Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 Roster-päivitykset

Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Nää EA:n SM-Liiga rossut on tehny kyl joku kulahtanu narri. Vi ttu jo on ku Jokereiden ykkösparissaki pelaa viime vuonna ihastuttanut ja vihastuttanut Kimmo "Kokemus" Eronen. Herttinen. Ja MG:lle pitäny joku usva-pleksi iskee, asd. Muute ihan jees, vaikka virheitä löytyy. Nyt ois näillä kyllä liiga nannaa. Treidit mukaa ja pikku aski.

Ai Kimmo Eronen Jokereilla? Tainnu EA luulla Teemua Kimmoks. Ite en oo vielä noita rostereita kattonu, toivottavasti olis noi arvot edes jotenkin kohdillaan esimerkiksi niin, että Aki Bergin kokonaisuus ei ole 80 O_O.

Edittiä: Tsekkasin nyt noi rosterit; Berg oli 70 kokonaisuus, mutta löytyi sieltä yksi kiva yllätyskin. Nimittäin Sami Helenius 82 kokonaisuudella = yhtä hyvä kuin esim Hirschovits.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

EA:n vai Torpedon rosterit? :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Ai Kimmo Eronen Jokereilla? Tainnu EA luulla Teemua Kimmoks. Ite en oo vielä noita rostereita kattonu, toivottavasti olis noi arvot edes jotenkin kohdillaan esimerkiksi niin, että Aki Bergin kokonaisuus ei ole 80 O_O.

Edittiä: Tsekkasin nyt noi rosterit; Berg oli 70 kokonaisuus, mutta löytyi sieltä yksi kiva yllätyskin. Nimittäin Sami Helenius 82 kokonaisuudella = yhtä hyvä kuin esim Hirschovits.



Helge on jokapaikanmies, kova maalitykki, loistava pakki jne : Dd
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Niin miten nuo sm-liigan rosteri päivitykset edes saa? Joku sanoi että ne pitäisi itse hakea jostain, mutta mistä? Pitäisikö tulla joku ilmoitus kun avaa NHL 10? Kts jos joku kertoo:confused:
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Niin miten nuo sm-liigan rosteri päivitykset edes saa? Joku sanoi että ne pitäisi itse hakea jostain, mutta mistä? Pitäisikö tulla joku ilmoitus kun avaa NHL 10? Kts jos joku kertoo:confused:

Ilmeisesti jos on plege kiinni netissä niin pitäisi tulla automaattisesti, näin olen ymmärtänyt vaikka oma plege vasta menossa kuusen alle paketissa.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Rosterit pitää käydä päivittämässä itse, joko niin, että menet online peliin, jolloin se arkistetaan automaattisesti, että on uusimat rosterit. Lataa , käytä ja tallenna. Toisaalta voit ottaa sen online pelimuodon ja siellä muistaakseni on kohta lataa kokoonpanoja. Haet listalta uusimmat ja lataa käytä ja tallenna.

t.Kepagt
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Oisko kellään antaa toimivaa linkkiä niistä ultimate rostereista, jossa on sm-liigaki päivitetty? Yritin ettiä itse, mutta sivut ei toiminut enää..
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

pistä hakusanaks nhl 09 ultimate roster update ja eti 09 ultimate ne on kaikki sielä
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Siirryin 2000-luvulle vaihtamalla pelien pelaamisen PC:ltä PS3:lle. Tästä johtuen pelidatan editoiminen on itselleni tällä hetkellä arvoitus.

Eli millä tavalla pääsisi helpoiten muokkaamaan NHL 10 dataa, esim. pelaajien pelipaikkoja ja muita ominaisuuksia? Sys-data yms. tiedostot on jo tietokoneella, mut millä ohjelmalla ne saisi muokattavaan muotoon?

EA Sportsilta ei tunnu löytyvän edelleenkään halua/kykyä muokata noita rostereita kerralla kuntoon, vaikka viimeisin virallinen roster-päivitys jo jotain muokkasi. Silti esimerkiksi KalPassa pelipaikat on edelleen vähän niin ja näin, ja Sami Kapanenkin näyttää olevan edellee kalju... asialle on tehtävä jotain. :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Siirryin 2000-luvulle vaihtamalla pelien pelaamisen PC:ltä PS3:lle. Tästä johtuen pelidatan editoiminen on itselleni tällä hetkellä arvoitus.

Eli millä tavalla pääsisi helpoiten muokkaamaan NHL 10 dataa, esim. pelaajien pelipaikkoja ja muita ominaisuuksia? Sys-data yms. tiedostot on jo tietokoneella, mut millä ohjelmalla ne saisi muokattavaan muotoon?
Eipä taida onnistua näitten konsolipelien muokkaus tyyliin pc änärit. Jos onnistuisi olisi varmaan konsoleillekin FHR paketti. ;) Sitä photogamefacea edelleen odotellaan. Voisi tehdä vaikka jokaisen pelaajan uusiksi ja pelaajille naamat. Taatusti olisivat tuollakin työkalulla parempia kuin nuo EAn karvanaamat. En ymmärrä miksei photogamefacea änärissä ole, kun taitaa kaikissa muissa EAn urheilupeleissä olla...
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Joo tuohon tammikuun päivitykseen tulee sen hetkinen koko rosteri jokaiselta ryhmältä. Nyt ei oikein pysy perässä kun esim Pelicansin lainaa pelaajia HeKille ja niin poispäin. En ole vielä tuota mulle lähetettyä pakettia katsonut, eli ei hajua kuinka tarkat ovat. Mutta tuo Tammikuun paketti on perfecto!

