot oikein ja näin poispäin.

Muutenkin kyllä iha hyvä idea toi, että odotellaan tammikuulle ja sitte tulee julki, kun näitä siirtoja näyttää tulevan jatkuvalla syötöllä. :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

pakkohan se on sanoo että torpedo osaa noi hommat.
itekkin jotain yrittää väsätä mutta kone tilttailee pelaajia muokatessa, onko muilla samoja onkelmia
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Kaikille tiedoksi nuo Matin rosterit ovat ihan hyvät. Voi niillä pelailla odotellessa torpedon rostereita jos haluaa. Torpedo vois kyllä julkaista jo nyt omansa ja sitten nakata tammikuun lopussa uudet. Näin kaikki pääsis pelaileen niillä jotka parhaiksi havaitsee.

Loistavaa työtä ovat molemmat tehneet!

t.Kepagt
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Voi olla että tulee päivitys ennen tuota tammikuun siirtorajan jälkeen ilmestyvää isoa päivitystä. Tänään sain s-postiin filen jonka käyn läpi ja katson kannattaako siitä muokata nyt hätäisimmille valmis paketti vai onko hommaa niin paljon että teen tuon tammikuun filen vaan. Illemmalla ollaan viisaampia! Ja olihan nuo mattin rosterit ihan ok, mutta itse menisin noihin arvoihin kyllä vielä enkä pelaajien varusteita edes tsekkaillut, nekin kun jollekkin on tärkeitä :) Ja kiitos Juutille pari viestiä ylöspäin kiitoksista :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Tuleeko torpedon uusimpaan päivitykseen myös vaihtopelaajat ja kaikki joukkueessa tällä hetkellä pelaavat ja jotka ovat otteluissa olleet mukana tällä kaudella? Esimerkiksi edellisistä rostereista puuttui Pelicanssin osalta suht tärkeitä pelaajia, kuten Janne Tavi, Teemu Rinkinen, Antti Tyrväinen. Muuten ihan hyviltä vaikuttaa!

- Tuore kolmosen ja kympin omistaja
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Tuleeko torpedon uusimpaan päivitykseen myös vaihtopelaajat ja kaikki joukkueessa tällä hetkellä pelaavat ja jotka ovat otteluissa olleet mukana tällä kaudella? Esimerkiksi edellisistä rostereista puuttui Pelicanssin osalta suht tärkeitä pelaajia, kuten Janne Tavi, Teemu Rinkinen, Antti Tyrväinen. Muuten ihan hyviltä vaikuttaa!

- Tuore kolmosen ja kympin omistaja
Joo tuohon tammikuun päivitykseen tulee sen hetkinen koko rosteri jokaiselta ryhmältä. Nyt ei oikein pysy perässä kun esim Pelicansin lainaa pelaajia HeKille ja niin poispäin. En ole vielä tuota mulle lähetettyä pakettia katsonut, eli ei hajua kuinka tarkat ovat. Mutta tuo Tammikuun paketti on perfecto!
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

EA on tuonut tänään rosteri päivityksen, jossa on 98% ajantasalla olevat sm-liigan kokoonpanot.
Esim. Ross Lupachuk on HIFK:n kokoonpanoissa, mutta Mika Noronen ei.
Pelaajien arvot ovat vähän mitä sattuu (Esim. J-P Haataja 80, kun taas Granlund 69) , muuta silti hyvää työtä EA:lta kerrankin...:)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

EA on tuonut tänään rosteri päivityksen, jossa on 98% ajantasalla olevat sm-liigan kokoonpanot.
Esim. Ross Lupachuk on HIFK:n kokoonpanoissa, mutta Mika Noronen ei.
Pelaajien arvot ovat vähän mitä sattuu (Esim. J-P Haataja 80, kun taas Granlund 69) , muuta silti hyvää työtä EA:lta kerrankin...:)

Joo tsekkailin noita itse myös ja siirrot on tehty mutta arvot ovat päin ******, sekä varusteet ja joidenkin numerot. Mutta ihan hyvä että EA julkaisee näitä euro sarjojenkin rostereita. Parit väärät kätisyydetkin löytyy :/
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Nää EA:n SM-Liiga rossut on tehny kyl joku kulahtanu narri. Vi ttu jo on ku Jokereiden ykkösparissaki pelaa viime vuonna ihastuttanut ja vihastuttanut Kimmo "Kokemus" Eronen. Herttinen. Ja MG:lle pitäny joku usva-pleksi iskee, asd. Muute ihan jees, vaikka virheitä löytyy. Nyt ois näillä kyllä liiga nannaa. Treidit mukaa ja pikku aski.
 
Ylös Bottom