Muokkaatko noita rostereita todellakin pelkästään PS3 pelin kautta, vai oletko päässyt käsiksi dataan esim tietokoneen avulla, kuten tuossa aiemmin jo kyselin?
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Hyvä tosiaan että EA:kin jotain saanut aikaan SM-Liigarostereidenkin puolella, tosin juuri nämä päin mäntyä pistetyt esim. Ojanen (81) Helenius (82), Granlund (69) tai Vatanen (68) ovat aika kaukana oikeasta, tosin kaikkien oikein muokkaamiseen ei mene montaa(kymmentä) tuntia =) Huvittavia kokonaisuuksia tuli kyllä itelläkin vastaan vielä noiden lisäksi esimerkkinä Jani Honkanen (HPK). Honkasen selvät vahvuudet on fyysisessä pelissä niin nämä arvot ovat kaikki about 55 (esim taklaaminen 55 ja agressiivisuus 54) ja sitten! Hyök. tietoisuus 99! Pikkusen päin mäntyjä mutta noh, eihän se suuri homma ole niitä kunnollisiksi muokata, itse muokkasin kaikki sm-liigasta (omasta mielestä) oikeaan kokonaisuuteen muutamassa tunnissa..
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

... eihän se suuri homma ole niitä kunnollisiksi muokata, itse muokkasin kaikki sm-liigasta (omasta mielestä) oikeaan kokonaisuuteen muutamassa tunnissa..

Ainut vaan se, ettei noita pelipaikkoja pysty muuttamaan. En tiedä mistä toi EA noi tiedot kaivaa, mutta esim KalPassa ja Ilveksessä on noi pelipaikat kyllä arvottu aika tehokkaasti...

Esim. Jarkko Malinen, Tommi Miettinen, Pasi Määttänen, Colby Genoway ja Jarkko Kauvosaari laitettu laitureiksi, kun taas esimerkiksi Tommi Jokinen ja Marko Anttila keksitty laittaa senttereiksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Ainut vaan se, ettei noita pelipaikkoja pysty muuttamaan. En tiedä mistä toi EA noi tiedot kaivaa, mutta esim KalPassa ja Ilveksessä on noi pelipaikat kyllä arvottu aika tehokkaasti...

Esim. Jarkko Malinen, Tommi Miettinen, Pasi Määttänen, Colby Genoway ja Jarkko Kauvosaari laitettu laitureiksi, kun taas esimerkiksi Tommi Jokinen ja Marko Anttila keksitty laittaa senttereiksi.

No ei niitä pelipaikkoja pysty muuttamaan itsekään valmiilta pelaajilta, paitsi tietysti arvot pystyy.
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

Ainut vaan se, ettei noita pelipaikkoja pysty muuttamaan. En tiedä mistä toi EA noi tiedot kaivaa, mutta esim KalPassa ja Ilveksessä on noi pelipaikat kyllä arvottu aika tehokkaasti...

Esim. Jarkko Malinen, Tommi Miettinen, Pasi Määttänen, Colby Genoway ja Jarkko Kauvosaari laitettu laitureiksi, kun taas esimerkiksi Tommi Jokinen ja Marko Anttila keksitty laittaa senttereiksi.

No mutta sen nyt on helppo homma muokata, itse just muokkasin nuo kaikki tuossa edellämainitut, että alotukset paremmiksi ja muutenkin pelityylit realistisemmiksi, ja sitten vaan muokkaa kokoonpanot kaikille tiimeille. Itse näin tein niin ei tuota harmaita hiuksia jos Miettinen pelaa laidassa :)
 
Vastaus: NHL 10 Roster-päivitykset

No mutta sen nyt on helppo homma muokata, itse just muokkasin nuo kaikki tuossa edellämainitut, että alotukset paremmiksi ja muutenkin pelityylit realistisemmiksi, ja sitten vaan muokkaa kokoonpanot kaikille tiimeille. Itse näin tein niin ei tuota harmaita hiuksia jos Miettinen pelaa laidassa :)

Mua ei haittaa jos jollai sattuu olemaan maila/räpylä väärässä kädessä, mut rehellisesti sanottuna noi väärät pelipaikat ärsyttää. Kiva siinä pelata kautta, kun vastustajan kentät on jatkuvasti ihan päin mäntyä, ja sitä kautta pistepörssin kärjessä heiluu ihan väärät miehet.

Miettinen on tällä hetkellä KalPan ykkössentteri, eikä oo otteluakaan pelannut laidassa, joten kyllä se mua hiukan häiritsee... ihan samalla tavalla kuin se, että Granlund pelaa HIFK:ssä sentterinä, ja Ramstedt taas laidassa... tai Lukon Petruzalek laidassa ja Keränen sentterinä... tai Hytönen & Vänttinen JYP:ssä laidalla. Onhan noita joka joukkueessa kun tarkemmin katsoo.
 
Ylös Bottom